Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Παράξενα χτενίσματα .

hair_styles_we_wont_be_seen_dead_with
hair_styles_we_wont_be_seen_dead_with

Τα κορίτσια του καλοκαιριού .

summer_girls
summer_girls

Αρρώστια με το παιγνίδι .

gamers_girlfriend
gamers_girlfriend
gamers_girlfriend
gamers_girlfriend
gamers_girlfriend
gamers_girlfriend
gamers_girlfriend
gamers_girlfriend

Το φαρμακείο... της κουζίνας

Το φαρμακείο... της κουζίνας
Με τις αλλεπάλληλες αλλαγές του καιρού και τις ιώσεις που κυκλοφορούν, οι περισσότεροι από εμάς αυτό τον καιρό υποφέρουμε από βρογχίτιδες, ιγμορίτιδες και άλλες αρρώστιες που μας ταλαιπωρούν. Πώς μπορούμε να περάσουμε αυτές τις ασθένειες με λιγότερη ταλαιπωρία, χρησιμοποιώντας το φαρμακείο της κουζίνας μας.

Εδώ και χιλιετίες οι άνθρωποι χρησιμοποιούν βότανα και τροφές για να αντιμετωπίσουν ασθένειες. Ένα καλό φάρμακο για τα συμπτώματα του κρυολογήματος, της βρογχίτιδας και της ιγμορίτιδας ήταν πάντα η κόκκινη καυτερή πιπεριά. Τα τρόφιμα, τα μπαχαρικά και τα βότανα που δίνουν στη βλέννα της αναπνευστικής οδού μια πιο υγρή μορφή βοηθούν τους πνεύμονες να αποβάλλουν ευκολότερα τις εκκρίσεις έτσι ώστε να μη φράζουν την αναπνοή. Τέτοια τρόφιμα αποκαλούνται και μυκοκινητικά. Ο βασιλιάς αυτών των τροφών στο φαρμακείο της κουζίνας είναι η κόκκινη καυτερή πιπεριά και άλλα πικάντικα βότανα και μπαχαρικά. 

Ο Ιπποκράτης, ο πατέρας της μοντέρνας ιατρικής, που έζησε περίπου το 460 π.Χ., συνιστούσε το ξίδι και το πιπέρι κατά των συμπτωμάτων των αναπνευστικών λοιμώξεων. Μια ουσία που βρίσκεται σε πολλά καυτερά βότανα και μπαχαρικά είναι η capsaicin, που η χημική της δομή είναι παρόμοια με το φάρμακο guaifenesin. Αυτό το συγκεκριμένο φάρμακο είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο αποσυμφορητικό για την απελευθέρωση της βλέννας. Υπάρχει στα σιρόπια για το βήχα ανά τον κόσμο και χορηγείται χωρίς ιατρική συνταγή. 

Άλλη μία ουσία, η alliin, που τη βρίσκουμε στο σκόρδο και είναι υπεύθυνη για τη χαρακτηριστική του γεύση και οσμή, μετατρέπεται στο σώμα σε μια ουσία παρόμοια με τη s-acetylcysteine: ένα φάρμακο που χρησιμοποιείται ως διαλυτικό της βλέννας. Το σιναπέλαιο υπάρχει και στη μουστάρδα και στο ραπανάκι και περιέχει μια ουσία που ονομάζεται isothiocyanate. Η ουσία αυτή διεγείρει το νεύρο της όσφρησης με συνέπεια την αύξηση της παραγωγής του σάλιου και των δακρύων. 

Όταν τρώμε καυτερά φαγητά και αυτά έρθουν σε επαφή με το στόμα μας, τον οισοφάγο και το στομάχι, στέλνονται στον εγκέφαλο ερεθίσματα που ενεργοποιούν ένα νεύρο που ονομάζεται vagus. Αυτό το νεύρο ελέγχει τους αδένες παραγωγής της βλέννας που υπάρχουν διασκορπισμένοι στις αναπνευστικές οδούς. Γι' αυτό και οδηγεί σε μια αρκετά άμεση παραγωγή βλέννας, δακρύων και ιδρώτα, κάτι που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε βιώσει μετά την κατανάλωση τροφής που περιέχει, για παράδειγμα, κόκκινη καυτερή πιπεριά.

Συνεπώς, οι καυτερές τροφές μπορούν πράγματι με τον τρόπο τους να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της ιγμορίτιδας, του κοινού κρυολογήματος και του άσθματος, της αλλεργικής καταρροής, της χρόνιας βρογχίτιδας, αλλά και του εμφυσήματος. Μειώνουν δε τον κίνδυνο ανάπτυξης του εμφυσήματος στους καπνιστές.

Πηγή: myself.gr

Συνηθισμένα Προβλήματα, Ασυνήθιστοι Κίνδυνοι

Συνηθισμένα προβλήματα, ασυνήθιστοι κίνδυνοι
Τον περασμένο μήνα, δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Ophthalmology» της Αμερικανικής Ακαδημίας Οφθαλμολογίας μία νέα μελέτη, η οποία έδειξε πως όσοι πάσχουν από άπνοια στη διάρκεια του ύπνου διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν γλαύκωμα και γι’ αυτό πρέπει να ελέγχουν συστηματικά την όρασή τους.
Η άπνοια στον ύπνο χαρακτηρίζεται από πολύ δυνατό ροχαλητό και αλλεπάλληλες διακοπές της αναπνοής, που δεν αφήνουν τους πάσχοντες να κοιμηθούν ήσυχα, με συνέπεια να «σέρνονται» το επόμενο πρωί.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε 1.012 ασθενείς, ηλικίας άνω των 40 ετών, και σε 6.072 υγιείς συνομηλίκους τους. Το γενικό συμπέρασμά της ήταν πως οι πάσχοντες από υπνική άπνοια διέτρεχαν κατά 67% υψηλότερο κίνδυνο να παρουσιάσουν την συχνότερη μορφή γλαυκώματος (λέγεται γλαύκωμα ανοικτής γωνίας).
Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η άπνοια στον ύπνο μειώνει την ποσότητα του οξυγόνου που φτάνει στα μάτια και έτσι αυξάνει τον κίνδυνο για γλαύκωμα, αλλά απαιτούνται περισσότερες μελέτες για να επιβεβαιωθεί αυτό.
Όποια κι αν είναι η αιτία, γεγονός παραμένει ότι το γλαύκωμα δεν είναι το μοναδικό φαινομενικά άσχετο πρόβλημα που σχετίζεται με το δυνατό ροχαλητό και την άπνοια.
Πολλές άλλες μελέτες λ.χ. έχουν δείξει ότι μπορεί να προκαλέσουν εμφράγματα και εγκεφαλικά – ίσως διότι οι κραδασμοί του ροχαλητού τραυματίζουν τις αρτηρίες και ανοίγουν το δρόμο στην πάχυνσή τους, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Ντιτρόιτ.
Μία άλλη πιθανή εξήγηση είναι ότι η μειωμένη παροχή οξυγόνου (λόγω των διακοπών της αναπνοής) προκαλεί φλεγμονή στο σώμα – και η φλεγμονή είναι η γενεσιουργός αιτία της καρδιοπάθειας.
  • Έλλειψη ύπνου και καρκίνος
Υπάρχουν, όμως, και πολλά άλλα συνηθισμένα προβλήματα που συνοδεύονται από απρόσμενους κινδύνους. Ένα από αυτά είναι ο ανεπαρκής ύπνος, ο οποίος δεν αυξάνει μόνο την υπνηλία την επόμενη μέρα και συνεπώς τον κίνδυνο ατυχήματος, αλλά πιθανώς και τον κίνδυνο καρκίνου.
Μελέτη σε σχεδόν 2.500 άντρες, που δημοσιεύθηκε τον Μάιο στο επιστημονικό περιοδικό «Cancer, Epidemiology, Biomarkers & Prevention», κατέληξε στο συμπέρασμα πως όσοι δεν κοιμούνται αρκετά (είτε επειδή δυσκολεύονται να κοιμηθούν είτε επειδή ξυπνάνε συχνά) έχουν έως διπλάσιες πιθανότητες να εκδηλώσουν καρκίνο του προστάτη.
Αντίστοιχα, μελέτη του Πανεπιστημίου Case Western Reserveσε 412 γυναίκες με καρκίνο του μαστού συσχέτισε τις λιγοστές ώρες ύπνου με πιο επιθετικούς καρκίνους, ενώ όσες ασθενείς κοιμόντουσαν λιγότερο από έξι ώρες κάθε βράδυ είχαν και μεγαλύτερο κίνδυνο υποτροπής.
Ερευνητές από το ίδιο πανεπιστήμιο έχουν συσχετίσει και τον καρκίνο του παχέος εντέρου με τον λιγοστό ύπνο – με τον κίνδυνο να αυξάνεται κατά 50% σε όσους κοιμούνται λιγότερο από 6 ώρες κάθε βράδυ έναντι όσων κοιμούνται πάνω από 7.
Όλ’ αυτά μπορεί να οφείλονται σε συνέπειες της έλλειψης ύπνου, όπως η παχυσαρκία και η διαταραχή των επιπέδων της μελατονίνης (είναι η ορμόνη που ρυθμίζει τον ύπνο) σύμφωνα με τους ερευνητές.
  • Αρθρίτιδα και καρδιοπάθεια
Ούτε η αρθρίτιδα, όμως, είναι πάντοτε αθώα. Η πιο συχνή μορφή της, η οστεοαρθρίτιδα, έχει συσχετισθεί με καρδιολογικά προβλήματα σε πολυάριθμες μελέτες.
Η πιο πρόσφατη από αυτές πραγματοποιήθηκε στον Καναδά σε 40.817 εθελοντές και δημοσιεύθηκε τον περασμένο Μάιο στο επιστημονικό περιοδικό «BMJ Open». Η μελέτη αυτή συσχέτισε την οστεοαρθρίτιδα με αυξημένο κίνδυνο προβλημάτων, όπως η στηθάγχη, το έμφραγμα και η συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια.
Μία άλλη μελέτη, σε 8.000 εθελοντές, που πραγματοποιήθηκε από επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Kuopio, στην Φινλανδία, έδειξε πως οι άντρες με οστεοαρθρίτιδα στα χέρια έχουν κατά 42% περισσότερες πιθανότητες να χάσουν τη ζωή τους από καρδιοπάθεια σε σύγκριση με όσους δεν έχουν. Στις γυναίκες ο αντίστοιχος κίνδυνος αυξάνεται κατά 26%.
  • Πεπτικά προβλήματα και οσφυαλγία
Η παγκρεατίτιδα και οι φλεγμονώδεις νόσοι του εντέρου μπορεί να προκαλέσουν οσφυαλγία και αρθρίτιδα αντιστοίχως, αναφέρει η εφημερίδα «Daily Mail».
Όπως εξηγεί ο δρ Άντριου Πούλις, γαστρεντερολόγος στο Νοσοκομείο Σαιντ Τζωρτζ, του Λονδίνου, ο ένας στους τέσσερις πάσχοντες από φλεγμονώδη νόσο του εντέρου πάσχει από αρθρίτιδα – ίσως διότι η φλεγμονή στο έντερο προκαλεί βλάβες στο τοίχωμά του και επιτρέπει την διαφυγή ουσιών που πλήττουν τις αρθρώσεις.
Η παγκρεατίτιδα, εξάλλου, μπορεί να προκαλέσει οσφυαλγία, επειδή δίπλα από το πάγκρεας διέρχεται ένα πολύπλοκο δίκτυο νεύρων, που διεγείρονται από την φλεγμονή του παγκρέατος, κατά τον δρα Τζιλ Μποντ-Σμάιθ, χειρουργό ήπατος και παγκρέατος στο Νοσοκομείο Royal London.
Πόνο στη μέση μπορεί να προκαλέσει και η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (οι «καούρες»), αν και οι ειδικοί δεν ξέρουν γιατί. Ωστόσο, η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση με τη σειρά της μπορεί να προκληθεί από την κλιμακτήριο – ίσωςεξαιτίας της αλλαγής των ορμονικών επιπέδων του οργανισμού, σύμφωνα με τους ειδικούς.
  • Ημικρανία και εγκεφαλικά
Πολλές μελέτες έχουν συσχετίσει τις συχνές ημικρανίες (πάνω από 1-2 κρίσεις την εβδομάδα) και τις ημικρανίες με αύρα (ανεξαρτήτως συχνότητας) με αυξημένο κίνδυνο εγκεφαλικών επεισοδίων.
Η πιο πρόσφατη από αυτές τις μελέτες δημοσιεύθηκε στις αρχές του μήνα στο περιοδικό «Neurology», αποτέλεσε συνδυασμένη ανάλυση προγενέστερων και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο κίνδυνος αυξάνεται κατά περισσότερο από 40%.
Γι’ αυτό και οι ειδικοί συνιστούν πλέον σε όσους έχουν ημικρανίες να απευθύνονται σε νευρολόγο γιατρό για αξιολόγηση.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ


Αποτοξινωθείτε σε μία μέρα

Αποτοξινωθείτε σε μία μέρα
Γιατί να κάνετε αποτοξίνωση; θα ενδυναμώσει την ενέργειά σας, θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας, θα αποβάλλει τοξίνες και θα μειώσεις τις λιγούρες.

Αυτή η αποτοξίνωση της μιας μέρας θα σας γεμίζει ενέργεια. Όλη μέρα μπορείτε να φάτε φρούτα και λαχανικά, να πιείτε πράσινο τσάι και πολύ νερό. Μπορείτε να την κάνετε μία φορά την εβδομάδα (αυτό θα σας βοηθήσει να χάσετε και κιλά). Αν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας, είστε σε εγκυμοσύνη ή θηλάζετε, είστε κάτω των 18 συμβουλευτείτε πρώτα κάποιον ειδικό.

Ξεκινήστε από το έντερό σας.
Αποφύγετε όλες τις επεξεργασμένες τροφές, τα ζωικά προϊόντα, τη γλουτένη, την καφεΐνη, το αλκοόλ και τα σάκχαρα.

Πιείτε πολύ
Ενεργοποιήστε το μεταβολισμό σας πίνοντας 8 με 10 ποτήρια πράσινο τσάι και νερό, σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Τι να φάτε για πρωινό
1 γιαούρτι (με ζωντανές καλλιέργειες) χωρίς λακτόζη με δημητριακά ολικής άλεσης και 1 κ.γ. λιναρόσπορο. Πίνετε 1 φλιτζάνι τσάι βοτάνων ή ζεστό νερό με λεμόνι σε κάθε γεύμα.

Τι να φάτε όλη μέρα
Καταναλώνετε όσα λαχανικά (ωμά ή στον ατμό) θέλετε, προτιμώντας κυρίως πράσινα φυλλώδη (σπανάκι, μαρούλι και λαχανάκια) και άλλες επιλογές με πολλές φυτικές ίνες, όπως μπρόκολο, σέλερι και κόκκινες στρογγυλές πιπεριές, περιχυμένα με λεμόνι.

Επιλέξτε χορταστικά φρούτα
Φάτε 4 μερίδες φρούτων (συμπεριλαμβανομένων βιολογικών μήλων). Τριάντα με 60 γραμμ. αποξηραμένα φρούτα μετρούν για μία μερίδα επίσης και περιέχουν φυσικά πεπτικά ένζυμα που βοηθούν στη διάσπαση των τροφών.
Το μυστικό

Επιλέξτε βιολογικά λαχανικά και φρούτα επειδή τα φυτοφάρμακα μολύνουν εύκολα την επιφάνεια των ειδών μαναβικής με πιο πορώδη υφή.

Πηγή: omorfamystika.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory