Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

Οι μπάλες των FAILS

This Is Why We Love Summer

bring_on_summer_please
bring_on_summer_please

Για αυτό μερικοί δεν ερωτεύονται .

RYNTFIL (22)

Αγώνας ταύρων στο φεστιβάλ της Κεράρα .

Ασυνήθιστη μόδα στον δρόμο .

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ... ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ


Οι ιστορίες που έγιναν αιτία να γραφτούν ορισμένα απο τα πιο αγαπημένα μας τραγούδια
Tης μιας δραχμής τα γιασεμιά (Τα τελευταία γιασεμιά)
Αττίκ (Κλέων Τριαντάφυλλου)
Το υπέροχο τραγούδι «Της μιας δραχμής τα γιασεμιά» ο Αττίκ το έγραψε με αφορμή την εξωσυζυγική σχέση της τελευταίας του γυναίκας Σούρας, με κάποιον ονόματι Θόδωρο Άγγλο. Αλλά ας πάρουμε τα γεγονότα από την αρχή. Ο Αττίκ έκανε περιοδείες σε μεγάλες πόλεις, εντός και εκτός συνόρων, γνωρίζοντας στις παραστάσεις του την αποθέωση. Κάποτε έφτασε και στην Αγία Πετρούπολη, στην Ρωσία. Ήταν το 1917, λίγες μέρες πριν

Η Συνέχεια ΕΔΩ
Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2013/04/blog-post.html#ixzz2Pm5yXYdw

Ο πιο αστείος τρόπος για να φορέσετε ένα σκουφάκι κολύμβησης

Τα ψάρια χαρίζουν χρόνια ζωής

Τα ψάρια χαρίζουν χρόνια ζωής
Μια διατροφή με ψάρια πλούσια σε ωμέγα3 λιπαρά οξέα μακραίνει τη ζωή υποστηρίζουν επιστήμονες με νέα τους μελέτη.

Μέχρι και 2 παραπάνω χρόνια κατά μέσο όρο προσθέτουν τα ψάρια που είναι πλούσια σε ωμεγα3 λιπαρά οξέα όπως ο σολομός, το σκουμπρί, η ρέγγα, ο τόνος κτλ σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από τη μελέτη περισσότερων από 2.600 ηλικωμένων.

Η έρευνα δεν είχε σχέση με τα συμπληρώματα διατροφής αλλά με τα ίδια τα ψάρια στη διατροφή του δείγματος. Σύμφωνα με τον επικεφαλής ερευνητή Dr. Dariush Mozaffarian, καθηγητή επιδημιολογίας στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ στη Βοστώνη, «τα άτομα που είχαν υψηλότερα επίπεδα των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στο αίμα, μείωσαν συνολικά τον κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία κατά έως και 27% σε σύγκριση με εκείνους με τα χαμηλότερα επίπεδα. Επιπλέον είχαν κατά 35% μικρότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιακή νόσο».

Ανεξάρτητοι επιστήμονες πάντως υποστηρίζουν ότι παρότι η μελέτη υποδεικνύει μια σχέση δεν καταφέρνει να θεμελιώσει σχέση αιτίας-αιτιατού.

Η Αμερικανική Εταιρεία Καρδιολογίας συνιστά την λήψη τουλάχιστον 100 γραμμαρίων λιπαρών ψαριών την εβδομάδα.

Κι αν είστε από εκείνους που δεν συνηθίζουν να περιλαμβάνουν στη διατροφή τους τακτικά ψάρια πλούσια σε ωμέγα3 λιπαρά οξέα, μην ανησυχείτε, ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε, άλλωστε όπως επισημαίνουν οι επιστήμονες όταν ξεκινάς από μηδενική βάση σε μια προσθήκη στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο είναι που οφελείς τα μέγιστα τα επίπεδα τους στο αίμα. Τι θα λέγατε να ενισχύσετε το επίπεδο της μακροζωϊας σας. Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Annals of Internal Medicine».

Πηγή: healthpress.gr

Ποιοι 7 Κλασικοί Ιατρικοί Μύθοι Ανατρέπονται;

Ποιοι 7 κλασικοί ιατρικοί μύθοι ανατρέπονται; (6)

Κατά καιρούς, μελέτες έχουν αποδείξει ότι διάφορες κλασικές θεωρίες αναφορικά με παλαιότερες ιατρικές διαγνώσεις είναι παντελώς αναληθείς. Τα αβγά αυξάνουν τη χοληστερίνη, ο πυρετός προκαλείται από το κρύο και άλλες παρόμοιες θεωρίες ανατρέπονται, σύμφωνα με το health.com, ευθύς αμέσως.
  • Το χαμηλό φως βλάπτει τα μάτια
Η κλασική ατάκα κάθε μητέρας παγκοσμίως «Μη διαβάζεις με χαμηλό φως γιατί θα καταστρέψεις τα μάτια σου», επιτέλους καταρρίπτεται. Η αλήθεια είναι, ότι το διάβασμα με αμυδρό φως μπορεί να κουράσει τα μάτια, να προκαλέσει πονοκέφαλο και τάση στραβισμού, αλλά σε καμία περίπτωση δεν προκαλεί μόνιμη βλάβη.
Τα κουρασμένα μάτια έχουν ξηρότητα και ελαφρύ πόνο, προκαλώντας και μια αμυδρή ασάφεια στην όραση, αλλά μια ξεκούραστη νύχτα είναι αρκεί για να σώσει τελικά την κατάσταση.
  • Ο καφές βλάπτει την υγεία
Ποιοι 7 κλασικοί ιατρικοί μύθοι ανατρέπονται; (4)
Ο πολύς καφές σίγουρα μπορεί να προκαλέσει νευρικότητα, αλλά η καθημερινή συνήθεια του πρωινού καφέ έχει αρκετές ευεργετικές ιδιότητες. Ο καφές είναι φυτικό προϊόν, με χρήσιμα φυτοχημικά, που λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά.
Επιπλέον, ξυπνά τον εγκέφαλο και δίνει ενέργεια στον οργανισμό, χωρίς να προκαλεί καρδιακά προβλήματα, όπως θεωρούσαν παλαιότερα.
  • Το κρύο προκαλεί πυρετό
Ποιοι 7 κλασικοί ιατρικοί μύθοι ανατρέπονται; (2)
Η αλήθεια είναι, ότι τα κρυολογήματα και ο πυρετός γενικά προκαλούνται από ιούς, που συνήθως διαρκούν 7 έως 10 ημέρες, ανεξάρτητα από το τι θεραπεία ακολουθήσει ο καθένας. Παράλληλα, δεν υπάρχει καμία ιατρική απόδειξη, που να επιβεβαιώνει ότι η καλή διατροφή έχει κάποια επίδραση σε ένα κρύωμα ή στον πυρετό.
Ωστόσο, έστω και αν δεν έχετε όρεξη να φάτε, θα πρέπει να λαμβάνετε πολλά υγρά, που συμβάλλουν θετικά στη θεραπεία σας. Τα υγρά κρατούν τη βλέννα λεπτότερη και βοηθούν στη χαλάρωση του στήθους και τη ρινική συμφόρηση.
  • Τα φρέσκα τρόφιμα είναι πάντα καλύτερα από τα κατεψυγμένα
Ποιοι 7 κλασικοί ιατρικοί μύθοι ανατρέπονται; (7)
Ευτυχώς (για οικονομικούς λόγους) τα κατεψυγμένα προϊόντα είναι σχεδόν το ίδιο θρεπτικά με τα φρέσκα, καθώς τα φρούτα και τα λαχανικά, που συλλέγονται κατά την κορύφωση της θρεπτικής τους αξίας, μεταφέρονται στα εργοστάσια συσκευασίας και καταψύχονται επί τόπου, κλειδώνοντας στην ουσία τα θρεπτικά τους συστατικά.
Αντίθετα, τα φρέσκα προϊόντα, αν δεν καταναλωθούν την ίδια μέρα, χάνουν αρκετή από τη θρεπτική τους αξία λόγω της θερμότητας, του αέρα και του νερού (που περιέχουν).
  • Τα αβγά αυξάνουν τη χοληστερίνη
Ποιοι 7 κλασικοί ιατρικοί μύθοι ανατρέπονται; (1)
Τις δεκαετίες του 1960 και 1970, τα αβγά κατηγορήθηκαν, ότι είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που αυξάνεται η χοληστερίνη, προκαλώντας καρδιαγγειακά νοσήματα.
Ωστόσο, νεότερες έρευνες δείχνουν, ότι τα κορεσμένα και τα λιπαρά, που προέρχονται από τη διατροφή, είναι εκείνα που ευθύνονται για καρδιακά προβλήματα. Τα αυγά από την άλλη, είναι μία φτηνή και εύκολη διατροφική επιλογή πλούσια σε άπαχες πρωτεΐνες και βιταμίνες Α και D.
  • «Αν κρυώσεις, θα… κρυολογήσεις»
Ποιοι 7 κλασικοί ιατρικοί μύθοι ανατρέπονται; (3)
Το κρύο που αισθάνεται ο οργανισμός σε χαμηλές θερμοκρασίες δεν σημαίνει απαραίτητα, ότι θα αρρωστήσετε, καθώς δεν επηρεάζει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αυτό συμβαίνει μόνο σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις, όπως είναι η υποθερμία.
Επιπλέον, για να κρυολογήσετε πρέπει να εκτεθείτε στον ιό της γρίπης. Ο λόγος επομένως, που οι άνθρωποι αρρωσταίνουν περισσότερο το χειμώνα, δεν είναι επειδή είναι χαμηλή η θερμοκρασία αλλά επειδή κατά κύριο λόγο, συγκεντρώνονται σε κλειστά μέρη, όπου μπορεί ο ιός της γρίπης να μεταδοθεί πιο εύκολα.
  • Το κραγιόν μπορεί να σας αρρωστήσει
Ποιοι 7 κλασικοί ιατρικοί μύθοι ανατρέπονται; (5)
Το 2007, η περιβαλλοντική ομάδα «Campaign for Safe Cosmetics» προχώρησε στην έρευνα 33 διαφορετικών κραγιόν, τα οποία θωρούνταν ότι ενδεχομένως περιέχουν μόλυβδο. Αν και δεν υπάρχει κανένα όριο στη χρήση του, το ένα τρίτο των καλλυντικών αυτών βρέθηκε, ότι έχουν περισσότερη ποσότητα από όση επιτρέπεται σε ένα γλυκό.
Στην πραγματικότητα, ο μόλυβδος περιέχεται σχεδόν σε όλα τα προϊόντα. Αλλά ο κίνδυνος να υπάρξει πρόβλημα υγείας από τη χρήση του κραγιόν, είναι εξαιρετικά σπάνιος. Η δηλητηρίαση από μόλυβδο συνήθως προκαλείται από άλλους περιβαλλοντικούς παράγοντες, όπως είναι για παράδειγμα οι σωλήνες και η μπογιά στα παλιά σπίτια.
Πηγή: clickatlife.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory