Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Ξενοδοχείο για χειμερινές διακοπές .

 A winter mansion made out of dreams and magic (11 HQ Photos)
 A winter mansion made out of dreams and magic (11 HQ Photos)
 A winter mansion made out of dreams and magic (11 HQ Photos)
 A winter mansion made out of dreams and magic (11 HQ Photos)
 A winter mansion made out of dreams and magic (11 HQ Photos)
 A winter mansion made out of dreams and magic (11 HQ Photos)
 A winter mansion made out of dreams and magic (11 HQ Photos)
 A winter mansion made out of dreams and magic (11 HQ Photos)
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Το αδυνάτισμα κάνει καλό .

people before after losing weight 26 e1360019838905 People slimming down in the name of health (30 Photos)
people before after losing weight 3 People slimming down in the name of health (30 Photos)
people before after losing weight 9 People slimming down in the name of health (30 Photos)
people before after losing weight 10 People slimming down in the name of health (30 Photos)
people before after losing weight 12 People slimming down in the name of health (30 Photos)
people before after losing weight 16 People slimming down in the name of health (30 Photos)
people before after losing weight 25 People slimming down in the name of health (30 Photos)
people before after losing weight 17 People slimming down in the name of health (30 Photos)
people before after losing weight 19 People slimming down in the name of health (30 Photos)
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Γυμναστήριο στο Κίεβο .

Kiev Gym 2 2
Kiev Gym 2 1
Kiev Gym 2 3
Kiev Gym 2 4
Kiev Gym 2 6
Kiev Gym 2 9
Kiev Gym 2 11
Kiev Gym 2 14
Kiev Gym 2 16
Kiev Gym 2 18
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Στον κόσμο των σαλιγκαριών .









http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Πρότυπα γονέων .

roditelski-greski-0001
roditelski-greski-0002
roditelski-greski-0003
roditelski-greski-0005
roditelski-greski-0008
roditelski-greski-0010
roditelski-greski-0014
roditelski-greski-0015
roditelski-greski-0016
roditelski-greski-0020
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Τα πλεονεκτήματα του γάλατος γαϊδούρας

Τα πλεονεκτήματα του γάλατος γαϊδούρας
Έδαφος κερδίζει τα τελευταία χρόνια η πεποίθηση πολλών, πως το γάλα γαϊδούρας μπορεί να αποτελέσει το πιο θρεπτικό υποκατάστατο γάλακτος μετά το μητρικό γάλα. Η δημοσιότητα που έχει πάρει οφείλεται στο γεγονός ότι διαθέτει παρόμοια σύσταση με, το θαυμαστό σε ισορροπία θρεπτικών συστατικών για τον άνθρωπο, μητρικό γάλα.

Ας δούμε λοιπόν ένα προς ένα, τα πλεονεκτήματα του γάλατος της γαϊδούρας και πώς αυτά μπορούν να επιδράσουν θετικά στον ανθρώπινο οργανισμό:

- Πρώτα απ’ όλα περιέχει 60 φορές περισσότερη βιταμίνη C από το αγελαδινό γάλα, ενώ ταυτόχρονα δεν υπολείπεται σε βιταμίνες Α, D, E και του συμπλέγματος Β. 
- Η αυξημένη περιεκτικότητά του σε λακτόζη οδηγεί σε αύξηση του ποσοστού απορρόφησης του ασβεστίου από τον οργανισμό, ένα γεγονός σημαντικό για την ανάπτυξη και τη διατήρηση της φυσιολογικής οστικής πυκνότητας του οργανισμού.
- Τόσο η λακτόζη, όσο και το παράγωγό της, λακτουλόζη, ευνοούν την ανάπτυξη καλών βακτηρίων της εντερικής χλωρίδας του πεπτικού συστήματος. Οι οργανισμοί αυτοί, γνωστοί και ως προβιοτικά, είναι απαραίτητοι για την καλή λειτουργία του εντέρου. Η δημιουργία μιας φυσιολογικής χλωρίδας, ιδιαίτερα σε νεογνική ηλικία, είναι ιδιαίτερα σημαντική για την αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων. 
- Η λυσοζύμη που περιέχει διαθέτει αντιβακτηριδιακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Έτσι, ενισχύεται το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνονται οι πιθανότητες γαστρεντερολογικών φλεγμονών, ακόμη και στα βρέφη. 
- Το υψηλό επίπεδο πολυακόρεστων προς κορεσμένων λιπαρών και η περιεκτικότητα σε ω-3, το καθιστά ένα λειτουργικό τρόφιμο για την ανθρώπινη διατροφή, πολύ περισσότερο δε για τους ενήλικες, όπου ο κίνδυνος για καρδιαγγειακά νοσήματα αυξάνεται. Σε σχέση με το μητρικό γάλα, το γάλα γαϊδούρας περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα απαραίτητων λιπαρών οξέων για τον οργανισμό. Επιπλέον, παρουσιάζει χαμηλό ποσοστό λίπους, μόλις 1%, παράγοντας ο οποίος ευνοεί την ένταξή του στο πρόγραμμα διατροφής του ανθρώπου. Το αγελαδινό γάλα έχει ποσοστό λίπους 3,9%, το αίγειο 3,5% και το πρόβειο 6%. Σε μια εποχή που ο μοντέρνος τρόπος διαβίωσης εύκολα οδηγεί στην αύξηση του σωματικού βάρους, προτιμώνται τρόφιμα με χαμηλά ποσοστά λίπους. 
- Θετική επίδραση του γαϊδουρινού γάλακτος έχει παρατηρηθεί κατά την οστεογένεση, δηλαδή τη δημιουργία οστών, τη θεραπεία της αθηροσκλήρωσης και κατά την ανάρρωση ασθενών με καρδιακά προβλήματα.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το γάλα γαϊδούρας μπορεί να αποτελέσει λύση σε άτομα με δυσανεξία στο αγελαδινό γάλα. Μάλιστα, φαίνεται να είναι πιο καλά ανεκτό από φόρμουλες σόγιας ή φόρμουλες με υδρογονωμένες πρωτεΐνες αγελαδινού γάλατος. Αυτό οφείλεται στο μειωμένο ποσοστό καζεΐνης και β- λακτοβουλίνης, ουσίες που δεν υπάρχουν μεν στο μητρικό γάλα, αλλά υπάρχουν στα υποκατάστατα γάλατος. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, θα μπορούσε κανείς να πει ότι το γάλα γαϊδούρας είναι ένα πιο θρεπτικό και ωφέλιμο γάλα για τον οργανισμό απ’ ότι το γάλα της κατσίκας ή το αγελαδινό. 

Είναι ωστόσο το ίδιο ανθεκτικό σε παθογόνους μικροοργανισμούς ή αποτελεί ένα τρόφιμο πιο ευπαθές; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα ήρθαν να δώσουν τελευταία ερευνητικά δεδομένα, τα οποία επιβεβαίωσαν την ασφάλεια της κατανάλωσης του συγκεκριμένου γάλακτος, όταν αυτό προέρχεται από ζώα ελεγμένα με υγιείς μαστικούς αδένες και υπό την προϋπόθεση ότι αυτά αρμέγονται σε κατάλληλες συνθήκες. 

Πρόκειται για ένα γάλα με πολύ χαμηλό μικροβιακό φορτίο που μπορεί να καταναλωθεί χωρίς να έχει υποστεί κάποια θερμική επεξεργασία, όπως παστερίωση. Γι’ αυτό, κατά την Ευρωπαϊκή Κοινοτική νομοθεσία (853/2004), το γάλα της όνου, επιτρέπεται να πωλείται και να συγκαταλέγεται στα «άλλα είδη γάλακτος». Η έλλειψη παστερίωσης του γάλακτος συνιστά την ψύξη του στην κατάψυξη αμέσως μετά το άρμεγμα, ενώ η διαδικασία μεταφοράς του από τον παραγωγό στον καταναλωτή, αλλά και η αποθήκευσή του θέλει ιδιαίτερη προσοχή, προς αποφυγή επιμολύνσεων.

Πηγή: mednutrition.gr

Τα 10 συνηθέστερα λάθη που κάνουν όσοι έχουν χοληστερίνη

Τα 10 συνηθέστερα λάθη που κάνουν όσοι έχουν χοληστερίνη (2)

Τα βήματα για να μειώσετε τη χοληστερίνη, δηλαδή η σωστή διατροφή, η άσκηση και η φαρμακευτική αγωγή, μπορεί να μοιάζουν απλά, αλλά υπάρχουν πολλά λάθη, που μπορεί να γίνουν. Είναι η μείωση της χοληστερίνης μία πρόκληση;
Από ό,τι έχουν αποφανθεί έρευνες, οι άνθρωποι συνηθίζουν να κάνουν αρκετά λάθη στην προσπάθεια τους να μειώσουν τη χοληστερίνη. Δείτε τα 10 πιο συνηθισμένα.
  • Αγνοείτε τη ζάχαρη;
Όταν οι περισσότεροι θέλουν να μειώσουν τα επίπεδα της χοληστερίνης τους, εστιάζουν στη μείωση των λιπών και των κρεάτων από τη διατροφή τους, αλλά παραβλέπουν τη ζάχαρη, η οποία είναι σημαντικός παράγοντας. Το πρόβλημα είναι, ότι οι επιπλέον θερμίδες, που παίρνετε από τη ζάχαρη, όπως και από τα κρέατα, μετατρέπεται σε λίπος και τριγλυκερίδια, συμβάλλοντας με τον δικό τους τρόπο στα υψηλά και ανθυγιεινά επίπεδα της χοληστερίνης. Επίσης, μη ξεχνάτε, ότι και το αλκοόλ περιέχει ζάχαρη, άρα αυξάνει τη χοληστερίνη.
  • Επικεντρώνεστε μόνο στην κακή χοληστερίνη (LDL)
Η σωστή ισορροπία για τη χοληστερίνη είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα της λεγόμενης «κακής χοληστερίνης» (LDL) και παράλληλα όσο το δυνατόν υψηλότερα επίπεδα της καλής χοληστερίνης (HDL), προκειμένου ο οργανισμός να είναι υγιής και ακμαίος. Ωστόσο, πρέπει να έχετε κατά νου και τις «επιδόσεις» των λιπιδίων και των τριγλυκεριδίων.
Τα 10 συνηθέστερα λάθη που κάνουν όσοι έχουν χοληστερίνη (3)
  • Αλλαγή σχεδίου στο φαρμακευτικό πλάνο.
Παρά το γεγονός, ότι οι στατίνες έχουν αποδεδειγμένο αντίκτυπο στα επίπεδα της χοληστερόλης και μπορεί να έχει ιδιαίτερα οφέλη για τα άτομα με στεφανιαία νόσο, οι άνθρωποι δεν λαμβάνουν στατίνες, όπως συνιστούν οι γιατροί. Αν δεν πάρετε τα φάρμακά σας σύμφωνα με το πρόγραμμα, δε θα μπορέσει η καρδιά σας να ωφεληθεί, όπως θα έπρεπε. Στην περίπτωση των φαρμάκων, μια συζήτηση με τον γιατρό σας για το χρονοδιάγραμμα, τις παρενέργειες ακόμα και το κόστος των φαρμάκων θα σας ωφελήσει ιδιαίτερα.
  • Τρώτε ό,τι θέλετε;
Το να λαμβάνετε τις στατίνες, που χρειάζεται ο οργανισμός σας, δε σημαίνει ότι μπορείτε να αγνοείτε τις συμβουλές για μία διατροφή ειδική για τη μείωση της χοληστερίνης. Πολλοί είναι εκείνοι, οι οποίοι λαθεμένα θεωρούν, ότι η φαρμακευτική αγωγή αρκεί για να διορθώσει το πρόβλημα.
Τα 10 συνηθέστερα λάθη που κάνουν όσοι έχουν χοληστερίνη (1)
  • Μην αποφεύγετε όλα τα λίπη
Ένα άλλο σύνηθες λάθος, που κάνουν αρκετοί ασθενείς, είναι να αφαιρούν από τη διατροφή τους όλα τα λίπη. Σίγουρα πρέπει να περικόψετε τα κορεσμένα λίπη, αυτά δηλαδή που περιέχουν τα κράκερς και τα μπισκότα για παράδειγμα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αφαιρέσετε από τη διατροφή σας το ελαιόλαδο, τις ελιές, τους ξηρούς καρπούς, όπως είναι τα φιστίκια και τα αμύγδαλα και τα ψάρια, που είναι η πιο πλούσια πηγή σε Ω3 λιπαρά οξέα. Απλά, πρέπει σε κάθε περίπτωση να ελέγχετε τι τρώτε ώστε να αποφεύγετε την κατάχρηση.
  • Άγνοια των επιπέδων χοληστερίνης
Η υψηλή χοληστερίνη δεν έχει συμπτώματα και αυτή είναι η αιτία, που πολλοί άνθρωποι δε γνωρίζουν, ότι πάσχουν. Καλό είναι να ελέγχετε τα επίπεδά της κάθε πέντε χρόνια, εφόσον είστε άνω των 20 ετών.
Τα 10 συνηθέστερα λάθη που κάνουν όσοι έχουν χοληστερίνη (4)
  • Απαγορεύετε τα λάθος φαγητά
Βασικός παράγοντας στην χοληστερίνη είναι η διατροφή, γι αυτό επιβάλλεται να γνωρίζετε τι καταναλώνετε. Για παράδειγμα τα αβγά, για πολλά χρόνια θεωρούνταν ο νούμερο ένα εχθρός της χοληστερίνης, κάτι που πλέον δεν ισχύει. Τα αβγά μάλιστα, είναι μία πλούσια πηγή πρωτεϊνών και θρεπτικών συστατικών και οι γιατροί θεωρούν, ότι πρέπει να περιλαμβάνονται στη διατροφή του ασθενή. Ένα την ημέρα (αλλά όχι κάθε μέρα) είναι μια καλή αναλογία, εφόσον βέβαια δεν το συνοδεύσετε με κάποιο λιπαρό κρέας και ένα ποτήρι γάλα. Επιπλέον, το τυρί με χαμηλά λιπαρά μπορεί να αποτελέσει μέρος της διατροφής σας χωρίς να επηρεάζει τους δείκτες της χοληστερίνης σας.
  • Έλλειψη άσκησης
Η δίαιτα και η φαρμακευτική αγωγή δε μπορούν να κάνουν θαύματα, εάν δε συνοδεύονται από άσκηση. Σύμφωνα με έρευνα, ο ιδανικός τρόπος για να μειώσετε τα επίπεδα χοληστερίνης είναι το «τρίπτυχο» διατροφή-άσκηση-φαρμακευτική αγωγή.
Τα 10 συνηθέστερα λάθη που κάνουν όσοι έχουν χοληστερίνη (5)
  • Η κλασική δίαιτα
Οι δίαιτες, ακόμα και για τη χοληστερίνη, ακολουθούν τη μόδα. Ωστόσο, η καλύτερη δίαιτα, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι η παλαιότερη. Με απλά λόγια, η μεσογειακή, που δίνει έμφαση στα φρούτα, τα δημητριακά, τα «καλά» λίπη και το ψάρι. Ακολουθήστε αυτή τη διατροφή, προσέξτε τις μερίδες που καταναλώνετε και θυμηθείτε να μετράτε τις θερμίδες, για να δείτε ικανοποιητικά αποτελέσματα.
  • Η ιστορία του γκρέιπφρουτ
Η ιδέα ενός χυμού να συνοδεύει τα φάρμακά σας, μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος, ειδικά για να ξεκινήσετε το πρωινό σας. Ωστόσο, εάν αυτός ο χυμός είναι γκρέιπφρουτ, καλό θα ήταν να το αποφύγετε, αφού μπορεί να αλλοιώσει τα αποτελέσματα των επιπέδων της χοληστερίνης. Ιάπωνες ερευνητές ανακάλυψαν, ότι ο χυμός γκρέιπφρουτ μπορεί να εμποδίσει τον οργανισμό να απορροφήσει συγκεκριμένους τύπους στατινών. Καλό θα ήταν να ρωτήσετε, βέβαια, το γιατρό σας τι συμβαίνει συγκεκριμένα στη δική σας περίπτωση.
Πηγή: clickatlife.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory