Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Καλό βράδυ .

Η τρέλα στην Ασία .

Γυναίκες vs Ζώα

γυναίκες vs ζώα 1 vs Γυναίκες Ζώα (35 φωτογραφίες)
γυναικών ζώα vs 2 vs Γυναίκες Ζώα (35 φωτογραφίες)

Απίστευτο 3D Cool με τέχνη απο αφρό καφέ

ταχύτητα φτάνει 263 χλμ

Αποκαλύπτεται ο ρόλος της γενετικής στην τεμπελιά

Αποκαλύπτεται ο ρόλος της γενετικής στην τεμπελιά
Δεν γυμνάζεστε συχνά; Προτιμάτε να κάθεστε στον καναπέ και να βλέπετε τηλεόραση από το να ασχολείστε με τα σπορ; Μην ανησυχείτε! Δεν είναι θέμα τεμπελιάς, αλλά γονιδίων.

Μπορεί η τεμπελιά να είναι γραμμένη στο DNA μας; Ναι, λένε οι ερευνητές, καθώς γενετικά χαρακτηριστικά μπορεί να προδιαθέτουν μερικούς ανθρώπους στην αποφυγή της σωματικής εργασίας.

Οι ερευνητές κατάφεραν επιλεκτικά να εκθρέψουν αρουραίους, οι οποίοι ήταν είτε πολύ δραστήριοι, είτε πολύ τεμπέληδες, δείχνοντας έτσι ότι η γενετική παίζει κάποιο ρόλο στην προθυμία μας να γυμναστούμε. Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο «American Journal of Physiology», μέτρησε το πόσες φορές οι αρουραίοι πήγαν οικειοθελώς στον τροχό μέσα σε διάστημα 6 εβδομάδων.

Στη συνέχεια, οι ερευνητές διασταύρωσαν τους 26 πιο δραστήριους αρουραίους μεταξύ τους και την ίδια διαδικασία ακολούθησαν με τους 26 πιο τεμπέληδες. Μετά την επανάληψη του προγράμματος αναπαραγωγής για 10 γενιές, η γενεαλογική γραμμή των πιο δραστήριων αρουραίων έτρεχε 10 φορές περισσότερο από τη γενεαλογική γραμμή των τεμπέληδων.

«Αυτό μπορεί να είναι ένα σημαντικό βήμα στην ταυτοποίηση και άλλων παραγόντων που συμβάλλουν στην παχυσαρκία στον άνθρωπο», δήλωσε ο καθηγητής Frank Booth, ένας από τους συγγραφείς της μελέτης.

Οι ερευνητές τώρα σχεδιάζουν να εξετάσουν τις επιδράσεις των ταυτοποιημένων γονιδίων στην προθυμία του ανθρώπου να γυμναστεί.

Πηγή: vita.gr

Γιατί οι δίαιτες είναι τόσο δύσκολες;

Γιατί οι δίαιτες είναι τόσο δύσκολες;
Ανάμεσα σε ένα σνακ πλούσιο σε θερμίδες και ένα με λιγότερες θερμίδες και καλύτερη γεύση ποιο θα διαλέγαμε; Το πρώτο απαντούν οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Yale που διεξήγαγαν και το αντίστοιχο πείραμα.

Επί τρεις εβδομάδες οι ερευνητές παρείχαν στους συμμετέχοντες στο πείραμα τη δυνατότητα να πιουν από μια ποικιλία ροφημάτων ορισμένα από τα οποία είχαν θερμίδες, ενώ άλλα δεν είχαν. Κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων οι συμμετέχοντες σταδιακά έδειξαν να προτιμούν τα ροφήματα με θερμίδες, παρότι η γεύση τους δεν υπερείχε των άλλων. Μάλιστα πολλά ροφήματα χωρίς θερμίδες είχαν ιδιαίτερα ωραία γεύση.

Ο παράγοντας που κατεύθυνε την επιλογή των συμμετεχόντων σύμφωνα με τους ερευνητές, ήταν η αύξηση της γλυκόζης του αίματος μετά την κατανάλωση των θερμιδογόνων ποτών.

Παρατηρήθηκε δηλαδή, μέσω μαγνητικών τομογραφιών του εγκεφάλου, ότι τα θερμιδογόνα ποτά οδηγούν σε αύξηση της γλυκόζης του αίματος και σε μεγαλύτερη δραστηριοποίηση των αντίστοιχων κέντρων του εγκεφάλου συγκριτικά με τα ποτά χωρίς θερμίδες ακόμη και αν έχουν καλύτερη γεύση.

Σύμφωνα με τους ερευνητές το μόνο πράγμα που «αναζητά» ο εγκέφαλός μας είναι οι θερμίδες, ανεξαρτήτως της γεύσης των τροφών. Επομένως, η δίαιτα είναι δύσκολη υπόθεση επειδή ο εγκέφαλός μας διαρκώς θα αναζητά τα θερμιδογόνα τρόφιμα που αυξάνουν τη γλυκόζη του αίματος πυροδοτώντας τη δραστηριότητα των αντίστοιχων κέντρων του εγκεφάλου.

Πηγή: omorfamystika.gr

5 (κλασικοί) καλοκαιρινοί μύθοι καταρρίπτονται


Πίσω από κάθε καλό μύθο, κρύβεται πάντα μία (μικρή ή μεγάλη) δόση αλήθειας. Αποκρυπτογραφούμε, καταρρίπτουμε και τελικά επαναπροσδιορίζουμε την αλήθεια για 5 από τους πιο κοινούς καλοκαιρινούς μύθους.
  • 1. Πάντα φοράμε αντηλιακό
Χάρη στην εμμονή με το αντηλιακό, οι περισσότεροι άνθρωποι δε λαμβάνουν αρκετή βιταμίνη D, σύμφωνα με μελέτη του 2010. Η ίδια μελέτη αποκαλύπτει, ότι ένα ποσοστό της τάξης του 56% των ατόμων που κατοικούν σε ηλιόλουστα μέρη, παρουσιάζουν σημαντική έλλειψη της συγκεκριμένης βιταμίνης, πράγμα που σημαίνει ότι ο οργανισμός δεν απορροφά αρκετή ακτινοβολία για να παράγει την ποσότητα της βιταμίνης D, που χρειάζεται.
Η συνιστώμενη ποσόστωση (600 IU ημερησίως, 800 αν είστε άνω των 71) είναι κρίσιμη για γερά οστά, αλλά πολλοί ειδικοί ισχυρίζονται, ότι σε αρκετές περιπτώσεις ενδεχομένως να χρειάζεται επιπλέον βιταμίνη D, η οποία συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη τύπου 2, της σκλήρυνσης κατά πλάκας και πολλών ειδών καρκίνου. Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε να φοράμε αντηλιακό.
Υγιεινή συμβουλή: Η λέξη κλειδί είναι το μέτρο. Ο διευθυντής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Βοστόνης, Michael F. Holick, Ph.D., συνιστά ο καθένας να περνά 10 με 15 λεπτά στον ήλιο με γυμνά χέρια και πόδια (και την κοιλιά και την πλάτη, όταν είναι δυνατόν ) χωρίς αντηλιακό, τρεις φορές την εβδομάδα κατά τη διάρκεια της άνοιξης, το καλοκαίρι και το φθινόπωρο.
Αυτή ή ώρα είναι ιδανική για να πάρει ο οργανισμός αρκετή υπεριώδη ακτινοβολία για την παραγωγή επαρκούς ποσότητας βιταμίνης D. Προτείνει, επίσης, ο καθένας να καταναλώνει τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D, δηλαδή σολομό, εμπλουτισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα, χυμό πορτοκαλιού, καρότα κλπ. Ρωτήστε τον γιατρό σας για αναλυτικές πληροφορίες.
  • 2. Τα παγωτά παχαίνουν
5 (κλασικοί) καλοκαιρινοί μύθοι καταρρίπτονται (3)
Εάν αγαπάτε ένα γλυκό και δροσερό επιδόρπιο μετά το δείπνο, αλλά το αποφεύγετε επειδή προσπαθείτε να χάσετε βάρος, ίσως κάνετε μεγάλο λάθος.
Σύμφωνα με πρόσφατη αμερικανική μελέτη, τα «απαγορευμένα» ζαχαρούχα τρόφιμα θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην υπερκατανάλωση τροφής. Ένας λόγος μπορεί να είναι, ότι η άρση της πρόσβασης σε γλυκά τρόφιμα διεγείρει την απελευθέρωση ενός μορίου στον εγκέφαλο που ονομάζεται παράγοντας αποδέσμευσης κορτικοτροπίνης (CRF), ο οποίος παράγεται όταν είστε φοβισμένοι, ανήσυχοι ή αγχωμένοι.
Τα αυξημένα αυτά επίπεδα του στρες μπορούν να μειώσουν το κίνητρό σας για να τρώνε πιο θρεπτικά τρόφιμα, γεγονός που καθιστά πιο πιθανό να ενδώσετε στο πρόχειρο φαγητό.
Η υγιεινή διατροφή δε σημαίνει στέρηση των αγαπημένων σας τροφών, αλλά καύση περισσότερων θερμίδων, από όσες καίγατε μέχρι τώρα. Η τακτική αυτή φυσικά και μπορεί να περιλαμβάνει νόστιμα και απολαυστικά επιδόρπια. Το κλειδί είναι ο σωστός προγραμματισμός στα γεύματά σας και όχι η αποχή.
Υγιεινή Συμβουλή: Επιλέξτε παγωτό χωνάκι. Το να γλείφετε το παγωτό είναι πιο απολαυστικό από το να το καταναλώνετε με το κουτάλι. Σύμφωνα μάλιστα με τον τεχνολόγο τροφίμων του Πανεπιστημίου της Νέας Ζηλανδίας, Kay McMath, η γεύση στο παγωτό απελευθερώνεται όταν το λίπος-το οποίο μεταφέρει η γεύση-θερμαίνεται σε τουλάχιστον θερμοκρασία του σώματος.
Δηλαδή, όταν γλείφετε το παγωτό, η γλώσσα ζεσταίνει πλήρως την παγωμένη απόλαυση και είστε σε θέση να αντιληφθείτε τη γεύση. Αντίθετα, ένα κουτάλι, μονώνει το παγωτό και κάνει την κατανάλωσή του πιο γρήγορη και λαίμαργη, χωρίς να αντιλαμβάνεστε τη γεύση, άρα και την ικανοποίηση.
  • 3. Φάτε σκόρδο για να διώξετε τα κουνούπια
5 (κλασικοί) καλοκαιρινοί μύθοι καταρρίπτονται (1)
Πολλοί ισχυρίζονται ότι το σκόρδο μπορεί να είναι η απάντηση στα κουνούπια. Ο λόγος είναι, ότι όταν τρώτε σκόρδο, ιδίως σε μεγάλες ποσότητες, μια αόρατη στρώση από το έλαιο του σκόρδου διαρρέεται από τους πόρους του σώματος εμποδίζοντας τα κουνούπια να σας πλησιάσουν. Βέβαια, υπάρχει και η άλλη άποψη η οποία ισχυρίζεται, ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Μάλιστα, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ έκαναν διάφορες δοκιμές, οι οποίες ωστόσο απέτυχαν. Η μόνη παράμετρος που αφήνει ακόμη ανοιχτό το ενδεχόμενο το σκόρδο να είναι ένα φυσικό εντομοαπωθητικό, είναι, σύμφωνα με τους ερευνητές, ότι ενδεχομένως οι συμμετέχοντες να μην είχαν φάει αρκετά μεγάλη ποσότητα σκόρδου.
Υγιεινή συμβουλή: Αφήστε τους πειραματισμούς για τους εμπειρογνώμονες. Προς το παρόν, επιμείνετε στα ειδικά σπρέι ή επιλέξτε φυσικούς τρόπους όπως αυτοί εδώ.
  • 4. Το ακατέργαστο μέλι βοηθά στις αλλεργίες
5 (κλασικοί) καλοκαιρινοί μύθοι καταρρίπτονται (2)
Τρώγοντας μέλι για την πρόληψη των αλλεργιών κατά πάσα πιθανότητα δεν θα βοηθήσει. Οι μέλισσες συγκεντρώνουν τη γύρη από τα ίδια τα φυτά, που προκαλούν φαγούρα στα μάτια σας, έτσι ώστε να καταναλώνουν και οι ίδιες μια μικρή ημερήσια δόση του τοπικού μελιού. Αυτή η γύρη μπορεί να τονώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και ενδεχομένως να μειώσει τις αλλεργίες.
Αλλά η γύρη, που προκαλεί φτάρνισμα και ρινική συμφόρηση, «γεννιέται» κατά τη μεταφορά της με τον αέρα. Οι μέλισσες συλλέγουν τη γύρη, αλλά επειδή είναι πάρα πολύ βαριά, αδυνατούν να τη μεταφέρουν όλη. Έτσι, το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετή να χάνετε στον αέρα. Η ποσότητα αυτή που καταλήγει στο μέλι, δε είναι ικανή να κάνει τη διαφορά και μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν υπάρχουν κλινικά στοιχεία, που να δείχνουν ότι το μέλι ανακουφίζει από τα συμπτώματα αλλεργίας.
Υγιεινή συμβουλή: Ακόμα κι αν δεν είναι βέβαιο, ότι το μέλι θα βοηθήσει τις αλλεργίες σας, είναι πολύ για την υγεία. Έχει ίσα μέρη γλυκόζης και η φρουκτόζης, και σύμφωνα με έρευνες, αυτό το μείγμα είναι πιο ισχυρό, προσφέροντας αντοχή και δύναμη στο ανοσοποιητικό σύστημα. Το μέλι περιέχει επίσης κάποια αντιοξειδωτικά και βιταμίνες, ενώ όσο πιο σκούρο είναι το μέλι, τόσο μεγαλύτερη η αντίσταση σε διάφορες ασθένειες.
  • 5. Χρειάζονται 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα για την αποφυγή της αφυδάτωσης
5 (κλασικοί) καλοκαιρινοί μύθοι καταρρίπτονται (5)
Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Ιατρικής αναφέρει, ότι οι άνδρες ενήλικες χρειάζονται περίπου 13 φλιτζάνια (3 λίτρα) νερό την ημέρα, ενώ οι γυναίκες περίπου 9 φλιτζάνια (2,2 λίτρα). Βέβαια, μπορείτε να πάρετε επιπλέον 2 1/2 φλιτζάνια νερού από τα τρόφιμα, που καταναλώνετε κάθε μέρα.
Η αλήθεια ωστόσο είναι, ότι οι αριθμοί αυτοί δεν ταιριάζουν σε όλους. Το μέγεθος της σωματοδομής και το επίπεδο δραστηριότητας του καθενός επηρεάζουν σημαντικά την ποσότητα του νερού, που χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος καθημερινά. Με απλά λόγια, όσο πιιο ογκώδης και δραστήριος είναι κάποιος, τόσο περισσότερο νερό χρειάζεται.
Υγιεινή συμβουλή: Το πιο εύκολο πράγμα που ο καθένας θα μπορούσε να κάνει σε καθημερινή βάση, προκειμένου να αντιληφθεί εάν χρειάζεται περισσότερο νερό, είναι να παρακολουθεί το χρώμα των ούρων του.
Αν είναι ανοιχτό, όπως το χρώμα της λεμονάδας, τότε ο οργανισμός είναι σε γενικές γραμμές καλά ενυδατωμένος. Εάν όμως, τα ούρα είναι πιο σκούρα, όπως ο χυμός ενός μήλου, τότε είναι πολύ πιθανό να είστε αφυδατωμένοι. Καλό θα ήταν να απευθυνθείτε στο γιατρό σας για περαιτέρω συμβουλές.
Πηγή: clickatlife.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory