Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Υπάρχει τόσο πολύ παραξενιά στον κόσμο

cudesii-0003
cudesii-0005

Ένα πρώην κορίτσι Bond αναδεικνύει το σώμα

ομολόγων-zenska-0002
ομολόγων-zenska-0003
ομολόγων-zenska-0004
ομολόγων-zenska-0005

αυτός ο άνθρωπος μπορεί να κάνει τρελά πράγματα

Brada-0001
Brada-0002
Brada-0003
Brada-0004
Brada-0005
Brada-0008
Brada-0010

Όσο Υπάρχουν Έλληνες..!


Μια πραγματικά πολύ ευχαριστη είδηση ,μέσα απο το γκριζο που ζούμε,και αυτό γιατί υπάρχουν Έλληνες που μας κάνουν περήφανους,και μας τιμούν διεθνώς!!
O Παύλος Αλιβιζάτος υποψήφιος για το Νόμπελ Χημείας
O διακεκριμένος Ελληνο-αμερικανός χημικός, ο Παύλος Αλιβιζάτος, καθηγητής του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Μπέρκλεϊ και από το 2009 διευθυντής του Εθνικού Εργαστηρίου Λόρενς Μπέρκλεϊ των ΗΠΑ, είναι ένας από τους βασικούς διεκδικητές του φετινού Νόμπελ Χημείας, σύμφωνα με τις παραδοσιακές προβλέψεις του οργανισμού Thomson Reuters. Το Νόμπελ θα απονεμηθεί στις 9 Οκτωβρίου.
O διακεκριμένος Ελληνο-αμερικανός χημικός, ο Παύλος Αλιβιζάτος, καθηγητής του πανεπιστημίου

Το Μυστικό Για Τις Τέλειες Τηγανιτές Πατάτες

Βρήκαμε το μυστικό για τις τέλειες τηγανιτές πατάτες
Είναι πεντανόστιμες, οικονομικές και ταιριάζουν με όλα τα φαγητά. Ώρα να μάθουμε να τις φτιάχνουμε επαγγελματικά.
Στην Ελλάδα κυρίως υπάρχουν 2 είδη πατάτας. Η σπούντα που έχει ποιο μακρόστενο σχήμα και η μαρφόλα που είναι ποιο στρογγυλή. Ιδανικές για να γίνουν τηγανητές είναι οι πρώτες από την ποικιλία σπούντα. Θα πρέπει πάντα να προσέχουμε οι πατάτες που επιλέγουμε να έιναι ώριμες και σφιχτές, μιας και οι νέας σοδειάς περιέχουν στη σάρκα τους πολλά υγρά και δεν θα δώσουν το ιδανικό αποτέλεσμα αν τις τηγανίσουμε. Επίσης καλό θα είναι να επιλέγουμε πάντα βιολογικές πατάτες.
Καθαρίζουμε τις πατάτες μας τις πλένουμε και τις κόβουμε σε όσο το δυνατό ομοιόμορφο σχήμα και μέγεθος (μακρόστενες, τσιπς, κύβους κ.τ.λ.) ώστε για όλες να απαιτείται ο ίδιος χρόνος τηγανίσματος. Τις βάζουμε σε ένα μπολ με κρύο και αλατισμένο νερό και τις αφήνουμε εκεί για 30 λεπτά. Τις στραγγίζουμε και τις απλώνουμε πάνω σε πετσέτα ώστε να στεγνώσουν καλά.
Στη συνέχεια γεμίζουμε ένα βαθύ τηγάνι ή μια κατσαρόλα μέχρι περίπου τα 2/3 της με ελαιόλαδο και τη βάζουμε σε δυνατή φωτιά να κάψει πολύ καλά. Ρίχνουμε τις πατάτες μας και τις αφήνουμε να τηγανιστούν μέχρι να μαλακώσουν. Περίπου για 4 λεπτά. Τις ανακατεύουμε και σβήνουμε το μάτι. Τις αφαιρούμε με μια τρυπητή κουτάλα και τις βάζουμε σε μια πιατέλα που πρώτα έχουμε στρώσει απορροφητικό χαρτί κουζίνας. Τις αφήνουμε να κρυώσουν.
Λίγο πριν σερβίρουμε βάζουμε και πάλι το σκεύος μας με το ελαιόλαδο στη φωτιά να κάψει σε πολύ υψηλή θερμοκρασία και στη συνέχεια ρίχνουμε τις πατάτες μας και πάλι να τηγανιστούν μέχρι να πάρουν σκούρα χρυσαφή απόχρωση. Η διαδικασία αυτή θα πάρει περίπου 15 λεπτά. Μην ανησυχείτε για το 2ο τηγάνισμα, οι πατάτες μας από την πρώτη φορά που τηγανίστηκαν έχουν ήδη απ’ έξω μια κρούστα που επιβραδύνει την απορρόφηση επιπλέον ελαιόλαδου.
Όταν οι πατάτες μας είναι έτοιμες, τις βγάζουμε με μια τρυπητή κουτάλα, προσέχοντας να στραγγίζουμε το περισσότερο λάδι και τις βάζουμε σε πιατέλα που πρώτα έχουμε στρώσει απορροφητικό χαρτί κουζίνας. Πασπαλίζουμε με αλάτι και θα πρέπει να τις σερβίρουμε αμέσως.
Πηγή: cosmo.gr, cookbox.gr

Χυμός παντζαριού και υπέρταση

Το ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικώνμπορεί να συντελέσει σ την καλύτερη ρύθμιση της αρτηριακής μας πίεσης είναι κάτι που γνωρίζουμε εδώ και αρκετά χρόνια. Αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί πλήρως, είναι το ποια είναι τα συστατικά εκείνα που ευθύνονται γι αυτή την ιδιότητατων φρούτων και των λαχανικών. Αν και οι περισσότερες μελέτες αποδίδουν το φαινόμενο στην υψηλή περιεκτικότητα των εν λόγω τροφίμων σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, νέες μελέτες έρχονται να υποστηρίξουν πως το υψηλό περιεχόμενο κάποιων λαχανικών σε νιτρικά ανιόντα (NO3-) πιθανώς να έχει κάποιο ρόλο στην ρύθμιση της αρτηριακήςπίεσης. Τα παντζάρια είναι το λαχανικό με μία από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις σενιτρικά ανιόντα και επομένως βρέθηκε γρήγορα στο στόχαστρο των ερευνών.
Τι δείχνουν οι έρευνες για το χυμό παντζαριού;
Πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως η χορήγηση χυμού παντζαριού (250-500mL) οδηγεί σε ταχεία αύξηση των νιτρικών στο πλάσμα των εθελοντών, αλλά και του νιτρώδους ανιόντος (NO2-) περίπου μία ώρα αργότερα. Τελικό παρατηρούμενο αποτέλεσμα είναι η μείωση της συστολικής και διαστολικής πίεσης, η οποία εμφανίζει την μεγαλύτερη αλλαγή 3-4 ή από άλλες μελέτες 3-6 ώρες μετά από την χορήγηση του χυμού. Κάποιες μελέτες μάλιστα, προτείνουν πως η διαφορά στην αρτηριακή πίεση εξακολουθεί να ανιχνεύεται 24 ώρες μετά την χορήγηση αν και τα επίπεδα των νιτρικών ενώσεων στο πλάσμα έχουν επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα. Η χορήγηση χυμού παντζαριού μελετάται τελευταία και για πιθανά οφέλη κατά την αθλητική απόδοση και περισσότερες μελέτες αναμένονται με ενδιαφέρον.
Πώς μπορούν τα νιτρικά άλατα να μου μειώσουν την πίεση;
Το νιτρικό ανιόν από τα παντζάρι και από άλλες διαιτητικές πηγές (κυρίως απόπράσινα φυλλώδη λαχανικά) μετατρέπεται εν μέρει σε νιτρώδες ανιόν με 2 κύριους μηχανισμούς, ο ένας από τους οποίους μάλιστα εξαρτάται από τα βακτήρια τηςγλώσσας. Το νιτρώδες ανιόν μετατρέπεται με τη σειρά του στους ιστούς, σε μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) μία ένωση με γνωστή αγγειοδιασταλτική δράση. Η επερχόμενη αύξηση στην διάμετρο των αγγείων, που προκαλείται από το μονοξείδιο του αζώτου, οδηγεί στην μείωση της αρτηριακής πίεσης.
Η κατανάλωση νιτρικών ανιόντων, πέρα από την μείωση της πίεσης φέρεται να παίζει κάποιο ρόλο στην προώθηση της ενδοθηλιακής λειτουργίας και στη μείωση της συσσώρευσης των αιμοπεταλίων, ευνοώντας με επιπλέον τρόπους την καρδιαγγειακή λειτουργία.
Το παντζάρι περιέχει άλλες ενώσεις που θα μπορούσαν να εξηγήσουν τα ευρήματα;
Πέρα από το νιτρικό ανιόν, ας μην ξεχνάμε πως τα παντζάρια είναι καλή πηγή καλίου,ενός ιχνοστοιχείου με γνωστό ρόλο στην καλύτερη ρύθμιση της υπέρτασης και πληθώρα πολυφαινολικών συστατικών, κάποια από τα οποία έχουν προταθεί από την βιβλιογραφία για αντιυπερτασικές ιδιότητες.
Είναι ο χυμός παντζαριού η λύση για την υπέρταση;
Χρειάζονται πολύ περισσότερες μελέτες και σε ευρύτερες κλίμακες για να διαπιστωθεί αν όντως ο χυμός παντζαριού θα μπορούσε πραγματικά να προστατέψει από την υπέρταση. Όπως σημειώνουν, ούτως ή άλλως οι ερευνητές τα μακροπρόθεσμα οφέλη παραμένουν αβέβαια, αφού οι περισσότερες από τις δοκιμές που έχουν διενεργηθεί αφορούν πολύ περιορισμένα χρονικά διαστήματα.
Παρ’ όλα αυτά, το παντζάρι και ο χυμός παντζαριού μπορούν να έχουν θέση στοδιαιτολόγιο ενός υπερτασικού στα πλαίσια της δίαιτας DASH, μιας δίαιτας που στηρίζεται ούτως ή άλλως στην κατανάλωση φρούτων και λαχανικών και αποδεδειγμένα μπορεί να συμβάλλει στην καλύτερη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Η μεγάλη συγκέντρωση, βέβαια, του λαχανικού αυτού σε κάλιο είναι κάτι που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη σε άτομα με επιπλέον προβλήματα υγείας, όπως π.χ. νεφρική ανεπάρκεια.

Η υπερβολική γυμναστική βλάπτει!

Μπορεί η υγιεινή διατροφή και η γυμναστική να είναι εθιστική, αλλά δεν πρέπει να το παρακάνετε, καθώς η υπερβολική γυμναστική μπορεί να καταλήξει σε τραυματισμούς και η άκρως υγιεινή διατροφή μπορεί να σας ρίξει τη διάθεση αλλά και να σας γεράσει. 

Διαβάστε παρακάτω τι δεν πρέπει να κάνετε όταν μπαίνετε σε αυστηρό πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής...

Κόβετε απότομα το λίπος και τους υδατάνθρακες: Όταν περιορίζετε αρκετά τις θερμίδες που καταναλώνετε, περιορίζετε και τα θρεπτικά συστατικά που λαμβάνει ο οργανισμός σας, αλλά και την ανανέωση των κυττάρων σας. Επίσης, ακόμα κι όταν δεν καταναλώνετε λίπος παρεμποδίζετε τη σωστή ανάπτυξη των κυττάρων σας. 

Αυτά έχουν ως αποτέλεσμα να δείχνετε γερασμένη αλλά και να αποκτήσετε κακή μνήμη. Με άλλα λόγια καταπονείτε τον οργανισμό σας.

Το παρακάνετε στη γυμναστική: Πολλές φορές νομίζετε πως το να κάνετε περισσότερη γυμναστική από όσο πρέπει θα σας δώσει καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό όμως είναι λάθος, διότι μπορεί να σας δημιουργήσει χρόνιους πόνους στα πόδια αλλά και συχνούς τραυματισμούς στους μύες σας.

Πηγή: myworld.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory