Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

Πόσο γρήγορα μπορώ να αυξήσω τη μυϊκή μου μάζα;

Ο όγκος μυϊκής μάζας που μπορεί να αποκτήσει ένα άτομο που αθλείται, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του τύπου σώματος (εκτομορφικός, μεσομορφικός ή ενδομορφικός), του είδους μυϊκών ινών ( τύπου 1 οξειδωτικές και τύπου 2 γλυκολυτικές), της ορμονικής ισορροπίας, καθώς επίσης του είδους άσκησης και διατροφής που κάνει. Πιο αναλυτικά, εάν έχετε εκτομορφικό τύπο σώματος, δηλαδή είστε αδύνατος με μακριά άκρα, στενούς ώμου και λεκάνη, τότε είστε σε αυτή την κατηγορία και θα πάρετε πιο δύσκολα βάρος απ’ ότι έναςμεσομορφικός (μυώδες, αθλητικό σώμα με φαρδείς ώμους και στενή λεκάνη).
Τέλος, αν έχετε ενδομορφικό τύπο σώματος (φαρδείς ώμοι και λεκάνη, στρογγυλεμένο σώμα) βάζετε εύκολα μυϊκή μάζα, αλλά και λίπος. Άτομα τα οποία έχουν φυσιολογικά αυξημένα επίπεδα των ορμονών φύλου, όπως η τεστοστερόνη,αυξάνουν τη μυϊκή μάζα πιο γρήγορα. Γι’ αυτό και οι γυναίκες δεν μπορούν να αποκτήσουν τη μυϊκή μάζα των αντρών. Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να πούμε πως μετά από ένα χρόνο άσκησης (κατά κύριο λόγω άσκηση αντίστασης), η αύξηση τηςμυϊκής μάζας μπορεί να φτάσει ακόμη και το 20% σε σχέση με το αρχικό βάρος.
Ανεξάρτητα όμως από τον γενετικό παράγοντα, όλοι μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή μάζα τους με την κατάλληλη άσκηση αντίστασης, αλλά και μια ισορροπημένη διατροφή. Απλώς, κάποιοι θα το επιτύχουν πιο γρήγορα από άλλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory