Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

Τουρνουά ιπποτών στην Τενερίφη .

0058 Διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0068 600x402 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0078 600x412 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0104 600x400 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0124 600x402 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0134 600x400 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0144 600x400 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0153 600x402 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0172 600x402 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
0181 600x402 διασκέδαση για τους τουρίστες Τουρνουά Ιπποτών
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Κορίτσια και εσώρουχα .

Gatas de lingerie









http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Α.Τ.Ι.Α.

nlo 00021 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00031 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00051 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00061 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00091 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00111 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00121 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00141 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00151 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
nlo 00181 αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
126 600x401 tn αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Ομορφος κόσμος .

whorld 040 600x399 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 038 600x386 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 034 600x400 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 033 600x398 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 031 600x400 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 029 600x398 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 027 600x398 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 025 600x402 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 023 600x400 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
whorld 021 600x399 όμορφο κόσμο μας μέσα από τα μάτια του Jim Richardson
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Διάλειμα στην δουλειά .

...ΙΜΑΡΕΤ..



Ιμαρετ στην Καβάλα
Μυστικισμός και πολυτέλεια
Σήμα κατατεθέν της Καβάλας, το Ιμαρέτ δεν είναι ένα ακόμη ξενοδοχείο σε διατηρητέο κτίσμα αλλά ένα ιστορικό μνημείο που δέχεται ξένους και τους προσφέρει εμπειρίες φιλοξενίας πολύ υψηλών προδιαγραφών.

Σπάνιο δείγμα Οθωμανικού Μπαρόκ
Περπατώντας στη Θεοδώρου Πουλίδου συναντά κανείς το Ιμαρέτ. Ένα τεράστιο οικοδόμημα το οποίο χτίστηκε το 1817 από το Μεχμέτ Αλή Πασά. Γεννημένος στην Καβάλα το 1769 κατέλαβε το 1805 το αξίωμα του Βαλή (αντιβασιλιά) της Αιγύπτου και δεν ξέχασε ποτέ την αγαπημένη του γενέτειρα. Έτσι, έχτισε σε μια από τις ομορφότερες περιοχές της πόλης (στο λόφο της Παναγίας) ένα ιεροδιδασκαλείο, το Ιμαρέτ, έκτασης 4.500τ.μ. Το Ιμαρέτ φιλοξενούσε εσωτερικούς μαθητές και διέθετε πλήθος δωματίων, ένα τζαμί, δύο «μεντρεσέδες» (μουσουλμανικά ιεροδιδασκαλεία) για τη
Η Συνέχεια ΕΔΩ

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/#ixzz2IW2hqwMe

Τι να τρ΄βτε όταν αθλήστε .


Αξιολογώντας εμείς οι διαιτολόγοι, τις ενεργειακές απαιτήσεις ενός επαγγελματία αθλητή, ξέρουμε ότι ηθερμιδική πρόσληψη, αλλά και η σύσταση της διατροφής του είναι εξαιρετικά σημαντική, για να μπορέσει να αντεπεξέλθει της καθημερινής καιπολύωρης προπόνησης που έχει. Ωστόσο, όταν μιλάμε για "κοινούς θνητούς" όπως είμαστε οι περισσότεροι, που απλά γυμναζόμαστε σε μια συστηματική βάση, τι ακριβώς πρέπει να προσέξουμε όσο αφορά την διατροφή μας παράλληλα με την προπόνηση;
Η ερώτηση των περισσότερων, όταν ξεκινάνε συστηματικά γυμναστική, είναι αν χρειάζονται παραπάνω ποσότητα πρωτεΐνης στη διατροφή τους, καταφεύγοντας συχνά σεσυμπληρώματα διατροφής. Η αλήθεια είναι ότι η πρωτεΐνη αποτελεί ένα πολύ σημαντικόσυστατικό της διατροφής του αθλητή, καθώς βοηθά στη διατήρηση, αλλά και στηνανάπλαση του μυϊκού ιστού. Οι αθλητές που κάνουν έντονη προπόνηση, αντοχής ή αντιστάσεων, χρειάζονται περισσότερη πρωτεΐνη, η πρόσληψη της οποίας φτάνει το 20-25% των συνολικών ημερήσιων ενεργειακών αναγκών. Ενώ εκείνος που προπονείται λιγότερο σε συχνότητα και σε ένταση, χρειάζεται ένα αντίστοιχο ποσοστό 10-20% επί της συνολικής ενεργειακής του πρόσληψης. Εάν για παράδειγμα κάποιος λαμβάνει 2000 θερμίδες ημερησίως στην περίπτωση της έντονης προπόνησης θα χρειαστεί 100-125γρ πρωτεΐνης, ενώ στη δεύτερη περίπτωση οι ανάγκες του είναι 50-100γρ. Ωστόσο, αρκετοί στην επιστημονική κοινότητα δεν δέχονται τη σύσταση της πρόσληψης θρεπτικών συστατικών με ποσοστά % - για τον λόγο αυτό ας δούμε και την αντίστοιχη σύσταση με βάση το σωματικό βάρος. Έτσι, πρωτεϊνική πρόσληψη της τάξεως 1,3-1,8 γρ/κιλόΣωματικού Βάρους, η οποία να προσλαμβάνεται ισόποσα σε 3 περίπου γεύματα μέσα στην ημέρα μπορεί να μεγιστοποιήσει την πρωτεϊνική σύνθεση στο σώμα και μπορεί να ληφθεί μέσω της διατροφής, χωρίς να χρειάζεται κάποιο συμπλήρωμα. Μεγαλύτερες προσλήψεις από αυτή τη σύσταση, της τάξεως του 1,8-2,0γρ/κιλό ΣΒ μπορεί να αποτελέσουν σύσταση για αποφυγή της απώλειας μυϊκής μάζας και καταβολισμού σε περιόδους που το άτομο περιορίζει την ενεργειακή του πρόσληψη με σκοπό την μείωσητου σωματικού του λίπους.
Ποια πρωτεΐνη θεωρείται όμως η καλύτερη επιλογή για τον αθλητή; Η πρωτεΐνη του ορού γάλακτος (Whey) έχει προταθεί ως η καλύτερη επιλογή για μετά την προπόνηση, με σκοπό την αποκατάσταση των αναγκών και τη μυϊκή ανάπλαση, κι αυτό γιατί όταν λαμβάνεται, είναι άμεσα διαθέσιμη στον οργανισμό. Ωστόσο, υποστηρίζεται ότι και ο συνδυασμός της πρωτεΐνης αυτής με την πρωτεΐνη σόγιας και την καζεΐνη, αποτελεί καλύτερη επιλογή, διότι προμηθεύει τον οργανισμό με απαραίτητα αμινοξέα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Ένα άλλο βασικό ερώτημα όσων αθλούνται είναι αν πρέπει να τρώνε κάτι πριν την προπόνηση. Πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν αερόβια προπόνηση νηστικοί το πρωί. με σκοπό να κάψουν περισσότερο λίπος.
Η αλήθεια είναι πως η διεξαγωγή πρωινής προπόνησης σε κατάσταση νηστείας, είναι μια από τις μεθόδους που χρησιμοποιείται ώστε να καεί το σώμα το μεγαλύτερο ποσοστόλίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης. Αν βεβαίως αυτός είναι ο στόχος και όχι η μυϊκή ανάπλαση. Διότι μια τέτοια προπόνηση μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα τον μυϊκό καταβολισμό, δηλαδή την απώλεια μυϊκής μάζας για κάλυψη των ενεργειακών απαιτήσεων κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Επίσης, υπάρχει ο κίνδυνος η προπόνηση να μην μπορεί να βγει εις πέρας λόγω κόπωσης και αδυναμίας. Για τον λόγο αυτό, συστήνεται η κατανάλωση ενός μικρού σνακ πριν την άσκηση, προς αναπλήρωση των ενεργειακών αναγκών.
Χρειάζομαι ενεργειακά ποτά και την προπόνηση; Αν η άσκηση διαρκεί λιγότερο από 60 λεπτά δεν χρειάζεστε κάτι τέτοιο. Τα ενεργειακά ποτά αφορούν όσους προπονούνται για πάνω από μία ώρα- για όσους η προπόνηση διαρκεί λιγότερο, το απλό νερό καλύπτει πλήρως τις ανάγκες ενυδάτωσης. Αν ωστόσο είστε από εκείνους που ιδρώνουν αρκετά κατά τη διάρκεια της προπόνησης προτιμήστε ένα ισοτονικό ποτό, που θα σας ενυδατώσει και θα αναπληρώσει και τις ανάγκες σας για ηλεκτρολύτες. Η καφεΐνη έχει βρεθεί επίσης ότι βελτιώνει την προπόνηση, γι’ αυτό ο καφές και το τσάι μπορούν επίσης να υπολογιστούν ως υγρά για την αναπλήρωση των αναγκών του αθλητή κατά την διάρκεια της ημέρας.
Η πρόσληψη επίσης βιταμινών και μετάλλων αυξάνεται για κάποιον που ασκείται πολύ και συστηματικά, καθώς αυξάνονται και οι ενεργειακές του ανάγκες. Για τον λόγο αυτό χρειάζεται ποικιλία τροφίμων στη διατροφή του αθλητή και απαραιτήτως τροφίμων από την ομάδα των φρούτων και των λαχανικών, των δημητριακών ολικής άλεσης, των χαμηλών σε λιπαρά γαλακτοκομικών, των πουλερικών, του άπαχου κρέατος και των θαλασσινών.
Και τι γίνεται αφού τελειώσει η προπόνηση;
Ας μην ξεχνάμε το γεύμα αναπλήρωσης, που είναι πολύ σημαντικό. Ο αθλητής, πολλές φορές υπερεκτιμά τις ενεργειακές του απαιτήσεις, με αποτέλεσμα να παίρνει βάρος. Το καλύτερο γεύμα αναπλήρωσης μετά την άσκηση πρέπει να περιλαμβάνει και υδατάνθρακες και πρωτεΐνη και συνίσταται να καταναλωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται μετά το τέλος της προπόνησης. Μια πολύ καλή λύση είναι το γάλα χαμηλών λιπαρών σκέτο ή με δημητριακά ή τα smoothies με φρούτα ή αυγό με ψωμί ολικής αλέσεως. Αν ωστόσο είναι δύσκολο να καταναλωθεί τροφή αμέσως μετά την προπόνηση, καλό θα ήταν νακαταναλωθεί τουλάχιστον ένα σνακ με βάση τους υδατάνθρακες μέσα στην πρώτη μισή ώρα, όπως ένα φρούτο ή λίγα δημητριακά και πρωτεΐνη μέσα στις επόμενες δύο ώρες

Προσομοίωση πόνων τοκετού απο άντρες .

Τι αντιπαθούν οι άντρες .

woman-386
Μάθε και εσύ ποια είναι τα πράγματα που συνηθίζουν να αντιπαθούν οι άντρες στην εμφάνιση μιας γυναίκας.
- Το υπερβολικό μακιγιάζ, γι’ αυτό φροντίζουμε να βαφόμαστε ακολουθώντας μια πιο natural γραμμή.
- Το πολύ άρωμα, κάθε φορά που έχουμε ραντεβού μαζί του δεν χρειάζεται να αδειάζουμε το μισό μπουκαλάκι του αρώματός μας , κάνοντας τον να μην μπορεί να αναπνεύσει.
- Τις πλατφόρμες και τα χοντροκομμένα παπούτσια που για εμάς μπορεί να είναι στιλάτες αλλά οι άντρες δεν τα βρίσκουν καθόλου θηλυκά. 
- Τα πολύ φαρδιά ρούχα που μπορεί να μας προσφέρουν άνεση, οι άντρες πάλι θα προτιμούσαν να διαγράφονται οι γλουτοί μας. Αλλά και τα πολύ στενά ρούχα, τα οποία είναι ένα ρούχο μικρότερο από αυτό που πραγματικά μας κάνει και δείχνουν τελείως άκομψα πάνω μας.
- Το πολύ γυμνό, δεν χρειάζεται να είμαστε υπερβολικά αποκαλυπτικά ντυμένες. 
- Τα κοντά μαλλιά, που μπορεί εσένα να σου ταιριάζουν άψογα στο πρόσωπό σου και με το γενικότερο στιλ σου, αλλά εκείνοι βρίσκουν περισσότερο θηλυκά τα μακριά και πλούσια μαλλιά με μπούκλες και ιδανικά ξανθά. 
- Τις τεράστιες τσάντες, που αν και είναι τις μόδας δεν μπορούν να καταλάβουν ποιος είναι ο λόγος να κουβαλάμε κάθε φορά μαζί μας τόσα πράγματα. Γι’ αυτό στις νυχτερινές μας βόλτες μαζί του προτιμούμε μικρά τσαντάκια. 
- Τα φωσφόριζε μας νύχια, που αν και φέτος ήταν της μόδας, εκείνοι πάλι δεν τα βρίσκουν καθόλου θηλυκά.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory