Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 10 Μαρτίου 2013

Κορίτσια μπροστά στον καθρέπτη .

A-Mirror-Girls-17
Mirror-Girls-0

Η ζωή των κινέζων φοιτητών .









http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Κινέζικος στρατός .

apmy38 Have You Ever Been in Chinese Army
apmy37 Have You Ever Been in Chinese Army
apmy31 Have You Ever Been in Chinese Army
apmy29 Have You Ever Been in Chinese Army
apmy24 Have You Ever Been in Chinese Army
apmy14 Have You Ever Been in Chinese Army
apmy12 Have You Ever Been in Chinese Army
apmy06 Have You Ever Been in Chinese Army
apmy05 Have You Ever Been in Chinese Army
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Jeremy Clarkson vs 'The Brutus' Bomber BMW

Δαιμονική ταχύτητα .

Το σπανάκι και η διατροφική του αξία

Το σπανάκι και η διατροφική του αξία
Το σπανάκι, τουλάχιστον οι παλαιότεροι, το θυμόμαστε να ξεπηδά στη δημοσιότητα μέσω του Ποπάυ (δεκαετίες ’70, ’80). Να λοιπόν ένα διαχρονικό ερώτημα: «έκανε καλά που έτρωγε συσκευασμένο σπανάκι σε κουτάκι ή έπρεπε να το τρώει ωμό;»

Ωμό σπανάκι vs Μαγειρεμένο σπανάκι

Το σπανάκι είναι πηγή μη αιμικού σιδήρου. Δηλαδή ο σίδηρος που περιέχει δεν είναι βιοδιαθέσιμος στον οργανισμό όπως είναι ο σίδηρος που βρίσκουμε στα ζωικά προϊόντα. Το ωμό σπανάκι περιέχει έναν αναστολέα που λέγεται οξαλικό οξύ ή οξαλικά.

Το οξαλικό οξύ συνδέεται με μέταλλα όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος με αποτέλεσμα το σώμα να καθίσταται δύσκολο να απορροφήσει αυτά τα μέταλλα.

Το μαγειρεμένο σπανάκι μπορεί να βοηθήσει στο «ξεκλείδωμα» αυτής της αναστολής στην απορρόφηση του σιδήρου, άρα έτσι αυξάνεται η βιοδιαθεσιμότητα του σιδήρου. Με λίγα λόγια το μαγειρεμένο σπανάκι περιέχει περισσότερο διαθέσιμο σίδηρο για το σώμα μας!

Ωμό σπανάκι(1 φλυτζ) Μαγ/νο σπανάκι(1 φλιτζ)

Σίδηρος (mg) 0,8 6,5
Ασβέστιο (mg) 30 245

Να θυμάστε ότι οι άνδρες (ενήλικοι) χρειάζονται 8 mg σίδηρο/ ημέρα, ενώ οι γυναίκες σε αναπαραγωγική ηλικία χρειάζονται 18 mg (οι έγκυες χρειάζονται 27 mg).

Δηλαδή να σταματήσω να τρώω ωμό σπανάκι; Όχι! Τα οξαλικά φυσιολογικά τα βρίσκουμε σε πολλά τρόφιμα. Δημητριακά ολικής αλέσεως όπως το μαύρο σιτάρι, ο αμάρανθος, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί περιέχουν οξαλικά. Εάν πρόκειται να φάτε ωμό σπανάκι ή άλλες τροφές πλούσιες σε σίδηρο καλό είναι κάνετε τους ακόλουθους συνδυασμούς οι οποίοι ενισχύουν την απορρόφηση σιδήρου:

- Κρέας, ψάρι, πουλερικά
- Φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C: πορτοκάλια, χυμό πορτοκάλι, πεπόνι, φράουλες, γκρέιπφρουτ, ακτινίδια κα
- Λαχανικά: μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, ντομάτες, χυμός ντομάτας, πατάτες, κόκκινες και πράσινες πιπεριές
- Λευκό κρασί (σε μικρή έως μέτρια ποσότητα!)

Τελικά ο Ποπάυ για την εποχή του καλά έκανε που έτρωγε μαγειρεμένο (συσκευασμένο) το σπανάκι. Σίγουρα, σήμερα μπορούμε να βρίσκουμε σπανάκι φρέσκο αρκετούς μήνες, όπως και άλλα τρόφιμα που είναι εξίσου θρεπτικά στην εποχή τους!

Άλλα πλεονεκτήματα για το σπανάκι (εκτός σιδήρου) Είναι από τις πλέον γνωστές φυτικές πηγές σιδήρου, αυτό όμως αδικεί το σπανάκι, γιατί παρουσιάζει αξιοπρόσεκτο πλούτο σε μεγάλο εύρος θρεπτικών συστατικών.

Περιέχει φλαβονοειδή και πολυφαινόλες (λουτεολίνη, κεπφερόλη), παρουσιάζοντας αντικαρκινική δράση. Η παρουσία των αντιοξειδωτικών είναι σπουδαία και για την προστασία της καρδιακής λειτουργίας και της πρόληψης από εγκεφαλικά επεισόδια.

Περιέχει πεπτίδια, τα οποία σε συνδυασμό με το κάλιο, συμβάλλουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Η υψηλή περιεκτικότητα βιταμίνης Κ, ασβεστίου και μαγνησίου, προσδίδουν στο σπανάκι την ιδιότητα της προφύλαξης της υγείας των οστών.

Είναι πλούσιο σε φυτ. ίνες, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας.

Πρόσφατα, φάνηκε με μελέτες ότι μπορεί η κατανάλωσή του να βοηθά και στην πρόληψη από εκφύλιση της εγκεφαλικής λειτουργίας.

Χρήσεις σπανακιού

Τρώγεται μαγειρεμένο (σπανακόρυζο, σουπιές με σπανάκι), σε πίτες (σπανακόπιτα) ή ακόμα τρώγεται και ωμό (ή βραστό) σε διάφορες σαλάτες. Δεδομένου ότι οι υδατοδιαλυτές βιταμίνες χάνονται κατά τη διάρκεια του βρασμού, ο καλύτερος τρόπος είναι να μαγειρέψετε το σπανάκι στον ατμό ή να εφαρμόσετε το ελαφρύ τσιγάρισμα (πχ σε αντικολλητικό σκεύος).

Στην Ελλάδα το σπανάκι είναι πολύ διαδεδομένο. Καλλιεργούνται 25.000 στρέμματα περίπου, και η ετήσια παραγωγή φτάνει τους 36.00 τόνους.

Πηγή: mednutrition.gr

Πως να "τρελάνετε" τη μηχανή αναζήτησης της google!

Αν θέλετε να "χαζέψετε" την αναζήτηση της google, δοκιμάστε τα εξής παρακάτω τρικ και θα πάθετε πλάκα αν δεν τα γνωρίζετε ήδη! 

Ας ξεκινήσουμε! 

1) Πηγαίνετε στο www.google.gr και γράψτε το εξής: 

tilt 

και παρατηρήστε τι θα συμβεί! 
Η αναζήτηση και τα αποτελέσματα... θα στραβώσουν, δοκιμάστε το! 


2) Επόμενη "μαμουνιά": 

στην αναζήτηση της google πάλι γράψτε: 

Do a Barrel Roll 

και θα δείτε ότι θα... φέρουν όλα μία κατρακύλα! 


3) Εν συνεχεία γράψτε: 

Zerg Rush 

και παρατηρήστε το χαμό στην οθόνη σας! 


4) Τώρα, ξαναπηγαίντε στο www.google.gr και γράψτε το εξής: 

find chuck norris 

και πατήστε I’m feeling lucky... 
και ιδού τα αποτελέσματα... 


5) Ξαναπάμε στο www.google.gr και γράφουμε: 

google gravity 

και πατάμε πάλι το I’m feeling lucky
Και βουαλά! Μόλις κάνατε το google... μαντάρα!! 


6) Πάμε πάλι στο www.google.gr και γράφουμε: 

google underwater 

και πατάμε πάλι το I’m feeling lucky... 
...και έχουμε ένα πλεούμενο google!!! 


7) Τέλος, ξαναπάμε στο www.google.gr και γράφουμε το google με αναγραμματισμό, δηλαδή: 

elgoog 

και για ακόμη μία φορά, ξαναπατάμε το I’m feeling lucky... 
...και βλέπουμε την google να φαίνεται σαν... να ’χει δει τα ραδίκια ανάποδα! 

Αν δεν καταλάβατε, τα 4-5-6-7 δεν είναι της google αλλά κάποιων τρίτων που επινόησαν αυτές τις έξυπνες "πατέντες" - τρικ. 

Απλά το κουμπί I’m feeling lucky ουσιαστικά μας πηγαίνει αυτόματα στο πρώτο αποτέλεσμα. 

google αναζήτηση
http://www.coolweb.gr/google-anazitisi-trik/

Τα προβιοτικά ως ασπίδα προστασίας έναντι των παρενεργειών της αντιβίωσης


Με τον όρο προβιοτικά, αναφερόμαστε σε ζωντανούς μικροοργανισμούς, παρόμοιους με αυτούς που φυσιολογικά «κατοικούν» στο σώμα μας. Τα προβιοτικά υπάρχουν σε ορισμένα τρόφιμα,όπως τα γιαούρτια, αλλά και σε συμπληρώματα διατροφής (προϊόντα ειδικής διατροφής). Τα πιο γνωστά προβιοτικά είναι οι λακτοβάκιλλοι (ή γαλακτικά βακτήρια) και τα μπιφιδοβακτήρια.
Οι ευεργετικές δράσεις των προβιοτικών στην υγεία του ανθρώπου, τα έχει αναγάγει στο κέντρο του ερευνητικού ενδιαφέροντος. Η ωφέλιμη δράση τους οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι επάγουν την ανάπτυξη των «καλών» βακτηρίων του εντέρου μας. Η επικράτηση «καλών» βακτηρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη με την υγεία και την ευεξία. Αντίθετα, οποιαδήποτε μείωση στους πληθυσμούς των «καλών» βακτηρίων στο έντερό μας, ή αλλιώς οποιαδήποτε μεταβολή στη σύσταση της εντερικής μικροχλωρίδας (σύνολο μικροοργανισμών εντέρου) διαταράσσει την ομαλή λειτουργία του πεπτικού, όπως μπορεί για παράδειγμα να συμβεί μετά από θεραπεία με αντιβιοτικά.
Τι είναι τα αντιβιοτικά;
Τα αντιβιοτικά είναι χημικές ουσίες που σκοτώνουν συγκεκριμένα είδη μικροοργανισμών π.χ. βακτηρίδια ή εμποδίζουν τον πολλαπλασιασμό και την ανάπτυξή τους. Παρόλο που στοχεύουν στην καταπολέμηση κάποιου βλαβερού μικροοργανισμού, καταστρέφουν παράλληλα και τη χλωρίδα του εντέρου. Συνεπακόλουθα, τα βακτήρια του εντέρου δεν μπορούν να προστατέψουν από λοιμώξεις από παθογόνα. Συνήθως απαιτούνται μερικές εβδομάδες, μετά το τέλος της αντιβίωσης, για να επανέλθει η χλωρίδα του εντέρου σε καλή κατάσταση.
Τι συμβαίνει στην Ελλάδα με τα αντιβιοτικά;
Στην Ελλάδα, δυστυχώς, μπορούμε να πούμε ότι γίνεται αλόγιστη χρήση των αντιβιοτικών. Είναι μάλιστα ανησυχητικό το γεγονός ότι, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση, σε ολόκληρη την Ευρώπη, στην κατανάλωση αντιβιοτικών. Είναι ενδεικτικό ότι, το 2009, το 40% του ελληνικού πληθυσμού πήρε αντιβιοτικά (το 2007 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 25%). Η κατάχρηση στη χορήγηση αντιβίωσης, είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία των πιο ανθεκτικών μικρόβιων σε όλη την Ευρώπη.
Γιατί πρέπει να παίρνω προβιοτικά όταν παίρνω αντιβίωση;
Είναι γνωστό, πως η χρήση αντιβιοτικών επιδρά δυσμενώς, τόσο στον μεταβολισμό των υδατανθράκων, των λιπαρών οξέων και των χολικών αλάτων, όσο και στην ισορροπία της μικροχλωρίδας στον γαστρεντερικό σωλήνα. Τα αντιβιοτικά χορηγούνται για να καταπολεμηθούν ορισμένοι βλαβεροί μικροοργανισμοί, σκοτώνουν όμως παράλληλα και τους ωφέλιμους μικροοργανισμούς (δηλαδή τη μικροχλωρίδα του εντέρου), που φυσιολογικά αποικίζουν το πεπτικό σύστημα. Η μείωση του πληθυσμού των φιλικών βακτηρίων, ευνοεί την ανάπτυξη και τελικά την επικράτηση παθογόνων βακτηρίων, με πιθανό συνεπακόλουθο τη δημιουργία φλεγμονών στο έντερο, τη διάρροια και άλλες διαταραχές στη λειτουργία του εντέρου.
Η προκαλούμενη από τη χρήση αντιβιοτικών διάρροια είναι η πιο συνήθηςπαρενέργεια της θεραπείας με αντιβιοτικά και ενισχύεται από παράγοντες κινδύνου,όπως η χρήση ευρέως φάσματος αντιβιοτικών, η ηλικία, η κατάσταση υγείας του ατόμου, καθώς επίσης και οι επικρατούσες συνθήκες νοσοκομειακής περίθαλψης. Εμφανίζεται στην περίοδο χορήγησης αντιβίωσης (ή ακόμα και 20 ημέρες μετά). Είναι ιδιαίτερα συχνή, καθώς προσβάλλει 1 στα 5 άτομα και μπορεί να είναι απειλητική όταν παρατείνεται, ιδιαίτερα στα παιδιά και στους ηλικιωμένους.
Τα προβιοτικά, αναμφισβήτητα, μπορούν να προλάβουν, ακόμα και να αντιμετωπίσουν, τις προκαλούμενες από αντιβίωση, διάρροιες. Ανταγωνίζονται με τους παθογόνους μικροοργανισμούς, για τροφή και χώρο μέσα στη γαστρεντερική οδό και εμποδίζουν, επιπλέον, την ανάπτυξή «κακών» βακτηρίων, παράγοντας«αντιμικροβιακές» ουσίες. Για τον λόγο αυτό, η χορήγησή τους αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αντιβιοτικής θεραπείας, καθώς για την αποκατάσταση της ισορροπίας της μικροχλωρίδας, μπορεί να χρειαστούν ακόμη και μήνες! Βασική, ωστόσο, προϋπόθεση, προκειμένου η δράση των προβιοτικών να είναι αποτελεσματική είναι η λήψη τους διαφορετική ώρα εντός της ημέρας από την ώρα λήψης της αντιβίωσης καθώς η λήψη τους την ίδια χρονική στιγμή θα έχει ωςαποτέλεσμα η αντιβίωση να σκοτώσει τα προβιοτικά και αυτά να μην φτάσουν ποτέ στο έντερο.
Πολυάριθμες μελέτες έχουν καταδείξει ότι, η χρήση προβιοτικών οδηγεί σε σημαντική μείωση του κινδύνου εμφάνισης διάρροιας λόγω αντιβίωσης. Μετα-ανάλυση που συμπεριέλαβε και ανέλυσε 25 μελέτες (2810 άτομα) πάνω στη χρήση προβιοτικών για την πρόληψη της διάρροιας λόγω αντιβίωσης, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η χρήση προβιοτικών μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, φαίνεται ότι, η χρήσηLactobacillus GG, Saccharomyces boulardii, ή ακόμα και η μίξη προβιοτικών, ήταν η πιο αποτελεσματική προσέγγιση.
Σε αντίστοιχη μελέτη βρέθηκε ότι, τα προβιοτικά, συμπεριλαμβανομένου τουL.bulgaricus & L.acidophilus, μειώνουν τη διάρροια που οφείλεται σε αντιβίωση κατά52%. Και άλλες μελέτες επιβεβαιώνουν ότι ο συνδυασμός των προαναφερθέντων προβιοτικών μπορεί να μειώσει σημαντικά το ενδεχόμενο διάρροιας λόγω αντιβίωσης και μάλιστα, να προφυλάξει από τη διάρροια που οφείλεται στο αντιβιοτικό αμπικιλλίνη.
Παρ’ όλη την ετερογένεια που επικρατεί ως προς τη χρήση των προβιοτικών στελεχών, τη δόση και τη διάρκεια της χρήσης τους, η σύσταση για ταυτόχρονηχορήγηση προβιοτικών με αντιβιοτικά, είναι επιβεβλημένη!
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory