Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

Παχαίνει η ντομάτα;

Είναι μύθος ότι ντομάτα παχαίνει. Βέβαια, σε πολλές δημοφιλής ολιγοθερμιδικές δίαιτες βλέπουμε ότι συστήνεται η αποφυγή της ντομάτας. Αυτό πιθανόν συμβαίνει, διότι αν συγκρίνουμε για παράδειγμα την ντομάτα με το μαρούλι, τότε παρατηρούμε ότι παρόλο που και τα δύο λαχανικά έχουν περίπου τις ίδιες θερμίδες ανά 100 γραμμάρια (17kcal και 14kcal αντίστοιχα), όταν σερβίρουμε μία μερίδα ντομάτας στο πιάτο, το βάρος της τείνει να είναι μεγαλύτερο από αυτό του μαρουλιού και άρα οι θερμίδες που καταναλώνονται περισσότερες. Η ντομάτα είναι ένα λαχανικό ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνη C και Α, περιέχει β-καροτένιο, φολικό οξύ, βιταμίνη Ε, σελήνιο, κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, ψευδάργυρο, χαλκό και μαγγάνιο, όπως επίσης και μεγάλη ποσότητα της αντιοξειδωτικής ουσίας λυκοπένης. Είναι ένα τρόφιμο «ορόσημο» της Μεσογειακής Διατροφής, το οποίο προάγει την υγεία και βοηθάει στο αδυνάτισμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory