Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

Αυτό είναι το πώς λειτουργεί το μυαλό

Μία εικόνα χίλιες λέξεις .











http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Αλεξιπτωτιστής με ποδήλατο .

Η ζωή είναι ωραία .

zivotot-e-ubav-1-0001
zivotot-e-ubav-1-0002
zivotot-e-ubav-1-0003
zivotot-e-ubav-1-0005
zivotot-e-ubav-1-0008
zivotot-e-ubav-1-0009
zivotot-e-ubav-1-0011
zivotot-e-ubav-1-0013
zivotot-e-ubav-1-0039
zivotot-e-ubav-1-0040
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Το μεγαλύτερο κύπελο παγωτού .

funny-μεγαλύτερη-παγωτό-κύπελλο
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Οι πληροφορίες που μας δίνει ο σωματότυπoς

Οι πληροφορίες που μας δίνει ο σωματότυπoς
Ο ανθρώπινος οργανισμός, μπορεί να καταναλώσει οποιαδήποτε τροφή σε οποιοδήποτε χρόνο δίχως να νιώθει ενοχές για την εικόνα του σώματός του αν τηρείται ένα μέτρο στην ποσότητα της τροφής.

Όμως, λόγω της ιδιαίτερης μορφολογίας της ψυχολογίας του κάθε ανθρώπου ενδέχεται να εμφανισθούν ιδιαίτερες τάσεις προς το κάθε τρόφιμο ή τη συχνότητα κατανάλωσής του.

Κάθε εξωτερικό χαρακτηριστικό του ανθρώπινου οργανισμού, συνθέτει την εικόνα της ψυχολογίας του.

Ανάλογα λοιπόν την ψυχολογία μας, καταναλώνουμε και διάφορες ποιοτικά τροφές ή σε διάφορες ποσότητες.

Χαρακτηριστικά εξωτερικά γνωρίσματα του ανθρώπινου σώματος, είναι τα εξής:

- Αν είναι υπέρβαρος/παχύσαρκος.

- Αν είναι μυώδης.

- Αν είναι ελιποβαρής.

- Αν έχει ιδιαίτερα μακρά ή κοντά άκρα.

Κάθε άνωθεν γνώρισμα, αποτελεί την βάση για την εξαγωγή συμπεράσματος του κάθε σωματοτύπου και κατ’ επέκταση της ψυχολογίας του.

Πιο συγκεκριμένα, ο διαχωρισμός του σωματοτύπου γίνεται σε 3 κατηγορίες.

1η κατηγορία: Ο ενδομορφικός, διακρίνεται εξωτερικώς λόγω της αυξημένης περιμέτρου μέσης, των κοντών άκρων και δη των ποδιών σε ακολουθία αυξημένης μάζας λίπους. Επίσης, ενδέχεται να εμφανίσουν ενιαία δομή κεφαλής και λαιμού.

Η προσωπικότητα του συγκεκριμένου οργανισμού, εντοπίζεται στην έντονη φλυαρία, κοινωνικότητα και στην ευαισθησία τόσο στην προσέγγιση άλλων ανθρώπων, όσο και στην αντιμετώπιση συναισθημάτων και καταστάσεων.

2η κατηγορία:
 Ο εκτομορφικός, διακρίνεται από λεπτά και ενδεχομένως μακρά άκρα. Εμφανίζει ισχνό δέρμα με ελάχιστη περιεκτικότητα λιπώδους ιστού. 

Ψυχολογικά, διακρίνεται από εσωστρέφεια με έλλειψη ενέργειας και διάθεσης. Επίσης, είναι φιλάσθενος και αρκετά επιρρεπής στον πόνο.

3η κατηγορία: Ο μεσομορφικός, διακρίνεται από ένα καλλίγραμμο σώμα, γυμνασμένο σε υπέρμετρο βαθμό με ελάχιστες σωματικές ιδιαιτερότητες. 

Είναι εκείνος ο οργανισμός, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε κάθε νέα πρόκληση και ιδιαιτέρως σε κάθε νέα φυσική δραστηριότητα δίχως να σκέφτεται τις επιπτώσεις.

Ο κάθε χαρακτήρας του κάθε ανθρώπου, όπως προαναφέρθηκε δεν σημαίνει ότι αποτελεί την ιδανική λύση και αυτό γιατί έχουν «αναγκασθεί» να δημιουργήσουν το συγκεκριμένο σωματότυπο.

Ενδεικτικά παραδείγματα είναι τα εξής...

Ο εκτομορφικός, δεν του αρέσει το ελιποβαρές σώμα του και φυσικά δεν είναι χαρούμενος λόγω της φιλασθενείας του.

Ο μεσομορφικός, αν και εμφανίζει καλλίγραμμη εικόνα δεν μένει ικανοποιημένος διότι στερείται πολλές διατροφικές επιλογές του και φυσικά λόγω της συγκεκριμένης στέρησης βρίσκεται εκτός κοινωνικού συνόλου.

Ο ενδομορφικός, λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας σε λίπος θεωρεί τον εαυτό του υποδεέστερο τον υπολοίπων και προσπαθεί μέσω της επικοινωνίας να ενταχθεί στο κοινωνικό σύνολο με συχνές μεταπτώσεις στην ψυχολογία του όταν βρίσκεται μόνος του.

Κάθε προαναφερόμενος σωματότυπος, χρειάζεται τη διατροφική στήριξη.

Πιο συγκεκριμένα:

Ο ενδομορφικός σωματότυπος, θα χρειασθεί μία σημαντικού βαθμού απώλεια σωματικού βάρους με τήρηση των σωστών αναλογιών στα θρεπτικά συστατικά.

Σε καμία περίπτωση, δεν θα πρέπει να εμπιστευθεί μαγικές λύσεις ή κετογονικού τύπου δίαιτες όπως τη δίαιτα Atkins διότι στην αρχική φάση της διατροφής θα παρουσιάσει μία μεγάλη απώλεια, όμως λόγω της ικανότητας του οργανισμού του να αποθηκεύει μεγαλύτερο ποσό λίπους θα δεσμεύσει στη δεύτερη φάση μεγαλύτερη ποσότητα μιας και η αρχική απώλεια εντοπίζεται στην ταχεία αποβολή υγρών.

Ο εκτομορφικός σωματότυπος, θα πρέπει να ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες του διαιτολόγου – διατροφολόγου, οι οποίες θα στηρίζονται στα 6 γεύματα και στην αυξημένη περιεκτικότητα λιπαρών οξέων και υδατανθράκων για την υγιή αύξηση του σωματικού βάρους και την μυική ενδυνάμωση, μιας και θα έχει εμφανίσει μυική ατροφία.

Ο μεσομορφικός σωματότυπος, θα πρέπει να ακολουθήσει ένα πλήρες εξατομικευμένο διατροφολόγιο, το οποίο θα έχει μελετηθεί με βάση την υπερπροπόνηση την οποία ασκεί στο σώμα του και να ακολουθήσει ευλαβικά τα προ-προπονητικά και μετα-προπονητικά γεύματα.

Πηγή: iator.gr

Τι είναι το μεταβολικό σύνδρομο

Τι είναι το μεταβολικό σύνδρομο
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με μια διάγνωση μεταβολικού συνδρόμου στα γραφεία των γιατρών. Συγκεκριμένα, περίπου το 25% του Ευρωπαϊκού πληθυσμού και το 32% του αμερικανικού πληθυσμού πάσχουν από μεταβολικό σύνδρομο. 

Τα αυξανόμενα ποσοστά τόσο στους ενηλίκους όσο και στα παιδιά έχουν θορυβήσει τους επιστήμονες υγείας με αποτέλεσμα περισσότερες δράσεις να στρέφονται στην ενημέρωση του κοινού για το μεταβολικό σύνδρομο.

Τι είναι το μεταβολικό σύνδρομο;

Εδώ και δεκαετίες οι έρευνες είχαν εστιάσει στους μεγάλους «δολοφόνους» της δημόσιας υγείας και τους παράγοντες εμφάνισης τους. Φυσικά, μιλάμε για τα καρδιαγγειακά νοσήματα με κυριότερους παράγοντες κινδύνου την υπέρταση, την αυξημένη «κακή» χοληστερίνη και τη μειωμένη «καλή», το σακχαρώδη διαβήτη και την παχυσαρκία. Το μεταβολικό σύνδρομο, όπως σε όλες τις περιπτώσεις, που αναφέρεται η λέξη σύνδρομο, είναι μια «ομπρέλα», που εμπεριέχει όλους τους παραπάνω παράγοντες. 

O κίνδυνος για καρδιαγγεικά προβλήματα ή/και επεισόδια σε ασθενείς με μεταβολικό σύνδρομο δεν είναι απλά η άθροιση του κινδύνου όλων των επιμέρους παραγόντων, αλλά πολλαπλάσιος.

Αν και έχουν δημοσιευθεί διάφορα πρωτόκολα για τη διάγνωση του μεταβολικού συνδρόμου αποδίδοντας διαφορετική βαρύτητα στον κάθε παράγοντα κινδύνου, όλα συμφωνούν στους 5 βασικούς. Για να διαγνωστεί κάποιος με μεταβολικό σύνδρομο, θα πρέπει να εμφανίζει τουλάχιστον 3 από τα παρακάτω ή να είναι σε φαρμακευτική αγωγή για κάποιο/α από αυτά:

Διαγνωστικά Κριτήρια Μεταβολικού Συνδρόμου
Περιφέρεια μέσης
≥ 94cm για άνδρες και ≥ 80cm για γυναίκες
Τριγλυκερίδια
≥ 150 mg ή να είναι σε φαρμακευτική αγωγή για τριγλυκερίδια
ΗDL («καλή») χοληστερίνη
<40 mg="" p="">
Aρτηριακή πίεση
≥ 130/80 mm Hg ή να ακολουθεί αντι-υπερτασική αγωγή
Σάκχαρο νηστείας 
≥ 100 mg ή να βρίσκεται σε φαρμακευτική αγωγή για υψηλό σάκχαρο.
Διαταραχές στο μεταβολισμό γλυκόζης.

Αιτίες εμφάνισης και συμπτώματα


Όπως σχεδόν για όλες τις ασθένειες, τόσο η γονιδιακή προδιάθεση όσο και οι συνθήκες της ζωής μας, παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση αυτού του συνόλου ασθενειών. Το οικογενειακό ιστορικό είναι συχνά καθοριστικό για την εξέλιξη των ασθενειών. Αν παραδείγματος χάριν στην οικογένεια υπάρχει ιστορικό σακχαρώδους διαβήτη, υπέρτασης και καρδιοπάθειας σε μικρή ηλικία, ο κίνδυνος για την εμφάνιση μεταβολικού συνδρόμου αυξάνεται σε μεγάλο βαθμό. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις που άνθρωποι με «βαρύ» ιστορικό αυτών των χρόνιων ασθενειών δεν νοσούν. Αυτό αποδεικνύει και τη σημασία, που έχουν οι συνθήκες της ζωής μας. Η δραστηριότητα και η άσκηση, η ενσυνείδητη διατροφή με σκοπό τη θρέψη και την υγεία, και η ψυχική ηρεμία δρουν προστατευτικά ελαχιστοποιώντας τις αρνητικές επιπτώσεις των γονιδίων μας. Αντίθετα, το κάπνισμα, η καθιστική ζωή, η ανθυγιεινή διατροφή και το έντονο στρες έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, που λειτουργούν αθροιστικά με εκείνες της γονιδιακής προδιάθεσης. Έτσι πολλαπλασιάζεται ο κίνδυνος εμφάνισης είτε των επιμέρους ασθενειών (υπέρταση, σακχαρώδης διαβήτης, υπερλιπιδαιμία, παχυσαρκία) είτε όλων ταυτόχρονα με την εκδήλωση του μεταβολικού συνδρόμου.

Τρόποι αντιμετώπισης


Αντιλαμβάνεται κανείς ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για την γονιδιακή «κληρονομιά», που μας έχει περάσει από τους γονείς μας. Υπάρχουν όμως παράγοντες που είναι στο δικό μας έλεγχο και παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο. Οι κυριότεροι είναι η διατροφή, η άσκηση, η αποχή από το κάπνισμα και η ψυχική ηρεμία. Αν και σε ορισμένες περιπτώσεις ασθενών είναι απαραίτητη και η φαρμακευτική αγωγή, η διατροφή και η άσκηση θα είναι η πρώτη επιλογή του γιατρού μας. Για το λόγο αυτό, θα γίνει και εκτενέστερη αναφορά στους δύο αυτούς παράγοντες.

Διατροφή και Μεταβολικό Σύνδρομο

Εφόσον η παχυσαρκία παίζει ένα σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση του συνδρόμου, η στοχευμένη και αποτελεσματική θεραπεία της αποδίδει και σημαντικά αποτελέσματα. Ο στόχος, που έχει τεθεί από παγκόσμιους φορείς υγείας είναι η απώλεια 7-10% του αρχικού βάρους μέσα στον πρώτο χρόνο θεραπείας. Ένας άνθρωπος δηλαδή 100 κιλών στοχεύει σε μια μείωση της τάξης των 7-10 κιλών μέσα στον πρώτο χρόνο. Είναι προφανές ότι δεν μιλάμε για μια στερητική δίαιτα, αλλά για μικρές διατηρήσιμες αλλαγές που σταδιακά θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα τόσο στο βάρος, όσο και στην υπέρταση, τον έλεγχο του σακχάρου, και τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα.

Η πρώτη επιλογή για την επίτευξη αυτών των στόχων, σύμφωνα με πληθώρα ερευνών, είναι η μεσογειακή διατροφή. Έχει περιγραφεί σαν τη διατροφή που οι καλές γεύσεις συναντούν την υγεία. Το κύριο στοιχείο της είναι η κατανάλωση φυτικών προϊόντων όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης, ξηροί καρποί και ελαιόλαδο. Επίσης, εμπεριέχει την κατανάλωση κρέατος, πουλερικών και ψαριού και μια μέτρια κατανάλωση κρασιού. Οι τροφές αυτές σχηματίζουν τη διατροφική βάση που προσφέρει πολλά πολύτιμα ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες. Όλα σε συνδυασμό μας προστατεύουν από τις χρόνιες ασθένειες.

Άσκηση και Μεταβολικό Σύνδρομο
Έχει αποδειχθεί ότι η άσκηση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους προστατευτικούς παράγοντες πρόληψης και αντιμετώπισης των επιμέρους στοιχείων του μεταβολικού συνδρόμου, και συνεπώς προστατεύει και από την εμφάνιση του ίδιου του συνδρόμου. Η δραστηριότητά μας είναι κάτι που βρίσκεται στον έλεγχο μας, και θα πρέπει να την επιδιώκουμε για τους παραπάνω λόγους. Πολλοί άνθρωποι λανθασμένα φαντάζονται ότι αυτή η δραστηριότητα θα πρέπει να είναι πολύ έντονη για να είναι ευεργετική με αποτέλεσμα να τους αποτρέπει από το να την ξεκινήσουν. Άνθρωποι όλων των ηλικιών μπορούν να εντάξουν μέτρια δραστηριότητα στη ζωή τους με απλές αλλαγές στην καθημερινότητα τους. Τέτοιες αλλαγές είναι το να χρησιμοποιήσουν τη σκάλα αντί έναν ανελκυστήρα, να παρκάρουν 1 τετράγωνο πιο μακριά το αυτοκίνητο τους απο τη δουλειά, το να κατέβουν μια στάση νωρίτερα από τον προορισμό τους όταν χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς, να επιλέγουν χορό στις εξόδους τους, ή ακόμα και να εντάξουν μέτριας έντασης περπάτημα στη ζωή τους. Ιδανικά θα πρέπει να φτάσουν στα 30 λεπτά περπάτημα ή άλλου είδους δραστηριότητα πέντε ή περισσότερες φορές την εβδομάδα. Αυτό μπορεί να γίνει και σε επαναλαμβανόμενα μικρότερα διαστήματα, π.χ. τρία 10λεπτά περπατήματος την ημέρα.

Πηγή: diatrofi.gr

Άνδρας αφιέρωσε 7 χρόνια για να σχεδιάσει τον πιο πολύπλοκο λαβύρινθο στον κόσμο


Πριν από περίπου 30 χρόνια, ένας Γιαπωνέζος επιστάτης πανεπιστημίου κάθισε μπροστά από ένα λευκό χαρτί μεγέθους Α1, πήρε ένα στυλό και ξεκίνησε να σχεδιάζει την αρχή ενός διαβολικά περίπλοκου λαβύρινθου, με την κάθε στροφή να πηγάζει αυθόρμητα από το μυαλό του και να αποτυπώνεται εκείνη ακριβώς τη στιγμή πάνω στο χαρτί. Το χόμπι του συνεχίστηκε σχεδιάζοντας στον ελεύθερο χρόνο του, μέχρι την ολοκλήρωση του εντυπωσιακού λαβύρινθου σχεδόν 7 χρόνια αργότερα.
Πρόσφατα τον ανακάλυψε η κόρη του τυλιγμένο και σχεδόν ξεχασμένο και αποφάσισε να δημοσιεύσει αυτές τις φωτογραφίες στο Twitter, οι οποίες γρήγορα έγιναν ανάρπαστες…
Άνδρας αφιέρωσε 7 χρόνια για να σχεδιάσει τον πιο πολύπλοκο λαβύρινθο στον κόσμο (1)
Άνδρας αφιέρωσε 7 χρόνια για να σχεδιάσει τον πιο πολύπλοκο λαβύρινθο στον κόσμο (2)
Άνδρας αφιέρωσε 7 χρόνια για να σχεδιάσει τον πιο πολύπλοκο λαβύρινθο στον κόσμο (3)
http://www.otherside.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory