Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Τσιουάουα Milly Είναι το Μικρότερο Σκυλί Στον Κόσμο

Υποβρύχιο Στο Κέντρο Του Μιλάνου

submarine_01
submarine_01
submarine_01
submarine_01
submarine_01
submarine_01
submarine_01

Τέχνη στον δρόμο .



10 συμβουλές για να το κάψεις… το περιττό λίπος!

10 συμβουλές για να το κάψεις... το περιττό λίπος!
Ξέρεις πια ότι δεν είναι κάθε δίαιτα κατάλληλη για σένα. Ξέρεις, επίσης, ότι δεν έχει τόση σημασία να χάσεις βάρος, αν αυτό δεν είναι λίπος (αλλά υγρά και μυική μάζα).
Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς σου δίνει 10 συμβουλές, που αν τις ακολουθήσεις στην καθημερινότητά σου, θα δώσεις στον οργανισμό σου τα εργαλεία που χρειάζεται για να κάψει αποτελεσματικά το περιττό λίπος -αυτός είναι ο εχθρός σου!
  • ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ!
1. Βάλε στο τραπέζι σου κάτι από το γαλλικό savoir vivre. Μην ξεκινάς το γεύμα σου με το κυρίως πιάτο. Ετοίμασε μια νόστιμη και ελαφριά σαλάτα ή μια σούπα -ο καιρός το επιτρέπει σιγά, σιγά- για πρώτο πιάτο.
2. Επίλεξε έξυπνα σνακς. Ο καλύτερος τρόπος για να διώξεις το αίσθημα της πείνας είναι να τρως κάθε 3-4 ώρες -τρία μικρά γεύματα- και ανάμεσά τους υγιεινά σνακ.
Πλούσια σε πρωτεΐνες σνακ (όπως ένα γιαούρτι ή ένα βραστό αυγό) ή πλούσια σε φυτικές ίνες (όπως μπάρες δημητριακών ή houmous με crudités [=ωμά λαχανικά]) είναι οι καλύτερες επιλογές για να είσαι χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
3. Μην ξεχνάς την πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη θα προστατέψει τους μύες σου. Θυμήσου πως ο στόχος δεν είναι να ατροφήσουν αυτοί, αλλά να μειωθεί το λίπος του σώματος. Δοκίμασε λοιπόν ελαφρώς μεγαλύτερες μερίδες άπαχης πρωτεΐνης όπως άπαχο κρέας, ψάρια, οστρακοειδή, αυγά και γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά (π.χ. αποβουτυρωμένο γάλα, τυρί cottage, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά).
4. Ετοίμασε ένα “βασιλικό” γεύμα! Όχι δεν εννοώ να περιλαμβάνει και του… πουλιού το γάλα. Για τη διακόσμηση μιλάω. Για ένα όμορφα στρωμένο τραπέζι και σε…απόσταση ασφαλείας από αντικείμενα και δραστηριότητες που θα σου αποσπάσουν την προσοχή. Αλλιώς πως θα πάρει το μήνυμα ο εγκέφαλος ότι τρως;
5. Βάλε τις φυτικές ίνες στη διατροφή σου. Αντικατάστησε το ψωμί με ολικής άλεσης, το ρύζι με καφέ ρύζι και τα απλά ζυμαρικά με ολικής άλεσης. Βάλε στο πρόγραμμα πεντανόστιμα πιάτα με φασόλια, φακές και άλλα όσπρια, ακόμη και στις σαλάτες σου.
6. Μη διαλέγεις τον εύκολο δρόμο στο τραπέζι σου. Αγνόησε το fast food. Τα φαγητά εκείνα που απαιτούν περισσότερο χρόνο, αλλά και “κόπο” από μέρους σου για να καταναλωθούν είναι η καλύτερη επιλογή. Π.χ μια τραγανή σαλάτα ή το ψάρι με κόκκαλα δεν μπορούν να φαγωθούν βιαστικά, και θα σε αναγκάσουν να τρώς πιο αργά! Με αυτό τον τρόπο θα αισθανθείς χορτάτη πιο γρήγορα και έχοντας φάει λιγότερο.
7. Φρόντισε να αυξήσεις τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή σου. Εκτός των άλλων ευεργετικών τους επιρροών, είναι πλούσια σε νερό για ενυδάτωση και προστασία. Μην ξεχνάς επιπλέον τις βιταμίνες που σου παρέχουν.
8. Αντίστρεψε τη φράση “Θα φάμε και θα πιούμε”! Εσύ πιες πρώτα και μετά φάε. Ένα μεγάλο ποτήρι χυμό λαχανικών, δροσιστικό νερό ή και χυμό φρούτων 10 λεπτά πριν κάτσεις στο τραπέζι! Θα φας λιγότερο.
9. Μην βιάζεσαι όταν τρως. Είναι η πιο θανάσιμη “διατροφική” εντολή! Το αργό και καλό μάσημα της τροφής είναι το Α και το Ω για σωστή διατροφή. Μάσησε τα τρόφιμα επιμελώς και εστίασε σε αυτό που τρως – όλα αυτά βοηθούν να επιβραδύνουν το ρυθμό με τον οποίο τρώς. Όταν τρώς αργά, θα αισθανθείς χορτάτη γρηγορότερα. Άρα; Θα φας λιγότερο.
10. Ένα μήλο την ημέρα το… λίπος θα το κάνει πέρα. Η πιο κατάλληλη εποχή για να έχεις ολόφρεσκα μήλα στο ψυγείο. Να λοιπόν τι πρέπει να κάνεις: φάε ένα μήλο πριν το γεύμα και να είσαι σίγουρη ότι θα εχεις αίσθημα πληρότητας και δεν θα το παρακάνεις κατά τη διάρκεια του γεύματος. Άρα; Θα φας λιγότερο!
Πηγή: Tlife.gr

Tεχνητό πόδι κινείται με τη σκέψη

Ένας 32χρονος που έχασε το πόδι του από τον μηρό και κάτω έγινε ο πρώτος ασθενής που περπατά με βιονικό πόδι ελεγχόμενο με τη δύναμη της σκέψης.

Η τεχνολογία που παρουσιάζεται στο «New England Journal of Medicine» είχε ήδη αξιοποιηθεί σε προθέματα για τα χέρια, μέχρι σήμερα όμως δεν είχε αξιοποιηθεί στα κάτω άκρα.

Το ρομποτικό πόδι που απέκτησε ο Βαν Βότερ αναγνωρίζει τα ηλεκτρικά σήματα που μεταδίδει το ισχιακό νεύρο στον μηρό, ερμηνεύει αυτά τα σήματα και στέλνει εντολές σε δύο κινητήρες που βρίσκονται στο γόνατο και τον αστράγαλο.

Χάρη στο ρομποτικό πρόθεμα, ο Βότερ μπορεί να εκτελεί μια σειρά περίπλοκων κινήσεων με συνεχή ροή - μπορεί να περπατά, να ανεβοκατεβαίνει σκάλες, να σηκώνεται και να κάθεται χωρίς τους ειδικούς χειρισμούς που απαιτούν τα συμβατικά τεχνητά μέλη.

Για παράδειγμα, όταν ανέβαινε σκάλες με το προηγούμενο τεχνητό άκρο, ο 32χρονος έπρεπε να πατά πάντα το ίδιο πόδι στο επόμενο σκαλί. Τώρα, όμως, μπορεί να χρησιμοποιεί τα κάτω άκρα του εναλλάξ.

Για συγκεκριμένη κατηγορία ασθενών

Το μόνο πρόβλημα με τη νέα τεχνολογία είναι ότι μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε ασθενείς που έχουν υποβληθεί σε ειδική χειρουργική επέμβαση αμέσως μετά τον ακρωτηριασμό. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι χειρουργοί κόβουν και αχρηστεύουν τα κύρια κινητικά νεύρα.

Ο Βαν Βότερ ήταν ο πρώτος ασθενής στον οποίο τα κινητικά νεύρα του ποδιού δεν αποκόπηκαν. Αντίθετα, οι άκρες του ισχιακού νεύρου που ελέγχει το πόδι συνδέθηκαν χειρουργικά στον δικέφαλο μυ στο πίσω μέρος του μηρού. 

Η επέμβαση και οι δοκιμές του ρομποτικού ποδιού πραγματοποιήθηκαν στο Ινστιτούτο Αποκατάστασης του Σικάγο με χρηματοδότηση του αμερικανικού στρατού, ο οποίος σχεδιάζει να αξιοποιήσει την τεχνολογία σε ακρωτηριασμένους στρατιώτες.

Έπειτα από μερικούς μήνες εκπαίδευσης, ο ασθενής είχε μάθει να ελέγχει το δικέφαλο μυ σκεπτόμενος ότι κινούσε το πόδι που έλειπε.

Τα ρομποτικό πόδι καταγράφει με μια σειρά ηλεκτροδίων τα ηλεκτρικά σήματα του ισχιακού νεύρου. Ο επεξεργαστής του αποφασίζει ποια κίνηση θέλει να εκτελέσει ο χρήστης, και στέλνει τις αντίστοιχες εντολές στις μηχανικές αρθρώσεις του γονάτου και του αστραγάλου.

Επιπλέον, όμως, το τεχνητό μέλος διαθέτει γυροσκόπιο, επιταχυνσιόμετρο και άλλους αισθητήρες που αυξάνουν την ακρίβεια της κίνησης.

Οι αισθητήρες αυτοί από μόνοι τους επιτρέπουν στο τεχνητό μέλος να εκτελεί τη σωστή κίνηση στο 87% των περιπτώσεων. Αξιοποιώντας ταυτόχρονα και τα σήματα που καταγράφουν τα ηλεκτρόδια, η ακρίβεια ανεβαίνει στο 98%.

Επόμενος στόχος, επισημαίνουν οι ερευνητές, είναι να μηδενίσουν αυτά τα λάθη ώστε να αποφεύγονται οι πτώσεις.

O Βότερ, πάντως, είναι ήδη πολύ ικανοποιημένος. Επέδειξε μάλιστα τις ικανότητες του ποδιού του ανεβαίνοντας τους 103 ορόφους ενός ουρανοξύστη στο Σικάγο.
http://www.tovima.gr

Όταν μια πλωτή γέφυρα δεν αντέχει το βάρος των οχημάτων

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory