Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Το αγόρι με το σώμα του 110-year-old

κεκλιμένα Κτίρια

Η πόλη του Santos στη Βραζιλία έχει ένα πολύ ιδιαίτερο πρόβλημα. Σύμφωνα με τα 7 μέτρα της άμμου κατά την οποία πολλά από τα κτίρια χτίστηκαν στη δεκαετία του '40, του '50 και του '60, υπάρχει ένα 30-μετρητή στρώμα πολύ ολισθηρό πηλό. Τα κτίρια δεν τα πάνε καλά με αυτό.
santos μια πόλη ναυάγιο στη Βραζιλία 1 ο κεκλιμένος Κτίρια Santos (9 φωτογραφίες)
santos μια πόλη ναυάγιο στη Βραζιλία 2 ο κεκλιμένος Κτίρια Santos (9 φωτογραφίες)
santos μια πόλη ναυάγιο στη Βραζιλία 3 ο κεκλιμένος Κτίρια Santos (9 φωτογραφίες)
santos μια πόλη ναυάγιο στη Βραζιλία 4 ο κεκλιμένος Κτίρια Santos (9 φωτογραφίες)
santos μια πόλη ναυάγιο στη Βραζιλία 5 ο κεκλιμένος Κτίρια Santos (9 φωτογραφίες)
santos μια πόλη ναυάγιο στη Βραζιλία 6 ο κεκλιμένος Κτίρια Santos (9 φωτογραφίες)
santos μια πόλη ναυάγιο στη Βραζιλία 7 ο κεκλιμένος Κτίρια Santos (9 φωτογραφίες)
santos μια πόλη ναυάγιο στη Βραζιλία 9 ο κεκλιμένος Κτίρια Santos (9 φωτογραφίες)

Εγκαταλελειμμένες Καλοκαιρινές κατασκηνώσεις στη Ρωσία

2127 Εγκαταλελειμμένα Καλοκαιρινές κατασκηνώσεις στη Ρωσία (39 φωτογραφίες)
3100 Εγκαταλελειμμένα Καλοκαιρινές κατασκηνώσεις στη Ρωσία (39 φωτογραφίες)

Συμπληρώματα διατροφής «γένους» θηλυκού

Συμπληρώματα διατροφής «γένους» θηλυκού
Παρακάτω θα βρείτε μερικά συμπληρώματα διατροφής τα οποία ευνοούν ιδιαίτερα το γυναικείο σώμα και οργανισμό...

Μαγνήσιο: Ευνοεί διάφορες λειτουργίες, βοηθά τη σωστή λειτουργία των μυών και των νεύρων, διατηρεί τους παλμούς τη καρδιάς σε σταθερό επίπεδο, τονώνει το ανοσοποιητικό, βοηθά στην καλή λειτουργία του αίματος και αποτρέπει τις κράμπες, τους πονοκεφάλους και τις ημικρανίες.

Φολικό οξύ: Βοηθά στο να αναπαράγονται καινούργια κύτταρα στον οργανισμό, αποτρέπει τις επιπλοκές στην εγκυμοσύνη και εμποδίζει την εξέλιξη καρδιαγγειακών παθήσεων.

Βιταμίνη D: Μια πολύ σημαντική ορμόνη (ναι είναι ορμόνη και όχι βιταμίνη), η οποία δυναμώνει τα οστά, βοηθά στη σωστή απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό και διατηρεί το θυρεοειδή σε φυσιολογικά επίπεδα.

Ωμεγα-3 λιπαρά:
 Περιορίζει τα συμπτώματα κατάθλιψης, μειώνει τις πιθανότητες καρδιακών παθήσεων και είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος.

Πηγή: myworld.gr

Τι αποκαλύπτει η ώρα του ύπνου για υγεία-προσωπικότητα

Τι αποκαλύπτει η ώρα του ύπνου για υγεία-προσωπικότητα
Θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας πρωινό ή νυχτερινό τύπο; Προσέξτε τι θα απαντήσετε, διότι η απάντησή σας ίσως αποκαλύπτει πολλά για εσάς.
Αυτό τουλάχιστον υποδηλώνουν ολοένα περισσότερες μελέτες, οι οποίες συσχετίζουν τις χρονικές προτιμήσεις μας στον ύπνο με κάθε είδους χαρακτηριστικό γνώρισμα – από την προσωπικότητα και τη ψυχική υγεία έως την αντοχή στον πόνο και τον κίνδυνο καρκίνου.
Η πιο πρόσφατη από αυτές τις μελέτες δημοσιεύθηκε στις αρχές του μήνα απόδιεθνή ομάδα επιστημόνων. Όπως έγραψαν επιστήμονες από την Αγγλία και την Αυστραλία στο επιστημονικό περιοδικό «Personality and Individual Differences»,ο ύπνος πολύ αργά το βράδυ ή τις πρωινές ώρες σχετίζεται με «σκοτεινά» χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, όπως η αντικοινωνική συμπεριφορά, ο ναρκισσισμός και η χειραγώγηση.
Οι ερευνητές από το Σύδνεϋ και το Λίβερπουλ που πραγματοποίησαν τη μελέτη σε 263 νεαρούς εθελοντές (η μέση ηλικία τους ήταν τα 24 χρόνια) εκτίμησαν πως είναι λογικό να είναι… νυχτοπούλι όποιος διαθέτει τέτοια χαρακτηριστικά προσωπικότητας, διότι οι ώρες με λιγοστό φωτισμό διευκολύνουν όσα δεν τολμάει να κάνει κάποιος την ημέρα.
Η προτίμησή μας στον πρωινό ή βραδινό ύπνο είναι γνωστή ως χρονότυπος του ύπνου και υπαγορεύεται από το βιολογικό μας ρολόι, δήλωσε στην εφημερίδα «Daily Mail» ο δρ Τιμ Κίνελ, από το Εργαστήριο Ύπνου του Νοσοκομείου Papworth, στο Κέιμπριτζ.
«Τα πάντα στον οργανισμό, κάθε αντίδραση, ορμόνη, ενεργοποίηση ή αδρανοποίηση γονιδίου, ελέγχονται από το βιολογικό ρολόι», είπε. «Και είναι το ίδιο ρολόι που κάνει τους πρωινούς τύπους να ξυπνούν χαράματα και τους νυχτερινούς να λειτουργούν καλύτερα όταν πέφτει το σκοτάδι».
Το αν θα είναι κάποιος νυχτοπούλι ή όχι, υπαγορεύεται σε μεγάλο βαθμό από ένα γονίδιο γνωστό ως Period-3. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Σάρρεϋ ανακάλυψαν ότι υπάρχουν δύο εκδοχές αυτού του γονιδίου: μία μακριά και μία κοντή. Όσοι διαθέτουν την μακριά εκδοχή, λειτουργούν καλύτερα το πρωί, ενώ όσοι διαθέτουν την κοντή αποδίδουν θαυμάσια τη νύχτα.
Το γονίδιο αυτό εξηγεί γιατί οι πρωινοί τύποι κουράζονται πιο γρήγορα μέσα στην ημέρα, οπότε πρέπει να μπαίνουν πιο νωρίς για ύπνο, κατά τον δρα Σάιμον Άρτσερ, λέκτορα Χρονοβιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Σάρρεϋ.
Κάθε άνθρωπος φέρει δύο κόπιες του Period-3, μία από κάθε γονιό. Κάποιοι άνθρωποι κληρονομούν δύο κόπιες από το μακρύ ή από το κοντό γονίδιο, οπότε είναι «εξαιρετικά» πρωινοί ή νυχτερινοί τύποι.
Οι περισσότεροι, όμως, φέρουν μία κοντή κόπια και μία μακριά, οπότε έχουν χαρακτηριστικά και από τους δύο τύπους – λ.χ. ναι μεν κοιμούνται νωρίς και ξυπνάνε νωρίς, αλλά δεν μπορούν να φάνε πρωινό μόλις ανοίξουν τα μάτια τους.
Οι πολύ πρωινοί τύποι πάντοτε τρώνε πρωινό μέσα σε μισή ώρα από την στιγμή που ξυπνάνε, κατά τον καθηγητή Τζιμ Χορν, από το Κέντρο Μελέτης του Ύπνου του Πανεπιστημίου Loughborough. Στην πραγματικότητα, «το πότε τρώει ένας άνθρωπος πρωινό, αποτελεί πολύ καλή ένδειξη για το αν είναι πρωινός ή βραδινός τύπος», εξηγεί.
Οι βραδινοί τύποι, από την άλλη πλευρά, συνηθίζουν να τρώνε πρωινό αργά μέσα στη μέρα και είναι πολύ πιο επιρρεπείς στην υπερκατανάλωση φαγητού μετά τις 8 το βράδυ. Έχουν επίσης την τάση να τσιμπολογάνε τη νύχτα και γι’ αυτό έχουν αυξημένες πιθανότητες να αποκτήσουν πρόβλημα με τα κιλά τους, όπως έδειξε και μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Chronobiology International».
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, εξάλλου, ανακάλυψαν ότι οι βραδινοί τύποι έχουν χαμηλότερα επίπεδα «καλής» (HDL) χοληστερόλης και αυξημένες πιθανότητες να ροχαλίζουν και να πάσχουν από υπνική άπνοια, κατά την οποία σταματά πολλές φορές η αναπνοή στη διάρκεια του ύπνου – δύο προβλήματα που συχνά σχετίζονται με το περιττό βάρος.
Μελέτες, εξάλλου, έχουν δείξει ότι οι βραδινοί τύποι έχουν πιο φτωχή μνήμη και μικρότερη αντοχή στον πόνο. Η φτωχή μνήμη σχετίζεται με την έλλειψη ύπνου, από την οποία συχνά υποφέρουν, αφού ναι μεν κοιμούνται αργά, αλλά αν έχουν πρωινό ωράριο εργασίας πρέπει να ξυπνούν πολύ νωρίς το πρωί, κατά τον δρα Κίνελ.
Η έλλειψη ύπνου μπορεί να τους κάνει και λιγότερο ανθεκτικούς στον πόνο, κατά τον δρα Κρις Έντουαρντς, ρευματολόγο στο Γενικό Νοσοκομείο του Σάουθαμπτον.
Παρ’ όλα αυτά, οι βραδινοί τύποι φαίνεται να ζουν εντονότερα, καθώς επιζητούν έντονα συγκινήσεις, είναι ριψοκίνδυνοι και πιο εξωστρεφείς. Μελέτη, λ.χ., του Πανεπιστημίου του Ντάρχαμ με 106 άνδρες, ηλικίας 18-30 ετών, έδειξε ότι ενώ οι πρωινοί τύποι είχαν κατά μέσον όρο 3,6 ερωτικές συντρόφους έως αυτή την ηλικία, οι βραδινοί είχαν κατά μέσον όρο 16,3.
Πάντως, μελέτη με 800 εθελοντές που δημοσιεύθηκε στο «Chronobiology International» έδειξε ότι κατορθώνουν να ελέγχουν πιο αποτελεσματικά τις παρορμήσεις τους απ’ ό,τι οι πρωινοί τύποι, ενώ κατά κανόνα είναι και πιο αρεστοί στους άλλους, σύμφωνα με μία άλλη μελέτη στην οποία συμμετείχαν 1.000 εθελοντές.
Ωστόσο, όταν εκδηλώσουν κατάθλιψη, συχνά έχουν πιο σοβαρά συμπτώματα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Journal of Affective Disorders».
Στα μειονεκτήματα για τους πρωινούς τύπους συμπεριλαμβάνεται το ότι φαίνεται να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο εκδηλώσεως ορισμένων καρκίνων, όπως του μαστού και του παχέος εντέρου, ιδίως όταν διαθέτουν δύο κόπιες του γονιδίου Period-3.
Ρόλο μπορεί επίσης να παίζει το ότι εκτίθενται περισσότερο στο φως του ήλιου, οπότε ίσως διαθέτουν λιγότερη μελατονίνη – την ορμόνη του ύπνου που αυξάνεται το βράδυ και μερικές μελέτες δείχνουν ότι διαθέτει αντικαρκινικές ιδιότητες.
Μολονότι, πάντως, τα γονίδια καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό αν θα είμαστε πρωινοί ή βραδινοί τύποι, αυτό αλλάζει με την ηλικία, κατά τον καθηγητή Ράσελ Φόστερ, καθηγητή Κιρκάδιας Νευροεπιστήμης στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Η κορύφωση του… ξενυχτιού είναι στις ηλικίες 19-21 ετών, λέει, ενώ στη συνέχειαοι περισσότεροι μετατρέπονται σταδιακά σε πρωινούς τύπους – κάτι που γίνεται ιδιαιτέρως εμφανές μετά την μέση ηλικία και, ιδίως στις γυναίκες, την εμμηνόπαυση.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Λύση στο ροχαλητό μπορεί να δώσει... το τραγούδι

Λύση στο ροχαλητό μπορεί να δώσει... το τραγούδι
Έχετε πρόβλημα με το ροχαλητό; Μια σειρά φωνητικών ασκήσεων υπόσχονται να βελτιώσουν το πρόβλημα.

Όλα ξεκίνησαν όταν μια δασκάλα φωνητικής είπε σ’ έναν καθηγητή ωτορινολαρυγγολόγο ότι ένας μαθητής της είπε ότι μετά τις ασκήσεις φωνητικής το ροχαλητό του μειώθηκε. 

Μαζί σχεδίασαν ένα πρόγραμμα φωνητικών ασκήσεων που ενισχύουν ορισμένους μύες στο λαιμό και μειώνουν με αυτό τον τρόπο το πρόβλημα της αποφρακτικής άπνοιας ύπνου.

Το ροχαλητό και η αποφρακτική άπνοια ύπνου μπορεί να προκληθεί από την αδυναμία των μυών της υπερώας και του άνω λάρυγγα (οι μύες του φάρυγγα). 

Το ροχαλητό και η αποφρακτική άπνοια ύπνου επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους και μπορεί το ροχαλητό να μην είναι μια απειλητική κατάσταση, αλλά διαταράσσει τη ζωή τόσο του πάσχοντα, όσο και του περιβάλλοντός του ώστε πολλές φορές να αναζητούν ιατρική λύση.

Για την κλινική μελέτη χρησιμοποιήθηκαν 60 άτομα που ροχαλίζουν για χρόνια και άλλα 60 με μέτρια ή ήπια αποφρακτική άπνοια ύπνου. Από αυτούς επιλέχθηκαν τυχαία κάποια άτομα να ακολουθήσουν για ένα τρίμηνο ένα 20λεπτο πρόγραμμα φωνητικών ασκήσεων την ημέρα (με οδηγίες σε ηχογραφημένο cd).

Tα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι ημερήσιες ασκήσεις φωνητικής βοήθησαν ώστε να μειωθεί η σοβαρότητα, η συχνότητα και η ένταση του ροχαλητού και να βελτιωθεί η ποιότητα ύπνου, σε όσους τις ακολούθησαν. Η δοκιμή διεξήχθη από το πανεπιστήμιο του Exeter στη Μεγάλη Βρετανία.

Πηγή: healthpress.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory