Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

10 συμβουλές για να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας

) Να μην λιμοκτονείτε. 

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι θα πρέπει να λιμοκτονήσουν, προκειμένου να χάσουν βάρος, ή να τρώνε λιγότερο. 

Αυτό είναι εν μέρει αλήθεια. Δεν είναι απαραίτητο να λιμοκτονήσετε, αλλά πρέπει να προσέχετε τι λαμβάνετε. 

Αν τα τρόφιμα που τρώτε είναι κάπως ανθυγιεινά, τότε θα πρέπει να τα αποφεύγετε όσο γίνεται. Αν όμως κάνετε πιο “υγιεινές επιλογές”, τότε μπορείτε να παίρνετε αρκετές θερμίδες από μια πιο υγιεινή διατροφή


2) Κοιμηθείτε καλά τη νύχτα. 

Όταν δεν κάνετε καλό και σωστό ύπνο (κατά προτίμηση 8-10 ώρες), το σώμα σας έχει την τάση να υπολειτουργεί. 

Οι μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται καλά τη νύχτα, είναι στην πραγματικότητα λιγότερο υγιείς από αυτούς που κοιμούνται και κάνουνε σωστό ύπνο

Αυτό έχει σαν συνέπεια και την επιβράδυνση του μεταβολισμού σας. 


3) Φάτε πρωτεΐνες! 

Η έρευνα δείχνει ότι η πρωτεΐνη μπορεί να κάψει περισσότερες θερμίδες μετά την προπόνηση, έως και 35%. 

Έτσι, την επόμενη φορά που θέλετε να αρπάξετε ένα κομμάτι πίτσα, δοκιμάστε να φάτε ένα στήθος κοτόπουλο αντί αυτού. 


4) Αγοράστε βιολογικά προϊόντα

Ναι, τα βιολογικά τρόφιμα είναι γνωστό ότι είναι λίγο πιο ακριβά, αλλά αυτό είναι επειδή δεν είναι γεμάτα με όλες τις χημικές ουσίες και τα φυτοφάρμακα που έχουν τα συνηθισμένα φρούτα και τα λαχανικά. 

Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε περισσότερα βιολογικά προϊόντα, πραγματικά έχουν την τάση να έχουν γρηγορότερο μεταβολισμό από εκείνους που δεν το κάνουν. 


5) Πίνετε κρύο νερό. 

Ακούγεται αρκετά προφανές, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι πίνουν ένα μπουκάλι νερό σε θερμοκρασία δωματίου. 

Η έρευνα δείχνει ότι πίνοντας 6 φλιτζάνια κρύο νερό την ημέρα, έχετε τη δυνατότητα να χάσετε περίπου 5 κιλά περισσότερο κάθε χρόνο. 


6) Τρώτε ένα πλήρες πρωινό. 

Δεν φαντάζεστε πόσο σημαντικό μπορεί είναι ένα υγιεινό πρωινό. Όχι μόνο θα βοηθήσει να ξεκινήσετε την ημέρα με κέφι, διάθεση και ενέργεια, αλλά θα βοηθήσει και το μεταβολισμό σας. 

Επίσης θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, μιας και το σώμα σας θα έχει περισσότερο χρόνο για να κάψει το μεγάλο πλούσιο πρωινό που έφαγε το πρωί. 


7) Πιείτε καφέ ή τσάι

Η καφεΐνη είναι ένα διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος, πράγμα που σημαίνει ότι ο μεταβολισμός σας μπορεί να ενισχυθεί 5-8% απλά πίνοντας ένα φλιτζάνι την ημέρα. 

Επίσης, η έρευνα δείχνει ότι τα αντιοξειδωτικά στο τσάι παρέχουν αυτή την "ώθηση". 


8) Φάτε πικάντικα τρόφιμα. 

Η έρευνα δείχνει ότι τα πικάντικα τρόφιμα ή τρόφιμα, όπως πιπεριές τσίλι - καυτερές πιπεριές, ή πιπεριές jalapenos μπορούν να βοηθήσουν να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας! 

Η καψαϊκίνη, μια ένωση στις πιπεριές τσίλι, είναι η κυρίως υπεύθυνη για αυτό. 


9) Πίνετε γάλα. 

Έχει αποδειχθεί ότι η ανεπάρκεια ασβεστίου μπορεί πραγματικά να οδηγήσει σε ένα πιο αργό μεταβολισμό. 

Επίσης το γάλα παρέχει και πολλά θρεπτικά συστατικά που θα βοηθήσουν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. 


10) Φάτε περισσότερο καρπούζι! 

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη που διεξήχθη από το περιοδικό Journal of Nutrition, τα αμινοξέα στο καρπούζι μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην απώλεια βάρους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory