Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Ηλήθιος ληστής .

στα παρασκήνια μιας επίδειξης μόδας;

Photobucket
Photobucket

Γλυπτά εφημερίδων .

εφημερίδα 01 γλυπτά Creative Γλυπτά εφημερίδων
γλυπτά εφημερίδα 02 σε Creative Γλυπτά εφημερίδων
γλυπτά εφημερίδα 03 σε Creative Γλυπτά εφημερίδων
γλυπτά εφημερίδα 04 σε Creative Γλυπτά εφημερίδων
γλυπτά εφημερίδα 05 σε Creative Γλυπτά εφημερίδων
γλυπτά εφημερίδα 06 σε Creative Γλυπτά εφημερίδων
γλυπτά εφημερίδα 08 σε Creative Γλυπτά εφημερίδων
γλυπτά εφημερίδα 10 σε Creative Γλυπτά εφημερίδων

Σήραγγες δέντρων .


Point Reyes, Καλιφόρνια.

Sena De Luna, Ισπανία.

Gormanston, County Meath.

Ashdown Forest, West Sussex.

Bamboo Path, Κιότο.

Wisteria Tunnel, Tochigi, Ιαπωνία.

Ginkgo Tunnel Tree, Τόκιο.

Mendocino County, Καλιφόρνια.

Mendocino County, Καλιφόρνια.

Ferrari F430 FULL ΔΕΡΜΑ

Πως γλιτώνει χρήματα η Ινδία;!

Μα πως αλλιώς, η Ινδία γλιτώνει λεφτά απλά βάζοντας... χάρτινους τροχονόμους στους δρόμους στην πόλη Μπανγκαλόρ!!! 

Οι χάρτινοι τροχονόμοι δεν κάνουν τίποτα, απλά υπάρχουν εκεί για εκφοβισμό: να τους βλέπουν οι οδηγοί από μακριά νομίζοντας ότι είναι πραγματικοί και να συμμορφώνονται με τον ΚΟΚ. 

Κάνανε αυτό αντί για να προσλάβουν άλλους 3000 τροχονόμους στην πόλη Μπανγκαλόρ, με στόχο τη μείωση εξόδων. 

Προς στιγμήν έχουν μόνο 3 χάρτινους τροχονόμους, αλλά ο ένας... έχει κλαπεί! 

Και όταν βρέχει, θα τους μαζεύουν!

8 πράγματα που πρέπει να κάνουμε όταν δούμε ένα ατύχημα στο δρόμο


Ατυχήματα συμβαίνουν καθημερινά στους Ελληνικούς δρόμους, οπότε καλό θα ήταν να γνωρίζουμε τι να κάνουμε σε περίπτωση που δούμε κάποιο την ώρα που οδηγούμε.
1. Χαμηλώνουμε ταχύτητα και ανάβουμε τα alarm.
2. Αφήνουμε χώρο για να περάσουν τα ασθενοφόρα.
3. Αν είναι βράδυ, βγαίνουμε από το αυτοκίνητο να βοηθήσουμε φορώντας ένα φωσφοριζέ γιλέκο.
4. Ελέγχουμε την κατάσταση των τραυματιών και αν γνωρίζουμε από πρώτες βοήθειες τότε τις χρησιμοποιούμε.
5. Καλούμε για βοήθεια και δίνουμε σύντομη αλλά επαρκή περιγραφή του περιστατικού.
6. Ποτέ δεν μετακινούμε τους τραυματίες εκτός και αν είναι έκτακτη ανάγκη και φυσικά αν γνωρίζουμε τον τρόπο.
7. Βοηθούμε την κυκλοφορία των άλλων οχημάτων για να μην γίνει κυκλοφοριακή συμφόρηση.
8. Δίνουμε επαρκή στοιχεία του ατυχήματος στις αρχές που θα σπεύσουν στον τόπο του ατυχήματος.

Γιατί τα παράθυρα στα αεροπλάνα έχουν οβάλ σχήμα;

Για να καταλάβουμε γιατί τα αεροπλάνα έχουν παράθυρα σε οβάλσχήμα, ας ξεκινήσουμε από κάτι άλλο... 

Οι τρύπες που έχουν στρογγυλεμένες άκρες έχουν πιο δυνατή δομή και δεν σπάνε εύκολα. Επίσης, δεν κάνουν ρωγμές αν ασκηθεί έντονη πίεση επάνω τους. 

Όταν λέμε στρογγυλεμένες άκρες, φανταστείτε το εξής για να καταλάβετε:
φανταστείτε ότι κάνουμε μία τρύπα στην γωνία ενός γυαλιού, αλλά το γυαλί μας στη γωνία του, δεν σχηματίζει γωνία 90 μοιρών, αλλά κάνει καμπύλη...


Σε μια καμπίνα αεροπλάνου, αν ένα παράθυρο ραγίσει, θα δημιουργήσει έκρηξη λόγω της αποσυμπίεσης! 

Η σοβαρότητα αυτού του προβλήματος έγινε αντιληπτή για πρώτη φορά, όταν το πρώτο εμπορικό αεροσκάφος, το De Havilland Comet της Βρετανίας, συνετρίβει 3 φορές από τη μέρα που βγήκε στην κυκλοφορία, το 1952! 

Ο λόγος και στις 3 περιπτώσεις ήταν η αλλοίωση των μετάλλων. Και το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αλλοίωσης, που άγγιζε το 70%, προήλθε από τις γωνίες των μεγάλων παραλληλόγραμμων παραθύρων του... 

Έτσι, το αεροσκάφος ανακατασκευάστηκε, και αυτή τη φορά, είχε πιο δυνατά, στρόγγυλα παράθυρα. 

Θα μου πείτε όμως... 
Αν τα στρόγγυλα παράθυρα είναι πιο δυνατά, τότε γιατί τα γνωστά σε όλους μας Boeing και Airbus έχουν οβάλ παράθυρα και όχι ολοστρόγγυλα; 

Καλή ερώτηση! 

οβάλ παράθυρα αεροπλάνουΗ εξήγηση είναι απλή: Αν τα παράθυρα ήταν στρόγγυλα, θα χρειαζόταν περισσότερο συμπαγές υλικό(”τζάμι”) ανάμεσα στα παράθυρα, δηλαδή... περισσότερα έξοδα! 

Τα οβάλ παράθυρα προσφέρουν μεγαλύτερη επιφάνεια παραθύρου, άρα και καλύτερη θέα στους επιβάτες, καθώς επίσης και εξυπηρετούν επιβάτες με διαφορετικό σωματικό ύψος (και τους κοντούς, αλλά καί τους 2μετρους!)

Έτσι, ανακεφαλαιώνοντας, τα αεροπλάνα έχουν οβάλ παράθυρα, ώστε να αντέχουν πολύ περισσότερη πίεση, καθώς επίσης και για να είναι πιο μεγάλα και πρακτικά, στο να βλέπουμε την θέα.
http://coolweb.gr/parathira-aeroplana-oval/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory