Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 .

Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
Βόρεια Κορέα 1979 - 1987 (36 Φωτογραφίες)
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Σκύλος οδηγός .

Η μαγεία του τζακ ντανιελς .


http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ποδήλατο με 1 εκατ . δολάρια .






http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Νασιοναλ γκεογραφικ .

Hamar πορτρέτο Αιθιοπία 60636 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
αρσενικό weedy Seadragon 61073 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
oryx αμμόλοφους Ναμίμπια 61075 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
πιγκουίνοι της Ανταρκτικής icebeg 60639 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
ανατολή Bastei Σαξονία 61078 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
ξεναγός Βιετνάμ 61079 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
Yosemite χειμώνα πρωί 60645 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
αφρικανικό ελέφαντα queleas 60631 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
Hallstatt Αυστρία σούρουπο 61072 600x450 Nat Geo καλύτερα του Νοεμβρίου Φωτογραφίες
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Αιφνιδιάστε τον αντίπαλο .

5 αλήθειες για το λίπος .

5 «αλήθειες» για το λίπος (1)

Έχουν γίνει έρευνες, έχουν γραφτεί κείμενα, έχουν «ξενυχτήσει» επιστήμονες ψάχνοντας τον ιδανικό τρόπο για να χάσει κανείς το σωματικό λίπος. Μήπως όλα αυτά είναι υπερβολικά;
Το λίπος δεν είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγετε. Είναι ουσιαστικό για τη φυσιολογική ανάπτυξη του σώματος, καθώς παρέχει ενέργεια στον οργανισμό, είναι απαραίτητο για την προστασία των οργάνων και την αποθήκευση των λιποδιαλυτών βιταμινών, διατηρεί τις κυτταρικές μεμβράνες και βοηθά το σώμα να απορροφήσει και να επεξεργαστεί τα θρεπτικά συστατικά των τροφών.
Αυτά σε επιστημονικό επίπεδο, γιατί σε πρακτικό, η ουσία είναι ότι το λίπος βοηθά ακόμη και στην… απώλεια κιλών. Προσοχή, όμως γιατί με το λίπος, δεν εννοούνται πιτόγυρα και πίτσες, αλλά «υγιή» λιπαρά συστατικά από το λάδι, το ψάρι (Ω3) κλπ.
  • Το λίπος καίει… λίπος
Το σώμα χρειάζεται τρεις βασικές κατηγορίες μακροθρεπτικών συστατικών. Με απλά λόγια, χρειάζεται υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος. Ένα γραμμάριο λίπους αποθηκεύει τη διπλάσια ενέργεια από ότι ένα γραμμάριο πρωτεΐνης ή υδατάνθρακα. Άρα, όταν κάποιος ακολουθεί μία διατροφή χωρίς λίπος, το σώμα δεν έχει καθόλου «καύσιμα» για να κάψει θερμίδες. Το ανθρώπινο σώμα, σύμφωνα με έρευνα του Αμερικανικού Ινστιτούτου Κλινικής Διατροφής, χρειάζεται ενέργεια (άρα λίπος) για να μπορεί να μεταβολίζει σωστά τις τροφές.
Επιπλέον, ακόμα και το λίπος, που είναι αποθηκευμένο στις δύσκολες περιοχές (π.χ στην κοιλιά, στους μηρούς κ.λ.π., γνωστό ως υποδόριο λίπος) δεν μπορεί να «καεί» σωστά, αν δεν παρέχεται, μέσω της διατροφής «νέο» λίπος, που θα βοηθήσει στη διαδικασία της καύσης, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ερευνητές της ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Washington.
5 «αλήθειες» για το λίπος (3)
  • …σας κρατά «χορτάτο»
Μπορεί το λίπος να μην είναι και το πιο εύκολο, στην πέψη, συστατικό, γι’ αυτό και παραμένει στο πεπτικό σύστημα περισσότερο από ότι τα άλλα συστατικά, αλλά αυτό σημαίνει ότι σας κρατά περισσότερη ώρα χορτάτους. Στην ουσία, διατροφές που περιλαμβάνουν αρκετές τροφές πλούσιες σε Ω3 λιπαρά οξέα, δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση πληρότητας, σύμφωνα με μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Navarra στην Pamplona της Ισπανίας. Αυτό είναι σχεδόν, «αυταπόδεικτο» εάν σκεφτείτε ότι, άτομα που ακολουθούν μία δίαιτα, η οποία περιλαμβάνει λιπαρά φαγητά, είναι πιο πιθανό να την ολοκληρώσουν, παρά εκείνα τα άτομα που ακολουθούν μία δίαιτα με χαμηλά επίπεδα λίπους. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη απώλεια βάρους.
  • …δημιουργεί αίσθημα ευτυχίας
Δεν υπάρχει κανείς (χωρίς εξαίρεση), που να ισχυρίζεται ότι του αρέσει η δίαιτα και η στέρηση. Οι λιχουδιές (απαγορευμένες συνήθως) κάνουν τον άνθρωπο να αισθάνεται ευτυχία, κάτι που δεν επιτυγχάνουν οι δίαιτες, οι οποίες συνήθως ακολουθούν κανόνες με χαμηλά λιπαρά.
Πρόσφατη έρευνα μάλιστα, του πανεπιστημίου Purdue, έδειξε ότι οι γευστικές κάλυκες του ανθρώπου εντοπίζουν το λίπος στο φαγητό (και όχι μόνο το αλάτι, τη ζάχαρη κλπ), γεγονός που εξηγεί, γιατί τα φαγητά με χαμηλά λιπαρά δεν ικανοποιούν τις γευστικές ανάγκες.
Συμφώνα με την ίδια έρευνα, το λίπος μπορεί να αποτελεί μία τελείως ξεχωριστή βασική γεύση, δίπλα στο αλμυρό, το γλυκό, το πικρό και το ξινό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο, συμβάλλοντας στη βελτίωση της διάθεσης, στην αύξηση των κινήτρων και στην «αυτοσυγκράτηση» από ενδεχόμενες επιδρομές στο ψυγείο.
5 «αλήθειες» για το λίπος (2)
  • … «χτίζει» μυς
Οι μυς παίζουν σημαντικό ρόλο στον αρμονικό μεταβολικό ρυθμό, κάτι που κατ’ επέκταση συμβάλει στην απώλεια βάρους. Η κατανάλωση μάλιστα λιπαρών τροφών σε συνδυασμό με μία σωστή άσκηση, συμβάλλουν στο «χτίσιμο» των μυών, αυξάνοντας τον μεταβολικό ρυθμό και καίγοντας γρηγορότερα τις θερμίδες. Στην ουσία, το λίπος αυξάνει τη συγκέντρωση πρωτεΐνης και το μέγεθος των μυϊκών κυττάρων στο σώμα, ενώ πιο συγκεκριμένα, τα ω-3 λιπαρά οξέα διεγείρουν τη μυϊκή πρωτεϊνική σύνθεση σε ηλικιωμένους ενήλικες και μπορούν να μεσολαβήσουν στη μυϊκή απώλεια μάζας λόγω της γήρανσης.
  • …και κάνει το φαγητό καλύτερο
Πολλά θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων και των βιταμινών A, D, E, και K είναι λιποδιαλυτά, το οποίο σημαίνει ότι το σώμα δεν μπορεί να τα απορροφήσει χωρίς το ανάλογο λίπος. Αν λοιπόν, ο οργανισμός δεν μπορεί να απορροφήσει σωστά τις θρεπτικές ουσίες, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αβιταμίνωση, ξηροδερμία, τύφλωση, αρθρίτιδα, μυϊκό πόνο και μη φυσιολογική πήξη του αίματος.
Οι βιταμίνες αυτές είναι το «κλειδί» για τη διατήρηση της ενέργειας στον οργανισμό. Για παράδειγμα, η βιταμίνη E, είναι ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό, συμβάλει στον αρμονικό ρυθμό του μεταβολισμού, ενώ τα επίπεδα της βιταμίνης D στον οργανισμό «προδίδουν» την ικανότητά του να χάνει βάρος, ειδικά στην κοιλιακή περιοχή, σύμφωνα με κλινική έρευνα της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου της Minnesota.
Άρα, πριν «φορτώσετε» τη διατροφή σας με μία, κατά τα άλλα υγιεινότατη σαλάτα σκεφτείτε ότι και λίγο λίπος είναι απαραίτητο.
Πηγή: clickatlife.gr

Μύθοι για την φαλάκρα .



Καταρχήν, όπως θα γνωρίζετε ήδη, δεν είστε μόνος. Περίπου δύο στους τρεις άντρες θα υποστούν τη δυσάρεστη, αλλά κυρίως φυσική εξέλιξη της απώλειας μαλλιών μέχρι την ηλικία των 60 ετών.
Έρευνες δείχνουν ότι, ο πιο κοινός τύπος απώλειας μαλλιών, η γνωστή φαλάκρα προκαλείται επειδή τα προγονικά κύτταρα στο τριχωτό της κεφαλής, είναι ελαττωματικά. Για πολύ καιρό οι επιστήμονες μάλιστα, πίστευαν ότι η σταδιακά λέπτυνση και τελικά, απώλεια της τρίχας (αρχικά στη «μπροστινή» γραμμή της κεφαλής, με σταδιακή υποχώρηση στους κροτάφους) οφείλεται ακριβώς σε έναν μεγάλο αριθμό τέτοιων κυττάρων. Στην ουσία, τα κύτταρα αυτά αδυνατούν να ολοκληρώσουν τη φυσιολογική εξέλιξη και «ωρίμανση» της τρίχας.
Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την απώλεια μαλλιών. Μεταξύ των οποίων διάφορες ασθένειες, η ηλικία, η γενετική προδιάθεση ακόμη και οι …στυλιστικές επιλογές, που έχετε για τα μαλλιά σας. Τι από όλα αυτά ισχύει όμως;
Μύθος 1: Η φαλάκρα είναι κληρονομική από την πλευρά της μητέρας
Αυτό δεν ισχύει, τουλάχιστον όχι απόλυτα. Αν και η πρώιμη φαλάκρα «βρίσκεται» στο χρωμόσωμα Χ, το οποίο οι άντρες παίρνουν από τη μητέρα τους, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες, που παίζουν κυρίαρχο ρόλο. Ο κληρονομικός παράγοντας υπερισχύει ελαφρά προς την πλευρά της μητέρας, αλλά τελευταίες έρευνες έχουν δείξει ότι άντρες, των οποίων οι πατεράδες είναι φαλακροί, έχουν περισσότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν την ίδια «οδό».
Μύθος 2: Η φαλάκρα «προσπερνά» μία γενιά
Δεν υπάρχουν επαρκή ιατρικά στοιχεία, που να αποδεικνύουν ότι εάν ο πατέρας σας είχε φαλάκρα εσείς θα τη «γλιτώσετε»...αλλά ο γιος σας όχι. Αυτές είναι απλά εικασίες, που άλλες φορές εντελώς συμπτωματικά γίνονται πραγματικότητα. Εξάλλου, όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, οι πιθανότητες για φαλάκρα αυξάνουν εάν ο πατέρας σας είναι φαλακρός.
Μύθος 3: Ψυχικά και σωματικά τραύματα προκαλούν φαλάκρα
Αυτό είναι αλήθεια αλλά υπάρχει και μία παγίδα. Το σωματικό ή το συναισθηματικό στρες δεν προκαλεί καμία απώλεια μαλλιών. Αντίθετα, οι απότομες εναλλαγές στο βάρος σας, είτε χάσετε είτε πάρετε κιλά, μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην «εμφάνιση» φαλάκρας.
Μύθος 4: Η έκθεση στον ήλιο εντείνει τη φαλάκρα
Αυτό είναι ένας απλός μύθος χωρίς ίχνος αλήθειας. Επιπλέον, ούτε το solarium επηρεάζει τη φαλάκρα.
Μύθος 5: Η κατανάλωση υδατανθράκων οδηγεί σε φαλάκρα
Οι υδατάνθρακες και το κόκκινο κρέας παρέχουν θρεπτικά συστατικά, τα οποία συγκρατούν τις τρίχες στο κεφάλι, παρά το αντίθετο. Σχετικές έρευνες μάλιστα δείχνουν ότι, η έλλειψη σιδήρου είναι αυτή που ενδεχομένως να συνδέεται στενά με την φαλάκρα. Σε περίπτωση που έχετε έλλειψη σιδήρου, καλό είναι να προσθέστε στη διατροφή σας συμπληρώματα (με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας φυσικά), τα οποία ενδεχομένως να αποκαταστήσουν μερικώς την απώλεια των τριχών.
Μύθος 6: Αν χάνετε μία «χούφτα» μαλλιά την ημέρα είναι η αρχή …του τέλους
Αν βρίσκεστε ήδη στα πρώιμα στάδια της απώλειας μαλλιών, ναι, το να χάνετε μία χούφτα μαλλιά καθημερινά, δεν είναι καλό σημάδι. Αντίθετα βέβαια, αν δε συμβαίνει κάτι τέτοιο, μπορεί η απώλεια αυτή να είναι φυσιολογική. Μία επίσκεψη στο δερματολόγο σας, θα σας δώσει τις απαντήσεις που θέλετε.
Μύθος 7: Καλύτερα να βουρτσίζετε, παρά να χτενίζετε τα μαλλιά σας
Στην πραγματικότητα, η τρίχα αντιδρά καλύτερα στη βούρτσα παρά στη χτένα. Αλλά σε ότι αφορά στην φαλάκρα, η μόνη αλήθεια είναι ότι κατά το βούρτσισμα η τρίχα «σπάει» στις άκρες και κάνει ψαλίδα, όμως δεν προκαλεί σε καμία περίπτωση απώλεια τριχών.
Μύθος 8: Αν ξυρίσετε το κεφάλι, οι τρίχες θα ξαναβγούν πιο δυνατές και υγιείς
Αν αυτό ήταν αλήθεια, θα βλέπατε στους δρόμους περισσότερες... γυναίκες, παρά άντρες με ξυρισμένα κεφάλια. Αν θέλετε να ξυρίσετε το κεφάλι σας κάντε το, απλά μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι, αυτός είναι ένας τρόπος για να ξαναποκτήσετε πλούσια κόμη.
Μύθος 9: Οι πιο σεξουαλικά ενεργοί άντρες κάνουν φαλάκρα νωρίς
Πρόκειται για έναν από τους «κλασικούς» πλέον μύθους σχετικά με τη φαλάκρα, ο οποίος αποσκοπεί στην ουσία στο να μεταβιβάσει το όλο θέμα, σε άλλους τομείς. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν ισχύει και σύμφωνα μάλιστα με τους ερευνητές, οι φαλακροί άντρες δεν έχουν περισσότερη τεστοστερόνη από τους πιο τριχωτούς.
Μύθος 10: Η έλλειψη σεξ προκαλεί φαλάκρα
Αυτό φυσικά και δεν ισχύει. Η έλλειψη σεξ μπορεί να προκαλεί άγχος, απογοήτευση και εκνευρισμό, αλλά σε καμία περίπτωση δε σχετίζεται με την απώλεια μαλλιών.
http://www.clickatlife.gr/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory