Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Μαμά και κόρη .

Διαγωνισμός για την καλύτερη μαύρη γάτα .

0064 300x300 Casting μαύρες γάτες
0074 300x300 Casting μαύρες γάτες
0084 300x300 Casting μαύρες γάτες
0094 300x300 Casting μαύρες γάτες
0103 300x300 Casting μαύρες γάτες
0134 300x300 Casting μαύρες γάτες
tn23 300x300 Casting μαύρες γάτες
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Κορίτσια στην Λευκορωσία για το νέο βιάγκρα .

viagra 002 300x300 κορίτσια Casting στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 003 300x300 Casting κορίτσια στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 004 300x300 κορίτσια Casting στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 007 300x300 Casting κορίτσια στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 008 300x300 κορίτσια Casting στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 010 300x300 κορίτσια Casting στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 018 300x300 κορίτσια Casting στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 017 300x300 κορίτσια Casting στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 015 300x300 κορίτσια Casting στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
viagra 014 300x300 κορίτσια Casting στη Λευκορωσία για τη νέα σύνθεση του Viagra
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Καταπληκτική διαφήμιση σοκολάτας .

Ασχημα μοντέλα σε διαφημίσεις .

1144 300x300 Οργανισμού άσχημο μοντέλα
2131 300x300 Οργανισμού άσχημο μοντέλα
439 300x300 Οργανισμού άσχημο μοντέλα
540 300x300 Οργανισμού άσχημο μοντέλα
938 300x300 Οργανισμού άσχημο μοντέλα
1145 300x300 Οργανισμού άσχημο μοντέλα
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Αυξήστε την κατανάλωση νερού

Αυξήστε την κατανάλωση νερού

Η κατανάλωση περισσότερου νερού καθημερινά είναι πιο εύκολη απ' όσο νομίζετε. 

Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές για το πώς να παραμείνετε ενυδατωμένοι και να αντικαταστήσετε τα ανθυγιεινά ποτά με καθαρό, δροσερό νερό.

- Προσθέστε στο νερό σας φρέσκα φύλλα δυόσμου.

- Εάν αισθάνεστε πεινασμένοι και έχετε φάει πρόσφατα, πιείτε ένα ποτήρι κρύο νερό, και περιμένετε ένα λεπτό ή δύο. Μπορεί απλώς να είστε αφυδατωμένοι.

- Κάντε το νερό σας πιο «ενδιαφέρον» με την προσθήκη ενός στυμμένου λεμονιού ή λάιμ.

- Προσθέστε παγάκια στο νερό σας – θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες.

- Αραιώστε το χυμό σας (μήλο, σταφύλι, ή πορτοκαλί) με νερό. Είναι συνήθως πολύ γλυκό έτσι κι αλλιώς. Περισσότερη ενυδάτωση με λιγότερες θερμίδες.

- Ξεκινήστε τη μέρα σας πίνοντας ένα ή δύο ποτήρια νερού. Ξεκινήστε νωρίς και αισθανθείτε καλύτερα, με ευεξία όλη την ημέρα.

- Φάτε τρόφιμα πλούσια σε νερό.

- Έχετε ένα μεγάλο ποτήρι νερό σε κάθε μεταβατικό σημείο της ημέρας: Όταν σηκώνεστε το πρωί, πριν φεύγετε από το σπίτι, όταν κάθεστε στη δουλειά, όταν θα πάτε για φαγητό.

- Πιείτε νερό ή ποτά διαίτης αντί τα υψηλής θερμιδικής αξίας, ζαχαρούχα ποτά.

- Έχετε ένα ποτήρι νερό με το γεύμα σας, ειδικά όταν πίνετε αλκοόλ.

- Πάρτε ένα μπουκάλι νερού μαζί σας στις βόλτες σας.

- Παγώστε μικρά κομμάτια από καθαρισμένα λεμόνια, λάιμ και πορτοκάλια και χρησιμοποιείστε τα αντί για παγάκια - είναι δροσιστικά και σας βοηθούν να φτάσετε στη μια μερίδα φρούτων.

- Στο σπίτι έχετε πάντα ένα ποτήρι νερό, ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση, φτιάχνετε το δείπνο ή βρίσκεστε στον υπολογιστή.

- Αντικαταστήστε τον καφέ ή το τσάι σας με ένα φλιτζάνι ζεστό νερό και μια σταγόνα μέλι.

- Κρατήστε το νερό κρύο. Ορισμένοι θεωρούν ότι έχει καλύτερη γεύση και το σώμα σας θα κάψει μερικές θερμίδες για να ισορροπήσει τη θερμοκρασία του σώματος.

- Το νερό σε θερμοκρασία δωματίου είναι καλύτερο, αν είστε αφυδατωμένοι. Το σώμα σας το απορροφά πιο γρήγορα.

- Πιείτε το νερό με καλαμάκι καθώς παίρνετε μεγαλύτερες γουλιές και πίνετε πολύ περισσότερο.

- Προσθέστε το νερό στην καθημερινή φροντίδα του δέρματος σας. Πιείτε νερό, καθαρίστε το πρόσωπο σας, ενυδατώστε το.

- Να θυμάστε ότι όσο περισσότερο νερό πίνετε, τόσο λιγότερο πεινασμένοι θα νιώσετε και το λιγότερο πιθανό να αναζητήσετε κάποιο σνακ.

- Μην επιτρέπετε στον εαυτό σας ένα αναψυκτικό διαίτης ή άλλο καφέ μέχρι να έχετε πιει 2-4 ποτήρια νερό.

- Το νερό από μόνο του δεν περιέχει θερμίδες ή λιπαρά και έχει τόσα πολλά οφέλη για την υγεία που κρύβονται στην απλότητα του.

Πηγή: myworld.gr

Πιο Αποδοτική Η Γυμναστική Πριν Το Πρωινό

Πιο αποδοτική η γυμναστική πριν το πρωινό (1)

Περισσότερο σωματικό λίπος ως και κατά 20% φαίνεται πως καίνε όσοι αθλούνται προτού φάνε πρωινό, συγκριτικά με εκείνους που αθλούνται άλλες ώρες της ημέρας, υποστηρίζει νέα βρετανική μελέτη.
Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Νορθούμπρια, στο Νιου Κασλ, ζήτησαν από 12 άνδρες που γυμνάζονταν συχνά να πραγματοποιήσουν μια σειρά ασκήσεων επάνω σε διάδρομο γυμναστικής στις 10 το πρωί.
Κάποιοι από τους συμμετέχοντες είχαν ήδη φάει πρωινό, ενώ κάποιοι άλλοι είχαν να φάνε από το προηγούμενο βράδυ. Μετά την ολοκλήρωση των ασκήσεων, οι ειδικοί προσέφεραν στους εθελοντές ρόφημα αποκατάστασης υπό μορφή σοκολατούχου μιλκσέικ. Το μεσημέρι, το μενού τους περιελάμβανε ζυμαρικά σε ποσότητα που τους έκανε να νιώθουν «άνετα χορτάτοι».
Πιο αποδοτική η γυμναστική πριν το πρωινό (2)
  • Νηστικό αρκούδι χορεύει και χάνει
Οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι όσοι είχαν ασκηθεί προτού καταναλώσουν πρωινό δεν κατανάλωσαν περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας συγκριτικά με τους υπόλοιπους, ούτε εμφάνισαν αύξηση στα επίπεδα της όρεξής τους, γεγονός που θα δικαιολογείτο εξαιτίας της άσκησης με άδειο στομάχι.
Διαπίστωσαν ακόμα, ότι τα συγκεκριμένα άτομα κατά την άσκησή τους είχαν κάψει σχεδόν 20% περισσότερο λίπος σε σχέση με όσους είχαν φάει κανονικά πρωινό πριν ξεκινήσουν το πρόγραμμα γυμναστικής τους.
«Η άσκηση αυξάνει τα γενικά επίπεδα ενέργειας που ξοδεύουμε και ένα μεγάλο ποσοστό αυτής της ενέργειας προέρχεται από το αποθηκευμένο λίπος στο σώμα μας σε περίπτωση που ασκηθούμε χωρίς να έχουμε φάει» εξηγεί ο ερευνητής Χαβιέ Γκονζάλες. «Προκειμένου να χάσουμε λίπος, οφείλουμε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερο σωματικό αποθηκευμένο σε σύγκριση με τα λιπαρά που λαμβάνουμε από τις τροφές. Τα αποτελέσματα της μελέτης μας δείχνουν ότι η άσκηση δεν αυξάνει την όρεξη, την πείνα, ή τις ποσότητες φαγητού που καταναλώνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για καλύτερα αποτελέσματα ως προς την απώλεια βάρους λοιπόν, ίσως θα ήταν πιο αποδοτική η πρωινή άσκηση πριν την κατανάλωση τροφής».
Από την πλευρά της η επικεφαλής της μελέτης δρ Εμα Στίβενσον έσπευσε να τονίσει ότι: «Τα νέα ευρήματα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε νέες πρακτικές οδηγίες ως προς την πρόσληψη τροφής από άτομα που ασκούνται με στόχο την απώλεια σωματικού βάρους». Υπογράμμισε ακόμα ότι πρόκειται για αποτελέσματα μελέτης μικρής χρονικής διάρκειας και για τον λόγο αυτόν θα πρέπει σε επόμενη φάση να ληφθούν υπόψη και τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα του συγκεκριμένου διατροφικού μοτίβου.
Τα ευρήματα των ειδικών παρουσιάζονται στη διαδικτυακή έκδοση της επιθεώρησης «British Journal of Nutrition».
Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

Η αποτρίχωση του μπικίνι «σπρώχνει στην εξαφάνιση τις ψείρες του εφηβαίου»

Η αποτρίχωση του μπικίνι «σπρώχνει στην εξαφάνιση τις ψείρες του εφηβαίου»

Αντιμέτωπη με περιβαλλοντική καταστροφή φαίνεται ότι έρχεται η ψείρα του εφηβαίου, καθώς η σχετικά σύγχρονη μόδα της αποτρίχωσης στο μπικίνι καταστρέφει τον απόκρυφο βιότοπό της -αυτό τουλάχιστον προκύπτει από ανέκδοτες αναφορές γιατρών και εντομολόγων.
Οι ψείρες του εφηβαίου «ήταν κάποτε εξαιρετικά σύνηθες φαινόμενο. Σήμερα όμως σπάνια συναντάμε περιστατικά» αναφέρει στο Bloomberg o Μπέιζιλ Ντόνοβαν, επικεφαλής του τμήματος Σεξουαλικής Υγείας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Νότιας Ουαλίας στην Αυστραλία.
«Χωρίς αμφιβολία, [η παρακμή της ψείρας] οφείλεται στην καλύτερη περιποίηση των τριχών» εκτιμά.
Στο Κέντρο Σεξουαλικής Υγείας του Σίδνεϊ όπου εργάζεται ως γιατρός ο Ντόνοβαν, το τελευταίο κρούσμα σε γυναίκα καταγράφηκε το 2008, ενώ τα περιστατικά που αφορούν άνδρες έχουν μειωθεί κατά 80% σε διάστημα μιας δεκαετίας.
«Η αποτρίχωση του εφηβαίου έχει οδηγήσει σε εντυπωσιακή μείωση των πληθυσμών της ψείρας του εφηβαίου» συμφωνεί ο Ίαν Μπέργκες, εντομολόγος της εταιρείας Insect Research & Development στο Κέιμπριτζ της Αγγλίας.
Μελέτες για το θέμα φαίνεται πάντως ότι δεν υπάρχουν, αφού ελάχιστα θύματα αναφέρουν το πρόβλημα ώστε να είναι εφικτή η ακριβής μέτρηση της αλλαγής.
Η ψείρα του ανθρώπινου εφηβαίου (Pthirus pubis), παράσιτο που τρέφεται με αίμα, ανήκει περιέργως σε διαφορετικό είδος από την ψείρα της κεφαλής και του σώματος (Pediculus humanus).
Σύμφωνα με μελέτη του 2009 στο Journal of Biology, οι άνθρωποι πρέπει να κόλλησαν την ψείρα του εφηβαίου από τον γορίλα πριν από 3,3 εκατομμύρια χρόνια. Έκτοτε, το μικροσκοπικό έντομο είναι ένα από τα συχνότερα παράσιτα, προκαλώντας κνησμό και ερεθισμούς, χωρίς όμως να μεταδίδει ασθένειες.
Το Bloomberg πιθανολογεί ότι η αρχή της αλλαγής ήρθε το 1994, όταν τέσσερις Βραζιλιάνες αδελφές άνοιξαν στη Νέα Υόρκη το ινστιτούτο ομορφιάς J Sisters, από το οποίο ξεκίνησε η μόδα της βραζιλιάνικης χαλάουα (στην οποία αφαιρούνται όλες οι τρίχες εκτός από μια στενή λωρίδα).
Έκτοτε, η τάση έχει κατακτήσει μεγάλη μερίδα των γυναικών αλλά και αρκετούς άνδρες: Σύμφωνα με μελέτη του Κenyon College του Οχάιο το 2007, το 80% των φοιτητών και φοιτητριών σε αμερικανικά κολέγια αφαιρούν όλες ή ένα μέρος των τριχών του εφηβαίου.
Πηγή: in.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory