Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

Πως να κάνετε τα παιδιά γερά .






2
3
4
5
6
8
10
13
14
17
26
35

Μην ξεχνάς την σκεπή ανοιχτή .

Winter-0001
Winter-0002
Winter-0003
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ολυμπος : το ψηλότερο βουνό στο ηλιακό σύστημα .







http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Φτιάξε ένα σπίτι χόμπιτ .

in case you wanted to make yourself a hobbit house 3
in case you wanted to make yourself a hobbit house 4
in case you wanted to make yourself a hobbit house 5
in case you wanted to make yourself a hobbit house 7
in case you wanted to make yourself a hobbit house 8
in case you wanted to make yourself a hobbit house 10
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Γνωρίστε τον κουρκουμά .


Με το πιπεράτο, πικάντικο άρωμα και την πικρή του γεύση, ο κουρκουμάς ή αλλιώς κιτρινόριζα, παίζει ως μπαχαρικό ένα δευτερεύοντα ρόλο στις κουζίνες μας. Ο κουρκουμάς, είναι ένα ριζωματοειδές φυτό, που προέρχεται από την τροπική Νότιο Ασία.
Η λατινική ονομασία του φυτού curcuma longa,προέρχεται από την αραβική λέξη kurkum, που σημαίνει σαφράν- κρόκος. Στην Ινδία και την Κίνα είναι γνωστό και ως κίτρινη πιπερόριζα. Ο κουρκουμάς αποτελεί την βάση για το άλλο γνωστό και επίσης εξαιρετικά ευεργετικό μπαχαρικό, το κάρυ. Χαρακτηριστικό του κουρκουμά είναι το έντονο κίτρινο, σχεδόν χρυσαφί του χρώμα. Οι αρχαίοι Έλληνες τον χρησιμοποιούσαν για να βάφουν τα ρούχα τους κίτρινα.
Σήμερα, ο κουρκουμάς βρίσκεται ''κρυμμένος'' πίσω από τον κωδικό Ε100 και χρησιμοποιείται απο τις βιομηχανίες τροφίμων ως χρωστική για να δίνει σε τρόφιμα, όπως τη μουστάρδα, το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα τους.
Το κύριο συστατικό της κιτρινόριζας είναι η κουρκουμίνη, μία ενεργή αντιφλεγμονώδης ένωση, που έχει αποδειχθεί από μελέτες ότι βοηθά στην καταπολέμηση πολλών μορφών καρκίνου. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, είναι αντιθρομβωτικό, αντιμικροβιακό, αντιικό, αντιμυκητιακό, αντιοξειδωτικό, και αντιφλεγμωνώδες. Προστατεύει από τον καταρράκτη και την γεροντική άνοια (Alzheimer). Βοηθά στην επούλωση δερματικών πληγών και πιθανώς στην αντιμετώπιση της σπαστικής κολίτιδας και του πεπτικού έλκους.
Έχετε πολλούς λόγους να προσθέστε τον κουρκουμά στην καθημερινή σας διατροφή. Δίνει εξαιρετική γεύση σε σούπες, κρέατα και σάλτσες, μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο για καρκίνο και διατηρώντας έναν λειτουργικό και υγιή οργανισμό. Εκμεταλλευτείτε τις ευεργετικές ιδιότητες του κουρκουμά και για την εξωτερική σας εμφάνιση. Βελτιώστε την όψη της επιδερμίδας του προσώπου σας χρησιμοποιώντας τον κουρκουμά τοπικά, για την αντιμετώπιση της ακμής. Επίσης βοηθάει στην αντιμετώπιση της ουλίτιδας. Ο κουρκουμάς δε θα πρέπει να λαμβάνεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Μια πληθώρα από in vitro* και in vivo* μελέτες αποδεικνύουν την αντικαρκινική επίδραση του κουρκουμά, στα καρκινικά κύτταρα του εντέρου, το δωδεκαδάκτυλο, του στομάχου, του ήπατος, του πάγκρέατος, του πνεύμονα, του προστάτη, του μαστού, του αίματος και του δέρματος.
Ο κουρκουμάς δρα επιλεκτικά έναντι των καρκινικών κυττάρων, με αποτέλεσμα την καταστροφή μόνο αυτών, χωρίς να επηρεάζει τα υγιή κύτταρα, το ανοσοποιητικό σύστημα και τον μυελό των οστών. Επίσης, καθιστά τα καρκινικά κύτταρα πιο ευαίσθητα στη χημειοθεραπεία και την ακτινοθεραπεία.
Οι πολλά υποσχόμενες ιδιότητες του κουρκουμά, απαιτούν περισσότερες κλινικές έρευνες για ένα πιο αποτελεσματικό και ανεκτό, πρότυπο θεραπείας κατά του καρκίνου.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, συμπεραίνουμε ότι η προσθήκη ενός καρυκεύματος όπως ο κουρκουμάς δεν προσφέρει μόνο μια ξεχωριστή γεύση στο πιάτο σας αλλά και ένα σύμμαχο για την διατήρηση της υγείας σας.

Μύθος οτι μας ηρεμεί το τσιγάρο .

Μύθος ότι μας ηρεμεί το τσιγάρο

Η ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση ότι το τσιγάρο δρα αγχολυτικά είναι μύθος, αναφέρουν βρετανοί επιστήμονες. Αντιθέτως, εάν θέλουμε να νιώθουμε λιγότερο στρες, καλά θα κάνουμε να πάψουμε να καπνίζουμε.
Το εύρημα προέρχεται από μελέτη με 491 καπνιστές, οι οποίοι υποβλήθηκαν σε τεστ αξιολόγησης των επιπέδων του άγχους τους πριν και μετά την προσπάθεια απαλλαγής από το τσιγάρο.
Ο ένας στους πέντε είχαν δηλώσει ότι κάπνιζαν επειδή τους ηρεμούσε το τσιγάρο – μία πεποίθηση την οποία στον γενικό πληθυσμό ενστερνίζεται ο ένας στους δύο καπνιστές.
Όλοι οι εθελοντές της παρούσας μελέτης πήγαιναν δύο φορές τον μήνα στο Ιατρείο Διακοπής του Καπνίσματος ενός κρατικού νοσοκομείου του Λονδίνου.
Έξι μήνες έπειτα από την έναρξη της προσπάθειας, οι 68 από τους 491 εθελοντές είχαν κόψει εντελώς το κάπνισμα – και αισθάνονταν πολύ λιγότερο άγχος απ’ ό,τι όταν κάπνιζαν.
Αντιθέτως, όσοι είχαν αποτύχει να κόψουν το κάπνισμα ένιωθαν περισσότερο άγχος απ’ ό,τι όταν πρωτοπήγαν στους γιατρούς, γράφουν οι ερευνητές στην «Βρετανική Επιθεώρηση Ψυχιατρικής» (BJP).
Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και το King’s College σημειώνουν στο άρθρο τους πως «η πεποίθηση ότι το κάπνισμα καταπραΰνει το στρες είναι διάχυτη αλλά μετά βεβαιότητας λανθασμένη.
»Ισχύει ακριβώς το αντίθετο: το κάπνισμα πιθανώς προκαλεί άγχος και οι καπνιστές πρέπει να το ξέρουν και να συνειδητοποιήσουν ότι αυτό που νιώθουν είναι παραπλανητικό».
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η σύγχυση για τις αγχολυτικές ιδιότητες του τσιγάρου οφείλονται στο ότι η νευρικότητα αποτελεί ένα από τα στερητικά συμπτώματα που εκδηλώνουν όσοι το κόβουν.
Στην πραγματικότητα, όσοι μένουν χωρίς τσιγάρο νιώθουν νευρικοί πολλές φορές μέσα στη μέρα, αλλά μόλις ξανανάψουν τσιγάρο, ηρεμούν. Μπορεί, όμως, το κάπνισμα να τιθασεύει το στρες της έλλειψης νικοτίνης, αλλά είναι απίθανο να καταπραΰνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο το άγχος της καθημερινότητας.
Οι ερευνητές δεν ξέρουν με βεβαιότητα γιατί αυξήθηκε το άγχος των εθελοντών που απέτυχαν στην προσπάθεια διακοπής, αλλά εικάζουν ότι η αποτυχία τους τούς έκανε να αγχωθούν περισσότερο.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ


Πως να οργανωθείτε για την νέα χρόνια .

10 τρόποι για να «οργανωθείτε» τη νέα χρονιά (3)

Είναι μία από τις κλασικές και βαρύγδουπες ατάκες, που επιμένουμε να λέμε όλοι λίγο πριν μπει ο καινούργιος χρόνος: «φέτος εγώ λοιπόν, θα βάλω τη ζωή μου σε τάξη». Η απορία βέβαια παραμένει… γιατί δε συμβαίνει ποτέ και υπάρχει τρόπος να οργανωθούμε επιτέλους;
Η απάντηση είναι ναι, φυσικά και είναι εφικτό να οργανώσετε τη ζωή σας και να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα, κάνοντας την καθημερινότητά σας ευκολότερη, αλλά χρειάζεται μία βασική προϋπόθεση: θέληση.
Αν αυτό το έχετε ήδη δεδομένο (τουλάχιστον για φέτος), ακολουθήστε τα 10 απλά βήματα για να μπει επιτέλους σε μία τάξη η ζωή σας.
  • 1+1 κάνουν…
Κάθε αρχή και δύσκολη, για αυτό και τον πρώτο λόγο στην οργάνωση για το 2013, έχουν τα οικονομικά. Πριν σας προλάβουν λοιπόν, τα νέα (ή παλιά απλήρωτα) χαράτσια, πάρτε χαρτί και στυλό και ανοίξτε επιτέλους τους φακέλους με τους απλήρωτους λογαριασμούς, που έχουν γεμίσει …σκόνη. Πάρτε βαθιά ανάσα (αφού έχετε προετοιμάσει κατάλληλα τον εαυτό σας για το τι θα αντικρίσετε), σκίστε τον φάκελο και ξεκινήστε να γεμίζετε τη σελίδα με τα έξοδα. Αφού, κάποια στιγμή, τελειώσετε, συνεχίστε με τα έσοδα. Και επειδή προφανώς δεν θα πάρει και πολύ ώρα αυτό, πλέον είστε σε θέση να δείτε πραγματικά τι πρέπει να… κόψετε και πόσα από την καθημερινότητά σας. Μπορεί η διαδικασία να είναι ιδιαίτερα αγχωτική, αλλά δυστυχώς, πρέπει να την κάνετε.
  • Χαρτιά, χαρτιά, χαρτιά
Το δύσκολο μέρος (των οικονομικών) έχει πλέον περάσει και τώρα απομένει η …χαρτούρα. Τα ανυπολόγιστης…ηλικίας δηλαδή, χαρτιά, postit, φάκελοι και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε, που κάποτε αφήσατε σε ένα συρτάρι για κάποιον «σπουδαίο» σκοπό. Ήρθε η ώρα να τα φέρετε στην επιφάνεια και να ξεκαθαρίσετε ποια πρέπει να μείνουν και ποια όχι. Κάντε δύο στοίβες με όσα όντως χρειάζεστε και όσα έπρεπε να πεταχτούν από καιρό και αφού τα διαχωρίστε, επισκεφτείτε τον κοντινότερο κάδο ανακύκλωσης.
10 τρόποι για να «οργανωθείτε» τη νέα χρονιά (1)
  • Μα, πού μπαίνουν όλα αυτά τα ρούχα;
Όχι, δεν αποκτήσατε ξαφνικά περισσότερα ρούχα (για σιγουριά ελέγξτε και τους λογαριασμούς σας) ούτε η ντουλάπα σας μίκρυνε, απλά δεν είναι όσο τακτοποιημένα θα έπρεπε να είναι. Για το λόγο αυτό ακριβώς και έχετε την αίσθηση ότι φοράτε μονίμως τα ίδια ρούχα. Αδειάστε τη ντουλάπα σας, ξεκινήστε να ξεδιπλώνετε και να ξαναδιπλώνετε και βάλτε επιτέλους σε τάξη τον ενδυματολογικό χαμό, που επικρατεί. Θα πάρει κάποια ώρα, αλλά στο τέλος θα ανακαλύψετε τους κρυμμένους θησαυρούς, που ψάχνατε όλον τον χρόνο.
  • Το βάσανο της κουζίνας
Πόσες φορές δεν θελήσατε να μαγειρέψετε κάτι, που θυμηθήκατε ότι είχατε στα ντουλάπια σας και όταν επιχειρήσατε να το κάνετε, ανακαλύψατε ότι είχε περάσει προ πολλού η …ημερομηνία λήξης; Τέρμα με τα σακουλάκια και τις παλιές συσκευασίες. Αδειάστε τα ντουλάπια σας, καθαρίστε τα (με την ευκαιρία) και αφού πετάξετε ό,τι δεν μπορεί να φαγωθεί πλέον, οργανώστε τα τρόφιμά σας έτσι, ώστε κάθε στιγμή να μπορείτε να δείτε τι χρειάζεστε και τι όχι από το σούπερ μάρκετ.
  • Συρτάρια και συρταράκια
Μιας και το έχετε πάρει…ζεστά το θέμα, συνεχίστε την αναδιάρθρωση όλων (ναι όλων) των συρταριών, ντουλαπιών και γενικότερα αποθηκευτικών χώρων του σπιτιού. Βγάλτε τα συρτάρια σας ένα ένα, αδειάστε τα, καθαρίστε τα και τοποθετήστε σε πρακτική σειρά, όλα τα αντικείμενα που χρειάζεστε.
10 τρόποι για να «οργανωθείτε» τη νέα χρονιά (4)
  • Τα χάπια μου…
Στα περισσότερα, αν όχι σε όλα τα σπίτια, υπάρχει πάντα ένας χώρος που φυλάσσονται τα φάρμακα. Ξεδιαλύνετε το δικό σας συρτάρι, όπου θα μπορείτε να ανατρέχετε κάθε φορά που έχετε πονοκέφαλο και οργανώστε τον ειδικό χώρο για τα φάρμακα. Πετάξτε όσα έχουν λήξει (αν και τα φάρμακα έχουν αρκετά χρόνια…ζωής) και θυμηθείτε ότι το ντουλάπι αυτό πρέπει να μη βρίσκεται κοντά στον φούρνο σας ή οπουδήποτε θα μπορούσε να αλλοιωθεί η θερμοκρασία.
  • Μουσική…οργάνωση
Μία συνηθισμένη απόφαση της νέας χρονιάς (ή μάλλον της κάθε νέας χρονιάς) είναι η οργάνωση των cd’s. Αδειάστε τον χώρο που τα τοποθετείτε και προσπαθήστε να τα οργανώσετε με αλφαβητική, χρονολογική ή όποια άλλη σειρά είναι πιο πρακτική για εσάς. Τελειώνοντας (έτσι για επιβράβευση) βάλτε να ακούσετε την αγαπημένη σας μουσική… και ξανατοποθετήστε το cd στη θέση του μετά. Στην κατηγορία της «οργάνωσης της μουσικής» καλό θα ήταν να βάλετε σε μία τάξη και τη μουσική, τις φωτογραφίες και τα αρχεία του υπολογιστή σας, για να είστε εντελώς οργανωμένοι.
  • Υποδοχή με τάξη
Επειδή οι περισσότεροι αναζητούν ένα μέρος να τοποθετούν τα παπούτσια, τα κλειδιά, τα μπουφάν και τις τσάντες τους, όταν μπαίνουν στο σπίτι, καλό θα ήταν να αγοράσετε, εάν δεν έχετε ήδη ή να φτιάξετε μόνοι σας έναν χώρο υποδοχής. Βάλτε «σημάδι», όπου θα αφήνετε τα κλειδιά σας, για να μην τα χάνετε και εκεί δίπλα αφήστε ένα ράφι για την τσάντα και έναν χώρο για το παλτό και τα παπούτσια σας.
10 τρόποι για να «οργανωθείτε» τη νέα χρονιά (2)
  • Όλα σε πρόγραμμα…
Αν είστε από εκείνους, που δυσκολεύονται (εκτός από το σπίτι) να βάλουν σε μία τάξη τη ζωή τους, ίσως σας χρειάζεται ένα πρόγραμμα, για να σας υπενθυμίζει τα ραντεβού (που δεν πρέπει να χάνετε). Για καλή σας τύχη, η τεχνολογία έχει προνοήσει για εσάς και ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο μπορεί να γίνει ο βοηθός σας. Εάν πάλι είστε της παλιάς σχολής, το κλασικό κόλπο με τον μαγνήτη-πρόγραμμα (και το στυλό που σβήνει, φυσικά) πάνω στο ψυγείο, θα σας κρατήσει σε επαφή με την καθημερινότητα.
  • …ακόμα και το φαγητό
Για να μπορέσετε να πείτε με υπερηφάνεια πλέον, ότι έχετε βάλει σε τάξη τη ζωή σας, απομένει ένα μόνο πράγμα: το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής. Επιλέξτε το μενού της εβδομάδας και με τον τρόπο αυτό θα μπορέσετε και να εξοικονομήσετε χρήματα (αφού πριν πάτε στο σούπερ μάρκετ, θα μπορείτε να ελέγχετε τα καθαρά και οργανωμένα σας πλέον ντουλάπια) και να τραφείτε πιο σωστά και ισορροπημένα. Με απλά λόγια θα κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη και …υγιεινή.
Πηγή: clickatlife.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory