Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Mercedes Καλυμμένη με κέρματα

Ασυνήθιστα αθλήματα στον κόσμο

 Γυμνό Αθλητισμός

Γυμνό Αθλητισμός

Bossaball

Top 10 Ασυνήθιστο Sports

Σκάκι πυγμαχία

Top 10 Ασυνήθιστο Sports

Παγκόσμιος Διαγωνισμός Gurning

Top 10 Ασυνήθιστο Sports

 Σύζυγος μεταφοράς Ανταγωνισμού

Top 10 Ασυνήθιστο Sports

Extreme σιδερώματος

Top 10 Ασυνήθιστο Sports

Racing κρεβάτι

Top 10 Ασυνήθιστο Sports

cool χώρες

Πιο ευτυχισμένη χώρα στον κόσμο: Κολομβία

Πλέον απαισιόδοξη χώρα στον κόσμο: Γαλλία

Καθαρότερες Χώρα: Ισλανδία

Η καλύτερη χώρα για τις γυναίκες: Νέα Ζηλανδία

Οι περισσότεροι μορφωμένοι Χώρα: Καναδάς

Πλουσιότερη χώρα στον κόσμο: Κατάρ

Μύθοι και αλήθειες γύρω από την κατανάλωση φρούτων

Τα καλοκαιρινά φρούτα και οι ευεργετικές τους ιδιότητες
Τα φρούτα περιέχουν κατά κύριο λόγο τον μονοσακχαρίτη φρουκτόζη, στον οποίο οφείλεται και η γλυκιά τους γεύση. 

Στα καλοκαιρινά φρούτα, η φρουκτόζη μπορεί να συνοδεύεται και από μικρότερες ποσότητες γλυκόζης (την κοινή ζάχαρη), αλλά η ύπαρξη των φυτικών ινών στο ίδιο τρόφιμο, καθιστά την απορρόφησή της αργή, με συνέπεια να μην δημιουργούνται υψηλές τιμές ζαχάρου στο αίμα.

Γιατί τότε λένε ότι τα φρούτα παχαίνουν;

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι το καλοκαίρι, είναι η κατανάλωση μεγάλων μερίδων φρούτων. Ας δούμε όμως τι σημαίνει αυτό πρακτικά:

Ένα ισοδύναμο φρούτου στη διαιτολογία, μπορεί να προσληφθεί καταναλώνοντας ένα μέτριο μήλο ή 10-12 ρόγες σταφύλι ή 6 μεγάλες φράουλες ή μια πολύ λεπτή φέτα καρπούζι. Φαντάζομαι όμως ότι κανείς δεν μπορεί να σταματήσει στις 10 ρόγες σταφύλι, αλλά παράλληλα δεν έχει την τάση να φάει συχνά 3 μήλα!

Συνεπώς, η ποσότητα είναι που μετράει περισσότερο από το είδος του φρούτου. Κανένα τρόφιμο δεν απαγορεύεται, την στιγμή που καταναλώνεται με μέτρο.

Επίσης, καλό είναι να θυμάστε ότι όσο πιο ώριμο είναι το φρούτο τόσο υψηλότερος είναι ο γλυκαιμικός του δείκτης, δηλαδή τόσο περισσότερο θα ανεβάσει το ζάχαρό σας.

Φράουλες: 5-6 μεγάλες φράουλες ή 10 μικρές αντιστοιχούν σε ένα ισοδύναμο φρούτου και αποδίδουν περίπου 50 θερμίδες. Είναι τρόφιμο πλούσιο σε βιταμίνη C, φολικό οξύ και μαγγάνιο και φυτικές ίνες.

Κεράσια: 10-12 κεράσια αντιστοιχούν σε ένα ισοδύναμο φρούτου και αποδίδουν περίπου 90 θερμίδες. Περιέχουν περίπου 3 γραμμάρια φυτικών ινών και είναι πλούσια σε βιταμίνη C και κάλιο.

Ροδάκινα: ένα μέτριο ροδάκινο αντιστοιχεί σε ένα ισοδύναμο φρούτου και αποδίδει περίπου 70 θερμίδες. Είναι τρόφιμο πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Α, νιασίνη και κάλιο.

Βερίκοκα: 2-3 μέτρια βερίκοκα αντιστοιχούν σε ένα ισοδύναμο φρούτου και αποδίδουν περίπου 75 θερμίδες. Περιέχει μεγάλες ποσότητες καλίου και φυτικών ινών, ενώ παράλληλα δεν στερείται σε περιεκτικότητα βιταμινών C και Α.

Πεπόνι: μια λεπτή φέτα πεπόνι αντιστοιχεί σε ένα ισοδύναμο φρούτου και αποδίδει περίπου 65 θερμίδες. Είναι φρούτο ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνες Α και C αλλά και σε κάλιο, ενώ παράλληλα αποτελεί καλή πηγή φυτικών ινών, φολικού οξέος, νιασίνης και βιταμίνης Β6.

Καρπούζι: μια λεπτή φέτα καρπούζι (περίπου ένα φλιτζάνι του τσαγιού) αντιστοιχεί σε ένα ισοδύναμο φρούτου και αποδίδει περίπου 50 θερμίδες. Είναι πλούσιο σε νερό, κάλιο και βιταμίνες Α και C.

Σύκα: ένα μεγάλο σύκο, αντιστοιχεί σε ένα ισοδύναμο φρούτου και αποδίδει περίπου 50 θερμίδες. Περιέχει τις περισσότερες φυτικές ίνες από όλα τα παραπάνω και είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ.

Με βάση τα παραπάνω, απολαύστε άφοβα τα καλοκαιρινά φρούτα και προσφέρετε στον οργανισμό σας ενυδάτωση και τόνωση κατά τους θερμούς καλοκαιρινούς μήνες. Μην ξεχνάτε ότι οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν, φρούτα σαν ενδιάμεσα γεύματα ή σαν μέρος ενός ελαφριού γεύματος, τείνουν να διατηρούν ή και να μειώνουν το βάρος τους, καθώς τα φρούτα θεωρείται ότι ενισχύουν τον κορεσμό.

Πηγή: diatrofi.gr

Γιατί τα όσπρια προστατεύουν την καρδιά

Γιατί τα όσπρια προστατεύουν την καρδιά
Η κατανάλωση περισσότερων όσπριων όπως τα φασόλια, τα ρεβίθια και οι φακές, στο πλαίσιο μιας διατροφής χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, φαίνεται ότι βελτιώνει τα επίπεδα του σακχάρου και μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο σε ασθενείς με διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Archives of International Medicine.

Να σημειώσουμε ότι η διατροφή χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη περιλαμβάνει τρόφιμα που δεν οδηγούν σε απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα και συνιστάται στο πλαίσιο της ρύθμισης του διαβήτη τύπου 2. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τορόντο διεξήγαγαν μια τυχαιοποιημένη έρευνα σε 121 ασθενείς με διαβήτη τύπου 2 για να διαπιστώσουν την επίδραση των οσπρίων στα επίπεδα της γλυκόζης, των λιπιδίων και της πίεσης.

Το συμπέρασμα της έρευνάς τους είναι ότι η κατανάλωση περίπου 190 γρ. οσπρίων ημερησίως (ένα φλιτζάνι) συνεισφέρει στον έλεγχο του σακχάρου, αλλά και στη μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου των διαβητικών ασθενών.

Πηγή: vita.gr

Κατσαρίδες: Μεταλλάσσονται και για να γίνουν ανθεκτικές στα εντομοκτόνα

Οι κατσαρίδες είναι ένα από τα ζωικά είδη που έχουν 350 εκατομμύρια χρόνια εμπειρίας στο να παθαίνουν «ανοσία» στις εχθρικές συνθήκες του περιβάλλοντος και να επιζούν σαν είδος. Η τελευταία τους μάχη για επιβίωση είναι εναντίον του ανθρώπινου είδους που προσπαθεί να τις εξοντώσει με κατσαριδοκτόνα. Σύμφωνα με την αναφορά που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science, σταδιακά οι κατσαρίδες αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες, με αλλαγές που συμβαίνουν στους νευρώνες της γεύσης, ώστε να μην πέφτουν θύματα των κατσαριδοκτόνων που βασίζονται στην προτίμησή τους για συγκεκριμένες γεύσεις, όπως αυτή της γλυκόζης.
Η «τακτική της γλυκόζης» χρησιμοποιείται από τις εταιρείες απεντόμωσης από τη δεκαετία του 1990. Ψεκάζουν τους χώρους με δηλητήριο «κρυμμένο» σε γλυκόζη. Οι κατσαρίδες από κάποια στιγμή κι έπειτα δεν αντιδρούν στο δηλητήριο. Ο λόγος είναι γιατί μέσα στα χρόνια, οι αισθητήρες της γεύσης τους, προσαρμόστηκαν ώστε να μην αντιλαμβάνονται πια την γλυκόζη ως κάτι γλυκό (άρα και νόστιμο), αλλά ως κάτι πικρό (άρα και απεχθές). Άρα, δεν «τσιμπάνε» πια.
Η μεταστροφή αυτή των κατσαρίδων οδηγεί στην ανθεκτικότητά τους στα δηλητήρια που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να τις καταστρέψουν, ανθεκτικότητα που έχουν επιδείξει όλα αυτά τα εκατομμύρια χρόνια που υπάρχουν στη γη, περισσότερα από τον άνθρωπο. Έτσι, όπως γράφουν και στο Gizmodo, την επόμενη φορά που θα δείτε μία κατσαρίδα στο δρόμο, πριν την εξολοθρεύσετε με οποιονδήποτε αηδιαστικό και πρακτικό τρόπο, σκεφτείτε μήπως να της μιλήσετε ευγενικά, ώστε όταν κατακτήσουν τον πλανήτη, να σας ανταποδώσουν την χάρη που τους φερθήκατε καλά.

Πηγή: digitallife.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory