Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ο δυνατότερος άντρας στον κόσμο για το 2013 .

strong_man
strong_man
strong_man
strong_man
strong_man
strong_man
strong_man
strong_man

Σκαντόχοιρος κάνει μπάνιο .

hedgehogs_01
hedgehogs_01
hedgehogs_01
hedgehogs_01
hedgehogs_01
hedgehogs_01
hedgehogs_01

Χαμόγελα .

funny-pictures-528
funny-pictures-528

Τα 11 «Γιατί» Του Στομαχόπονου

Τα 11 «γιατί» του στομαχόπονου (1)
Υπάρχουν μέρες που δεν κατεβαίνει τίποτα κάτω. Ο έντονος πόνος στο στομάχι επιμένει και προκαλεί δυσφορία, άγχος και νεύρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο ευρύτερο πεπτικό σύστημα υπάρχει ένας δεύτερος εγκέφαλος, ο οποίος είναι δέκα φορές μεγαλύτερος από τον κανονικό εγκέφαλο!
Πράγμα το οποίο σημαίνει πως ακόμη και ένας μικρός πόνος γίνεται περισσότερο αισθητός ενώ ο πιο έντονος οξύνεται ακόμη περισσότερο.
Ποιες είναι οι κυριότερες αιτίες που έχουν ενοχοποιηθεί για τους πόνους στο στομάχι;
  • δυσανεξία στη λακτόζη ή τη γλουτένη
Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο υποφέρουν από δυσανεξία στη λακτόζη και στη γλουτένη ουσίες που βρίσκονται στο γάλα και στα γαλακτοκομικά προϊόντα αντίστοιχα. Αρκεί ένα τεστ για να εξακριβώσει αν όντως έχετε δυσανεξία στις ουσίες αυτές.
  • τροφική δηλητηρίαση
Μια άλλη ιδιαίτερα συνηθισμένη αιτία στομαχόπονου είναι και η τροφική δηλητηρίαση.
Η κατανάλωση τροφίμων κυρίως τώρα το καλοκαίρι που έχει υποστεί αλλοιώσεις και έχει αναπτύξει βακτήρια και μικροοργανισμούς μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα σοβαρή ή ακόμη και μοιραία για τον άνθρωπο.
  • Άγχος στρες κατάθλιψη
Και οι τρεις αυτοί παράγοντες ενοχοποιούνται για την εμφάνιση έντονων πόνων στη κοιλιακή χώρα απώλεια βάρους αλλά και όρεξης. Εαν τα συμπτώματα επιμένουν τότε θα πρέπει να αναζητήσετε άμεσα ιατρική συμβουλή ενω θα πρέπει να ελέγξετε το άγχος.
Τα 11 «γιατί» του στομαχόπονου (2)
  • οι πολλές τσίχλες
Η συνήθεια να μασάτε πολλές τσίχλες χωρίς ζάχαρη, μπορεί να ευθύνεται στην εκδήλωση συχνών πόνων στο στομάχι. Και αυτό γιατί η ουσία σορβιτόλη, που βρίσκεται σε τσίχλες χωρίς ζάχαρη, προκαλεί εκτός του πόνου απότομη απώλεια βάρους και διάρροια. Η λύση για να απαλλαγείτε από τους πόνους είναι να μασάτε λιγότερες τσίχλες μέσα στην ημέρα…
  • σκωληκοειδίτιδα
Ο οξύς και ξαφνικός πόνος που μπορεί να προκληθεί από την σκωληκοειδίτιδα πολλές φορές μπορεί να παρερμηνευτεί και ως έντονος στομαχόπονος. Η έγκαιρη διάγνωση στην περίπτωση αυτή πραγματικά σώζει ζωές καθώς μια σκωληκοειδίτιδα που δεν αντιμετωπίζεται έγκαιρα μπορεί να εξελιχθεί σε περιτονίτιδα και να απειλήσει τη ζωή του πάσχοντα.
  • παρενέργειες φαρμάκων
Αν λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή ο πόνος στο στομάχι μπορεί να είναι μια παρενέργεια από τα σκευάσματα που σας χορήγησε ο θεράπων ιατρός σας.
Κυρίως τα αναλγητικά ή αντιπυρετικά και αντιφλεγμονώδη καθώς και όσα εμποδίζουν την οστεοπόρωση, έχουν την τάση να προκαλούν πρήξιμο και ενδεχομένως πόνο στο στομάχι.
  • έλκος
Οι ασθενείς που πάσχουν από στομαχικό έλκος είναι δυστυχώς συνηθισμένοι σε πόνους στο στομάχι κυρίως μετά από γεύματα. Μόνη λύση που μπορεί να προσφέρει ανακούφιση από τον πόνο είναι η χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής και η προσεγμένη (χωρίς πολλά μπαχαρικά και αλάτι) διατροφή.
Τα 11 «γιατί» του στομαχόπονου (3)
  • ενδομητρίωση
Η ενδομητρίωση εκτός από την υπογονιμότηατ που προκαλεί εύθυνεται και για τον πόνο στο στομάχι της γυναίκας. Η λύση βρίσκεται στο χειρουργικό νυστέρι ή στην φαρμακευτική αγωγή.
Φλεγμονώδεις εντερικές ασθένειες
Οι ασθένειες αυτές μπορεί να εμφανισθούν τόσο στο παχύ όσο και στο λεπτό έντερο και να έχουν άσχημη εξέλιξη. Έντονοι πόνοι, διάρροια και ακατάσχετη αιμορραγία πρέπει να σας κινητοποιήσουν για να δράσετε αμέσως.
  • καρκίνος
Δεν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο ενδεχόμενο, όμως σπανίως ο πόνος στο στομάχι μπορεί να υποδηλώνει και κάποια μορφή καρκίνου στο συκώτι, στο στομάχι ή στις ωοθήκες-και δυστυχώς καρκίνο σε προχωρημένο στάδιο.
Μαζί με τον έντονο πόνο, εμφανίζονται και άλλα συμπτώματα, όπως απώλεια όρεξης, έμετοι και αλλαγή στις ώρες και ποσότητες των εκκενώσεων.
Τα 11 «γιατί» του στομαχόπονου (4)
  • παράσιτα
Σίγουρα το τελευταίο που θα περιμένατε να ακούσετε από το γιατρό μετά από μια εξέταση είναι πως το στομάχι σας πονάει επειδή υποφέρετε από… παράσιτα! Υπάρχουν εκατοντάδες είδη παρασίτων αλλά τα πιο κοινά μπορεί να τα «κολλήσετε» από κολύμπι σε λίμνη ή πισίνα ή από την κατανάλωση μολυσμένου νερού. Άλλα είδη παρασίτων μπορεί να σας… επισκεφθούν λόγω μισοψημένου ή μολυσμένου φαγητού.
  • σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου
Αν και χαρακτηρίζεται αθώο, παρατηρείται στο 20% των ενηλίκων. Οφείλεται σε διαταραχή του γαστρεντερικού σωλήνα και πρέπει να ελέγχεται άμεσα από γαστρεντερολόγο, καθώς μπορεί να υποκρύπτει σοβαρή οργανική νόσο.
Ενοχλήσεις στο έντερο που διαρκούν πάνω από τρεις μήνες και περιλαμβάνουν τυμπανισμό, κοιλιακό άλγος απαιτούν ιατρική περίθαλψη.
Πηγή: iatropedia.gr

Ψάρι που τρώει ανθρώπινους όρχεις, βρέθηκε στο Σηκουάνα

Ψάρι που τρώει ανθρώπινους όρχεις, βρέθηκε στο Σηκουάνα
Ο φόβος και ο τρόμος των ψαράδων, εντοπίστηκε στο Σηκουάνα. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του.
Ένα σπάνιο ψάρι που δείχνει ιδιαίτερη αδυναμία στους όρχεις εντόπισε την περασμένη εβδομάδα ψαράς, στο Σηκουάνα.
Ανήκει στο είδος Pacu –”ξάδερφος” των Piranha, γνωστό με το παρατσούκλι “Ο Καρυοθραύστης”. Το εν λόγω ψάρι έχει κοφτερά δόντια, το μήκος του μπορεί να φτάσει τα 88 εκατοστά και το βάρος του τα 25 κιλά.
Η Γαλλική αστυνομία μάλιστα έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το ψάρι το οποίο ευθύνεται για το θάνατο δεκάδων ψαράδων από αιμορραγία μετά από επίθεση που δέχθηκαν.
Το επικίνδυνο ψάρι βρίσκεται στα περισσότερα ποτάμια του Αμαζονίου, ενώ έχει, επίσης, εντοπιστεί στην Παπούα Νέα Γουινέα, όπου πιστεύεται ότι εισήχθη για την ενίσχυση των ιχθυαποθεμάτων.
“Τα Pacu δεν είναι, συνήθως, επικίνδυνα για τους ανθρώπους, ωστόσο έχουν αναφερθεί περιστατικά σε άλλες χώρες, όπως είναι η Παπούα Νέα Γουινέα, όπου έκοψαν τους όρχεις μερικών ανδρών”, είπε ο Χένρικ Καρλ, εμπειρογνώμονας ψαριών, του Δανέζικου Εθνικού Ιστορικού Μουσείου.
Τον περασμένο μήνα εντοπίστηκε και ένα τέτοιο ψάρι 20 εκατοστών, ανοικτά της νότιας ακτής της Σουηδίας.
Πηγή: news247.gr


Απαντήσεις σε 5 βασικά ερωτήματα για την άσκηση

Απαντήσεις σε 5 βασικά ερωτήματα για την άσκηση
Στη σύγχρονη εποχή, με τους έντονους ρυθμούς ζωής, όλοι έχουμε την ανάγκη να ξεφύγουμε από την ψυχολογική πίεση που συχνά μας ταλαιπωρεί.
Το περπάτημα, η βόλτα στο πάρκο, η γυμναστική, το ποδήλατο, και γενικότερα η συμμετοχή σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες, μπορούν να ενισχύσουν τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική μας υγεία.
“Η άσκηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ψυχική υγεία και για να είναι αποτελεσματική θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας του ατόμου” επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ o Βασίλειος Γεροδήμος, αναπληρωτής καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και επιστημονικά υπεύθυνος του προγράμματος του Υπουργείου Υγείας “Συμμαχία για την υγεία – Άσκηση”.
Οι επιστήμονες που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα (περισσότερες πληροφορίες στο www. exerciseforhealth) απαντούν σε πέντε σημαντικές ερωτήσεις σχετικά με την επίδραση της άσκησης στη βελτίωση της ψυχικής υγείας.
  • Γιατί είναι σημαντικό να ασκηθώ;
Με τη συστηματική άσκηση το άτομο:
1) αντιμετωπίζει πιο ψύχραιμα και πιο ήρεμα ό,τι του δημιουργεί θυμό, σύγχυση, άγχος, φόβο και στρες,
2) έχει λιγότερες πιθανότητες να πάθει κατάθλιψη, αλλά και την αντιμετωπίζει πιο αποτελεσματικά αν του παρουσιασθεί,
3) έχει θετική διάθεση, ευχάριστα συναισθήματα και ψυχική ευεξία,
4) εργάζεται πιο αποδοτικά – σωματικά και πνευματικά, κουράζεται λιγότερο και κοιμάται καλύτερα,
5) εκτιμά και έχει πίστη στον εαυτό του και στις δυνάμεις του,
6) αποκτά υγιεινές συνήθειες αποφεύγοντας καταχρήσεις και εξαρτήσεις.
  • Τι πρέπει να προσέξω πριν από τη συμμετοχή μου σε κάποιο πρόγραμμα άσκησης;
Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι, πριν από τη συμμετοχή σε κάποιο πρόγραμμα άσκησης πρέπει:
α) να ενημερώσετε τον γιατρό σας για την επιθυμία σας να ασκηθείτε,
β) να συμβουλευτείτε κάποιο γυμναστή (ειδικά στα αρχικά στάδια) για ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική άσκηση και
γ) να θέσετε εφικτούς στόχους, να ξεκινήσετε με κάτι εύκολο και απλό και σταδιακά να αυξήσετε την επιβάρυνση.
  • Τι άλλο πρέπει να προσέξω;
Η άσκηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως θεραπευτική μέθοδος για την αντιμετώπιση και των πιο σοβαρών περιπτώσεων άγχους και κατάθλιψης.
Ωστόσο, σε άτομα που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα άγχους και κατάθλιψης, συστήνεται ο συνδυασμός της άσκησης με άλλες μορφές θεραπείας (πχ. ομάδες συζήτησης, ομάδες αυτο-βοήθειας ή άλλες ψυχολογικές θεραπείες), πάντα υπό την επίβλεψη γιατρού.
  • Πόσο θα πρέπει να ασκηθώ και τι πρέπει να περιλαμβάνει το πρόγραμμα άσκησής μου;
Πρέπει να συμμετέχετε, τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα, σε οργανωμένα προγράμματα άσκησης.
Τα προγράμματα άσκησης πρέπει να περιλαμβάνουν:
1) δραστηριότητες για τη βελτίωση της αερόβιας ικανότητας, μέτριας έντασης, 3-5 φορές την εβδομάδα (τουλάχιστον 30 min/ημέρα),
2) ασκήσεις, με το βάρος του σώματος, με βοηθητικά όργανα ή με αντιστάσεις, για την ενδυνάμωση μεγάλων μυϊκών ομάδων, 2-3 φορές/εβδομάδα,
3) ασκήσεις για τη βελτίωση της κινητικότητας (ευλυγισία – ευκαμψία) και της ισορροπίας, 2-3 φορές/εβδομάδα,
4) τεχνικές χαλάρωσης και αναπνευστικές ασκήσεις, τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας (αν όχι σε καθημερινή βάση). Η γιόγκα, το Pilates, το Tai chi αποτελούν ιδανικές μορφές άσκησης για τη μείωση του άγχους και τους στρες.
  • Μορφές άσκησης προς αποφυγή
Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι η πολύωρη, καθημερινή και έντονη άσκηση, τα ανταγωνιστικά αθλήματα, η άσκηση με αγωνιστικές επιβαρύνσεις, η συμμετοχή σε αγώνες με σκοπό τη νίκη, το κυνήγι των επιδόσεων, η συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες υψηλού ρίσκου (πχ. αναρρίχηση) δεν βοηθούν στη μείωση του στρες και του άγχους.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory