Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Πόσα κερδίζει μία στριπτιζερ στην Αμερική ?


κερδίσει περίπου 3.315 δολαρίων σε μία ημέρα εργασίας
strip_01
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Τα Κορίτσια Στο Παντελόνι Γιόγκα

Όμορφες Εικόνες

fav_images
fav_images
fav_images
fav_images
fav_images
fav_images
[fav_images
fav_images
fav_images

Τσερνομπίλ Σήμερα

Το μεγαλύτερο λεωφορείο στον κόσμο .

Ορμόνες: Πόσο Επηρεάζουν Το Σωματικό Μας Βάρος;

Ορμόνες: πόσο επηρεάζουν το σωματικό μας βάρος; (2)

Σίγουρα θα έχετε συναντήσει κάποιους ανθρώπους που ενώ είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τη διατροφή τους, έχουν περιττά κιλά, γεγονός που αποδίδουν σε ορμονικές διαταραχές. Πόση αλήθεια κρύβει αυτός ο ισχυρισμός;
Καθημερινά ένας μεγάλος αριθμός ατόμων βρίσκεται σε συνεχή αγώνα για απώλεια κιλών με αποτέλεσμα κάποιοι να επιτυγχάνουν το στόχο τους ενώ κάποιοι άλλοι να δυσκολεύονται με αποτέλεσμα να παρατούν τις προσπάθειές τους. Συνήθως η υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής σε συνδυασμό με άσκηση είναι αρκετή για να βοηθήσει κάποιον να έχει την επιθυμητή απώλεια κιλών. Σε ορισμένες περιπτώσεις κάποια άτομα αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να έχουν την επιθυμητή απώλεια κιλών ακόμη και με αλλαγές στην διατροφική τους συμπεριφορά. Αυτό οφείλεται κάποιες φορές σε ορμονικούς λόγους όπως είναι:
  • Θυροξίνη:
Ο Θυροειδής αδένας βρίσκεται στη βάση του λαιμού μπροστά από το λάρυγγα και παράγει Θυροξίνη, μια ορμόνη υπεύθυνη για το μεταβολισμό και την παραγωγή ενέργειας στο σώμα. Σε κατάσταση υποθυρεοειδισμού ο θυροειδής αδένας δεν παράγει αρκετή ποσότητα θυροξίνης με αποτέλεσμα να παρατηρείται πιθανή αύξηση βάρους λόγω μειωμένων μεταβολικών καύσεων. Άτομα με υποθυρεοειδισμό θα πρέπει να επισκεφτούν τον ενδοκρινολόγο τους για να τους χορηγήσει την κατάλληλη ποσότητα θυροξίνης. Άλλα συμπτώματα που μπορεί να έχει κάποιος με υποθυρεοειδισμό πέραν από την πρόσληψη βάρους είναι κούραση, αδυναμία, μυικοί πόνοι, εύθραυστα μαλλιά και νύχια, φούσκωμα γύρω από τα μάτια και το πρόσωπο κ.α.
Ορμόνες: πόσο επηρεάζουν το σωματικό μας βάρος; (1)
  • Κορτιζόλη:
H Κορτιζόλη είναι μια ορμόνη που αυξάνεται όταν το άτομο αντιμετωπίζει καταστάσεις που του προκαλούν άγχος όπως είναι π.χ προβλήματα στη δουλειά ή στο οικογενειακό περιβάλλον. Ακόμη και η έλλειψη ύπνου μπορεί να προκαλέσει την αύξηση της. Η Κορτιζόλη προκαλεί την αποδέσμευση γλυκόζης από το συκώτι για να δώσει ενέργεια στο άτομο ούτως ώστε να αντιμετωπίσει τις αγχώδεις καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίζει ενώ παράλληλα προκαλεί την αύξηση της όρεξης και την επιθυμία για τρόφιμα με ζάχαρη. Τα άτομα με αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης έχουν συνήθως αυξημένο κοιλιακό λίπος. Μια έρευνα που έγινε το 2004 στο Κέντρο Έρευνας για την Παχυσαρκία στη Νέα Υόρκη βρήκε ότι τα άτομα που αντιμετωπίζουν βουλιμικά επεισόδια για την αντιμετώπιση κατάστάσεων που τους προκαλούν άγχος έχουν συνήθως και αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης.
  • Λεπτίνη και Γκρελίνη:
Η λεπτίνη (από την ελληνική λέξη λεπτός) είναι μια ορμόνη που στέλνει σήμα στον εγκέφαλο για να σταματήσει κάποιος να τρώει όταν είναι πλήρης. Η «αντίπαλος» της λεπτίνης είναι η γκρελίνη η ορμόνη που είναι υπεύθυνη για την αύξηση της όρεξης. Η γκρελίνη εκτός από το αίσθημα της πείνας ενεργοποιεί κάποια συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που σχετίζονται με συμπεριφορές διατροφικής επιβράβευσης δηλαδή άτομα με αυξημένα επίπεδα της ορμόνης αυτής έχουν τάση να κατάναλώνουν τρόφιμα αυξημένα σε λιπαρά και ζάχαρη. Το άγχος αυξάνει συνήθως τα επίπεδα της ορμόνης αυτής ενώ παρατηρούνται και αυξημένα επίπεδα σε άτομα που έχουν χάσει πολλά κιλά έπειτα από κάποια αυστηρή διατροφή και σε αυτό μπορεί να οφείλεται το φαινόμενο της επαναφοράς κάποιων κιλών μετά από μια δίαιτα.
Ορμόνες: πόσο επηρεάζουν το σωματικό μας βάρος; (3)
  • Οιστρογόνα:
Τα οιστρογόνα είναι ορμόνες που παράγονται στις ωοθήκες των γυναικών και παίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της ωορρηξίας κάθε μήνα. Πιθανή μείωση των επιπέδων των οιστρογόνων προκαλεί αύξηση του σωματικού βάρους και την γρήγορη μετατροπή των θερμίδων σε λίπος. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι γιατί τα λιπώδη κύτταρα έχουν την ιδιότητα να παράγουν τις ορμόνες αυτές. Καθώς μια γυναίκα πλησιάζει την εμμηνόπαυση, τα επίπεδα των οιστρογόνων της μειώνονται με αποτέλεσμα το σωματικό της βάρος να αυξάνεται σε μια προσπάθεια παραγωγής των ορμονών αυτών. Αυτός είναι ο λόγος πίσω από αύξηση του σωματικού βάρους σε εμμηνοπαυσιακές γυναίκες. Επίσης, κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης μειώνονται τα οιστρογόνα ενώ αυξάνονται τα ανδρογόνα με αποτέλεσμα οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση να αποκτούν αντρικού τύπου εναπoθέτηση λίπους και γιαυτό παρατηρούν αύξηση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.
Γενικά, η υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής σε συνδυασμό με άσκηση μπορεί να βοηθήσει κάποιον στο να έχει την επιθυμητή απώλεια κιλών που επιθυμεί. Εάν το άτομο ακολουθεί κάποια υγιεινά πρότυπα διατροφικής συμπεριφοράς και ακόμη δυσκολεύεται στο να έχει την απώλεια κιλών που επιθυμεί τότε θα πρέπει να γνωρίζει ότι αυτό μπορεί να οφείλεται σε ορμονικούς λόγους. Πέραν από τις ορμόνες που προαναφέραμε άλλες καταστάσεις που μπορεί να δυσχεραίνουν την απώλεια των κιλών είναι η αντίσταση στην ινσουλίνη όπως παρατηρείται σε άτομα με πολυκυστικές ωοθήκες και διαβήτη, αυξημένα επίπεδα προλακτίνης κ.α.
Εάν κάποιος έχει υπόνοια για ορμονική ανισορροπία καλό θα ήταν να επισκεφτεί κάποιον ενδοκρινολόγο και στη συνέχεια κάποιο διαιτολόγο που θα τον βοηθήσει να έχει την επιθυμητή απώλεια κιλών.

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ



Δύο έως τέσσερις φρέσκιες ντομάτες την ημέρα ρίχνουν το ποσοστό επικινδυνότητας για καρκίνο του προστάτη κατά 26%, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition. Αν δεν σου αρέσει η ωμή ντομάτα στη σαλάτα, παράγγειλε Virgin Mary την επόμενη φορά που θα πας στο μπαρ - ο χυμός ντομάτας περιέχει τα ίδια ποσοστά αντικαρκινικής δύναμης. 
Διώξε το Λίπος 
Αλλος ένας λόγος να χάσεις το σωσίβιο στην κοιλιά: το λίπος στο σώμα σου χαμηλώνει τα επίπεδα του Ειδικού Προστατικού Αντιγόνου (PSA) που κυκλοφορεί στο αίμα σου. Οι γιατροί ελέγχουν τα επίπεδα PSA σου για να διαβεβαιώσουν αν έχεις καρκίνο του προστάτη ή όχι - αν είσαι υπέρβαρος, τα αποτελέσματα της μέτρησης θα είναι αλλοιωμένα. 
Κοίτα τον Ηλιο 
Οι άντρες που ζουν σε πιο ηλιόλουστες χώρες διατρέχουν 32% λιγότερο κίνδυνο να πάθουν καρκίνο του προστάτη. Αυτό οφείλεται στη βιταμίνη D, που παίρνεις από τον ήλιο. Για να διαφυλάξεις όμως το δέρμα σου και να αποφύγεις τον καρκίνο του δέρματος, πάρε τη δόση της βιταμίνης D που χρειάζεσαι καταναλώνοντας μουρουνόλαδο. 
Γίνε Ποπάι 
Μελέτη βρήκε πως οι άντρες μείωσαν στο μισό το ρίσκο να πάθουν καρκίνο του προστάτη με μεγάλη κατανάλωση φολικού οξέως - θρεπτικό συστατικό που αφθονεί στο σπανάκι. Προσπάθησε να παίρνεις 400 μικρογραμμάρια (mg) καθημερινώς: μία μερίδα 180 γραμμ. μαγειρεμένο σπανάκι σου δίνει γύρω στα 100 μικρογραμμάρια. Επιπλέον, φάε εμπλουτισμένα δημητριακά. Δημητριακά με κόκκινα φρούτα σου προσφέρουν το 50% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας. 

Πώς Να «Αγαπήσετε» Τα Λαχανικά

Πώς να «αγαπήσετε» τα λαχανικά (2)

Ο λόγος που ίσως δεν σας αρέσει να τρώτε λαχανικά είναι απλός και η λύση για την αντιμετώπιση της… φοβίας σας είναι ακόμη πιο εύκολη.
Αν υπάρχει κάτι που γνωρίζετε για την υγεία και την διατροφή, αυτό θα είναι ότι πρέπει να τρώτε λαχανικά. Αλλά η γνώση αυτή, δεν οδηγεί πάντα σε έξυπνες επιλογές. Σήμερα, τα περισσότερα άτομα δεν τηρούν τις συστάσεις των ειδικών για τις ποσότητες φρούτων και λαχανικών που πρέπει να τρώμε καθημερινά. Μήπως είστε κι εσείς ένας από αυτούς; Ο λόγος που ίσως δεν σας αρέσει να τρώτε λαχανικά είναι απλός και η λύση για την αντιμετώπιση της… φοβίας σας είναι ακόμη πιο εύκολη.
  • Μάθετε τον… στόχο των λαχανικών
Σε περίπτωση που δεν είστε βέβαιοι πόσα ακριβώς λαχανικά θα πρέπει να τρώτε, το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα πιάτο ως μετρητή σας. Περίπου το μισό του πιάτου θα πρέπει να έχει λαχανικά (ή μείγμα από λαχανικά και φρούτα) στα περισσότερα από τα γεύματά σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν το λάθος να πιστεύουν «φρούτα ή λαχανικά» και το παρακάνουν με τα φρούτα, αλλά παραβλέπουν τα λαχανικά. Προσπαθήστε να είστε προσεκτικοί και να τρώτε και από τα δύο. Η ποικιλία φρούτων και λαχανικών θα σας βοηθά να εξασφαλίσετε μια σωστή διατροφική ισορροπία αντιοξειδωτικών, βιταμινών και ιχνοστοιχείων.
Τώρα που γνωρίζετε ποιος είναι ο στόχος, οργανωθείτε με ηρεμία! Μην προσπαθείτε να είστε τέλειοι. Είναι σα να παίζετε ένα παιχνίδι με βελάκια: Φυσικά και θέλετε να χτυπήσετε το κέντρο, αλλά επίσης και να κερδίζετε πόντους χτυπώντας σε άλλα καλά σημεία. Συχνά μπορεί να έχετε εμπόδια: να ξεμείνατε από τρόφιμα, να τρώτε έξω ή στο αεροδρόμιο. Αρκεί πάντα να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να αγωνίζεστε για το στόχο, ακόμη κι αν δεν τον πετυχαίνετε πάντα τέλεια.
  • Ικανοποιήσετε το «παιδί» που βρίσκεται μέσα σας
Πώς να «αγαπήσετε» τα λαχανικά (1)
Εάν αισθάνεστε σαν ένα πεισματάρικο επτάχρονο παιδί, όσον αφορά στα λαχανικά που πρέπει να τρώτε, μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια. Θα πρέπει να βρείτε τρόπους για να τα καταφέρετε.
Θα μπορούσε να υπάρξει οποιοσδήποτε λόγος για τον οποίο νιώθετε «αποστροφή» προς τα λαχανικά: η εμπειρία του παρελθόντος (ευχαριστώ μαμά), θέματα υφής, γεύσης και μυρωδιάς. Η εμπειρία του παρελθόντος μπορεί να είναι η μαμά σας που σας ανάγκαζε να μένετε στο τραπέζι μέχρι να φάτε όλα τα λαχανάκια Βρυξελλών που είχατε στο πιάτο σας. Ή ίσως τα κονσερβοποιημένα πράσινα φασόλια που παίρνατε στο σχολείο. Ξεχάστε λοιπόν ό,τι υπήρχε στο παρελθόν και… ξεκινήστε από την αρχή, με φυσικές γεύσεις που σας αρέσουν.
  • Επανεξετάστε τη γεύση και την υφή
Ένα από τα βασικά ζητήματα, σχετικά με τη γεύση, είναι το πικρό. Οι σχετικοί αισθητήρες αυτής της γεύσης εκπληρώνουν μια προστατευτική λειτουργία και βοηθούν να εντοπίσουμε τις τοξίνες και τα δηλητήρια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στους περισσότερους ανθρώπους δεν αρέσει η πικρή γεύση και γλυκαίνουν τον καφέ ή το γάλα με ζάχαρη, για να αντισταθμίσουν την πικρή γεύση. Περίπου το 25% των ανθρώπων είναι εξαιρετικά ευαίσθητοι στην πικρή γεύση και δεν την αντέχουν. Μαντέψτε ποιες τροφές έχουν αυτή τη γεύση σε μεγάλο βαθμό: τα λαχανικά!
Αντί όμως να αποφεύγετε τα λαχανικά, γιατί να μην κάνετε καλύτερη τη γεύση τους; Το πικρό είναι το αντίθετο του γλυκού, οπότε προσθέτοντας γλυκύτητα, μπορείτε να κάνετε… θαύματα. Βάλτε μέλι στη σαλάτα, κομμάτια ανανά, σταφίδες, ή γλυκόξινη σάλτσα, ή ακόμη προσθέστε πικάντικες γεύσεις, όπως το κόκκινο πιπέρι και αλμυρές, όπως η παρμεζάνα. Και μην ξεχάσετε αρκετό παρθένο ελαιόλαδο.
Πώς να «αγαπήσετε» τα λαχανικά (3)
Ένα άλλο «μυστικό» είναι να επιλέγετε «νεαρά» λαχανικά, επειδή είναι λιγότερο πικρά ή να προτιμάτε εκείνα που έχουν και γλυκιά γεύση, όπως οι γλυκοπατάτες, τα καρότα, τα παντζάρια, ο αρακάς, το καλαμπόκι, το αβοκάντο, το αγγούρι, ο μάραθος κ.ά.. Μην ανησυχείτε για το αν είναι αμυλώδη. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να βάλετε χρώμα στο πιάτο σας.
Το πρόβλημα με την υφή, έχει να κάνει συνήθως με το ότι τα μαγειρεύετε πολύ, με αποτέλεσμα να γίνονται υπερβολικά μαλακά. Και μάλλον σε κανέναν δεν αρέσουν τα λαχανικά πουρές. Επίσης, όσο πιο μαγειρεμένο είναι ένα λαχανικό, τόσο πιο πικρή γεύση έχει. Αν και ο χρόνος μαγειρέματος διαφέρει για κάθε λαχανικό, θα πρέπει να φροντίζετε να είναι σύντομος, ώστε τα λαχανικά να παραμένουν τραγανά. Πολλά λαχανικά χρειάζονται μόλις 3-7 λεπτά μαγείρεμα. Για να αποφύγετε το να μαλακώσουν πολύ, δοκιμάζετέ τα συχνά και ξεπλένετε με κρύο νερό.
  • Βαθμολογήστε το πιάτο σας
Αν δε θέλετε να γεμίστε το μισό πιάτο σας με λαχανικά, ίσως φταίει το ότι δεν τα έχετε «αγαπήσει» ακόμη. Δοκιμάστε τη «στρατηγική» αντιστάθμισης της πικρής γεύσης με γλυκιά, αλμυρή, ή πικάντικη και μην ξεχνάτε να αποφεύγετε το πολύ μαγείρεμα.
Πηγή: clickatlife.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory