Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

Ανθρώπους Που Παίζουν με Τους Δικούς Τους Κανόνες

Ιδέες Για Μικρό Διαμέρισμα

Brilliant Ιδέες-για-σας-Tiny-Διαμέρισμα
Brilliant Ιδέες-για-σας-Tiny-Διαμέρισμα

Kahili Blundell

Kahili-blundell9
Kahili-blundell9

Ξύλινη αλυσίδα

DIY ξύλινη αλυσίδα 1 DIY Ξύλινη αλυσίδα (13 φωτογραφίες)
DIY ξύλινη αλυσίδα 2 DIY Ξύλινη αλυσίδα (13 φωτογραφίες)

Κατασκευαστικές εργασίες

140 Horrible Κατασκευαστικές εργασίες (26 φωτογραφίες)
226 Horrible Κατασκευαστικές εργασίες (26 φωτογραφίες)

Τα… Μαχαιροπίρουνα Αλλάζουν Τη Γεύση Του Φαγητού

Τα... μαχαιροπίρουνα αλλάζουν τη γεύση του φαγητού
Το χρώμα και το βάρος των μαχαιροπίρουνων ασκούν μεγάλη επίδραση στην γεύση του φαγητού, υποστηρίζουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Σε μελέτη που πραγματοποίησαν ανακάλυψαν ότι το τυρί μοιάζει πιο αλμυρό όταν κάποιος το τρώει με μαχαίρι αντί με πιρούνι, ενώ το γιαούρτι μοιάζει πιο πυκνό και καλύτερης ποιότητας όταν καταναλώνεται με ελαφρύ, πλαστικό κουτάλι.
Όσον αφορά τα χρώματα των μαχαιροπίρουνων, οι εθελοντές που συμμετείχαν στη σχετική μελέτη βαθμολόγησαν το απλό γιαούρτι ως πιο γλυκό και καλύτερης ποιότητας από τα γιαούρτια φρούτων όταν το έτρωγαν με λευκό κουτάλι.
Αντιθέτως, όταν έτρωγαν γιαούρτι με μαύρο κουτάλι, τα γιαούρτια φρούτων είχαν καλύτερη γεύση, ενώ όταν έτρωγαν με μπλε κουτάλι, το γιαούρτι φρούτων έμοιαζε πιο αλμυρό.
Η μελέτη, που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Flavour», υποδηλώνει ότι έχουμε «συναισθηματική αντίδραση στο χρώμα» και ότι μεγαλώνοντας μαθαίνουμε υποσυνείδητα να συσχετίζουμε τις διάφορες γεύσεις με συγκεκριμένα χρώματα.
«Τα ευρήματά τους υποδηλώνουν ότι φαινομενικά ασήμαντες αλλαγές στο σερβίρισμα του φαγητού μπορούν να επηρεάσουν την απόλαυση που αποκομίζουμε από αυτό», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Βανέσα Χαράρ, από το Τμήμα Πειραματικής Ψυχολογίας της Οξφόρδης.
«Ως φαίνεται, το χρώμα του φαγητού μάς φαίνεται διαφορετικό αναλόγως με το φόντο – και επειδή στην απόλαυση του φαγητού συμμετέχουν όλες οι αισθήσεις, αλλάζει και η γεύση του», πρόσθεσε.
Η μελέτη έδειξε επίσης ότι το χρώμα των μαχαιροπίρουνων επηρεάζει και το αίσθημα της πείνας – με το κόκκινο να είναι το χρώμα που κόβει την όρεξη!
Προγενέστερη μελέτη της ίδιας ερευνητικής ομάδας είχε δείξει ότι πιο δροσιστικά βρίσκουμε τα ροφήματα που σερβίρονται σε ποτήρια με ψυχρά χρώματα, όπως το μπλε και το πράσινο.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Είναι Καλύτερα Να Περπατάμε Ή Να Τρέχουμε;

Είναι καλύτερα να περπατάμε ή να τρέχουμε;
Το περπάτημα και το τζόγκινγκ είναι οι πιο δημοφιλείς ασκήσεις στη Δύση. Το ποια από τις δύο, όμως, παρέχει τα περισσότερα οφέλη στην υγεία, αποτελεί χρόνια τώρα αντικείμενο διαμάχης.
Μία σειρά νέων μελετών που τις σύγκριναν παρέχουν μερικές απαντήσεις. Το συμπέρασμά τους; Το ποια από τις δύο είναι καλύτερη εξαρτάται από το τι θέλει να αποκομίσει κάποιος.
Αν, λ.χ., ο στόχος είναι ο έλεγχος του σωματικού βάρους, νικητής είναι το τζόγκινγκ. Σε μελέτη που δημοσιεύθηκε προσφάτως στην επιθεώρηση «Medicine & Science in Sports & Exercise», επιστήμονες συνέκριναν στοιχεία από 15.237 λάτρεις της βάδισης και 32.215 λάτρεις του τζόγκινγκ, που συμμετέχουν σε μία μεγάλη έρευνα του Εθνικού Εργαστηρίου Λόρενς Μπέρκλεϊ, το οποίο υπάγεται στο αμερικανικό υπουργείο Ενέργειας.
Οι εθελοντές υποβλήθηκαν σε μετρήσεις βάρους και περιμέτρου μέσης τόσο κατά την έναρξη της έρευνας όσο και έξι χρόνια αργότερα, ενώ συμπλήρωσαν και ερωτηματολόγια διατροφής και φυσικής δραστηριότητας.
Οι δρομείς ήταν και στις δύο μετρήσεις πολύ πιο αδύνατοι και με πολύ καλύτερη περίμετρο μέσης απ’ ό,τι οι λάτρεις της βάδισης – με τις διαφορές να είναι ιδιαιτέρως εμφανείς στις ηλικίες άνω των 55 ετών, παρότι οι δρομείς δεν έτρεχαν ιδιαίτερα πολύ ούτε έκαιγαν πολύ περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι οι συνομήλικοί τους βαδιστές.
  • Επίδραση στην όρεξη
Το γιατί είναι το τζόγκινγκ καλύτερο βοήθημα για τον έλεγχο του βάρους απ’ ό,τι η βάδιση δεν είναι ξεκάθαρο. Αν και είναι σαφές ότι με το τρέξιμο καίει κάποιος περισσότερες θερμίδες ανά ώρα, στη μελέτη του Μπέρκλεϊ και σε άλλες διαπιστώθηκε πως ακόμα κι αν βαδιστές και δρομείς καίνε ανά εβδομάδα τις ίδιες θερμίδες, οι δρομείς ελέγχουν μακροπρόθεσμα καλύτερα το βάρος τους.
Μία μικρή μελέτη, που δημοσιεύθηκε πέρυσι στην «Επιθεώρηση Παχυσαρκίας» (JOO), υποδεικνύει ως πιθανή αιτία την επίδραση του τζόγκινγκ στην όρεξη. Στη μελέτη αυτή είχαν συμμετάσχει εννέα δρομείς και δέκα βαδιστές, οι οποίοι εξετάστηκαν δύο φορές σε εργαστήριο φυσιολογίας του Πανεπιστημίου του Ουαϊόμινγκ.
Τη μία φορά έτρεχαν ή περπατούσαν σε έναν κυλιόμενο διάδρομο επί μία ώρα και την επόμενη φορά ξεκουράζονταν επί μία ώρα. Και τις δύο φορές, τους επετράπη στη συνέχεια να φάνε όσο ήθελαν από έναν μπουφέ, ενώ υποβλήθηκαν σε αναλύσεις αίματος για να ελεγχθούν τα επίπεδα ορισμένων ορμονών που ρυθμίζουν την όρεξη.
Αποτέλεσμα: οι βαδιστές πεινούσαν περισσότερο, καταναλώνοντας και τις δύο φορές περίπου 50 θερμίδες περισσότερες απ’ όσες είχαν κάψει όταν γυμνάζονταν. Αντιθέτως, οι δρομείς έφαγαν και τις δύο φορές περίπου 200 θερμίδες λιγότερες απ’ όσες είχαν κάψει την μέρα που γυμνάσθηκαν.
Επιπλέον, οι δρομείς είχαν μετά την ωριαία προπόνηση υψηλότερα επίπεδα της ορμόνης πεπτίδιο ΥΥ που καταστέλλει την όρεξη – κάτι που δεν παρατηρήθηκε στους βαδιστές.
  • Εξίσου σημαντικό ή καλύτερο
Σε άλλες παραμέτρους της υγείας, όμως, το περπάτημα αναδεικνύεται εξίσου σημαντικό με το τζόγκινγκ – και σε μερικές, πιο σημαντικό.
Μία νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε προ διμήνου έδειξε ότι δρομείς και βαδιστές διατρέχουν εξίσου μειωμένο κίνδυνο να εκδηλώσουν καταρράκτη σε σύγκριση με όσους διάγουν καθιστική ζωή – ένα απρόσμενο, αλλά θαυμάσιο όφελος της άσκησης.
Μία άλλη μελέτη, που δημοσιεύθηκε επίσης προ διμήνου στην επιθεώρηση «Αθηροσκλήρωση, Θρόμβωση & Αγγειακή Βιολογία» (ATVB), έδειξε ότι ναι μεν οι δρομείς διατρέχουν πολύ μικρότερο κίνδυνο από τους καθιστικούς τύπους να εκδηλώσουν υπέρταση, παθολογική χοληστερόλη, διαβήτη και καρδιοπάθεια, αλλά όχι και από τους βαδιστές.
Ενώ, λ.χ., οι δρομείς διέτρεχαν κατά 4,5% μικρότερο κίνδυνο καρδιοπάθειας όταν έτρεχαν μία ώρα την ημέρα, οι βαδιστές που δαπανούσαν καθημερινά την ίδια ποσότητα θερμίδων μέσω της βάδισης, είχαν κατά 9% μικρότερο κίνδυνο καρδιοπάθειας.
Βέβαια, λίγοι βαδιστές γυμνάζονται τόσο πολύ ώστε να καίνε τις ίδιες θερμίδες με τους δρομείς. Οσοι τα καταφέρνουν όμως φαίνεται πως ωφελούν σημαντικά την υγεία τους και η βάδιση είναι, αν μη τι άλλο, πολύ πιο εύκολη από το τρέξιμο, ιδίως για τους ανθρώπους που ουδέποτε έχουν γυμναστεί στη ζωή τους.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Πόσο γρήγορα μπορώ να αυξήσω τη μυϊκή μου μάζα;

Ο όγκος μυϊκής μάζας που μπορεί να αποκτήσει ένα άτομο που αθλείται, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του τύπου σώματος (εκτομορφικός, μεσομορφικός ή ενδομορφικός), του είδους μυϊκών ινών ( τύπου 1 οξειδωτικές και τύπου 2 γλυκολυτικές), της ορμονικής ισορροπίας, καθώς επίσης του είδους άσκησης και διατροφής που κάνει. Πιο αναλυτικά, εάν έχετε εκτομορφικό τύπο σώματος, δηλαδή είστε αδύνατος με μακριά άκρα, στενούς ώμου και λεκάνη, τότε είστε σε αυτή την κατηγορία και θα πάρετε πιο δύσκολα βάρος απ’ ότι έναςμεσομορφικός (μυώδες, αθλητικό σώμα με φαρδείς ώμους και στενή λεκάνη).
Τέλος, αν έχετε ενδομορφικό τύπο σώματος (φαρδείς ώμοι και λεκάνη, στρογγυλεμένο σώμα) βάζετε εύκολα μυϊκή μάζα, αλλά και λίπος. Άτομα τα οποία έχουν φυσιολογικά αυξημένα επίπεδα των ορμονών φύλου, όπως η τεστοστερόνη,αυξάνουν τη μυϊκή μάζα πιο γρήγορα. Γι’ αυτό και οι γυναίκες δεν μπορούν να αποκτήσουν τη μυϊκή μάζα των αντρών. Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να πούμε πως μετά από ένα χρόνο άσκησης (κατά κύριο λόγω άσκηση αντίστασης), η αύξηση τηςμυϊκής μάζας μπορεί να φτάσει ακόμη και το 20% σε σχέση με το αρχικό βάρος.
Ανεξάρτητα όμως από τον γενετικό παράγοντα, όλοι μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή μάζα τους με την κατάλληλη άσκηση αντίστασης, αλλά και μια ισορροπημένη διατροφή. Απλώς, κάποιοι θα το επιτύχουν πιο γρήγορα από άλλους.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory