Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Το κράνος μπέικον!

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να δείτε πώς ένα αεροπλάνο προσγειώνεται σε Saba

Ποιανού κόρη είναι ?




Μέλισσες

1
2

Άμμος κάτω από το μικροσκόπιο

Δίαιτα και κατανάλωση αλκοόλ

Δίαιτα και κατανάλωση αλκοόλ
Είναι βράδυ Ιουνίου και έχετε κανονίσει να βγείτε. Έχετε, όμως, ήδη μπει σε πρόγραμμα διατροφής ενόψει του καλοκαιριού. Επομένως, προσπαθώντας να αποφύγετε την έξοδο για φαγητό, τι θα λέγατε για ένα ποτό; Πώς, όμως, μπορείτε να το απολαύσετε χωρίς να ξεφύγετε από το καθημερινό σας πρόγραμμα διατροφής;

Συνυπολογίστε το αλκοόλ στις ημερήσιες θερμίδες που καταναλώνετε!

Πολύ συχνά συνηθίζουμε να ακούμε πως το αλκοόλ παχαίνει. Το λάθος, ωστόσο, που γίνεται στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι ότι οι περισσότεροι δεν συνυπολογίζουν τις θερμίδες του αλκοόλ στις συνολικές θερμίδες που προσλαμβάνουν μέσα στην ημέρα τους, με αποτέλεσμα οι θερμίδες του αλκοόλ να υπολογίζονται ως επιπρόσθετες θερμίδες στο συνολικό ενεργειακό ισοζύγιο!

Πώς όμως θα το καταφέρετε αυτό; Κάθε γραμμάριο αλκοόλ (αιθανόλης) αποδίδει στον οργανισμό μας 7 θερμίδες. Ανάλογα, λοιπόν, με την περιεκτικότητα του κάθε ποτού σε αλκοόλ καθορίζονται και οι θερμίδες που αποδίδει στον οργανισμό. Έτσι, για παράδειγμα, ένα ποτήρι μπίρα των 330 mL περιεκτικότητας 4% σε αλκοόλ αποδίδει στον οργανισμό μας περίπου 142 θερμίδες, ένα ποτήρι τζιν τόνικ περίπου 170 θερμίδες, ενώ ένα κοκτέιλ π.χ. pina colada μπορεί να φτάσει ακόμα και τις 410 θερμίδες!

Για να μπορέσετε λοιπόν να απολαύσετε το ποτό σας χωρίς να φορτωθείτε με παραπανήσιες θερμίδες θα πρέπει να υπολογίσετε τους βαθμούς και την ποσότητα του αλκοόλ που θα καταναλώσετε. Παράλληλα, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη σας τις θερμίδες που θα προσλάβετε μέσα στην ίδια ημέρα ή και την επόμενη ώστε να εξισορροπήσετε συνολικά τις ημερήσιες θερμίδες. 

Οπότε, μπορείτε είτε την ίδια, είτε την επόμενη ημέρα να καταναλώσετε ένα πιο ελαφρύ κυρίως γεύμα το μεσημέρι, όπως μια πηγή άπαχης πρωτεΐνης (π.χ. κοτόπουλο, ψάρι, τόνο σε νερό) μαγειρεμένη με λαχανικά της αρεσκείας σας, μαζί με σαλάτα και 1-2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης ή 1 μία μέτρια πατάτα ψητή.

Κατανάλωση… με μέτρο!

Η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ δεν φαίνεται να αποτελεί εμπόδιο στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους. Σύμφωνα με τις συστάσεις διεθνών οργανισμών, η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ ορίζεται ως 1 μερίδα αλκοόλ ανά ημέρα για τις γυναίκες και 2 μερίδες αλκοόλ ανά ημέρα για τους άνδρες, αντίστοιχα. Η μερίδα αλκοόλ αντιστοιχεί σε 1 κουτάκι μπίρας 4-5% περιεκτικότητας σε αλκοόλ, 1 ποτήρι κρασί 150 mL και σε 45 mL άλλων οινοπνευματωδών ποτών. 

Μην ξεχνάτε ότι για να μπορείτε να ελέγξετε τις προσλαμβανόμενες θερμίδες και να απολαμβάνετε μόνο τα ευεργετικά οφέλη του αλκοόλ, είναι σημαντικό να το καταναλώνετε σε μέτρια ποσότητα κάθε φορά, χωρίς να ξεφεύγετε από τις συνιστώμενες μερίδες! Θυμηθείτε ότι οι συστάσεις αναφέρονται σε καθημερινή μέτρια κατανάλωση και δεν υπονοούν τη συνολική κατανάλωση του αλκοόλ όλων των ημερών μέσα στο Σαββατοκύριακο!

Τι ποτό να επιλέξω και με τι να το συνοδέψω; Είναι σίγουρα 2 ερωτήσεις που σας απασχολούν όταν κάνετε δίαιτα! Καλό θα είναι να επιλέξετε κάποιο ποτό με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, όπως για παράδειγμα μία μπίρα περιεκτικότητας 4-5% σε αλκοόλ! Θα κρατήσει περισσότερη ώρα και επειδή είναι μεριδοποιημένη (σε κουτάκι ή μπουκάλι) δεν θα ξεφύγετε σε ποσότητα! 

Επιπλέον, προσέξτε τι θα καταναλώσετε μαζί με το ποτό σας γιατί τις περισσότερες φορές τα συνοδευτικά των ποτών είναι πλούσια σε θερμίδες και κορεσμένο λίπος (π.χ. αλμυρά σνακς), αυξάνοντας τη θερμιδική μας πρόσληψη! 

Προτιμήστε ωμά λαχανικά (π.χ. καρότο και αγγούρι) ή ανάλατους ξηρούς καρπούς σε μικρή ποσότητα (μια μικρή χούφτα). Τέλος, φροντίστε να έχετε φάει το γεύμα σας προτού βγείτε για ποτό καθώς με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αποφύγετε την υπερκατανάλωση φαγητού μετά την έξοδό σας για ποτό.

Πηγή: nutrimed.gr

Οι κίνδυνοι του fast food στην υγεία

Οι κίνδυνοι του fast food στην υγεία
Το έτοιμο φαγητό είτε αυτό είναι fast food είτε είναι τύπου σουβλάκι ή πίτσα θα πρέπει να πληροί μια βασική προϋπόθεση: να είναι γευστικό. Για το λόγο αυτό, όλων των τύπων το έτοιμο φαγητό περιέχει αρκετό αλάτι και λιπαρά, σε πολλές περιπτώσεις κορεσμένα. 

Ειδικότερα ένα μεγάλο μέρος του fast food, στο οποίο επικεντρωνόμαστε περιέχει και τα δύο αυτά συστατικά.

Το αλάτι όταν καταναλώνεται σε υψηλές ποσότητες μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα υγείας, όπως υπέρταση, ενώ έχει σχετιστεί και με διάφορες μορφές καρκίνου όπως καρκίνος του παχέως εντέρου. 

Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρήσει κανείς ότι η κατανάλωση 1 – 2 φορές την εβδομάδα γρήγορου φαγητού οδηγεί σε υπέρταση ή καρκίνο. Όταν όμως η διατροφή μας βασίζεται σε τέτοιου τύπου τρόφιμα, είναι φτωχή σε φρούτα και λαχανικά και γενικότερα στερείται βασικών κανόνων υγείας, τότε δημιουργείται ένα θετικό προς την ανάπτυξη τέτοιων προβλημάτων υπόβαθρο.

Όσον αφορά τα λιπαρά, αυτά βρίσκονται κυρίως στις διάφορες σως – σάλτσες που χρησιμοποιούνται, στα προϊόντα κόκκινου κρέατος (μοσχάρι, χοιρινό) όπως μπιφτέκια, αλλαντικά, καθώς επίσης και στα έλαια που χρησιμοποιούνται για το μαγείρεμα και τηγάνισμα των τροφών, π.χ. για τις πατάτες τηγανιτές. Η αυξημένη κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών οξέων σχετίζεται σήμερα με νοσήματα όπως η παχυσαρκία, τα καρδιαγγειακά, ο καρκίνος κ.α.

Ειδική αναφορά θα πρέπει να γίνει στο είδος του λαδιού που χρησιμοποιείται για το μαγείρεμα – τηγάνισμα των γευμάτων, ειδικότερα για τις πατάτες που καταναλώνονται αρκετά συχνά. Η επεξεργασία των ακόρεστων λιπαρών του λαδιού σε υψηλές θερμοκρασίες έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη των λεγόμενων trans λιπαρών. Όσο λοιπόν συχνότερα χρησιμοποιείται ένα λάδι τόσο περισσότερα trans αναπτύσσει. Όταν λοιπόν τα διάφορα τρόφιμα είναι τηγανισμένα-πατάτες τηγανιτές, παναρισμένες κοτομπουκιές, onion rings κ.α. – περιέχουν trans λιπαρά, τα οποία είναι τόσο περισσότερα όσο περισσότερο χρησιμοποιημένο είναι το λάδι όπου τηγανίστηκαν. Τα trans ενοχοποιούνται σήμερα για προβλήματα που αφορούν την καρδιά και τα αγγεία, με κυριότερο αυτό της αρτηριοσκλήρυνσης.

Αυτό που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει είναι ένας συνολικός αφορισμός του φαγητού απ’ έξω. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής επιβάλλει πολλές φορές, ιδίως για άτομα που είναι αρκετές ώρες έξω από το σπίτι, την κατανάλωση έτοιμου φαγητού. Αυτό λοιπόν που μπορεί να επισημανθεί είναι ότι για όλα υπάρχουν υγιεινές επιλογές. Για παράδειγμα όταν κάποιος έχει να επιλέξει ένα γεύμα από ένα fast food, θα μπορούσε να επιλέξει ένα σάντουιτς υπό μορφή μπαγκέτας, μια σαλάτα στην οποία να αποφύγει να προσθέσει σως αλλά να χρησιμοποιήσει ελαιόλαδο, μια μερίδα ζυμαρικών με κόκκινη σάλτσα, αντί να καταναλώσει burgers, πατάτες τηγανιτές, παναρισμένα προϊόντα, λουκάνικα και hot dog. Ακόμη και αυτά δεν σημαίνει ότι δεν τα καταναλώνουμε ποτέ, αλλά δεν θα πρέπει να αποτελούν συνήθειες.

Όσον αφορά το greek fast food, δηλαδή τα παραδοσιακά σουβλάκια, αποτελούν επίσης μια καλή εναλλακτική αλλά υπό προϋποθέσεις. Όταν η πίτα από ένα σουβλάκι έχει τηγανιστεί ή ψηθεί σε πολυχρησιμοποιημένο λάδι, σαφέστατα και το σουβλάκι περιέχει trans λιπαρά, όπως επίσης και το κρέας που χρησιμοποιείται –ειδικότερα ο γύρος – είναι πλούσιο σε αλάτι και κορεσμένα λιπαρά. Όταν όμως το σουβλάκι είναι με μια πίτα αλάδωτη, περιέχει καλαμάκι κοτόπουλο, ντομάτα, κρεμμύδι και άλλα λαχανικά και αντί για σως περιέχει τζατζίκι, αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή.


Πηγή: neadiatrofis.gr

Πώς να χειριστείς 5 δύσκολες κατάστασεις που έχουν να κάνουν με λεφτά

Όλοι έχουμε αντιμετωπίσει αυτές τις δύσκολες καταστάσεις και η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές δυσκολευόμαστε να βγούμε από τη δύσκολη θέση που μας φέρνουν διάφορα ζητήματα που έχουν να κάνουν με τα λεφτά. Παρακάτω θα δούμε 5 τέτοιες καταστάσεις καθώς και τον τρόπο αντιμετώπισής τους.
1. Απορρίφθηκε η κάρτα
Μπορεί να σας έχει τύχει κάποια φορά, εκεί που πάτε να πληρώσετε με κάρτα να απορριφθεί. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να κρατήσετε τη ψυχραιμία σας και να συζητήσετε με τον υπάλληλο ή τον σερβιτόρο άλλους τρόπους πληρωμής που θα μπορούσατε να πληρώσετε (τσεκ, μετρητά κτλ). Αν δεν έχετε μετρητά πάνω σας, μπορείτε να τους πείτε ότι θα γυρίσετε κάποια άλλη στιγμή μέσα στην ημέρα για να πληρώσετε ή μπορείτε να πάτε σε ένα κοντινό ΑΤΜνα σηκώσετε λεφτά.
2. Ένας αναξιόπιστος φίλος σας ζητάει λεφτά
Τι κάνεις όταν ένας αναξιόπιστος φίλος σου ζητάει λεφτά και εσύ δεν θέλεις να του δώσεις; Η λύση είναι απλή. Του λες απλώς ότι δεν νιώθεις άνετα να του δανείσεις αυτό το ποσό. Δεν είναι ντροπή, στην τελική δικά σου λεφτά είναι.
3. Μοίρασμα του λογαριασμού
Όταν βγαίνεις για φαγητό με φίλους έχει πολύ πλάκα και γενικά περνάς καλά. Τι γίνεται όμως με τον λογαριασμό; Αν εσύ οργανώνεις την πληρωμή, ρωτάς όλους αν θέλετε να πληρώσετε όλο το ποσό δια τον αριθμό των ατόμων ή αν θέλετε ξεχωριστό λογαριασμό. Στη περίπτωση που δεν φάτε σχεδόν τίποτα, μπορείτε να πείτε στην αρχή όταν παραγγέλνετε ότι θέλετε να πάρετε μόνο ένα ορεκτικό και να πληρώσετε μόνο γι’αυτό.
4. Ο πλούσιος φίλος
Όταν έχετε έναν πλούσιο φίλο, είναι σχεδόν αναπόφευκτο να σπαταλάτε πολλά λεφτά σε εξόδους. Κρίση έχουμε και παρόλο που περνάτε καλά, σκέφτεστε και τα λεφτά που ξοδεύεται. Ένας καλός τρόπος για να αντιμετωπίσετε αυτό το ζήτημα είναι να του πείτε ότι είστε οικονομικά στενά και ότι θέλετε να συνεχίσετε να βγαίνετε αλλά σε πιο φτηνά μέρη και γιατί όχι και να κανονίζετε συναντήσεις σε σπίτι φίλων.
5. Δώρο για κάποιον φίλο ή γνωστό
Πολλές φορές έχει τύχει να μαζέψετε λεφτά ομαδικώς για να αγοράσετε ένα δώρο για κάποιο συγγενικό πρόσωπο, για έναν συνάδελφο ή τον διευθυντή. Αν δεν μπορείτε να διαθέσετε όσα λεφτά σας ζητήσουν, μπορείτε να αγοράσετε ένα δικό σας δώρο πιο φτηνά και μία ευχετήρια κάρτα.
[via]
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory