Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013

Σκηνή Στη Μέση Του Πουθενά

Sexy Κορίτσια Σε Μπικίνι

bikini_04
bikini_04

Μια Απίστευτη Μεταμόρφωση Ενός Κοριτσιού

see_this_girls_incredible_achievement
see_this_girls_incredible_achievement
see_this_girls_incredible_achievement
see_this_girls_incredible_achievement
see_this_girls_incredible_achievement
see_this_girls_incredible_achievement

Μαγιό Από Τις Δεκαετίες Του '40 Και Του '50

swimwear_40_50th
swimwear_40_50th

Αστραπές .

incredible_lightning_photography
incredible_lightning_photography
incredible_lightning_photography
incredible_lightning_photography
incredible_lightning_photography
incredible_lightning_photography
incredible_lightning_photography
incredible_lightning_photography

Γιατί πρέπει να κόβουμε το κάπνισμα πριν τα 44

Γιατί πρέπει να κόβουμε το κάπνισμα πριν τα 44
Οι καπνιστές που κόβουν το κάπνισμα πριν μπουν στην μέση ηλικία ζουν σχεδόν όσο οι άνθρωποι οι οποίοι ουδέποτε κάπνισαν, σύμφωνα με μία πρωτοποριακή, νέα ανάλυση.
Είναι καλά τεκμηριωμένο ότι το κάπνισμα μπορεί να μειώσει κατά τουλάχιστον 10 χρόνια το μέσο προσδόκιμο επιβιώσεως. Ωστόσο, η νέα ανάλυση η οποία βασίζεται σε στοιχεία από δεκάδες χιλιάδες Αμερικανούς, αποκαλύπτει ότι η διακοπή του καπνίσματος πριν από τα 44 «επιστρέφει» τα σχεδόν εννέα από αυτά τα χρόνια.
Εάν, μάλιστα, κόψει κάποιος το κάπνισμα πριν από 35 του, «ξανακερδίζει» σχεδόν ολόκληρη την χαμένη δεκαετία, κατά τον επικεφαλής ερευνητή δρα Πραμπχάτ Τζα, καθηγητή Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο και διευθυντή του Κέντρου Έρευνας Παγκόσμιας Υγείας του πανεπιστημίου το οποίο εδρεύει στο Νοσοκομείο St Michael.
Εντούτοις, «αυτό δεν σημαίνει πως είναι ασφαλές να καπνίζει κάποιος έως ότου γίνει 40 και εν συνεχεία να το κόψει», έσπευσε να διευκρινίσει.
«Οι πρώην καπνιστές εξακολουθούν να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου σε σύγκριση με τους ουδέποτε καπνιστές – απλώς η αύξηση του κινδύνου είναι πολύ μικρή σε σύγκριση με τον τεράστιο κίνδυνο τον οποίο διατρέχουν όσοι εξακολουθούν να καπνίζουν».
Όπως γράφουν ο δρ Τζα και οι συνεργάτες του στην «Ιατρική Επιθεώρηση της Νέας Αγγλίας» (NEJM), όσοι κόβουν το κάπνισμα μεταξύ 35 και 44 ετών κερδίζουν σχεδόν εννέα από τα 10 χαμένα χρόνια ζωής, ενώ όσοι το κόβουν μεταξύ 45 και 54 ετών κερδίζουν έξι από τα χαμένα χρόνια.
Όσοι εξάλλου σβήνουν το τελευταίο τους τσιγάρο στις ηλικίες 55-64 ετών, κερδίζουν μόλις τα τέσσερα από τα δέκα χαμένα χρόνια ζωής.
Η ανάλυση αυτή είναι μοναδική διότι βασίζεται σε στοιχεία από τον γενικό πληθυσμό και όχι από ειδική πληθυσμιακή ομάδα (λ.χ. τους νοσηλευτές ή τους γιατρούς) όπως είχε συμβεί με τις προγενέστερες ανάλογες αναλύσεις.
Επιπλέον, για πρώτη φορά συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν γυναίκες οι οποίες άρχισαν να καπνίζουν σε νεαρή ηλικία και εξακολούθησαν έως δεκαετίες έπειτα από την ενηλικίωσή τους.
«Οι γυναίκες που καπνίζουν σαν άντρες, πεθαίνουν σαν άντρες», είπε χαρακτηριστικά ο δρ Τζα.
Όπως έδειξε η ανάλυση, τα ποσοστά θνησιμότητας στους νυν καπνιστές ηλικίας 25-79 ετών είναι τριπλάσια απ’ ό,τι μεταξύ των ανθρώπων οι οποίοι ουδέποτε στη ζωή τους κάπνισαν. Επιπλέον, οι ουδέποτε καπνιστές έχουν διπλάσιες πιθανότητες να ξεπεράσουν τα 80 τους χρόνια σε σύγκριση με όσους κάποτε κάπνιζαν.
Η ανάλυση βασίζεται σε στοιχεία από περισσότερους από 200.000 Αμερικανούς, οι οποίοι παρακολουθούνται σε ετήσια βάση από το 1986 έως σήμερα, συμπληρώνοντας μεταξύ άλλων ειδικά ερωτηματολόγια για τον τρόπο ζωής και την υγεία τους .
Στο μεσοδιάστημα σχεδόν 16.000 από αυτούς έχουν πεθάνει – και ο δρ Τζα με τους συνεργάτες του εξέτασαν τους θανάτους σε συνάρτηση με το ιστορικό καπνίσματος.
Την νέα ανάλυση χρηματοδότησαν τα Εθνικά Ιδρύματα Υγείας (ΝΙΗ) των ΗΠΑ, τα Καναδικά Ιδρύματα Έρευνας της Υγείας (CIHR) και το πρόγραμμα Disease Control Priorities-3 του Ιδρύματος Μπιλ & Μελίντα Γκέιτς.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ


Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος

Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (1)
Δεν είναι μόνο η έλλειψη ύπνου που μπορεί να σε κάνει να νιώθεις κουρασμένος. Το να δουλεύεις τρελά ωράρια, να αγχώνεσαι, να μην τρέφεσαι σωστά, ακόμα και το να σκέφτεσαι πολύ μπορεί να αποστραγγίξει όλη σου την ενέργεια.
Αν δεν κρύβεται κάποια άλλη αιτία πίσω από την κούρασή σου, όπως ο διαβήτης ή το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου. Πρώτα όμως πρέπει να δεις πού οφείλεται η πτώση.
  • 1. Τρως πολλά λιπαρά και ζάχαρη στο πρωινό σου
Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (9)
Μπορεί να καις σχεδόν ό,τι έχεις φάει στο πρωινό σου, αλλά το να καταβοχθίζεις ντόνατς, μάφινς και κέικ πρωί πρωί δεν είναι το ιδανικό. Ο συνδυασμός ζάχαρης και υδατανθράκων θα ανεβάσει προσωρινά τα επίπεδα της ενέργειάς σου, σύντομα όμως θα πέσουν και μαζί τους και η ζωτικότητά σου.
Τι να κάνεις: Άρχισε τη μέρα σου με ένα πρωινό με δημητριακά ολικής αλέσεως και λίγη πρωτεΐνη, που χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να μετατραπεί σε γλυκόζη και μπορεί να διατηρήσει τα επίπεδα της ενεργειάς σου σταθερά για περισσότερο χρόνο.
  • 2. Δεν γυμνάζεσαι
Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (4)
Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, ακόμα κι αν νιώθεις ότι δεν έχεις κουράγιο να πάρεις τα πόδια σου, το πρώτο βήμα για να αποκτήσεις περισσότερη ενέργεια είναι να γυμναστείς. Ακόμα και η χαμηλής έντασης άσκηση, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της ενέργειάς σου κατά 20%.
Τι να κάνεις: Δεν χρειάζεται να τρέξεις σε μαραθώνιο για να δεις διαφορά. Σημασία έχει να γυμνάζεσαι τακτικά, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει γρήγορο περπάτημα για 10 με 15 λεπτά κάθε μέρα.
  • 3. Πίνεις πολλούς καφέδες
Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (2)
Ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα το χρειάζεσαι για να ξυπνήσεις. Μην το παρακάνεις όμως. Αν είσαι από εκείνους που κυκλοφορούν με ένα φλιτζάνι καφέ στο χέρι, μάθε ότι η καφεΐνη ενεργοποιεί την παραγωγή αδρεναλίνης και κορτιζόλης, δυο ορμονών που σου δίνουν ενέργεια αλλά όχι για πολύ. Αυτός είναι και ο λόγος που μετά από λίγο πίνεις θέλεις να πιεις κι άλλο καφέ.
Τι να κάνεις: Δεν είναι ανάγκη να κόψεις εντελώς τον καφέ. Περιόρισέ τον όμως στα δυο φλιτζάνια την ημέρα.
  • 4. Τρως ενδιαμέσα γεύματα φουλ στον υδατάνθρακα και τη ζάχαρη
Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (3)
Έχει μεσημεριάσει, πεινάς και δεν ξέρεις τι να φας. Πας μέχρι τον αυτόματο πωλητή του γραφείου και τρως ένα σάντουιτς ή μια σοκολάτα ή κάτι παρόμοιο. Για λίγο νιώθεις καλά, το πληρώνεις όμως αργότερα, όταν η ενέργειά σου πέφτει απότομα, όπως όταν τρως “κακό” πρωινό.
Τι να κάνεις: Προτίμησε ένα σνακ πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, όπως ένα κράκερ ολικής αλέσεως με βραστή γαλοπούλα ή μια χούφτα αμύγδαλα ή σταφίδες.
  • 5. Δεν παίρνεις αρκετό μαγνήσιο
Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (5)
Η υπνηλία και η μυική αδυναμία μπορεί να οφείλονται στην έλλειψη μαγνησίου, του μεταλλικού στοιχείου που παίζει καθοριστική σημασία σε περισσότερες από 300 χημικές διεργασίες του οργανισμού σου, ανάμεσά τους η υγεία του νευρικού, του μυικού σου συστήματος και του ανοσοποιητικού σου
Τι να κάνεις: Μην παραλείπεις στα γεύματά σου τη σαλάτα, ιδίως από λαχανικά με σκούρα φύλλα. Με μια εξέταση αίματος θα διαπιστώσεις αν έχεις έλλειψη ή όχι και αν θα χρειαστεί να πάρεις κάποιο συμπλήρωμα, με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σου.
  • 6. Έχεις έλλειψη σιδήρου
Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (7)
Ο σίδηρος είναι απαραίτητος στον οργανισμό σου για τη σύσταση της αιμογλοβίνης, της πρωτεΐνης που μεταφέρει το οξυγόνο μέσω του αίματος σε όλο το σώμα. Αν είσαι γυναίκα και χάνεις πολύ αίμα κατά τη διάρκεια της περιόδου σου, είναι πιθανόν να έχεις μικρότερα ποσοστά σιδήρου στο αίμα σου.
Τι να κάνεις: Μπορείς να ελέγξεις εύκολα τα επίπεδα του σιδήρου στο αίμα σου με μια εξέταση αίματος. Μην παίρνεις από μόνος σου συμπληρώματα, γιατί μπορεί να σου προκαλέσουν στομαχικές διαταραχές και άλλες παρενέργειες. Ρώτα το γιατρό σου πρώτα.
  • 7. Δεν κοιμάσαι αρκετά ή καλά
Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (6)
Είναι αυτονόητο: Αν δεν ξεκουράζεσαι αρκετά και δεν ανακτάς τις δυνάμεις σου με αρκετό και ποιοτικό ύπνο, πώς περιμένεις να είσαι ξεκούραστος;
Τι να κάνεις: Ο μέσος άνθρωπος χρειάζεται περίπου 7 με 9 ώρες ύπνου για να ξεκουραστεί. Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς αρκετά κατά τη διάρκεια της νύχτας, προσπάθησε να κοιμάσαι την ημέρα για 10 με 20 λεπτά.
  • 8. Έχεις πολύ στρες
Δεν έχεις καθόλου ενέργεια; 8 τρόποι για να πάρεις ξανά μπρος (8)
Το μυαλό σου δεν μπορεί να διακρίνει ανάμεσα στο άγχος επειδή άργησες στη δουλειά και το άγχος επειδή σε κυνηγάει ένα άγριο θηρίο (λέμε τώρα). Και στις δυο περιπτώσεις απελευθερώνει ορμόνες, ανάμεσά τους και αδρεναλίνη για να σου δώσει περισσότερη ενέργεια και ταχύτητα. Επειδή όμως δεν σε κυνηγάει κανένα θηρίο και δεν τρέχεις για να ξεφύγεις από κάτι, οι ορμόνες αυτές δεν εκτονώνονται με κάποιο τρόπο και επιστρέφουν σε εσένα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Τι να κάνεις: Υπάρχει ένα εργαλείο για να αντιμετωπίσεις το στρες που το έχεις πάντα μαζί σου: η αναπνοή σου. Κάθε φορά που νιώθεις αγχωμένος, συγκεντρώσου στην αναπνοή σου και άρχισε να παίρνεις βαθιές και αργές ανάσες. Θες κάτι ακόμα πιο απλό; Χαμογέλασε. Το χαμόγελο θα χαλαρώσει τους μυς του προσώπου σου και θα διώξει την ένταση που “καταβοχθίζει” την ενέργειά σου.
Πηγή: cosmo.gr


Μας αδυνατίζουν δύο ποτήρια νερό πριν από το φαγητό

Μας αδυνατίζουν δύο ποτήρια νερό πριν από το φαγητό
Ξεχάστε τις δίαιτες της μόδας και τα πολύπλοκα διαιτολόγια: αν θέλετε να αδυνάτισε, φροντίστε να πίνετε δύο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα, συνιστούν επιστήμονες από τη Γερμανία.
Αναλύοντας τα ευρήματα 11 προγενέστερων κλινικών μελετών, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι ενήλικες που πίνουν αυτή την ποσότητα νερού πριν από κάθε γεύμα χάνουν περίπου 2 κιλά περισσότερα απ’ ό,τι όσοι δεν την καταναλώνουν, ανεξάρτητα από τη δίαιτα που ακολουθούν.
Οι ερευνητές, που δημοσιεύουν τα ευρήματά τους στην «Αμερικανική Επιθεώρηση Κλινικής Διατροφής» (AJCN), εκτιμούν ότι αυτό οφείλεται στο ότι το νερό «κόβει» την όρεξη, με αποτέλεσμα να τρώει κανείς λιγότερο.
Το Ινσιτούτο Ιατρικής (ΙΟΜ) των ΗΠΑ συνιστά να καταναλώνουν οι ενήλικες περίπου 2,5 λίτρα υγρών την ημέρα – ποσότητα που συμπεριλαμβάνει το νερό από τα τρόφιμα και κάθε είδους ρόφημα και ποτό (συμπεριλαμβανομένων καφέδων, αναψυκτικών, χυμών, ποτών κ.τ.λ.)
Όπως επισημαίνει η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Ρεμπέκα Μούκελμπαουερ, από την Σχολή Δημοσίας Υγείας του Πανεπιστημίου Charité, στο Βερολίνο, υπολογίζεται ότι ο μέσος ενήλικας προσλαμβάβει 400-500 θερμίδες την ημέρα από τα ροφήματα που καταναλώνει.
Αν, συνεπώς, κάποιος φροντίσει να αλλάξει το είδος των ροφημάτων που καταναλώνει με πιο λάιτ ή με μηδενικές θερμίδες εκδοχές τους ή με σκέτο νερό, είναι πολύ πιθανό να χάσει ακόμα περισσότερο βάρος.
Πάντως, η δρ Μούκελμπαουερ και οι συνεργάτες της έσπευσαν να διευκρινίσουν ότι το νερό δεν είναι πανάκεια: πολλοί παχύσαρκοι και υπέρβαροι εθελοντές των μελετών που ανέλυσαν έπιναν περισσότερο νερό απ’ όσο οι αδύνατοι συνομήλικοί τους, αλλά ταυτοχρόνως κατανάλωναν και πολλαπλάσιες θερμίδες.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory