Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Πώς να μπειτε σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό χωρίς έγκυρο εισιτήριο.

free_riders
free_riders

Εγκαταλελειμμένα Στάδια Των Ολυμπιακών Αγώνων Του Πεκίνου

abandoned_venues_beijing_olympics
abandoned_venues_beijing_olympics
abandoned_venues_beijing_olympics
abandoned_venues_beijing_olympics
abandoned_venues_beijing_olympics
abandoned_venues_beijing_olympics

Αντίδραση στο σπίτι του τρόμου .

nightmares_fear_factory_3

Διατηρήστε ξεκούραστα τα πόδια σας

Διατηρήστε ξεκούραστα τα πόδια σας
Πόσες φορές έχετε γυρίσει σπίτι και δεν ξέρετε με ποιο τρόπο να ξεκουράσετε τα πόδια σας, είτε γιατί είναι πρησμένα από την ορθοστασία ή το περπάτημα, είτε γιατί πονάνε; Διαβάστε συμβουλές για να τα διατηρήσετε ξεκούραστα...

- Όταν ξεκουράζεστε έχετε τα πόδια σας ανασηκωμένα πάνω από το ύψος της καρδιάς. Επιπλέον, μην κάθεστε ποτέ με σταυρωμένα πόδια. 

- Φροντίστε να αγοράζετε παπούτσια απογευματινή ώρα που τα πόδια σας θα είναι ήδη πρησμένα και δεν θα υπάρχει ο κίνδυνος να αγοράσετε μικρότερο νούμερο παπούτσια. Ακόμη, ποτέ μην δοκιμάζετε ένα καινούριο παπούτσι καθιστή. 

- Πάντα να σηκώνεστε και να το περπατάτε. Αν κάνετε καθιστική δουλειά, καλό θα είναι ανά τακτά διαστήματα να περπατάτε ανά διαστήματα, ώστε να ξεπιάνεστε. 

- Μην φοράτε σφιχτές κάλτσες, ειδικά αν αυτές σταματούν στο γόνατο. Για να αγοράσετε αθλητικά παπούτσια συμβουλευτείτε τον πωλητή και πείτε γιατί ακριβώς τα θέλετε (τρέξιμο, γυμναστήριο, περπάτημα, κ.λπ.).

- Όταν επιστρέφετε στο σπίτι σας ανακουφίστε τα πόδια σας γεμίζοντας μία λεκάνη με ζεστό νερό και αιθέρια έλαια με καταπραϋντικές ιδιότητες.

Πηγή: myworld.gr

Τα μηνύματα προκαλούν αϋπνίες

Τα μηνύματα προκαλούν αϋπνίες
Η ξέφρενη ζωή και το διάβασμα δεν είναι οι μόνοι λόγοι, που οι φοιτητές στερούνται τον απαραίτητο 8-ωρο ύπνο. Αμερικανική μελέτη αποκαλύπτει έναν ακόμα λόγο: τα γραπτά μηνύματα.

Ο αριθμός των γραπτών μηνυμάτων, που στέλνουν οι φοιτητές, αποτελεί έναν δείκτη για τα προβλήματα ύπνου που αντιμετωπίζουν, αναφέρει σε άρθρο του το περιοδικό «Psychology of Popular Media Culture».

Στην μελέτη, που πραγματοποίησε η καθηγήτρια ψυχολογίας Karla Murdock, εξετάστηκε η σύνδεση μεταξύ του άγχους που προκύπτει από τις διαπροσωπικές σχέσεις των φοιτητών, της συμπεριφοράς που έχουν όσον αφορά την αποστολή γραπτών μηνυμάτων και τρεις δείκτες υγείας τους: την εξάντληση, τα προβλήματα ύπνου και τη συναισθηματική ευεξία. Αν και τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι η επίπτωση των γραπτών μηνυμάτων στην ψυχολογική υγεία των φοιτητών εξαρτιόνταν από τα επίπεδα του στρες που ήδη βίωναν στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, ωστόσο όσο μεγαλύτερος ήταν ο αριθμός των γραπτών μηνυμάτων τόσο χειροτέρευε η ποιότητα του ύπνου τους, ανεξάρτητα από αν προηγουμένως ήταν αγχωμένοι.

Το γεγονός αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι οι φοιτητές νιώθουν πιεσμένοι να απαντήσουν το συντομότερο δυνατόν στα μηνύματα που λαμβάνουν, ανεξάρτητα από το τι ώρα είναι, και στο ότι κοιμούνται με το τηλέφωνο δίπλα τους, με αποτέλεσμα να ξυπνάνε από τις ειδοποιήσεις των εισερχομένων μηνυμάτων. Το τελευταίο, μάλιστα, εύρημα ενισχύει συμπεράσματα προηγούμενων ερευνών, που συνδέουν τη χρήση κινητού τηλεφώνου με τον ύπνο κακής ποιότητας σε εφήβους.

Παράλληλα, η μελέτη διαπίστωσε ότι η συχνή ανταλλαγή μηνυμάτων έκανε τους νέους πιο ευάλωτους στο ψυχολογικό στρες των διαπροσωπικών σχέσεων. Όπως γράφει η Murdock «Τα ευρήματα παρέχουν μια πρώτη ένδειξη ότι η συχνή αποστολή μηνυμάτων μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα σε περιόδους στρες. Αν και θεωρητικά, θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι τα μηνύματα είναι ένας ακατάλληλος τρόπος επικοινωνίας για την αντιμετώπιση του άγχος στις διαπροσωπικές σχέσεις».

Πηγή: vita.gr

6 Εντυπωσιακά Οφέλη Του Τσαγιού

Πιείτε τσάι και διώξτε το άγχος!
Κάποιοι χαρακτηρίζουν το τσάι ως ξεπερασμένο ρόφημα. Κάποιοι άλλοι το έχουν συνδυάσει με τον… παππού τους και τη γιαγιά τους ή ακόμα, με ημέρες που είναι άρρωστοι ή απλά συναχωμένοι. Θα αλλάξουν γνώμη αν ενημερωθούν για τα εντυπωσιακά του οφέλη.
Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, εντάξτε το τσάι στη ζωή σας. Τα τρόφιμα που κατά καιρούς συμβουλεύουν οι διαιτολόγοι να τρώμε, όπως φρούτα, λαχανικά, άπαχα γαλακτοκομικά και άπαχα κρέατα δεν είναι τα μόνα που μπορούν να συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, την καταπολέμηση ασθενειών, την αύξηση των ενεργειακών αποθεμάτων και τη μείωση του άγχους. Για χιλιάδες χρόνια, το τσάι καταναλωνόταν καθημερινά προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στην υγεία των ανθρώπων σε πολλούς πολιτισμούς παγκοσμίως.
Έρευνες έχουν δείξει ότι τα πολύτιμα στοιχεία που υπάρχουν σε ένα μόνο φακελάκι τσαγιού είναι ικανά να κάνουν θαύματα στην υγεία, γι’ αυτό το λόγο αξίζει να εντάξουμε το τσάι στην καθημερινότητά μας, καθώς μονάχα οφέλη θα έχουμε και καμία παρενέργεια.
Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πλεονεκτήματα του τσαγιού είναι:
  • Το τσάι συντελεί στη διατήρηση του υγιούς σωματικού βάρους
Μια έρευνα του 2011 για το περιοδικό Obesity έδειξε ότι τα ποντίκια στα οποία δινόταν διατροφή υψηλών λιπαρών αλλά και θρεπτικά στοιχεία που υπάρχουν στο πράσινο τσάι έπαιρναν βάρος με χαμηλότερο ρυθμό από ό,τι τα ποντίκια που δεν λάμβαναν τα ίδια θρεπτικά στοιχεία του τσαγιού. Τα ευρήματα αυτής της έρευνας υποδεικνύουν ότι τα εκχυλίσματα του πράσινου τσαγιού μπορούν ακόμα και να εμπλακούν στο σχηματισμό του λίπους του σώματος.
Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε, ωστόσο, είναι ότι όταν μιλάμε για πράσινο τσάι, εννοούμε το βότανο κι όχι το πράσινο τσάι του εμπορίου που κυκλοφορεί στα ψυγεία και είναι γεμάτο ζάχαρη. Αν θέλετε να πιείτε αυθεντικό πράσινο τσάι, προμηθευτείτε το βότανο και βράστε το ή αγοράστε τα κλασικά σακουλάκια τσαγιού που κυκλοφορούν στα μαγαζιά.
  • Το πράσινο τσάι βοηθάει την όραση
Τα μάτια, όπως και κάθε σημείο του σώματος, μπορεί να υποφέρουν από οξειδωτικό στρες (διαταραχή της ισορροπίας της παραγωγής δραστικών μορφών οξυγόνου), γεγονός που τα κάνει πιο επιρρεπή στις ασθένειες. Η κατανάλωση ορισμένης ποσότητας πράσινου τσαγιού καθημερινά θα μπορούσε να προλάβει διάφορες ασθένειες, καθώς, όπως έδειξε μια έρευνα του 2010, τα συστατικά του πράσινου τσαγιού επηρεάζουν τους ιστούς των ματιών, ειδικά τον ιστό που σχετίζεται με τον αμφιβληστροειδή. Συνεπώς, εντάξτε σήμερα κιόλας το πράσινο τσάι στη ζωή σας για να έχετε καλύτερη όραση.
  • Το λευκό τσάι σάς κάνει να φαίνεστε νεότεροι
Το λευκό τσάι έχει μεγάλη συγκέντρωση πολυφαινολών (πράγμα πολύ θετικό), οι οποίες έχουν απίστευτα οφέλη. Μια πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι οι άνθρωποι που πίνουν τσάι έχουν πιθανότατα βρει το ελιξίριο της νεότητας στην κούπα τους! Στην έρευνα, τα εκχυλίσματα λευκού τσαγιού πρόλαβαν την εμφάνιση ρυτίδων, ενδυναμώνοντας την ελαστίνη και το κολλαγόνο, δυο σημαντικούς παράγοντες που εμποδίζουν την εμφάνιση ρυτίδων και γραμμών έκφρασης. Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το λευκό τσάι μπορεί να διατηρήσει τις αρθρώσεις σας σε καλύτερη κατάσταση.
  • Το μαύρο τσάι μπορεί να μειώσει το άγχος
Αν νιώθετε αγχωμένοι, τότε ένα φλιτζάνι μαύρου τσαγιού θα σας βοηθήσει να αποβάλετε το στρες. Μια έρευνα απέδειξε ότι το μαύρο τσάι κατάφερε να μειώσει τα επίπεδα των ορμονών που σχετίζονται με το άγχος στους συμμετέχοντες. Ωστόσο, τα οφέλη δεν σταματούν εδώ, καθώς το άγχος αυξάνει και την αρτηριακή πίεση, γεγονός πολύ επικίνδυνο, μιας και αυξάνονται οι πιθανότητες καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού. Μια έρευνα όμως που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό American Medical Association έδειξε ότι η κατανάλωση μαύρου τσαγιού επί έξι μήνες μειώνει τη συστολική πίεση του αίματος.
  • Το τσάι καταπολεμά το διαβήτη
Έρευνα του 2010, η οποία αξιολόγησε διάφορα είδη τσαγιών με καφεΐνη, απέδειξε ότι η καφεΐνη στο τσάι μπορεί να συντελέσει στη μείωση του συνολικού κινδύνου του διαβήτη.
  • Το τσάι μπορεί να δυναμώσει την καρδιά
Μια έρευνα έδειξε ότι το πράσινο τσάι μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία του ενδοθηλίου πολύ γρήγορα μετά την κατανάλωσή του. Ωστόσο, φροντίστε να αντισταθείτε στον πειρασμό της προσθήκης γάλακτος στο τσάι σας, αν το πίνετε για καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία, καθώς η καζεΐνη του γάλακτος μπορεί να μειώσει τα καρδιοαγγειακά οφέλη που έχετε από το τσάι.
Γενικότερα, το τσάι είναι από τα καλύτερα ροφήματα που μπορείτε να πιείτε. Πάρτε το βότανο ή τα σακουλάκια του εμπορίου και απολαύστε το ζεστό ή κρύο. Με οποιονδήποτε τρόπο, το τσάι είναι εκπληκτικό κι έχει απίστευτα πλεονεκτήματα.
Αν ήδη έχετε εντάξει το τσάι στη ζωή σας, συνεχίστε να το πίνετε, αν όμως δεν το είχατε σε εκτίμηση, είναι καιρός να αναθεωρήσετε και να ανακαλύψετε όλα τα οφέλη που κρύβει πίσω από τα διάφορα αρώματα και τις γεύσεις στις οποίες υπάρχει.
Πηγή: news.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory