Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2013

Ελβετικα Μαχαίρια Στρατού

clasp_knife
clasp_knife
clasp_knife
clasp_knife
clasp_knife
clasp_knife
clasp_knife

Κορίτσια με μαύρισμα

tan_lines
tan_lines

ΘΕΜΑΤΙΚΌ ΠΆΡΚΟ ΤΟΥ ΟΖ






Πάλι πατάτες; -Ναι πάλι πατάτες...

Στην ταινία «Ο άνθρωπος που έτρεχε πολύ» (1973) ο Παπαδόπουλος κραυγάζει απεγνωσμένος που πάλι προσφέρονται πατάτες ως γεύμα στοοικογενειακό τραπέζι. Ο Βέγγος απαντά αφοπλιστικά δοξάζοντας το Θεό που ακόμαυπάρχουν πατάτες να θρέψουν την οικογένεια...
Οι πατάτες αποτελούν ένα από τα πιο κοινά τρόφιμαστο ελληνικό τραπέζι. Είναι γνωστή η ιστορία της έλευσης της πατάτας στη χώρα μας υπό τον Ιωάννη Καποδίστρια. Λέγεται (είναι μύθος πλέον), ότι τις πρώτες πατάτες που ήρθαν στη χώρα μας τις αποθήκευσε, αφήνοντας τις χωρίς φύλαξη ώστε να μπορούν οι επιφυλακτικοί Έλληνες να τις «κλέψουν», άρα και να τις γευτούν εν τέλει..
Η παραγωγή πατάτας κρίνεται εξαιρετικά σημαντική θρέφοντας πολλούς ανθρώπους κατά τους Παγκόσμιους Πολέμους. Σήμερα στη χώρα μας είναι επίκαιρη η παρουσία της πατάτας στο ελληνικό τραπέζι, καθώς πέρα από την σπουδαία γεύση της, αποτελεί φθηνή επιλογή και εύκολη λεία στα χέρια του μάγειρα.
Δύσκολα μπορεί να δηλώσει κάποιος: «δε μου αρέσουν καθόλου οι πατάτες». Η γεύση της είναι «ουδέτερα» ή «κοινά» αρεστή! Το ότι μπορεί να ψηθεί, να βραστεί, να τηγανιστεί σε οποιοδήποτε σχήμα δίνει στον καταναλωτή ανεξάντλητες επιλογές.
Όμως, αποτελεί και αξιόπιστη διατροφική επιλογή! Μία μέτρια πατάτα προσφέρει περίπου 3γρ φυτικών ινών και καλύπτει περίπου το 25% σε ανάγκες βιταμίνης C. Μαζί με όσπρια μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της απορρόφησης του φυτικού σιδήρου (των οσπρίων). Γενικά ο συνδυασμός της με λαχανικά και όσπρια (γευστικά και πρακτικά είναι εύκολος) δίδει θρεπτικότατα πιάτα, αλλά και οικονομικά!
Εκτός από αξιόπιστη επιλογή είναι και παρεξηγημένη. Πολλοί διατείνονται ότι όταν θέλουν να αδυνατίσουν πρέπει να διακόψουν την κατανάλωση πατάτας (του κυριότερου εκπροσώπου αμύλου) γενικά ή το συνδυασμό της με κρέας, ψάρι, λέγοντας ότι τους παχαίνει.. Πρόκειται περί αστήρικτου «αστικού» μύθου. Αυτό που μετράει είναι η συνολική ποσότητα θερμίδων που παίρνουμε από το εκάστοτε γεύμα και όχι αν αυτό περιέχει συνδυασμό πατάτας και πρωτεΐνης.
Τρώτε ελληνικές πατάτες
Η Ελλάδα παρουσιάζει μεγάλη παραγωγή πατάτας. Το 2011 παρουσίασε παραγωγή705.000 τόνους (μειωμένη αρκετά). Κατά το 2012 υπήρξε το «κίνημα της πατάτας» ως ανάγκη αλληλοϋποστήριξης καταναλωτών και παραγωγών, με σκοπό τη μείωση τηςενδιάμεσης κερδοσκοπίας. Η Αρκαδία αποτελεί περιοχή με αξιοσημείωτη παραγωγή πατάτας, πολύ καλής ποιότητας και γεύσης! Μάλιστα τέλη Αυγούστου γιορτάζεται η συγκομιδή της με την περίφημη «γιορτή της πατάτας» στη Μαντινεία.
Σύσταση Πατάτας (ωμής)/100g:
  • Θερμίδες: 75kcal
  • Υδατάνθρακες: 17,2g
  • Κάλιο: 360mg
  • Μαγνήσιο: 17mg
 Μετά από σχολαστικό πλύσιμο μιας πατάτας (που είναι σε καλή κατάσταση) μπορείτε να καταναλώσετε τη θρεπτικότατη φλούδα της 'Αλλο βραστή.. Άλλο ψητή.. άλλοτηγανητή
  • Πατάτα βραστή (100g): 72 θερμίδες
  • Πατάτα ψητή (100g): 77 θερμίδες
  • Πατάτα τηγανητή (100g): 280 θερμίδες
 *Μπορείτε να μειώσετε το θερμιδικό φορτίο της τηγανητής πατάτας κόβοντας τη σεμεγαλύτερα κομμάτια και βάζοντας απορροφητικό χαρτί. Ακόμα μπορείτε να τη ψήσετεψιλοκομμένη στο φούρνο (μοιάζει με τηγανητή!)

Τα Μεγαλύτερα Λάθη Που Κάνουμε Στη Γυμναστική

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε στη γυμναστική (1)
Νιώθεις έναν πόνο στη μέση και ένα τράβηγμα στον αυχένα; Μήπως στην προσπάθειά σου να γίνεις fit καταπονείς το σώμα σου;
Κάτσε λίγου και αναρωτήσου: γιατί κάνεις γυμναστική; Για να χωρέσεις στο τζιν που είχες στο λύκειο, για να δεις τον πωπό σου να ανεβαίνει πιο ψηλά, για να κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και να λες “φτου σου κούκλα μου”, για να σου φτιάξει η ψυχολογία. Εν ολίγοις κάνεις γυμναστική για να νιώσεις καλά. Και καλά νιώθεις όταν γυμνάζεσαι και σωστά.
Έλα όμως που πολλοί από εμάς, κάτι κάνουμε λάθος και ανοίγουμε την πόρτα σε τραυματισμούς. Και μετά δεν σταματάμε να κάνουμε παράπονα για τα γόνατα, τη μέση, την πλάτη, το αυχένα και ό,τι άλλο βρίσκεται μέσα σε αυτό το κορμί.
Οι ειδικοί λένε πως το μυστικό για να μην γυρίζουμε σπίτι μας λες και είχαμε πάει πριν στο πόλεμο είναι η ποιότητα και όχι η ποσότητα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να συγκεντρωθείς σε τρία απλά πράγματα: σωστή στάση του σώματός, μείωση του βάρους που σηκώνεις και να μην ντρέπεσαι να ζητήσεις τα φώτα ενός γυμναστή.
Πάρε όμως και μερικές ακόμα πιο συγκεκριμένες συμβουλές:
  • Για τις κάμψεις δικεφάλων με βαράκια
Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε στη γυμναστική (2)
Το πιο κοινό λάθος που γίνεται εδώ είναι πως όταν προσπαθήσεις να σηκώσεις κάτι πολύ βαρή, δεν δουλεύει τους δικέφαλούς σου, αλλά επιβαρύνεις τους ώμους. Δοκίμασε, λοιπόν, να έχεις την πλάτη σου ίσια και τους ώμους σου χαλαρούς. Περιόρισε την κίνηση στους αγκώνες και από την πλήρη έκταση πήγαινε κατευθείαν στην κάμψη. Απόφυγε να ξεκουράζεις του αγκώνες σου στη μέση, γιατί αυτό μεταφέρει το βάρος από τα χέρια στον κορμό.
  • Για τα ροκανίσματα
Νιώθεις μία ένταση στον αυχένα σου και αυτό δεν είναι καλό. Πήγαινε αργά και χαμηλά. Να εκπνέεις από το στόμα όταν σηκώνεσαι και να εισπνέεις από τη μύτη καθώς κατεβαίνεις. Το να σηκώνονται έστω και ελαφρώς τα πόδια σημαίνει ότι βοηθούν και τα ισχία.
  • Για τα καθίσματα
Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε στη γυμναστική (3)
Όταν δεν έχεις καλή κορμοστασιά, τότε βάζεις πολύ ένταση χαμηλά στην πλάτη και δεν δουλεύεις τα πόδια. Πριν από κάθε κάθισμα σιγουρέψου ότι οι φτέρνες σου πατάνε καλά κάτω στο έδαφος και η σπονδυλική σου στήλη μακραίνει. Το λύγισμα γίνεται από τα γόνατα.
  • Για τη σανίδα
Νιώθεις να καταρρέεις και νιώθεις πως καταπονείς τη μέση σου. Σταμάτα. Σκέψου πως στη σανίδα πρέπει να βρίσκεσαι σε μία ευθεία γραμμή η οποία ξεκινά από τους ώμους σου, μέχρι τους γοφούς σου, τα γόνατα και τους αστραγάλους. Επίσης σφίξε κοιλιά. Σαν να σε τράβαγαν φωτογραφία. Έτσι μπράβο.
  • Για τα lunges
Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε στη γυμναστική (4)
Ωραία τα γόνατά σου, αλλά αν συνεχίζεις να τα βάζεις μπροστά από τα δάχτυλα των ποδιών σου δεν θα τα έχεις και για πολύ καιρό. Ξεκίνα από χαμηλή θέση ώστε να μπεις σωστά στη θέση. Η κνήμη σου πρέπει να είναι κάθετη στο έδαφος και τα γόνατο να βρίσκεται πάνω από τον αστράγαλο. Ρίχνε κλεφτές ματιές ώστε να είσαι σίγουρος πως μπορείς να βλέπεις τα δάχτυλα των ποδιών σου.
Πηγή: cosmo.gr

Τι ήταν η περίφημη κλανιόλα;

Μάθετε για το ιστορικό και τιμημένο όργανο απαγωγής των δύσοσμων αερίων εκτός δωματίου!
Η ιστορία μας αρχίζει (και τελειώνει φυσικά) στα Επτάνησα του περασμένου αιώνα, όπου οι ευγενείς σκαρφίστηκαν έναν ομολογουμένως ιδιαίτερο τρόπο για να απαλλαχθούν από τις δυσάρεστες αναθυμιάσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Ναι, καλά καταλάβατε, η κλανιόλα ήταν απαραίτητο οικιακό σκεύος στα σπιτικά της υψηλής κοινωνίας των Επτανήσων, σαφώς ορισμένη στα προικοσύμφωνα της εποχής για το νυφικό κρεβάτι!
Η ιδιόρρυθμη συσκευή με την απλούστατη λειτουργία αποτελούταν από ένα χωνί και ένα μακρύ λάστιχο, το οποίο δεν χρησίμευε σε τίποτα άλλο από το να διοχετεύει τις ενοχλητικές οσμές της πορδής, που εγκλωβίζονται συνήθως κάτω από τα σκεπάσματα, μακριά από το κρεβάτι του αντρόγυνου.
Όσο κι αν ο όρος εγείρει σήμερα υποτιμητικές συνδηλώσεις, η ξακουστή κλανιόλα έζησε και βασίλεψε επί μακρόν στα Επτάνησα, με τον όρο να αντλεί την καταγωγή του από την κερκυραϊκή διάλεκτο, αν και οι ρίζες της χάνονται στα βάθη των ετών.
Kλανιόλα (2)
Το εργαλείο που κρατούσε τα πράγματα στην κρεβατοκάμαρα καθαρά και ευωδιαστά έφτανε μέχρι το παράθυρο, για να βρίσκουν τη λυτρωτική διέξοδό τους οι δυσώδεις αναθυμιάσεις της νύχτας. Συνήθως ήταν υφασμάτινο ή δερμάτινο, υπήρχαν ωστόσο και ασημένιες εκδοχές του.
Το καινοτόμο σύστημα εξαερισμού του κρεβατιού αποτελούσε μάλιστα απαραίτητο συμπλήρωμα της νυφιάτικης επτανησιακής προίκας, που όριζε ρητά την κλανιόλα στα απαραίτητα αξεσουάρ του κρεβατιού για το νιόπαντρο ζευγάρι: κοκετίνα με ντεστιέρες και μπαλντακί (κρεβάτι με κάγκελα και ουρανό δηλαδή), μαξιλάρια με ντεμέλες ρικαμάδες (μαξιλάρια με κεντημένες μαξιλαροθήκες), τσαγκούλι (δοχείο νυκτός), αναπαψόλια, σκαλνταλέτο και φυσικά η κλανιόλα (ή κλανιόρα), ο σωλήνας που κρέμεται πίσω από το κρεβάτι για την απομάκρυνση των δυσάρεστων οσμών.
Kλανιόλα (3)
Η κλανιόλα εισήχθη στην τάξη των επτανήσιων ευγενών από τους αριστοκράτες της Ευρώπης, κυρίως μέσω Ιταλίας («piritera»), όπου το οικιακό σκεύος χρησιμοποιούταν κατά κόρον. Ήταν μάλιστα η συχνή βρώση οσπρίων που επέβαλε τη χρήση της κλανιόλας στα σπιτικά των επτανήσιων ευγενών!
Εκδοχή της επτανησιακής κλανιόλας συναντούμε και στην Κύπρο, με το ένδυμα (που έμοιαζε με σκελέα) να φοριέται από τον άντρα και να δένεται σφιχτά στη μέση και τους αστραγάλους για να φυλακίζει εντός του τα δύσοσμα αέρια, τα οποία έβρισκαν διέξοδο από ελαστικό αγωγό εκτός δωματίου.
Kλανιόλα (4)
Ο θρύλος θέλει μάλιστα βασιλική κλανιόλα να βγαίνει σε δημοπρασία στον οίκο Sotheby’s του Λονδίνου, απ’ όπου και το κάτωθι απόσπασμα: «Το επόμενο αντικείμενο της συλλογής Γλύξμπουργκ, νούμερο 324 στους καταλόγους σας, είναι η χειροποίητη ασημένια κλανιόλα του Βασιλέως Γεωργίου του Β’, κατασκευασμένη από τον οίκο Bochler του Αμβούργου το 1894. Τιμή εκκίνησης 75.000 στερλίνες. Ακούω 75.000;»…
Πηγή: Newsbeast.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory