Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

Για καληνύχτα .

busty-FLBP-9
busty-FLBP-19

Αυτό δεν μπορεί να είναι αόρατο. Ποτέ ..

Μια καθημερινή δόση από ενδιαφέρουσες και αστείες εικόνες.

Πόλη-φάντασμα στην Ιαπωνία

Super Mario Κατασκευασμένο από συνδετήρες

Super Mario συνδετήρα τέχνης Super Mario Κατασκευασμένο από συνδετήρες

Κοτόπουλο ή χοιρινό;


Την προηγούμενη εβδομάδα που «σέρφαρα» στο Διαδίκτυο, εντόπισα ένα άρθρο που έγραφε πώς να φτιάξετε τα αγαπημένα σας φαγητά πιο διαιτητικά. Για το συγκεκριμένο άρθρο, ένας γνωστός chef της τηλεόρασης είχε αναρτήσει μερικές συνταγές, οι οποίες θα μπορούσαν να μαγειρευτούν πιο υγιεινά. Η πρώτη συνταγή ήταν ένα χάμπουργκερ στο οποίο είχε αντικαταστήσει το βοδινό κρέας με κρέας από γαλοπούλα, έτσι ώστε να μειώθουν οι θερμίδες του συνολικού γεύματος.
Αλλαντικά
Πολύ συχνά πελάτες μου, στο διαιτολογικό γραφείο, αναφέρουν ότι αποφεύγουν να τρώνε κόκκινο κρέας. Έχουν μάλιστα αντικαταστήσει οτιδήποτε απαιτεί βοδινό κρέας με γαλοπούλα ή κοτόπουλο. Επιπρόσθετα σε αυτά, τρώνε μπέικον από γαλοπούλα, σαλάμι γαλοπούλας και λουκάνικα γαλοπούλας ή κοτόπουλου. Αναφέροντας μου όλα αυτά, περιμένουν να σχολιάσω θετικά τις διατροφικές τους επιλογές.
Για αυτούς λοιπόν, δεν πειράζει που περιέχουν το αλάτι, τα νιτρικά, τα συντηρητικά και το κορεσμένο λίπος που υπάρχει στο λουκάνικο γαλοπούλας... τουλάχιστον δεν είναι χοιρινό! Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι όλα αυτά τα είδη αλλαντικών που παρασκευάζονται από γαλοπούλα ή κοτόπουλο, μπορεί να περιέχουν τα ίδια συστατικά με τα αντίστοιχα προϊόντα κόκκινου κρέατος. Ανεξάρτητα από το είδος κρέατος από το οποίο παρασκευάζονται όλα αυτά τα αλλαντικά, καλό είναι να έχετε υπ’ όψη σας ότι τα χαμηλά σε λίπος αλλαντικά είναι υψηλότερα σε αλάτι, σε σχέση με τα υψηλά σε λίπος. Και αυτό συμβαίνει, για να ισορροπήσουν γευστικά.
Κοτόπουλο: Χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος
Η άποψη που υπερισχύει σήμερα, είναι ότι η γαλοπούλα και το κοτόπουλο είναι πιο υγιεινά από το μοσχάρι και το χοιρινό. Αυτό στηρίζεται στο γεγονός ότι οι έρευνες αναφέρουν ότι η υπερβολική κατανάλωση κόκκινου κρέατος, είναι υπεύθυνη και για τα υψηλά επίπεδα πρόσληψης κορεσμένου λίπους. Αυτό που όμως, έδειξε επιπλέον έρευνα για την Ελλάδα, ήταν ότι η κατανάλωση του συνολικού προσλαμβανόμενου λίπους, είναι αρκετά υψηλή.
Το στήθος γαλοπούλας ή κοτόπουλου, χωρίς το κόκκαλο και την πέτσα, είναι όντως πολύ χαμηλό σε λιπαρά και γι΄αυτό και οι βιομηχανίες αλλαντικών σήμερα τη χρησιμοποιούν. Είναι αλήθεια ότι με αυτόν τον τρόπο μειώνεται το λίπος περίπου στο 75%, αν αντικαταστήσεις την ίδια ποσότητα, μιας ψημένης μπριζόλας, με αντίστοιχη απο στήθος κοτόπουλου χωρίς πέτσα και κόκκαλο. Ωστόσο, υπάρχει η γενική θεώρηση ότι το κοτόπουλο και η γαλοπούλα είναι πολύ πιο υγιεινά απ' ότι το μοσχαρίσιο κρέας και το βοδινό. Αυτό δεν ισχύει.
Υπάρχουν μέρη στο μοσχάρι και στο χοιρινό, τα οποία είναι πολύ άπαχα, όπως το μπον φιλέ, το ψαρονέφρι και άλλα. Εάν συγκρίνουμε ίση ποσότητα κρέας άπαχης γαλοπούλας με άπαχο κόκκινο κρέας, με μια πρώτη ματιά θα διαπιστώσουμε ότι και τα δύο έχουν την ίδια ποσότητα λίπους και θερμίδων. Αλλά το μοσχαρίσιο κρέας περιέχει σχεδόν την διπλάσια ποσότητα σε σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνη (Β12), απ' ό,τι το άπαχο κρέας γαλοπούλας.
3 σκέψεις μου
  • Το κρέας από κοτόπουλο και γαλοπούλα είναι μερικές φορές χαμηλότερο σε λιπαρά απ' ότι το κρέας από μοσχάρι και χοιρινό, αλλά όχι πάντα. Τα πόδια, οι μηροί και τα φτερά του κοτόπουλου είναι υψηλότερα σε λίπος απ' ό,τι το στήθος. Όπως επίσης, όλα τα πουλερικά, μαζί με την πέτσα, περιέχουν περίπου τη διπλάσια ποσότητα λίπους [9%], σε σχέση με εκείνα χωρίς πέτσα [4.5-5.5%]. Η ποσότητα του λίπους που υπάρχει στο κρέας και στα αλλαντικά ποικίλλει. Εάν θέλετε λοιπόν να περιορίσετε το κορεσμένο (κακό) λίπος, μην κάνετε υποθέσεις... Απλά διαβάστε την ετικέτα.
  •  Τα άπαχα μέρη κρέατος χοιρινού και μοσχαρίσιου, είναι το ίδιο υγιεινά με ταάπαχα μέρη της γαλοπούλας και του κοτόπουλου. Στην πραγματικότητα, περιέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως o σίδηρος, η έλλειψη του οποίου μπορεί να οδηγήσει σε αναιμία. 
  •  Ό,τι είναι παρασκευασμένο με κρέας γαλοπούλας δεν το καθιστά αυτόματα και πιο θρεπτικό. Εάν ένα αλλαντικό είναι πλούσιο σε λίπος, αλάτι και συντηρητικά, ακόμη και αν έχει παρασκευαστεί από βρώμη ή από βιολογικά φασόλια, δεν σημαίνει ότι είναι υγιεινό. 
Είναι λάθος, κατά την άποψή μου, να βλέπουμε τα τρόφιμα, στη λογική του άσπρου – μαύρου. Και για να είμαστε και δίκαιοι, σήμερα, οι βιομηχανίες, κινούνται προς την παραγωγή, όχι μόνο γευστικών τροφίμων, αλλά και θρεπτικών, με σταδιακή μείωση του αλατιού και της ζάχαρης.

Παιδιά και κινητά τηλέφωνα

Παιδιά και κινητά τηλέφωνα

Να προσέχετε τι παράδειγμα δίνετε άθελά σας στο παιδί, όταν χρησιμοποιείτε εσείς το κινητό. Καλό θα είναι να μαθαίνει ότι το κινητό μπορεί και να κλείσει. Διδάξτε του πως η τηλεφωνική επικοινωνία είναι για επείγουσες περιπτώσεις, να μην μιλάει όταν διασχίζει το δρόμο. Συμβουλέψτε το επίσης να μην συμμετέχει σε γυρίσματα βίντεο από το κινητό συμμαθητών του, να χρησιμοποιεί ακουστικά, να μην το έχει στο μαξιλάρι του ή στην τσέπη του και φροντίστε να μην κάνει χρήση του διαδικτύου. 
Οι κανόνες που πρέπει να γνωρίζεται
1. Δεν θα αγοράσετε κινητό σε παιδιά μικρότερα των 8 ετών
2. Τα παιδιά πρέπει να μιλούν στο κινητό όσο το δυνατόν λιγότερο.
4. Μαζί με το κινητό αγοράστε συσκευές hands free.
5. Να μην χρησιμοποιούν το κινητό στο αυτοκίνητο και στο σχολείο.

Η νηστεία των ημερών είναι και μια καλή αφορμή για αποτοξίνωση;

Η νηστεία των ημερών είναι και μια καλή αφορμή για αποτοξίνωση;

Φυσικά. Τις ημέρες αυτές καταναλώνουμε συνήθως άμυλο αντί για κρέας, που είναι εξίσου μέγιστη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό. Το οποίο, δυστυχώς, υπερκαταναλώνουμε, δεν μας βοηθά αλλά μας επιβαρύνει αρκετά, γεμίζοντάς μας πολλές φορές με τοξίνες και πολλά λιπαρά. Έτσι, το αντικαθιστούμε αυτές τις άγιες μέρες με την κατανάλωση φυτικών πρωτεϊνών μεγάλης βιολογικής αξίας, αφού σ’αυτές εμπεριέχονται πολλά απαραίτητα αμινοξέα. 
Επίσης, αυτή την περίοδο καταναλώνουμε αρκετές ποσότητες λιπαρών οξέων και, μάλιστα, ακόρεστων, που συμβάλλουν στη διατήρηση της χοληστερόλης σε χαμηλά επίπεδα. Το ελαιόλαδο, πρώτος παράγοντας για τη διατήρηση και τη βελτίωση της καλής χοληστερόλης, διότι περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, την περίοδο της νηστείας υπερέχει, γιατί καταναλώνεται σε μεγαλύτερη ποσότητα, λόγω των λαδερών φαγητών. Η περίοδος αυτή μας βοηθά στην υγεία με την πρόσληψη πολλών βιταμινών, ιχνοστοιχείων και μετάλλων, τα οποία εμπεριέχονται κυρίως σε φυτικές πηγές, όπως στα δημητριακά, τα φρούτα και τα λαχανικά.
Έτσι, ο οργανισμός μπορεί να λειτουργήσει σωστά, να καθαρίσει από τις τοξίνες, να ξεκουράσει τους νεφρούς, να τονώσει το κυκλοφορικό σύστημα, αλλά και να βοηθήσει στην ελαστικότητα και την ανάπλαση των ιστών. 
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory