Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Θέλω γλυκό. Τι να προτιμήσω;

“Θέλω γλυκό. Τι να προτιμήσω;” είναι μια συχνή ερώτηση που αντιμετωπίζουμε όλοι οι διαιτολόγοι. Η γλυκιά γεύση είναι η πρώτη γεύση που ερχόμαστε σε επαφή από τη στιγμή που γεννιόμαστε. Η ανάγκη μας όμως για γλυκό μπορεί να μας κάνει να καταναλώσουμεαρκετές θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά σε λίγα μόλις λεπτά. Aς μην ξεχνάμε, πως η γλυκιά γεύση δεν κρύβεται μόνο στα γλυκά. Μια καλή και υγιεινή επιλογή είναι η κατανάλωση φρούτων. Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα τα οποία καλύπτουν την ανάγκη μας για γλυκό.
Κάποιες άλλες έξυπνες και υγιεινές επιλογές που μπορούμε να κάνουμε ώστε να καλύψουμε την ανάγκη μας για την γλυκιά γεύση, χωρίς να καταναλώσουμε λιπαρά είναι να ψήσουμε ένα μήλο στο φούρνο και να το σερβίρουμε με λίγη κανέλα, να επιλέξουμε ένα ζελέ με φρούτα χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή ένα κουταλάκι γλυκό του κουταλιού. Τέλος, αν έχουμε ανάγκη από σοκολάτα τότε είτε μπορούμε να καταναλώσουμε ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα ή μπορούμε να λιώσουμε ένα μικρό κομμάτι μαύρη κουβερτούρα και να το περιχύσουμε πάνω από μια μπανάνα, φράουλες ή κάποιο άλλο φρούτο.
Οι περισσότερες από αυτές τις επιλογές είναι χαμηλές σε θερμίδες και δεν περιέχουνλιπαρά ή αν περιέχουν, αυτά είναι ελάχιστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory