Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012

Οταν τα ζώα πίνουν νερό .

πόσιμο water24
πόσιμο water23
πόσιμο water21
πόσιμο νερού19
πόσιμο water18
πόσιμο water17
πόσιμο water16
πόσιμο water15
πόσιμο water14
πόσιμο water13
πόσιμο water11
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Εκπληκτικά κινητικά γλυπτά .

Αγάπη για το τυρί .

252amore τυρί παρακαλώ Περισσότερα τυρί, παρακαλώ!
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ξενοδοχείο σκύλων 5 αστέρων .

Barkley hotel01
Barkley hotel02
Barkley hotel03
Barkley hotel04
Barkley hotel05
Barkley hotel08
Barkley hotel11
Barkley hotel12
Barkley hotel15
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Κλειδιά όπλα .

πυροβολισμό keys01
πυροβολισμό keys02
πυροβολισμό keys03
πυροβολισμό keys04
πυροβολισμό keys05
πυροβολισμό keys06
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Γνωρίστε την βιταμίνη Κ .



Η βιταμίνη Κ είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που παίζει σημαντικό ρόλο στην πήξη του αίματος. Στην πραγματικότητα, χωρίς αυτή το αίμα δεν πήζει. Η βιταμίνη Κ συμβάλλει στη σκελετική υγεία, καθώς παίζει σημαντικό ρόλο στην εναπόθεση ασβεστίου στα οστά. Όπως και η βιταμίνη D, παράγεται μόνη της στον οργανισμό μας, αλλά συνήθως όχι σε ποσότητες που να καλύπτουν τις ανάγκες του. Βακτήρια του χαμηλότερου τμήματος του εντέρου, παράγουν επίσης βιταμίνη Κ και στη συνέχεια την αποθηκεύουν στο ήπαρ. Πάντως, είναι δύσκολο να προσδιοριστεί η συμβολή αυτής της μορφής της βιταμίνης Κ στις αποθήκες του σώματος.
Ποιες είναι οι καλύτερες διατροφικές πηγές της;
Οι καλύτερες διατροφικές πηγές της βιταμίνης Κ είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι, το μπρόκολο, τα αυγά, τα γαλακτοκομικά, το συκώτι, το πίτουρο σιταριού και τα λάδια ελιάς, canola και σόγιας. Επειδή η βιταμίνη Κ είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη, η απορρόφησή της από τα λαχανικά ενισχύεται από την παρουσία του διαιτητικού λίπους. Γι’ αυτό, σοτάρετε το σπανάκι σε λίγο ελαιόλαδο.
Τι συμβαίνει όταν δεν προσλαμβάνουμε τις απαραίτητες ποσότητες;
Η ανεπάρκεια βιταμίνης K είναι εξαιρετικά σπάνια σε υγιείς ενήλικες. Περιπτώσεις ανεπάρκειας συνήθως εμφανίζονται μόνο σε άτομα με προβλήματα δυσαπορρόφησης, σοβαρή ηπατική βλάβη ή ασθένεια ή σε εκείνους που λαμβάνουν θεραπεία με φάρμακα που παρεμβαίνει στον μεταβολισμό της βιταμίνης. Ο γιατρός σας θα σας ενημερώσει αν ανήκετε σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες. Τα κύρια συμπτώματα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το ότι το αίμα δεν πήζει κανονικά και μπορεί να παρατηρήσετε αυξημένους μώλωπες στο δέρμα σας.
Τα βρέφη λαμβάνουν συνήθως μια δόση βιταμίνης Κ κατά τη γέννησή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή συχνά παρατηρούνται σε αυτά μειωμένα ποσοστά βιταμίνης Κ και παραγόντων πήξης, κάτι που αυξάνει τον κίνδυνο αιμορραγίας κατά τη διάρκεια των πρώτων εβδομάδων.
Τι συμβαίνει με την υπερβολική πρόσληψη;
Δεν είναι συνηθισμένο να παρατηρούνται δυσμενείς επιπτώσεις από την υπερβολική κατανάλωση βιταμίνης Κ, αλλά το μέτρο εξακολουθεί να είναι η καλύτερη προσέγγιση. Ωστόσο, άτομα σε θεραπεία με αντιπηκτικά φάρμακα, συνιστάται να παρακολουθούν στενά της πρόσληψη της βιταμίνης και να διατηρούν σταθερά τα επίπεδά της καθώς μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα αυτού του φαρμάκου.
Οι ποσότητες που χρειαζόμαστε
Ένας ενήλικας άνδρας χρειάζεται 80 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης Κ, ενώ μια ενήλικη γυναίκα 65.
Που συμβάλλει
Η δράση της βιταμίνης Κ, εντοπίζεται στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, την ενδυνάμωση των οστών, αλλά και την καλύτερη ποιότητα δέρματος. Έρευνες έχουν αποδείξει τη σχέση μεταξύ της αυξημένης διατροφικής πρόσληψης βιταμίνης Κ και λιγότερων καταγμάτων, αλλά και τη συμβολή της στην ελαστικότητα του δέρματος, την αρθρίτιδα και τη μείωση των ρυτίδων.
http://www.clickatlife.gr

Μύθοι και αλήθειες για το αλκοόλ .

Αλκοόλ: 8 μύθοι και αλήθειες (1)

«Όλοι πίνουν. Αν θέλω, μπορώ να ξεμεθύσω αμέσως» και ένα σωρό άλλες δικαιολογίες, που οι περισσότεροι, λίγο ως πολύ έχουν χρησιμοποιήσει, για να δικαιολογήσουν ένα παραπάνω ποτηράκι, έχουν δημιουργήσει μύθους γύρω απο το αλκοόλ. Πού τελειώνει η αλήθεια και που αρχίζει το ψέμα;
Μύθος: Όλοι πίνουν
Αλήθεια: Αυτό δεν ισχύει. Μάλιστα, σε πρόσφατη έρευνα που έγινε, μόλις το 31% των ατόμων (νεαρής ηλικίας) είπαν ότι είχαν πιεί αλκοόλ τον περασμένο μήνα, γεγονός που αφήνει ένα υπόλοιπο της τάξης του 69% να μην έχει πιεί. Άρα, αν έχετε επιλέξει να μην πίνετε, δεν είστε μόνος.
Μύθος: Το αλκοόλ σου δίνει ενέργεια
Αλήθεια: Το αντίθετο ακριβώς. Το αλκοόλ έχει κατευναστική δράση και μπορεί πραγματικά να φέρει υπνηλία. Επιβραδύνει τις κινητικές δεξιότητες, που ελέγχουν τον τρόπο που σκέφτεστε, μιλάτε, κινείστε και αντιδράτε.
Μύθος: Μόνο ο συνδυασμός ποτών μεθάει
Αλήθεια: Αυτός ο παλιός αστικός μύθος, χρησιμοποιείται ακόμα για να δικαιολογεί, γιατί οι άνθρωποι αρρωσταίνουν μετά από ένα γερό μεθύσι. Ωστόσο δεν είναι είναι τελείως αληθινός. Το ποσοστό του αλκοόλ στο σώμα είναι αυτό που καθορίζει πόσο μεθυσμένος είναι κάποιος. Με άλλα λόγια, δεν έχει σημασία τι ποτό θα πιεί ο καθένας, αλλά πόσο. Στην ποσότητα του αλκοόλ βέβαια αν προσθέσετε και τον συνδυασμό διάφορων τύπων αλκοόλ, η υπόθεση δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο.
Αλκοόλ: 8 μύθοι και αλήθειες (2)
Μύθος: Αν θέλω, μπορώ να ξεμεθύσω στο λεπτό
Αλήθεια: Αν νομίζετε ότι ένα ντους (άντε και ένας βαρύς ελληνικός) μπορούν να αποβάλλουν το αλκοόλ, που καταναλώσατε, κάνετε μεγάλο λάθος. Ο μόνος τρόπος, για να «καθαρίσει» το σώμα είναι να πάρει τον χρόνο του και αυτό εξαρτάται από τον όγκο του καθενός. Μάλιστα, ο οργανισμός χρειάζεται τουλάχιστον 3 ώρες για να αποβάλλει κάθε δύο ποτά, που είχατε καταναλώσει το περασμένο βράδυ.
Μύθος: Όσοι πίνουν αλκοόλ συμπεριφέρονται το ίδιο
Αλήθεια: Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες, που καθορίζουν τις αντιδράσεις του οργανισμού στο αλκοόλ, μεταξύ των οποίων το βάρος, η ηλικία, το φύλο, η χημεία του σώματος, η γενετική, το φαγητό και φυσικά η ποσότητα του αλκοόλ, που κατανάλωσε ο καθένας κ.λ.π. Μην ξεχνάτε ότι το αλκοόλ μπορεί να κάνει τον οποιοδήποτε απρόβλεπτο.
Μύθος: Αλκοόλ για καλύτερο sex
Αλήθεια: Άλλη μία δικαιολογία για να ξεχάσετε τα ταμπού. Το αλκοόλ μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να …απελευθερώνονται και να νιώθουν πιο άνετοι σε έναν κοινωνικό περίγυρο, αλλά στην πραγματικότητα λειτουργεί ανασταλτικά στην ανδρική στύση ενώ μειώνει και τη γυναικεία ερωτική διάθεση και απόδοση. Ωστόσο το πιο σημαντικό σε αυτόν τον μύθο, είναι ότι το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα λήψης σωστών αποφάσεων.
Αλκοόλ: 8 μύθοι και αλήθειες (3)
Μύθος: Το αλκοόλ δεν είναι επιβλαβές για το σώμα
Αλήθεια: Η αλήθεια απέχει…έτη φωτός μακριά από αυτήν την άποψη. Η κατάχρηση του αλκοόλ, μπορεί να οδηγήσει σε διαταραχές στον ύπνο, ναυτία ή και δηλητηρίαση, η οποία μπορεί να προκαλέσει ακόμα και τον θάνατο. Επιπλέον, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, έχει ως συνέπεια τον εμετό, που σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να καταλήξει σε θάνατο από ασφυξία. Η μακροχρόνια κατάχρηση δε, οδηγεί σε εθισμό, με ενδεχόμενα εγκεφαλικά ή καρδιακά επεισόδια.
Μύθος: Αν φάω ένα καλό γεύμα πριν το αλκοόλ, δε θα μεθύσω
Αλήθεια: Η αλήθεια είναι ότι αν πιείτε αλκοόλ με …γεμάτο στομάχι, αυτό που θα καταφέρετε είναι να καθυστερήσετε την απορρόφησή του, όχι να την αποτρέψετε. Το φαγητό πριν από το αλκοόλ δεν είναι σε καμία περίπτωση άμυνα απέναντι στο μεθύσι.
Πηγή: clickatlife.gr

Αγάπη για το καγιάκ .

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory