Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2013

Στυλ μαλλιών

frizuri-0001
frizuri-0002

Το κάνουν λάθος .

pogresno-0045
pogresno-0043

Ζήσε την ζωή σου .

zivej-0051
zivej-0046

Ένας παγωμένος «γέρος» στην Ανταρκτική


Πολλές φορές, η φύση αποδεικνύεται ο πιο ευφάνταστος καλλιτέχνης και το επιβεβαιώνει με άλλο ένα γλυπτό της.

Tο παγόβουνο που μοιάζει με γκρινιάρη γέρο ανακάλυψε και φωτογράφησε ένας επαγγελματίας στο Collins Bay, μεταξύ των βράχων Barros και του νησιού Berthelot.

Ο φωτογράφος ανέβασε τη φωτογραφία στο διαδίκτυο με σχόλιο «pretty cool» και, πλέον, ο γέρος της Ανταρκτικής κάνει τον γύρο του κόσμου.
http://www.newsbeast.gr

Οκτώ Μυστικά Τον Γιατρό Τον Κάνουν Πέρα!

Οκτώ μυστικά τον γιατρό τον κάνουν πέρα!
Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα.. λέει η παροιμία αλλά δεν είναι όμως πάντα αρκετό.
Όταν οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί με το παραμικρό κρεβατώνονται υπάρχουν φίλοι ή συγγενείς οι οποίοι δεν ξέρουν τι σημαίνει η λέξη αρρώστια και γιατρός!
  • Ποια είναι τα μυστικά τους;
σφύριξε χαρούμενα μπορείς
Το έντονο άγχος αλλά και το στρες ενοχοποιούνται για την εμφάνιση σοβαρών προβλημάτων υγείας αφού αδρανοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα.
Σε περιόδους έντονου άγχους, ο οργανισμός, παράγει μεγάλες ποσότητες αδρεναλίνης και κορτιζόλης με συνέπεια να μειώνεται η ικανότητά του να καταπολεμά βακτήρια και ιούς.
Επιστημονικές μελέτες που έγιναν απέδειξαν πως όσοι στρεσάρονται περισσότερο κινδυνεύουν από καρδιακές νόσους, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να παρουσιάσουν σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου ή άλλες παθήσεις του γαστρεντερικού συστήματος (π.χ. γαστρίτιδα, έλκος) και αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης ψυχικών διαταραχών, όπως η κατάθλιψη το βρογχικό άσθμα
πλύσιμο χεριών
Η πλέον συνηθισμένη οδός μετάδοσης μικροβίων και ιών είναι η μεταφορά τους από τα χέρια στο στόμα ή τη μύτη αλλά και στο πρόσωπο. Το καλό πλύσιμο των χεριών θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός και οικονομικός τρόπος για να μην κολλάμε τις διάφορες ιώσεις.
σκόρδο στο φαγητό;
Το σκόρδο περιέχει μια ουσία την αλυσίνη η οποία προστατεύει το ανοσοποιητικό σύστημα γι’ αυτό κρίνεται σκόπιμο να χρησιμοποιείτε συχνά στη μαγειρική.
τσιγάρο ούτε λόγος
Εκτός από τους διάφορους τύπους καρκίνου και τα άλλα θανατηφόρα νοσήματα που προκαλεί η βλαβερή αυτή συνήθεια, δυσχεραίνει επίσης την αναπνευστική λειτουργία και ευνοεί τις λοιμώξεις του αναπνευστικού.
επαρκής ύπνος
Σύμφωνα με έρευνα του Carnegie Mellon University στο Pittsburgh όσο λιγότερες ώρες κοιμάται κάποιος τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες εμφάνισης κάποιας αρρώστιας.
Την ίδια στιγμή τα οφέλη του ύπνου κατέδειξε έρευνα από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, η οποία συμπέρανε ότι όσοι κοιμούνται περισσότερες από έξι ώρες την ημέρα είναι πιο πιθανό να ζήσουν περισσότερα χρόνια.
Επίσης, μελέτες σε ανθρώπους που εργάζονται νύχτα δείχνουν αυξημένα ποσοστά εμφάνισης καρκίνου του μαστού και του εντέρου.
Οι ώρες ύπνου που χρειάζεται ο καθένας για να ξεκουραστεί είναι βέβαια θέμα ιδιοσυγκρασίας. Ωστόσο οι ειδικοί, συνιστούν η διάρκεια του ύπνου να κυμαίνεται μεταξύ από 6-7 ώρες.
Προτιμούν τα βότανα
Πρώτος ο Ιπποκράτης είχε μιλήσει για τη δύναμη των φυτών και των βοτάνων τα οποία συμβάλλουν στην αντιμετώπιση πολλών ασθενειών.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσουμε τα φάρμακα και να στραφούμε στα βότανα. Όμως η πολυφαρμακία και γενικά η αλόγιστη χρήση φαρμάκων είναι γνωστό ότι διαταράσσει τους μηχανισμούς του ανοσοποιητικού μας με αρνητικές επιπτώσεις στην άμυνά μας. Γι’ αυτό σε κάθε πρόβλημα υγείας θα πρέπει η λήψη φαρμάκων να γίνεται μόνο εφόσον το συστήσει ο θεράπων γιατρός.
όχι στη αποστείρωση
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Μπρούνελ του Λονδίνου παρακολούθησαν περισσότερα από 13.000 παιδιά από την εμβρυϊκή τους ηλικία μέχρι και μετά την ηλικία των 16 ετών και βρήκαν ότι οι νοικοκυρές που χρησιμοποιούσαν πολλά οικιακά προϊόντα καθαρισμού στη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους ή μετά τη γέννα, αύξαναν τις πιθανότητες εμφάνισης άσθματος στα παιδιά τους.
Την ίδια στιγμή άλλες μελέτες απέδειξαν ότι η επαφή μας από μικρή ηλικία με τα μικρόβια βοηθά στη δημιουργία αντισωμάτων, ενισχύοντας την άμυνα του οργανισμού απέναντι στις αρρώστιες.
περισσότερα φρούτα, λαχανικά αλλά και περπάτημα
Οι άνθρωποι που καταναλώνουν περισσότερα φρούτα και λαχανικά γυμνάζονται περισσότερο έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να μην αρρωστήσουν αφού τα εσπεριδοειδή, το ακτινίδιο αλλά και οι πιπεριές είναι πλούσια σε βιταμίνη C.
Παράλληλα η αποφυγή της καθιστικής ζωής και η ενασχόληση με την γυμναστική δρουν ευεργετικά στο ανοσοποιητικό σύστημα.
Πηγή: iatropedia.gr

Πόσο ψωμί μπορείτε να τρώτε κάνοντας δίαιτα

Πόσο ψωμί μπορείτε να τρώτε κάνοντας δίαιτα
Ξεκινώντας μια προσπάθεια απώλειας βάρους, για πολλούς η λέξη ψωμί είναι απαγορευμένη. Για άλλους είναι η συνήθης «κλεψιά» μέσα στην ημέρα. Τι ισχύει όμως πραγματικά;
Το ψωμί αποτελεί μια πηγή υδατανθράκων στη διατροφή μας. Οι υδατάνθρακες θα πρέπει να αποτελούν το 50 – 55 % των θερμίδων που λαμβάνουμε ημερησίως. Κατά συνέπεια τρόφιμα που μας δίνουν υδατάνθρακες, όπως το ψωμί, σαφέστατα και δεν απαγορεύονται.
Παρολαυτά, αποτελούν συστατικά που όταν απορροφώνται από τον οργανισμό εκκρίνεται μια ορμόνη που λέγεται ινσουλίνη. Η ορμόνη αυτή είναι και ορεξιογόνος και λιπογόνος. Δηλαδή όταν τρώμε πολλούς υδατάνθρακες και δεν χορταίνουμε εύκολα, άρα θέλουμε μεγαλύτερη ποσότητα, και καθαρά ορμονικά δημιουργείται το υπόβαθρο για ευκολότερη αποθήκευση και δυσκολότερη κινητοποίηση του σωματικού μας λίπους.
Το συμπέρασμα είναι ότι κάνοντας μια δίαιτα δεν αποφεύγουμε το ψωμί και τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες, αλλά προσέχουμε την ποσότητα που καταναλώνουμε. Μια φέτα ψωμί στο γεύμα θα μπορούσε να θεωρηθεί ένας μέσος όρος, ωστόσο η ακριβής ποσότητα ψωμιού και γενικότερα υδατανθράκων στη δίαιτα καθορίζεται με βάση τις εκάστοτε ανάγκες και τα χαρακτηριστικά κάθε οργανισμού.
Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι είναι καλύτερο να τρώμε ψωμί ολικής αλέσεως, όχι λόγω θερμίδων, αλλά λόγω πιο ήπιας απορρόφησης των υδατανθράκων από τον οργανισμό μας.

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory