Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Εξυπνες κατασκευές .

Κορίτσια .

flbp_8
flbp_8
flbp_8
flbp_8
flbp_8
flbp_8
flbp_8
flbp_8
flbp_8
flbp_8

Μοντέλα αυτοκινήτων , τότε και τώρα .

Φυσικό ποντίκι .

funny-pictures-426

Πλούσιος ρουμάνος .

Σε τι με βοηθά η ψυχοθεραπεία;


Η ανάπτυξη της υγείας, περιλαμβάνει την ανάπτυξη της ψυχικής μας υγείας, η οποία αναφέρεται στην ανάπτυξη των δυνατοτήτων μας και των λειτουργικών στοιχείων της προσωπικότητάς μας, που θα μας καταρτίσουν δυνατούς, με αίσθημα αυτοεκτίμησης και αυξημένο επίπεδο ζωτικότητας. Η ανάπτυξη της ψυχικής μας υγείας περιλαμβάνει επίσης την εξισορρόπηση των επιπέδων σκέψης-συναισθήματος και δράσης: αυτό που σκεφτόμαστε να είναι σύμφωνο με αυτό που αισθανόμαστε και με αυτό που τελικά κάνουμε.
Πρόκειται για μια κατάσταση εσωτερικής αρμονίας, που ο πατέρας του ψυχοδράματος και της ομαδικής ψυχοθεραπείας, J.L.Moreno, ονόμαζε «αυθορμητισμό». Σύμφωνα με τον Moreno, o αυθορμητισμός αποτελεί ξεχωριστή ικανότητα του ανθρώπου που ενυπάρχει σε αυτόν από τη στιγμή της γέννησης και που μπορεί να εξασκηθεί και να βελτιωθεί.
Η ανάπτυξη της ικανότητας για αυθορμητισμό, μας βοηθά στο να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε με επιτυχία και δημιουργικότητα στις διάφορες προκλήσεις της ζωής μας καθώς εξελίσσεται και να βγαίνουμε «νικητές». Όταν βρισκόμαστε σεκατάσταση αυθορμητισμού, βιώνουμε μια εσωτερική άνεση και ελευθερία και είμαστε ανοιχτοί σε εμπνεύσεις και την πηγή της δημιουργικότητας μέσα μας. Είμαστε ευάλωτοι, ανθρώπινοι και σε ετοιμότητα να δώσουμε και να πάρουμε στις συναλλαγές μας. Η έκφρασή μας έχει μια σιγουριά, εμπιστοσύνη και υπάρχει ένα είδος έξαψης -μια αίσθηση ζωτικότητας που αναβλύζει από μέσα μας. Με άλλα λόγια, όταν βρισκόμαστε σε κατάσταση αυθορμητισμού, είμαστε «συντονισμένοι» και σε επαφή με τον πραγματικό μας εαυτό, έτσι ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιούμε το δυναμικό μας με τον ωφελιμότερο τρόπο.
Σε αντιδιαστολή με την κατάσταση αυθορμητισμού, υπάρχει η κατάσταση φόβου, άγχους και ανησυχίας- καταστάσεις που δίνουν «χώρο» στην ανάπτυξη της ψυχοπαθολογίας- και που ο Moreno τις αντιλαμβάνεται ως το αποτέλεσμα της έλλειψης αυθορμητισμού. Όσο πιο αυθόρμητοι είμαστε, τόσο μικραίνει και εξαφανίζεται το άγχος. Με την παντελή έλλειψη αυθορμητισμού, το άγχος φτάνει στο ανώτατό του επίπεδο, στο σημείο πανικού. Το να μπορούμε να δρούμε αυθεντικά και με τον καταλληλότερο τρόπο στο «εδώ και τώρα» των καταστάσεων που αντιμετωπίζουμε, υπονοεί μια δουλειά που έχουμε κάνει με τον εαυτό μας που στην ψυχολογίαονομάζεται «ενσωμάτωση της προσωπικότητας».
Η ενσωμάτωση της προσωπικότητας, ουσιαστικά αναφέρεται στο να έχουμε γνωρίσει, να έχουμε αποδεχτεί και να έχουμε συμφιλιωθεί με το ποιοι είμαστε, έτσι ώστε να νιώθουμε μια αίσθηση πληρότητας-ενοποιημένου εαυτού, αυτοεκτίμησης, εκτίμησης των άλλων και απελευθέρωσης: να νιώθουμε «εντάξει» με αυτό που είμαστε και να μπορούμε να το εκφράζουμε/ενσαρκώνουμε. Ή αλλιώς, να γίνουμε αυτοί που είμαστε! Οι περισσότερες ψυχοθεραπείες υπαρξιακής και ανθρωποκεντρικής κατεύθυνσης-μεταξύ των οποίων και το ψυχόδραμα- στοχεύουν με τον ένα ή άλλο τρόπο στην ανάπτυξη της ικανότητάς μας για αυθορμητισμό, είτε τον ονομάζουν «αυθεντικότητα», «αυτογνωσία» ή αλλιώς.
Στο ψυχόδραμα ειδικότερα, κύρια μέριμνα του θεραπευτή είναι η ανάπτυξη του υγιούς μέρους της προσωπικότητας του ατόμου: όταν έχουμε ενσωματώσει μια σαφή και καλή εικόνα για τις ικανότητές μας, είμαστε περισσότερο έτοιμοι να δούμε, να αντιμετωπίσουμε και διαχειριστούμε τις δυσλειτουργικές μας πλευρές και τα«σκοτεινά μας σημεία» με χαλαρότερο και πιο δημιουργικό τρόπο!

Γιατί η τσόχα στα μπιλιάρδα είναι πράσινη ή γαλάζια;

Η τσόχα μπιλιάρδου δεν είναι πράσινη έτσι τυχαία. 

Κάποτε το μπιλιάρδο ήταν παιχνίδι που παιζόταν σε εξωτερικό χώρο και το "γήπεδο" με τις μπάλες, δεν ήταν άλλο από το γρασίδι! 

πράσινη τσόχαΈτσι, όταν πλέον έγινε "παιχνίδι εσωτερικού χώρου", κράτησαν το πράσινο χρώμα του γρασιδιού με τεχνητή πλέον τσόχα. 

Οι λόγοι δύο: 

1) Να μην αλλάξει "οπτικά" το παιχνίδι (πάλι να φαίνεται πράσινο σαν γρασίδι) και, 

2) το πράσινο είναι χρώμα που δεν κουράζει τα μάτια και βοηθάει στην ορατότητα ώστε ο παίχτης να κάνει "εύστοχες βολές". 

Έτσι αποφασίσανε το μπιλιάρδο να έχει πράσινη τσόχα

γαλάζια τσόχαΑπό την άλλη όμως, στην πορεία διαπίστωσαν ότι το γαλάζιο χρώμα είναι ακόμα καλύτερο και για τα μάτια αλλά και οι μπάλες φαίνονται ακόμα καλύτερα επάνω του. 

Οπότε σιγά σιγά υιοθετήσανε τηγαλάζια τσόχα

Στην πορεία βέβαια, βγάλανε τσόχες και σε άλλα χρώματα, τέτοια ώστε πάλι να φαίνονται πολύ καθαρά οι μπάλες του μπιλιάρδου, όπως επίσης και να μην κουράζουνε τα μάτια.
http://coolweb.gr/tsoxa-billiards-prasini-galazia/

Ο χρόνιος πόνος και το άγχος οι εχθροί της νεότητας

Ο χρόνιος πόνος και το άγχος οι εχθροί της νεότητας

Όταν σκεφτόμαστε το DNA, το οποίο ουσιαστικά αποτελείται από τα χρωμοσώματά μας, συνήθως επικεντρωνόμαστε στα γονίδια. Όμως, λίγοι από εμάς γνωρίζουμε ότι, στο τέλος του κάθε χρωμοσώματος βρίσκονται τα τελομερή, μια μακρά αλυσίδα επαναλαμβανόμενου DNA , τα οποία λειτουργούν ως ένα προστατευτικό κάλυμμα. Καθώς γερνάμε, αυτά τα προστατευτικά καλύμματα κονταίνουν.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, ο χρόνιος πόνος και το φοβικό άγχος συνδέονται με κοντότερα τελομερή, κάτι που δείχνει ότι αυτοί που υποφέρουν από αυτές τις παθήσεις, γερνούν νωρίτερα.

Η φυσική εξέλιξη των τελομερών είναι να κονταίνουν με το πέρασμα του χρόνου, γιατί κάθε φορά που ένα κύτταρο διαιρείται, το μέρος των τελομερών του δεν αντιγράφεται. Αλλά το μήκος των τελομερών μπορεί να μειωθεί και εξαιτίας άλλων στρεσογόνων παραγόντων, συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης, των τραυματικών εμπειριών και της παχυσαρκίας. 

Μια πρόσφατη μελέτη του Πανεπιστημίου του Harvard προσθέτει και το άγχος στη λίστα των παραγόντων που προκαλούν βράχυνση των τελομερών και επομένως πρόωρη γήρανση. Όσοι από τους εθελοντές που συμμετείχαν στη μελέτη αντιμετώπιζαν υψηλό φοβικό άγχος, κρίσεις πανικού και αγοραφοβία, είχαν μικρότερα τελομερή, σύμφωνα με α αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν στο PLoS One.

Κοντότερα τελομερή έχουν παρατηρηθεί σε πολλές μορφές καρκίνου, στη στεφανιαία νόσο, στην υπέρταση, στον διαβήτη και στην αρθρίτιδα. Επομένως, τα τελομερή είναι ένας πολύ καλός δείκτης του συσσωρευμένου άγχους αλλά και της ικανότητας του ατόμου να το αντιμετωπίσει – μετράει την βιολογική και όχι την χρονολογική ηλικία, επισημαίνει ο Afton Hassett, κύριος ερευνητής στο Κέντρο Χρόνιου Πόνου και Κόπωσης του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν. « Η ταχεία βράχυνση των τελομερών μπορεί υποδηλώνει ευπάθεια σε ασθένειες, πρόωρη γήρανση ή ακόμα και θάνατο»

Σε παλιότερη μελέτη, στην οποία επίσης συμμετείχε ο Hassett, και δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Pain το 2012, τα υψηλότερα επίπεδα χρόνιου πόνου σε γυναίκες με ινομυαλγία, ήταν έντονα συνδεδεμένα με κοντότερα τελομερή. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες με κοντότερα τελομερή είχαν αυξημένη ευαισθησία στον πόνο και μειωμένο όγκο φαιάς ουσίας σε περιοχές του εγκεφάλου που επεξεργάζονται τον πόνο. Οι ασθενείς που έπασχαν από Ινομυαλγία και είχαν υψηλά επίπεδα τόσο κατάθλιψης όσο και πόνου, είχαν τελομερή που έμοιαζαν περίπου κατά έξι έτη μεγαλύτερα (γηραιότερα) από εκείνα των ασθενών που είχαν χαμηλότερα επίπεδα κατάθλιψης και πόνου.

Οι ερευνητές δεν γνωρίζουν εάν το άγχος του να ζεί κανείς με χρόνιο πόνο προκαλεί τη βράχυνση των τελομερών ή αν η βράχυνση των τελομερών, που προκαλείται από άλλους παράγοντες, έκανε τους συμμετέχοντες- ασθενείς πιο ευαίσθητους στον πόνο. «Η αίσθηση μας είναι ότι μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο» λέει ο Hassett. «Σε κάθε περίπτωση όμως τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι ο χρόνιος πόνος είναι μια πολύ πιο σοβαρή κατάσταση από ό, τι συχνά θεωρείται, με συνέπειες στην υγεία και στη μακροζωία των ασθενών.»

Ευτυχώς, οι μελέτες υποδυκνείουν και τρόπους πρόληψης ή μειώσης της βράχυνσης των τελομερών. Συστήνουν, λοιπόν, μέτρα για μείωση του χρόνιου στρές και της εργασιακής εξάντλησης, σωστή διατροφή (η Μεσογειακή διατροφή θεωρείται η καταλληλότερη), λιγότερη έκθεση σε ατμοσφαιρικούς ρύπους, συστηματική γυμναστική, μείωση κατανάλωσης αλκοόλ και συστήνουν στον κόσμο να προσπαθεί να αντιμετωπίζει τις στρεσογόνες καταστάσεις ως προκλήσεις και όχι ως απειλές.

Πηγή: healthpress.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory