Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2012

15 λεπτά άφθονο γέλιο .

Ομορφα τοπία .

καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2
καταπληκτικό-τοπία-2

Ομορφο εξοχικό στην θάλασσα .

η-άκρη-εξοχικό-cornwall-2.jpg
η-άκρη-εξοχικό-cornwall-3.jpg
η-άκρη-εξοχικό-cornwall-4.jpg
η-άκρη-εξοχικό-cornwall-5.jpg
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Οι καλύτερες οφθαλμαπάτες της χρονιάς .







http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Χειμώνας στα Ουράλια όρη .







http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Γιατί ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας ?

Γιατί ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας;

Το ακούσιο, στιγμιαίο, κλείσιμο των βλεφάρων μας, αποτελεί κοινό χαρακτηριστικό όλων των υγιών ανθρώπων. Υπολογίζεται πως ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας 15-20 φορές κάθε λεπτό, κατά μέσο όρο.
Για μια τόσο απλή και ενστικτώδη κίνηση, αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας, δεν είχε βρεθεί μέχρι πρότινος κάποια ικανοποιητική επιστημονική εξήγηση: η λίπανση του βολβού του ματιού και η προστασία του από τη σκόνη και τα επιβλαβή μικροαντικείμενα, αποτελούν εν μέρει ικανοποιητικά αίτια. Δεν εξηγούν όμως τον τόσο μεγάλο αριθμό βλεφαρισμάτων.
Σε εργασία που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Proceedings of the National Academy of Sciences», ομάδα επιστημόνων της Ιαπωνίας επιχειρεί μια διαφορετική προσέγγιση. Ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας πολύ συχνά, επειδή αυτό μας βοηθά να συγκεντρωθούμε αποτελεσματικότερα. Παρατηρώντας πως το πετάρισμα των βλεφάρων δεν είναι τυχαίο αλλά ρυθμικό (ανάλογα με το αντικείμενο ενασχόλησης), εντοπίστηκε ότι τα βλέφαρα ανοιγοκλείνουν συνήθως στο τέλος της κάθε πρότασης ενώ διαβάζουμε ένα βιβλίο αλλά και στο τέλος κάθε πρότασης του συνομιλητή μας, εάν συζητάμε.
Το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει με την παρακολούθηση αποσπασμάτων βίντεο. Τα ευρήματα που προέκυψαν από σχετικά πειράματα, με τη χρήση τεχνολογιών απεικόνισης του εγκεφάλου, επιβεβαιώνουν τις αρχικές υποθέσεις: η εγκεφαλική δραστηριότητα μειωνόταν σε κάθε πετάρισμα των βλεφάρων.
Μικρά διαλείμματα οπτικής και εγκεφαλικής αυτοσυγκέντρωσης λοιπόν, αναγκαία για την ενσωμάτωση και την επεξεργασία των πληροφοριών του περιβάλλοντος.
Πηγή: newsbeast.gr

Πως να περιορίσω το ποτό όταν βγαίνω .


Τα αλκοολούχα ποτά έχουν αρκετές θερμίδες, οι οποίες μάλιστα δε μας «χορταίνουν», καθώς τα ροφήματα, συνήθως, δεν προκαλούν κορεσμό.
Για το λόγο αυτό, προτιμήστε να σερβίρετε το ποτό σας σε ψηλό ποτήρι, γιατί το χαμηλό ποτήρι ξεγελά ακόμα και τους πιο έμπειρους μπάρμαν, όπως βρέθηκε σε σχετική έρευνα. Επιπλέον, για να μην παρασύρεστε καλό θα ήταν να γεμίζετε το ποτήρι σας μόνο όταν έχει αδειάσει και για να «γλυτώσετε» θερμίδες φροντίστε να αραιώνετε το ποτό σας με νερό ή/και με σόδα.

Τροφές σε ορό αλήθειας .



Προϊόντα χωρίς ζάχαρη
Είναι γνωστό ότι η ζάχαρη έχει βλαβερές ιδιότητες, ωστόσο προϊόντα με υποκατάστατα ζάχαρης μπορεί να μη βοηθήσουν ιδιαίτερα τη δίαιτά σου. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Περντιού, πειραματόζωα που κατανάλωναν προϊόντα με ροφήματα με υποκατάστατο ζάχαρης έτρωγαν περισσότερο συγκριτικά με τα ζώα που κατανάλωναν ροφήματα με ζάχαρη.
Ναι στα υποκατάστατα ζάχαρης αν πίνεις πολλούς καφέδες και χρειάζεσαι τη ζάχαρη ή αν είσαι διαβητικός.
Οχι στην υπερβολική κατανάλωση προϊόντων χωρίς ζάχαρη: περιέχουν παρόμοιες θερμίδες με τα αντίστοιχα με ζάχαρη.
Μπάρες Δημητριακών
Είναι εύκολη λύση, ειδικά όταν τρέχεις όλη μέρα και δεν έχεις χρόνο να φας τίποτα. Ωστόσο, αν δεν διαλέξεις σωστά, μπορεί να καταλήξεις να σαμποτάρεις τις προσπάθειές σου. Το ΜΗ έκανε ανάλυση στις μπάρες δημητριακών που υπάρχουν στην αγορά και διαπίστωσε ότι πολλές είχαν μεγάλο ποσοστό λίπους ή μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.
Ναι σε μπάρες που έχουν υψηλές ποσότητες φυτικών ινών και λιγότερα σάκχαρα.
Οχι σε μπάρες με ξηρούς καρπούς, σοκολάτα και διάφορα άλλα υλικά. Απλώς προσθέτουν λιπαρά, ζάχαρη και θερμίδες.
Βιολογικά Προϊόντα
Δεν είναι πάντα υγιεινά. Συσκευασμένα βιολογικά προϊόντα, όπως κορν φλέικς, μπορεί να έχουν τις ίδιες ποσότητες λίπους όπως ένα κανονικό προϊόν.
Ναι στο βιολογικό γάλα, το γιαούρτι, τα φρούτα και τα λαχανικά: περιέχουν υψηλότερες ποσότητες βιταμινών.
Οχι στα βιολογικά μπισκότα, κρακεράκια κι άλλες τροφές με υψηλά λιπαρά.
Γιαούρτι
Το γιαούρτι με το μέλι είναι παραδοσιακό και υγιεινό. Βέβαια έχει πολλές θερμίδες: ένα κυπελλάκι στραγγιστό πλήρες γιαούρτι με μέλι μπορεί να φτάσει τις 250-300 θερμίδες, ενώ πολλές θερμίδες και ζάχαρη έχουν και τα γιαουρτάκια με φρούτα και δημητριακά.
Ναι στο σκέτο γιαούρτι με μειωμένα λιπαρά. Πρόσθεσε φρέσκα φρούτα και το μέλι με μέτρο - μην ξεχνάς ότι είναι άλλη μία μορφή ζάχαρης.
Οχι στα έτοιμα γιαουρτογεύματα.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory