Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

Φούσκωσα .


http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Μόνος στο σπίτι .

Dog-0002
Dog-0001

Οδήγηση με ποδήλατο στην Κίνα .

Παιγνίδια στο χιόνι .

frosting_takes_facebook_by_storm-25
frosting_takes_facebook_by_storm-22
frosting_takes_facebook_by_storm-18
frosting_takes_facebook_by_storm-17
frosting_takes_facebook_by_storm-16
frosting_takes_facebook_by_storm-09
frosting_takes_facebook_by_storm-06
frosting_takes_facebook_by_storm-02
frosting_takes_facebook_by_storm-01
frosting_takes_facebook_by_storm-03
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Οι καλύτερες φωτογραφίες στην Ρωσία για το 2012 .












http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ποιό νόστιμη η σοκολάτα όταν κάνετε δίαιτα .

Πιο νόστιμη η σοκολάτα όταν κάνουμε δίαιτα

Όταν κάποιος κάνει δίαιτα, δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση από το να «κλέψει» ένα κομματάκι σοκολάτα ή λίγα πατατάκια. Το «γιατί» εξηγεί μία νέα μελέτη, που αποκαλύπτει πως οι ενοχές εντείνουν την απόλαυση.
Την μελέτη πραγματοποίησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Northwestern στο Ιλινόι, οι οποίοι επιστράτευσαν εκατοντάδες εθελοντές για να πραγματοποιήσουν σειρά πειραμάτων.
Όπως εξηγούν στην «Επιθεώρηση Έρευνας του Μάρκετινγκ» (JMR), στο πρώτο χώρισαν ομάδα εθελοντών σε δύο υποομάδες και τους ζήτησαν να κοιτάξουν τα εξώφυλλα έξι περιοδικών.
Οι μισοί από αυτούς κοιτούσαν εξώφυλλα περιοδικών υγείας που μιλούσαν για την υγιεινή διατροφή και οι υπόλοιποι εξώφυλλα που δεν είχαν καμία σχέση με την υγιεινή διατροφή.
Στη συνέχεια, οι ερευνητές τους έδωσαν μπάρες σοκολάτας, λέγοντάς τους ότι θέλουν να κάνουν μια «μελέτη για τη γεύση». Όλοι οι εθελοντές που είχαν μελετήσει τα εξώφυλλα με την υγιεινή διατροφή, είπαν πως οι σοκολάτες ήταν πιο νόστιμες απ’ ό,τι οι εθελοντές της άλλης ομάδας.
Στο δεύτερο πείραμα, οι ερευνητές χώρισαν 100 φοιτητές σε τρεις ομάδες και τους ζήτησαν να περιγράψουν με λίγα λόγια από μία εμπειρία τους. Οι φοιτητές της πρώτης ομάδας έπρεπε να περιγράψουν κάτι που τους είχε προκαλέσει ενοχές, αυτοί της δεύτερης κάτι που τους είχε προκαλέσει αηδία και εκείνοι της τρίτης ουδέτερα βιώματα.
Μετά το τέλος των περιγραφών, οι εθελοντές έφαγαν σοκολατάκια, τα οποία απεδείχθησαν πολύ πιο νόστιμα για όσους είχαν αναβιώσει τις στιγμές που τους είχαν προκαλέσει ενοχές.
Η συσχέτιση ενοχών και νοστιμιάς, όμως, δεν τελείωσε εδώ.
Σε ένα τρίτο πείραμα, οι ερευνητές προκάλεσαν ενοχές σε ομάδα γυναικών και μετά τους έδειξαν τα online προφίλ ελκυστικών ανδρών σε μία ιστοσελίδα γνωριμιών.
Οι γυναίκες αυτές αποκόμισαν πολύ μεγαλύτερη ικανοποίηση από το «οφθαλμόλουτρο» απ’ ό,τι άλλες γυναίκες οι οποίες κοίταξαν τα ίδια προφίλ, δίχως όμως να έχουν πρώτα αισθανθεί ενοχές.
«Τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι ενοχές και απόλαυση είναι αλληλένδετες στον εγκέφαλό μας», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Κέλυ Γκόλντσμιθ, επίκουρη καθηγήτρια Μάρκετινγκ & Καταναλωτικής Συμπεριφοράς στο Northwestern.
«Αυτό πιθανώς οφείλεται στο ότι πολύ συχνά στην πορεία της ζωής μας νιώθουμε ενοχές για πράγματα που μας ευχαριστούν ιδιαιτέρως – και αυτή η νοητική συσχέτισημε τον καιρό γίνεται μία αυτόματη αντίδραση, που υποσυνείδητα επηρεάζει πολλές αντιδράσεις μας», πρόσθεσε.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Τι δεν πρέπει να τρώτε μαζί με φάρμακα .

Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (4)

Ακολουθείτε κατά γράμμα μια φαρμακευτική αγωγή αλλά δεν βλέπετε αποτελέσματα; Πριν βιαστείτε να κατηγορήσετε το γιατρό σας, διαβάστε το παρακάτω άρθρο καθώς ενδέχεται η διατροφή σας, να… μπλοκάρει τα οφέλη των φαρμάκων.
  • Χυμός από grapefruit
Η βιταμίνη C, οι φυτικές ίνες και το κάλιο είναι μερικά μόνο από τα υγιεινά συστατικά που εμπεριέχει ο χυμός του grapefruit. Ωστόσο, έρευνες έχουν αποδείξει πως ο χυμός αυτός «βοηθά» πολλά συστατικά συγκεκριμένων φαρμάκων να απορροφηθούν ταχύτερα από το αίμα, γεγονός που πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα όσοι λαμβάνουν φάρμακα. Χυμός από grapefruit ενδέχεται να εμπεριέχεται και σε διάφορους άλλους χυμούς ή αναψυκτικά, οπότε θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν τα αγοράζετε αναζητώντας λεπτομέρειες στην συσκευασία τους. Αν ωστόσο λαχταράτε κάτι παραπλήσιο με το grapefruit όσο λαμβάνετε κάποια φαρμακευτική αγωγή, καταφύγετε στο πορτοκάλι, που είναι εξίσου υγιεινό και χωρίς δυσάρεστες παρενέργειες για τον οργανισμό.
  • Μπανάνες
Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (1)
Ένα πανίσχυρο διατροφικό «όπλο» πλούσιο σε κάλιο, η μπανάνα, αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή για όσους αναζητούν προστασία από ασθένειες όπως ο καρκίνος, το εγκεφαλικό και οι καρδιοπάθειες. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ορισμένα φάρμακα, που σκοπό έχουν να μειώσουν το κάλιο στον οργανισμό μας και έτσι η πρόσληψη καλίου μέσω της διατροφής ουσιαστικά «ακυρώνει» τη δράση του φαρμάκου. Οι μπανάνες είναι επίσης πλούσιες σε τυραμίνη, ένα αμινο-οξύ που μπορεί να αλληλεπιδράσει αρνητικά με φάρμακα κατά της κατάθλιψης.
  • Χυμός από cranberries
Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (3)
Πρόκειται για ένα «γιατρικό» της φύσης ενάντια στις ουρολοιμώξεις. Ωστόσο, παρά τα πολλά θρεπτικά συστατικά τους και τα οφέλη τους για τον οργανισμό μπορεί να προκαλέσουν δυσάρεστες επιπτώσεις όταν λαμβάνονται παράλληλα με φάρμακα που εμπεριέχουν στατίνες.
  • Σπανάκι
Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (5)
Το σπανάκι, πέρα από τη νοστιμιά του και το γεγονός ότι «δένει» με πολλά φαγητά, φημίζεται και για την πλούσια περιεκτικότητά του σε βιταμίνη Κ αλλά για την χαμηλή θερμιδική του αξία. Αλλά για όσους λαμβάνουν φάρμακα για την καταπολέμηση των θρόμβων στο αίμα, οι υπερβολικές ποσότητες σπανακιού κάνουν κακό. Τα πλούσια σε βιταμίνη Κ τρόφιμα, ουσιαστικά «ακυρώνουν» τη δράση των αντιθρομβωτικών φαρμάκων- στην περίπτωση βέβαια, που μιλάμε για μεγάλες ποσότητες σπανακιού και όχι για μια φορά στο τόσο…
  • Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες
Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (2)
Δημητριακά ολικής άλεσης, λαχανικά και φρούτα αποτελούν τη πρωταρχική επιλογή για όσους επιθυμούν «ασπίδα» προστασίας απέναντι στο διαβήτη και τις καρδιοπάθειες αλλά και για όσους προσέχουν ιδιαίτερα το βάρος τους. Ωστόσο, καθώς οι φυτικές ίνες επιβραδύνουν το ρυθμό με τον οποίο αδειάζει το στομάχι μας, ομοίως επιβραδύνουν και το ρυθμό με τον οποίο οι φαρμακευτικές ουσίες απορροφώνται από τον οργανισμό μας, ακυρώνοντας ουσιαστικά τη δραστικότητα αρκετών φαρμάκων.
Σε κάθε περίπτωση και επειδή είναι ιδιαίτερα δύσκολο να ξέρετε ποιες τροφές αλληλεπιδρούν με την φαρμακευτική σας αγωγή, θα πρέπει να πριν λάβετε οποιοδήποτε φάρμακο, να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.
Πηγή: clickatlife.gr

Τι μάθαμε για την μακροζωία το 2012 .


  • Δεν είναι ποτέ πολύ αργά για να υιοθετήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής
Μια προχωρημένη ηλικία δεν αποτελεί δικαιολογία για να εγκαταλείψουμε τις υγιεινές συνήθειες! Μια μελέτη του 2012 έδειξε ότι η άσκηση, η σωστή διατροφή και η αποφυγή επιβλαβών συνηθειών όπως το κάπνισμα, βοήθησε άτομα 75 ετών και άνω, να ζήσουν 5,4 χρόνια περισσότερο από ό, τι συνομήλικοί τους με λιγότερο υγιεινές συνήθειες.
7 πράγματα που μάθαμε για τη μακροζωία το 2012 (2)
  • Η άσκηση λειτουργεί πραγματικά
Είναι σίγουρα γνωστό ότι η άσκηση μας βοηθά να ζήσουμε περισσότερο. Αλλά μια πρόσφατη μελέτη, μας κάνει να ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πόσο σημαντική είναι η τακτική άσκηση και πόσο βοηθά στη μακροζωία. Ιδιαίτερα οι μαύρες γυναίκες, φαίνεται να ωφελούνται περισσότερο από την τακτική άσκηση, λένε οι ειδικοί. Η μελέτη διαπίστωσε ότι για κάθε παραπανίσια ώρα άσκησης (όπως το τρέξιμο ή το κολύμπι), οι μαύρες γυναίκες κερδίζουν 11 ώρες επιπλέον ζωής.
7 πράγματα που μάθαμε για τη μακροζωία το 2012 (3)
  • Μαγείρεμα στο σπίτι
Μια έρευνα στην Ταϊβάν, σε κατοίκους ηλικίας άνω των 65 ετών, διαπίστωσε ότι εκείνοι που μαγείρευαν έως πέντε φορές την εβδομάδα, είχαν 47% περισσότερες πιθανότητες να ζουν 10 χρόνια αργότερα. Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί, φυσικά -οι λιγότερο υγιείς από τους συμμετέχοντες δεν ήταν σε θέση να μαγειρέψουν ή να κάνουν εργασίες που σχετίζονται με την παρασκευή γευμάτων στο σπίτι, λόγω της υγείας τους- αλλά ακόμα και μετά τον έλεγχο αυτών των παραγόντων, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι και το πιο απλό μαγείρεμα στο σπίτι πιο συχνά, μπορεί να επεκτείνει τα χρόνια που θα ζήσουμε.
7 πράγματα που μάθαμε για τη μακροζωία το 2012 (5)
  • Περισσότερο γέλιο
Μέρος της συνεχούς μελέτης σχετικά με τα γονίδια και η γήρανση, απέδειξε φέτος ότι ορισμένα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, φαίνεται να σχετίζονται με τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Ανάμεσα σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και το γέλιο. Γελάστε λοιπόν, για να ζήσετε περισσότερο!
7 πράγματα που μάθαμε για τη μακροζωία το 2012 (4)
  • Αισιοδοξία
Στην ίδια μελέτη σχετικά με τη γήρανση, η αισιοδοξία συνδέθηκε επίσης με τη μακροζωία. Οι 243 συμμετέχοντες πάνω από 95 ετών, ήταν αισιόδοξοι, ανοιχτοί και χαλαροί. Θεωρούσαν το γέλιο σημαντικό μέρος της ζωής τους και είχαν πολλούς φίλους. Επίσης, εξέφραζαν τα συναισθήματά τους ανοιχτά αντί να τα εγκλωβίζουν μέσα τους.
7 πράγματα που μάθαμε για τη μακροζωία το 2012 (6)
  • Τα συμπληρώματα μπορούν να βοηθήσουν
Ενήλικες μεταξύ 60 και 80 χρονών, είχα, 9% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν κατά τη διάρκεια μιας τριετούς περιόδου, όταν έπαιρναν συμπληρώματα βιταμίνης D με ασβέστιο, σε σύγκριση με άτομα που δεν έπαιρναν συμπληρώματα, έδειξε έρευνα. Συγκεκριμένες τροφές και θρεπτικά συστατικά έχουν επίσης συνδεθεί με τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, όπως τα ω-3 λιπαρά οξέα και ορισμένα αντιοξειδωτικά.
  • Ξέρουμε τι να κάνουμε, αλλά το κάνουμε σπάνια
Το πιο σημαντικό στοιχείο για τη μακροζωία και για μια υγιή ζωή, δεν είναι μυστικό –είναι διάφορες συμπεριφορές, όπως το να μην καπνίζουμε, να αθλούμαστε, να διατηρούμε ένα υγιές βάρος και να ελέγχουμε την αρτηριακή μας πίεση και τα επίπεδα χοληστερόλης μας. Ίσως έχετε κουραστεί να τα ακούτε όλα αυτά, αλλά ελάχιστοι είναι αυτοί που συμμορφώνονται με αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές, σύμφωνα με μια μελέτη του 2012. Κι όσοι το κάνουν, έχουν 51% μειωμένο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.
Πηγή: clickatlife.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory