Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

Νυφικά απο Χαρτί Υγείας

Nik Wallenda διασχίζει το Grand Canyon σε ένα τεντωμένο σχοινί.

κορίτσι με ένα κεφάλι διπλάσιο από το κανονικό μέγεθος

Roona Begum τεράστιο κεφάλι 1 ινδική κορίτσι με ένα κεφάλι διπλάσιο από το κανονικό μέγεθος, όπως φαίνεται στο CoolWeirdo.com
Roona Begum τεράστια κεφαλή 2 ινδική κορίτσι με ένα κεφάλι διπλάσιο από το κανονικό μέγεθος, όπως φαίνεται στο CoolWeirdo.com
Roona Begum τεράστιο κεφάλι 3 ινδική κορίτσι με ένα κεφάλι διπλάσιο από το κανονικό μέγεθος, όπως φαίνεται στο CoolWeirdo.com
Roona Begum τεράστια κεφαλή 4 ινδική κορίτσι με ένα κεφάλι διπλάσιο από το κανονικό μέγεθος, όπως φαίνεται στο CoolWeirdo.com
Roona Begum τεράστια κεφαλή 5 ινδική κορίτσι με ένα κεφάλι διπλάσιο από το κανονικό μέγεθος, όπως φαίνεται στο CoolWeirdo.com
Roona Begum τεράστια κεφαλή 8 ινδική κορίτσι με ένα κεφάλι διπλάσιο από το κανονικό μέγεθος, όπως φαίνεται στο CoolWeirdo.com
Roona Begum τεράστια κεφαλή 6 ινδική κορίτσι με ένα κεφάλι διπλάσιο από το κανονικό μέγεθος, όπως φαίνεται στο CoolWeirdo.com

Ομορφα γλυπτά .








Βίντεο δείχνει ένα πραγματικό όπλο Gatling Laser

Πώς Να Επιλέξετε Το Κατάλληλο Σχήμα Ζυμαρικών

Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σχήμα ζυμαρικών (1)
Συνδυάζοντας την κάθε σάλτσα σας με το κατάλληλο σχήμα ζυμαρικών, μπορείτε να κάντε πραγματικά τη διαφορά στη γεύση του πιάτου σας. Ποιος το φανταζόταν…
Υπάρχουν αρκετά είδη ζυμαρικών για να κάνετε την καλύτερη επιλογή και οι γαστρονομικές πιθανότητες που απλώνονται μπροστά σας είναι περισσότερες απ’ όσες νομίζετε…
Οι Ιταλοί είναι μακαρονάδες και δεν το κρύβουν. Για αυτό άλλωστε, έχουν δημιουργήσει και μια μεγάλη ποικιλία από ζυμαρικά, που με τη σωστή χρήση και τους κατάλληλους συνδυασμούς γεύσεων, μπορούν να απογειώσουν ένα πιάτο. Ποια είναι όμως, τα 11 γνωστότερα είδη ζυμαρικών και με ποια σάλτσα αναδεικνύεται το καθένα από αυτά;
  • Πένες
Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σχήμα ζυμαρικών (2)
Οι πένες –ριγέ ή όχι- με τις λοξά κομμένες άκρες τους, φυλακίζουν εξαιρετικά την εκάστοτε σάλτσα στο εσωτερικό τους και την απελευθερώνουν στο στόμα σας. Είναι ιδανικές για ελαφρύτερες και πιο υγρές κάπως σάλτσες, με βάση κυρίως την ντομάτα.
  • Ριγκατόνι
Το μακρόστενο αυτό, κυλινδρικό και παχύ ζυμαρικό με τις ρίγες «δένει» ιδανικά με πυκνές σάλτσες, με βαριά σχετικά γεύση. Η σάλτσα εισχωρεί τόσο στο εσωτερικό του μακαρονιού αλλά και στις χαρακιές στην επιφάνειά του και γίνεται πεντανόστιμο. Προτιμήστε το επίσης για μακαρονάδα φούρνου με σάλτσα ντομάτα.
  • Fusilli
Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σχήμα ζυμαρικών (3)
Τα fusilli ή γνωστότερα στην Ελλάδα ως «βίδες», είναι ζυμαρικά με σύνθετο σχήμα και ταιριάζουν υπέροχα σε χρωματιστές σαλάτες, κυρίως κρύες, που συνδυάζονται μαζί με αλλαντικά και αποτελούν συνήθως το κυρίως γεύμα σας.
  • Bucatini
Τα bucatini είναι τα χοντρά μακαρόνια με τρύπα στη μέση, που παραδοσιακά προτιμούμε στην Ελλάδα για να συνοδεύσουμε τον χωριάτικο κοκκινιστό κόκορα. Ταιριάζει πολύ με βαριές σάλτσες, ιδιαίτερα δεμένες, που περιέχουν κρέας.
  • Spaghetti
Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σχήμα ζυμαρικών (4)
Το γνωστότερο από όλα τα είδη ζυμαρικών, τα spaghetti «δένουν» όμορφα με ελαφριές σάλτσες, ενώ αναδεικνύονται εξαιρετικά στην κλασική aglio olio συνταγή με ελαιόλαδο και σκόρδο. Επίσης, στα spaghetti ταιριάζει πολύ το τριμμένο τυρί γιατί απλώνεται σε όλη την επιφάνεια και έχει έντονη παρουσία.
  • Παπαρδέλες
Μοιάζουν με τα λαζάνια αλλά είναι πολύ πιο πλατιά από αυτά. Προτιμώνται για να συνοδεύσουν βαριά πιάτα, με κύριο συστατικό το αρνί ή την πάπια και ταιριάζουν πολύ με πικάντικες κοκκινιστές σάλτσες.
  • Farfalle
Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σχήμα ζυμαρικών (5)
Τα λεγόμενα και φιογκάκια, θυμίζουν παπιγιόν και ταιριάζουν πολύ με τα θαλασσινά και τις κρεμώδεις σάλτσες. Ιδανική συνταγή αποτελεί η σάλτσα από κρέμα γάλακτος, σολομό και βότκα.
  • Μαλλιά αγγέλου (φιδές)
Ο φιδές θυμίζει στη μορφή το τριχωτό της κεφαλής των παραδείσιων αυτών πλασμάτων. Εκτός από τη σούπα που συνηθίζουμε να τρώμε όταν είμαστε άρρωστοι, τα μαλλιά αγγέλου είναι πεντανόστιμα όταν συνοδεύονται από κρεμώδεις και αρκετά αραιές σάλτσες, αλλά και όταν μπαίνουν σε πληθωρικές σούπες.
  • Orecchiette & Κοχυλάκι
Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σχήμα ζυμαρικών (6)
Τα οrecchiette σε σχήμα κουτάλας, έχουν ένα όνομα, του οποίου η ακριβής μετάφραση στα ελληνικά σημαίνει «μικρά αυτάκια». Το σχήμα τους εξηγεί το γιατί… Τόσο τα οrecchiette όσο και τα κοχυλάκια, ταιριάζουν άψογα με κάπως στεγνές σάλτσες, όπως για παράδειγμα το μπρόκολο με λουκάνικο ή μπέικον και ελαιόλαδο.
  • Tortellini
Τα tortellini αποτελούν από μόνα τους ένα εξαιρετικά πλήρες πιάτο, μιας και έχουν νόστιμη γέμιση από τυρί, κρέας, λαχανικά ή ψάρι. Παρ’ όλα αυτά συνοδεύονται με απλές σάλτσες με 1-2 μόνο συστατικά για να μην καλύπτουν τη γεύση της γέμισης, όπως π.χ. κρέμα γάλακτος, 4 τυριά ή απλή ντομάτα.
  • Tagliatelle
Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σχήμα ζυμαρικών (7)
Τα λεγόμενα και λαζάνια στα ελληνικά, είναι ελαφρώς πιο πλατιά από τα spaghetti και πιο λεπτά από τις παπαρδέλες. Ταιριάζουν όμορφα με κιμά και μπόλικη παρμεζάνα.
Πηγή: clickatlife.gr


Οι 4 Μεγαλύτεροι Μύθοι Για Το Λίπος

Οι 4 μεγαλύτεροι μύθοι για το λίπος (2)
Το λίπος αποτελεί το βραχνά γυναικών και ανδρών, ειδικά μάλιστα τους καλοκαιρινούς μήνες, που οι παραλίες «απαιτούν» ελάχιστα ρούχα, αφήνοντας τις ατέλειες εκτεθειμένες.
Υπό αυτές τις …αντίξοες (για την ψυχολογία του καθενός) συνθήκες, πρέπει να αποκαταστήσουμε επιτέλους τους 4 μεγαλύτερους μύθους για το λίπος και τον τρόπο να απαλλαγούμε από αυτό.
  • «Μόνο η γυμναστική αποφέρει απώλεια λίπους»
Η γυμναστική (και η καλή φυσική κατάσταση γενικότερα) σίγουρα είναι από τα plus για την απώλεια του λίπους και όχι μόνο. Μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη και του καρκίνου, ενώ δρα αγχολυτικά, βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου και τη διάθεση, βοηθώντας παράλληλα στην αρμονική λειτουργία του μεταβολισμού και την ενίσχυση των μυών.
Ωστόσο, έστω και εάν δε μπορείτε να γυμναστείτε για τον οποιοδήποτε λόγο, αυτό δε σημαίνει πως δε μπορείτε να χάσετε κιλά. Στην πραγματικότητα, μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι η διατροφή είναι η κύρια αιτία της παχυσαρκίας ζυγίζουν λιγότερο από ό, τι εκείνοι που αποδίδουν τα προβλήματα βάρους στην έλλειψη άσκησης.
Επίσης, ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι η άσκηση μπορεί να σας προκαλέσει να φάτε ακόμη περισσότερο, θεωρώντας ότι εφόσον καίτε θερμίδες με την γυμναστική μπορείτε να καταναλώνετε αλόγιστα τροφές, ακυρώνοντας στην ουσία την όποια προσπάθεια για απώλεια βάρους.
Αυτό που χρειάζεται διατροφικά είναι μικρές αλλαγές, στα γεύματά σας. Αποφύγετε τις σάλτσες και τα λιπαρά τρόφιμα, αντικαταστήστε τα προϊόντα που καταναλώνετε με τροφές ολικής αλέσεως και γεμίστε τη διατροφή σας με φρούτα και λαχανικά και σύντομα θα δείτε αποτελέσματα.
  • «Αν μπορούσα να σταματήσω να τρώω»
Οι 4 μεγαλύτεροι μύθοι για το λίπος (4)
Αν και κανείς ειδικός δε θα πρότεινε ποτέ να καταναλώνετε καθημερινά….παγωτό, η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει καμία τροφή που είναι να είναι εγγενώς παχυντική. Με απλά λόγια, ένα τρόφιμο γίνεται παχυντικό εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο καταναλώνεται και όχι λόγω της ποσότητας. Το πώς τρώτε έχει να κάνει με τη χρονική στιγμή και τους διατροφικούς συνδυασμούς.
Αν για παράδειγμα, τρώτε παγωτό (το οποίο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη), μόλις μια ώρα αφού έχετε καταναλώσει ένα μπολ με μακαρόνια και σάλτσα (επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και υδατάνθρακες), ευνοείτε σημαντικά την ανάπτυξη λίπους, από ό,τι εάν καταναλώνατε ένα γεύμα με ψημένο ψάρι και λαχανικά.
Με άλλα λόγια, εάν δε μπορείτε να σταματήσετε να καταναλώνετε συγκεκριμένες τροφές, αλλάξτε τον τρόπο με τον οποίο τις συνδυάζετε, δημιουργώντας μία ισορροπία στα γεύματά σας. Έτσι, θα απολαμβάνετε τις αγαπημένες τροφές, χωρίς τύψεις και περιττό λίπος.
  • «Είναι θέμα γονιδίων»
Οι 4 μεγαλύτεροι μύθοι για το λίπος (1)
Κανείς δεν αμφιβάλλει, ότι υπάρχει μια κληρονομική συνιστώσα για την παχυσαρκία, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι όποιος έχει γονιδιακή προδιάθεση δε θα μπορέσει ποτέ να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά.
Μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε, ότι τα άτομα με «γονίδια λίπους», μπόρεσαν να μειώσουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 40% με τη σωματική δραστηριότητα.
Άλλη μελέτη, που διεξήχθη σε περισσότερα από 1.000 ζευγάρια διδύμων, έδειξε ότι η σχέση μεταξύ της γενετικής και του βάρους ήταν δύο φορές πιο ισχυρή για τα αδέλφια που κοιμόντουσαν λιγότερο από επτά ώρες κάθε βράδυ, σε αντίθεση με εκείνα που ακολουθούσαν ένα σταθερό πρόγραμμα 9 ή περισσότερων ωρών.
Με απλά λόγια, άσχετα με την κληρονομικότητα, οι καθημερινές συνήθειες και επιλογές είναι εκείνες που μπορούν να καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το βάρος και τα ποσοστά λίπους του καθενός.
  • «Αν ήμουν νεότερος/η»
Οι 4 μεγαλύτεροι μύθοι για το λίπος (3)
Αν και είναι αλήθεια, ότι ο μεταβολισμός χάνει τον ρυθμό του με τα χρόνια, (5-10% μειώνεται κάθε δεκαετία, ξεκινώντας σε ηλικία 25 ετών), αυτό δεν πρέπει να αποτελεί αιτία για να εγκαταλείψετε την προσπάθεια της απώλειας βάρους.
Μια μελέτη, που παρακολούθησε τις συνήθειες των γυναικών μεταξύ των ηλικιών 50 και 75, διαπίστωσε ότι όχι μόνο μπόρεσαν να χάσουν βάρος, αλλά η επιτυχία τους αφορούσε περισσότερο στις καθημερινές τους συνήθειες παρά στην ηλικία τους. Όσες μάλιστα κράτησαν ημερολόγια τροφίμων, έχασαν περίπου έξι περισσότερα κιλά από ό, τι εκείνες που δεν το έκαναν.
Επιπλέον, οι γυναίκες που έτρωγαν τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα, έχασαν περισσότερα κιλά από όσες επέλεξαν να προσπερνούν γεύματα, ενώ εκείνες που έτρωγαν για μεσημεριανό έτοιμο γεύμα, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, έχασαν κατά μέσο όρο 5 κιλά λιγότερα, σε σύγκριση με εκείνες που δειπνούσαν έξω λιγότερες φορές.
Συμπερασματικά λοιπόν, το βάρος και η ηλικία είναι απλοί αριθμοί, που λειτουργούν σε συνάρτηση με τις επιλογές ζωής του καθενός.
Πηγή: clickatlife.gr


Τα μεγαλύτερα Fails του 2013

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory