Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2013

Παπούτσια με οπλές αλόγου .

άλογο shoes01
άλογο shoes02
άλογο shoes03
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Αστείες εικόνες .

Εικόνες 40 600x375 Και Funny Pictures
Εικόνες 36 600x397 Και Funny Pictures
Εικόνες 33 Και Funny Pictures
Εικόνες 23 600x450 Και Funny Pictures
Εικόνες 19 Και Funny Pictures
Εικόνες 15 600x460 Και Funny Pictures
Εικόνες 11 Και Funny Pictures
Εικόνες 10 600x375 Και Funny Pictures
Εικόνες 07 και Funny Pictures
Εικόνες 06 600x450 Και Funny Pictures
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Ο χειμώνας συνεχίζεται .

114 600x400 Dominion χειμώνα συνεχίζεται
215 600x503 Dominion χειμώνα συνεχίζεται
310 600x431 Dominion χειμώνα συνεχίζεται
44 600x327 χειμώνα συνεχίζει Dominion
64 600x400 χειμώνα συνεχίζει Dominion
84 600x351 χειμώνα συνεχίζει Dominion
94 600x373 χειμώνα συνεχίζει Dominion
174 600x405 χειμώνα συνεχίζει Dominion
183 600x439 χειμώνα συνεχίζει Dominion
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Οικουμενική συσκευασία δώρου .

καθολική giftwrap01
καθολική giftwrap02
καθολική giftwrap03
καθολική giftwrap04
καθολική giftwrap05

Τι δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα .


Ακολουθείτε κατά γράμμα μια φαρμακευτική αγωγή αλλά δεν βλέπετε αποτελέσματα; Πριν βιαστείτε να κατηγορήσετε το γιατρό σας, διαβάστε το παρακάτω άρθρο καθώς ενδέχεται η διατροφή σας, να… μπλοκάρει τα οφέλη των φαρμάκων.
  • Χυμός από grapefruit
Η βιταμίνη C, οι φυτικές ίνες και το κάλιο είναι μερικά μόνο από τα υγιεινά συστατικά που εμπεριέχει ο χυμός του grapefruit. Ωστόσο, έρευνες έχουν αποδείξει πως ο χυμός αυτός «βοηθά» πολλά συστατικά συγκεκριμένων φαρμάκων να απορροφηθούν ταχύτερα από το αίμα, γεγονός που πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα όσοι λαμβάνουν φάρμακα. Χυμός από grapefruit ενδέχεται να εμπεριέχεται και σε διάφορους άλλους χυμούς ή αναψυκτικά, οπότε θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν τα αγοράζετε αναζητώντας λεπτομέρειες στην συσκευασία τους. Αν ωστόσο λαχταράτε κάτι παραπλήσιο με το grapefruit όσο λαμβάνετε κάποια φαρμακευτική αγωγή, καταφύγετε στο πορτοκάλι, που είναι εξίσου υγιεινό και χωρίς δυσάρεστες παρενέργειες για τον οργανισμό.
  • Μπανάνες
Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (1)
Ένα πανίσχυρο διατροφικό «όπλο» πλούσιο σε κάλιο, η μπανάνα, αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή για όσους αναζητούν προστασία από ασθένειες όπως ο καρκίνος, το εγκεφαλικό και οι καρδιοπάθειες. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ορισμένα φάρμακα, που σκοπό έχουν να μειώσουν το κάλιο στον οργανισμό μας και έτσι η πρόσληψη καλίου μέσω της διατροφής ουσιαστικά «ακυρώνει» τη δράση του φαρμάκου. Οι μπανάνες είναι επίσης πλούσιες σε τυραμίνη, ένα αμινο-οξύ που μπορεί να αλληλεπιδράσει αρνητικά με φάρμακα κατά της κατάθλιψης.
  • Χυμός από cranberries
Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (3)
Πρόκειται για ένα «γιατρικό» της φύσης ενάντια στις ουρολοιμώξεις. Ωστόσο, παρά τα πολλά θρεπτικά συστατικά τους και τα οφέλη τους για τον οργανισμό μπορεί να προκαλέσουν δυσάρεστες επιπτώσεις όταν λαμβάνονται παράλληλα με φάρμακα που εμπεριέχουν στατίνες.
  • Σπανάκι
Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (5)
Το σπανάκι, πέρα από τη νοστιμιά του και το γεγονός ότι «δένει» με πολλά φαγητά, φημίζεται και για την πλούσια περιεκτικότητά του σε βιταμίνη Κ αλλά για την χαμηλή θερμιδική του αξία. Αλλά για όσους λαμβάνουν φάρμακα για την καταπολέμηση των θρόμβων στο αίμα, οι υπερβολικές ποσότητες σπανακιού κάνουν κακό. Τα πλούσια σε βιταμίνη Κ τρόφιμα, ουσιαστικά «ακυρώνουν» τη δράση των αντιθρομβωτικών φαρμάκων- στην περίπτωση βέβαια, που μιλάμε για μεγάλες ποσότητες σπανακιού και όχι για μια φορά στο τόσο…
  • Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες
Ποιες τροφές δεν πρέπει να καταναλώνετε μαζί με φάρμακα; (2)
Δημητριακά ολικής άλεσης, λαχανικά και φρούτα αποτελούν τη πρωταρχική επιλογή για όσους επιθυμούν «ασπίδα» προστασίας απέναντι στο διαβήτη και τις καρδιοπάθειες αλλά και για όσους προσέχουν ιδιαίτερα το βάρος τους. Ωστόσο, καθώς οι φυτικές ίνες επιβραδύνουν το ρυθμό με τον οποίο αδειάζει το στομάχι μας, ομοίως επιβραδύνουν και το ρυθμό με τον οποίο οι φαρμακευτικές ουσίες απορροφώνται από τον οργανισμό μας, ακυρώνοντας ουσιαστικά τη δραστικότητα αρκετών φαρμάκων.
Σε κάθε περίπτωση και επειδή είναι ιδιαίτερα δύσκολο να ξέρετε ποιες τροφές αλληλεπιδρούν με την φαρμακευτική σας αγωγή, θα πρέπει να πριν λάβετε οποιοδήποτε φάρμακο, να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.
Πηγή: clickatlife.gr

Τα ισχυρότερα σαγόνια στη γή .

Τα ισχυρότερα σαγόνια στην ιστορία της Γης

Αρχαία πιράνχας είχαν δάγκωμα πιο ισχυρό από εκείνο των Τ.rex!
Μια εντυπωσιακή διαπίστωση έκαναν ερευνητές στις ΗΠΑ. Οπως υποστηρίζουν, ένας μακρινός πρόγονος των πιράνχας διέθετε το ισχυρότερο δάγκωμα στην ιστορία του ζωικού βασιλείου στη Γη. Το Megapiranha paranensis ζούσε πριν από δέκα εκατομμύρια έτη και το δάγκωμά του είχε ισχύ 30 φορές μεγαλύτερη από το βάρος του σώματός του – η αναλογία αυτή είναι η μεγαλύτερη που έχει εντοπιστεί μέχρι σήμερα στη φύση.
  • Mega-δάγκωμα
Ειδικοί του Πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον μελέτησαν ευρήματα του M.paranensis – αυτός ο πρόγονος των πιράνχας είχε κοινά χαρακτηριστικά με τα σημερινά πιράνχας αλλά ήταν πιο μεγάλος σε μέγεθος. Οι ερευνητές συνέκριναν την ισχύ του δαγκώματος του M.paranensis με εκείνη διάφορων αρχαίων αλλά και σύγχρονων θηρευτών της θάλασσας και της στεριάς.
Διαπίστωσαν ότι το δάγκωμα ενός M.paranensis βάρους 2 περίπου κιλών είχε ισχύ 60 κιλών. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι τα μεγαλύτερα σε μέγεθος M.paranensis μπορούσαν να δαγκώσουν με ισχύ από 150-550 κιλά, ίσως και με ακόμη μεγαλύτερη ισχύ.
Ο T.rex μπορούσε να δαγκώσει με ισχύ που έφτανε τα 1500 κιλά αλλά σε καμία περίπτωση το δάγκωμά του δεν πλησίαζε τη σχέση ισχύος-βάρους του M.paranensis. Οι ερευνητές αναφέρουν ότι τα σαγόνια του M.paranensis ήταν πιο ισχυρά από εκείνα των μεγάλων καρχαριών που μπορούν να εξοντώνουν φάλαινες.
«Οταν αρχίσαμε να βλέπουμε τα δεδομένα της έρευνας μείναμε έκπληκτοι από το πόσο ισχυρό ήταν το δάγκωμα αυτού του σχετικά μικρού ψαριού» αναφέρει ο Τζάστιν Γκρούμπιχ, του Αμερικανικού Πανεπιστημίου του Καΐρου, εκ των επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας. Η έρευνα δημοσιεύεται on line στην επιθεώρηση «Scientific Reports».
Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

Χειμωνιάτικες τροφές .


Αν θέλετε να διατηρήσετε τη φόρμα αλλά και την ενέργειά σας και κατά την περίοδο του χειμώνα, δείτε ποιες είναι οι «πράσινες» τροφές που με πρωτότυπους τρόπους μαγειρέματος θα απογειώσουν τα καθημερινά σας γεύματα και θα ωφελήσουν την υγεία σας.
Ο χειμωνιάτικος καιρός και οι χαμηλές θερμοκρασίες, μας κάνουν να μένουμε περισσότερες ώρες στο σπίτι, παρέα με φίλους, συγγενείς ή ακόμη και με… μια κουβέρτα ή με ένα ζεστό φλιτζάνι καφέ.
Φυσικά, μπορούμε να συνδυάσουμε αυτές τις όμορφες, «ζεστές» χειμωνιάτικες στιγμές και με καλό φαγητό, είτε για μας, είτε για τους φίλους και την οικογένειά μας. Ιδιαίτερα το χειμώνα, είναι ακόμη πιο σημαντικό να τρεφόμαστε υγιεινά και τα καλά νέα είναι ότι μπορούμε να το κάνουμε εύκολα, επιλέγοντας κάποιες ιδιαίτερα θρεπτικές τροφές, τις οποίες ο σωστός και πρωτότυπος τρόπος μαγειρέματος θα τις έκανε ακόμη πιο ενδιαφέρουσες. Το μαρούλι, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το κουνουπίδι και το λάχανο, εκτός του ότι είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες, έχουν ωραία γεύση και θα μπορούσαν να συνοδεύσουν τέλεια οποιοδήποτε πιάτο.
  • 1. Σοτέ ζεστό κόκκινο λάχανο
5 χειμωνιάτικες, δυναμωτικές και γευστικές τροφές (2)
Δεν είναι τυχαίο ότι το λάχανο αποτελεί μια παραδοσιακή τροφή σε όλο τον κόσμο και χρησιμοποιείται σε σούπες, σε μαγειρευτά φαγητά, σε σαλάτες και σε τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση. Είναι το μυστικό όπλο της θρεπτικής, λιτής και χειμωνιάτικης κουζίνας. Ένα μόνο φλιτζάνι περιέχει όλο το κάλιο μιας μπανάνας, σχεδόν τρία γραμμάρια φυτικών ινών και μια σεβαστή ποσότητα ασβεστίου (σε σχέση με μισό φλιτζάνι τυρί cottage) και όλα αυτά με πολύ χαμηλό κόστος ανά μερίδα. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε υπολείμματα φυτοφαρμάκων και πρόκειται για ένα λαχανικό που επιβάλλεται να καταναλώνεται με μεγάλη συχνότητα.
  • 2. Ψητά λαχανάκια Βρυξελλών (αρέσουν και στα παιδιά)
5 χειμωνιάτικες, δυναμωτικές και γευστικές τροφές (6)
Τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι ομολογουμένως μία δύσκολη γευστική επιλογή για κάποιον που δεν τα έχει ξαναφάει ή δεν ξέρει πώς να τα μαγειρέψει. Αν λοιπόν δεν τα έχετε δοκιμάσει ψητά, δεν ξέρετε τι χάνετε. Αυτή η «καραμελωμένη» υφή που προκύπτει από το ψήσιμο, προσδίδει πραγματικά κάτι πολύ ιδιαίτερο στα τραγανά φύλλα τους. Μια μερίδα λαχανάκια Βρυξελλών (περίπου επτά) περιέχει κάλιο, βιταμίνη C, όσο ένα ποτήρι χυμού πορτοκάλι και τέσσερα γραμμάρια φυτικών ινών.
  • 3. Πουρές από κουνουπίδι
5 χειμωνιάτικες, δυναμωτικές και γευστικές τροφές (3)
Πολλοί θεωρούν το κουνουπίδι ως μια ελαφρύτερη «έκδοση» του μπρόκολου. Η αλήθεια είναι πως υπάρχει μια συνάφεια μεταξύ τους, αλλά πραγματικά δεν πρέπει να θεωρούνται ίσης αξίας. Ακόμα κι αν το κουνουπίδι αποτελεί μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, δε μπορεί να ανταγωνιστεί τα «ξαδέρφια» του, ούτε ως προς τα θρεπτικά τους πλεονεκτήματα, αλλά ούτε και ως προς την τιμή τους. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν αξίζει μια θέση στο τραπέζι σας. Η ποικιλία είναι σημαντική για την υγεία και την ευζωία μας και ένας πουρές από κουνουπίδι μπορεί να συνδυαστεί τέλεια με έναν χειμωνιάτικο πουρέ πατάτας. Απορροφά διάφορες γεύσεις και ταιριάζει ωραία με ένα αλμυρό, καπνιστό πιάτο.
  • 4. Ψητό μπρόκολο
5 χειμωνιάτικες, δυναμωτικές και γευστικές τροφές (4)
Ένα αγαπημένο και ιδιαίτερα θρεπτικό, σκούρο πράσινο λαχανικό. Το μπρόκολο αξίζει να τραβά τα… φώτα της δημοσιότητας, δεδομένου ότι βρίσκεται συχνά στο τραπέζι μας και αποτελεί πλούσια πηγή καλίου, φολικού οξέος, φυτικών ινών, βιταμινών C και Α και των αντιοξειδωτικών λουτεΐνη και ζεαξανθίνη που προστατεύουν τα μάτια. Έχει επίσης λιγότερα υπολείμματα φυτοφαρμάκων από ό, τι πολλά άλλα σκούρα πράσινα λαχανικά όπως το λάχανο, το μαρούλι και το σπανάκι. Η πλούσια σε μπρόκολο και κουνουπίδι διατροφή, έχει αποδειχθεί ότι έχει αξιοσημείωτη αντικαρκινική δράση.
  • 5. Κατσαρό μαρούλι
5 χειμωνιάτικες, δυναμωτικές και γευστικές τροφές (1)
Ένα φλιτζάνι από αυτό το «μαγικό» λαχανικό, περιέχει κάλιο όσο μια μπανάνα, περισσότερη βιταμίνη Α και 55 φορές περισσότερη λουτεΐνη και ζεαξανθίνη από 12 καρότα. Το να επιλέγετε βιολογικό μαρούλι είναι μια έξυπνη κίνηση, καθώς τα άλλα είναι πιθανόν να περιέχουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων που προκαλούν ιδιαίτερη ανησυχία καθώς είναι ζημιογόνα για τον οργανισμό μας.
Πηγή: clickatlife.gr

Γλυπτό γιγάντιου ανθρώπου .

calamita cosmica01
calamita cosmica02
calamita cosmica03
calamita cosmica04
calamita cosmica05
calamita cosmica06
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory