Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

4+1 Tips Για Κοιλιά – Πέτρα

4 + 1 tips για κοιλιά- πέτρα
Αποκτήστε τους κοιλιακούς των ονείρων σας.
Ο personal trainer των stars, Jay Cardiello, μοιράστηκε με το περιοδικό Shape τα tips του για τέλειους κοιλιακούς.
  • 1) Σκεφτείτε σφαιρικά
Για να κάψουμε 600 γραμμάρια λίπους πρέπει να κάνουμε περίπου 250.000 κοιλιακούς. Επειδή κάτι τέτοιο είναι σχεδόν αδύνατο, είναι καλύτερη ιδέα να σηκωθείτε από το πάτωμα και να επικεντρώσετε την προσοχή σας στην εκγύμναση μεγαλύτερων μυϊκών ομάδων, όπως των μηρών, των γλουτών και των τετρακέφαλων. Όχι μόνο απαιτούν μεγαλύτερη ενέργεια από μέρους μας, αλλά προκαλούν τον οργανισμό μας να συνεχίζει να καίει θερμίδες και μετά το τέλος της προπόνησης.
  • 2) Επιταχύνετε
Οι ασκήσεις για την εκγύμναση των κοιλιακών, όταν γίνονται γρήγορα, ενεργοποιούν περισσότερους μύες αφού, αυξάνοντας τους ρυθμούς μας, απαιτείται από το μυϊκό μας σύστημα να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερη ενέργεια. Προσπαθήστε να κάνετε τους κοιλιακούς σας με την βοήθεια μίας μπάλας, με όσο γρηγορότερους ρυθμούς γίνεται.
  • 3) Βρείτε την ισορροπία σας
Οι ασκήσεις στο ένα πόδι μας προκαλούν να προσπαθούμε περισσότερο για να ισορροπήσουμε με αποτέλεσμα να δουλεύουμε βαθιά και τους μύες του κορμού μας. Στο γυμναστήριο, προσπαθήστε να κάνετε τις ασκήσεις που αφορούν τον κορμό, όπως η εκγύμναση των δικέφαλων, στηριζόμενες στο ένα πόδι.
  • 4) Ασκηθείτε όλη μέρα
Ένας απλός τρόπος να κάνετε την κοιλιά σας πλάκα είναι να ενδυναμώσετε τους εγκάρσιους κοιλιακούς μύες σας (αυτούς, δηλαδή, που βρίσκονται κάτω από τους ορατούς κοιλιακούς σας). Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ρουφάτε την κοιλιά σας και να μένετε σε αυτή την θέση για δέκα δευτερόλεπτα, όσες περισσότερες φορές την ημέρα μπορείτε και το θυμάστε.
  • 5) Ζυγιστείτε
Οι άνθρωποι που δεν ζυγίζονται σε μόνιμη βάση έχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνουν υπέρβαροι. Καλύτερες ημέρες για να ζυγίζεστε είναι οι Δευτέρες και οι Παρασκευές, αφού τα Σαββατοκύριακα έχουμε πάντα την τάση να το παρακάνουμε. Ελέγχοντας τακτικά το βάρος σας έχετε περισσότερες πιθανότητες να μην εξοκείλετε, ακόμα και στις διακοπές σας.
Πηγή: queen.gr

Χαμόγελα .

predmeti-0038
predmeti-0037

Ο κόσμος είναι τόσο διαφορετικος τώρα

svetot-poinakov-0001
svetot-poinakov-0002

μεγαλύτεροi θρύλοi της πάλης - Παρελθόν Παρόν

keceri-0001
keceri-0002

Τι να φάτε για να φύγει η νύστα

Τι να φάτε για να φύγει η νύστα
Το έντονο άγχος επιβαρύνει την ψυχολογία με άμεση συνέπεια ο ύπνος να γίνεται μαρτύριο και να μετατρέπεται σε εφιάλτη.

Εάν δεν συντρέχουν ιατρικοί λόγοι όπως διάφορες ορμονικές διαταραχές ή παθολογικά αίτια οι ειδικοί μελετητές υποστηρίζουν ότι οι αϋπνίες οφείλονται σε κάποια τρόφιμα που έχουμε καταναλώσει το προηγούμενο βράδυ.
  • στην αγκαλιά του Μορφέα
Όπως διαπίστωσαν νεότερες μελέτες που πραγματοποιήθηκαν συγκεκριμένα αμινοξέα όπως η σεροτονίνη και η μελατονίνη που προσλαμβάνουμε με την διατροφή καταπολεμούν την αϋπνία.
Οι τροφές που είναι πλούσιες σε αυτά τα αμινοξέα είναι μεταξύ άλλων τα καρύδια, τα γαλακτοκομικά προϊόντα,τα πουλερικά, οι ξηροί καρποί αλλά και οι μπανάνες.
Ένας άλλος παράγοντας ο οποίος επηρεάζει τα επίπεδα της σεροτονίνης είναι η πρόσληψη υδατανθράκων. Καταναλώνοντας τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα και ο ύπνος γίνεται γλυκύτερος.
Ένα μικρό σνακ πλούσιο σε υδατάνθρακες, όταν καταναλωθεί μια ή δυο ώρες πριν από τον ύπνο, έχει καλά αποτελέσματα. Επίσης ένα ποτήρι γάλα ή κάποιο αφέψημα χαμομηλιού σίγουρα θα βοηθήσει.
  • έξι τροφές που εμποδίζουν τον ύπνο.
καφεΐνη τα ενεργειακά ποτά,αναψυκτικά όπως επίσης και τα προϊόντα της που περιέχουν την ουσία αυτή στερούν τον ύπνο αφού προκαλούν υπέρ διέγερση.
μαύρη σοκολάτα : η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων γλυκών που περιέχουν μαύρη σοκολάτα εμποδίζουν τον ύπνο γιατί περιέχει καφεΐνη.
κρασί, μπύρα και άλλα ποτά : ένα ποτηράκι αλκοόλ, δρα σαν ηρεμιστικό στο νευρικό σύστημα, όταν καταναλώνεται το βράδυ. Σε μεγάλες ποσότητες όμως αυξάνει την έκκριση αδρεναλίνης , προκαλεί υπερθερμία και αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος .
Συνέπεια να νυστάζουμε και να διψάμε όλο το βράδυ.
κρέας : πριν τον ύπνο η υπερβολική κατανάλωση κρέατος , δεν είναι σοφή κίνηση αφού οι ζωικές πρωτεΐνες επιβραδύνουν την διαδικασία της πέψης και της χώνεψης και έτσι το στομάχι είναι βαρύ..
καυτερά τρόφιμα : Μπορεί τα πικάντικα, και τα καυτερά τρόφιμα είναι συνηθισμένοι βραδινοί μεζέδες στην χώρα μας αλλά η εκτεταμένη κατανάλωση τους όμως προκαλεί καούρες και έντονη δυσφορία.
λιπαρά : ποιος μπορεί να αντισταθεί σε βραδινές πίτσες με μπέικον κασέρια και τυριά, σε λαχταριστά μπέργερ με τηγανιτές πατάτες ή σε μακαρονάδες με κρέμα γάλακτος και αλλαντικά; Ο ύπνος! Τα λιπαρά τρόφιμα εγγυώνται κακή ποιότητα ύπνου λόγω της δυσκολίας στην χώνεψη, του μεγάλου όγκου αίματος που πρέπει να μαζευτεί στομάχι για να αρχίσει η διαδικασία της πέψης.
καρυκεύματα – μπαχαρικά
Τα πικάντικα φαγητά που περιέχουν πολλά καρυκεύματα και μπαχαρικά μπορεί να προκαλέσουν ξινίλες και καούρες, καταστάσεις που επιδεινώνονται όταν ξαπλώνουμε.
Επειδή το πεπτικό σύστημα επιβραδύνει τις λειτουργίες του κατά τη διάρκεια του ύπνου, η κατανάλωση ενός πικάντικου φαγητού μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα ύπνου.
Πηγή: iatropedia.gr


Έπαθε εγκεφαλικό και μοιράζει τα λεφτά του!

Έπαθε εγκεφαλικό και μοιράζει τα λεφτά του!
Δεν μπορεί να σταματήσει να μοιράζει χρήματά, ένα 49χρονο στέλεχος μεγάλης εταιρείας στη Βραζιλία, καθώς ένα εγκεφαλικό που υπέστη και από το οποίο αναρρώνει τον μετέτρεψε σε φιλάνθρωπο.
Συγκεκριμένα, ο 49χρονος έπαθε εγκεφαλικό που “πυροδοτήθηκε” από υψηλή πίεση, με αποτέλεσμα να προκληθεί αιμάτωμα σε σημείο του εγκεφάλου που σχετίζεται με την λήψη αποφάσεων και ανώτερες νοητικές διαδικασίες.
Από το εγκεφαλικό και μετά, ο κύριος Α (όπως αναφέρεται στον τοπικό Τύπο), δίνει χρήματα σε όποιον του ζητήσει – και σε αγνώστους – με αποτέλεσμα η οικογένεια να οδεύει προς τη χρεοκοπία, σύμφωνα με την σύζυγό του.
Ψυχίατροι από το πανεπιστήμιο του Ρίο ντε Τζανέιρο, θεωρούν πως το επεισόδιο επηρέασε την συμπεριφορά του, κάτι που συμβαίνει σε περιπτώσεις εγκεφαλικού, αλλά όχι σε τέτοιον βαθμό.
Γιατρός που τον εξέτασε κρίνει πως τα συμπτώματά του μοιάζουν με διαταραχή ψυχαναγκασμού και ότι έχει υποστεί βλάβη ο λοβός του εγκεφάλου.
Από την πλευρά του ο κ. Α αναφέρει πως συνειδητά μοιράζει τα χρήματά του καθώς “είδε από κοντά τον θάνατο και τώρα θέλει να χαρεί τη ζωή που είναι πολύ μικρή”, καθώς λέει.
Πηγή: nooz.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory