Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

World Body Painting Festival In Austria

world_body_paint_festival_austria
world_body_paint_festival_austria

Ο θρόνος των Keyboard

keyboard_throne
keyboard_throne
keyboard_throne
keyboard_throne
keyboard_throne
keyboard_throne

Ομορφα σύννεφα στην Μοντάνα .

skyfall_07
skyfall_07

Δίαιτα Χωρίς Γλουτένη: Χάνεις Ή Παχαίνεις;

Δίαιτα χωρίς γλουτένη: χάνεις ή παχαίνεις;
Μια νέα τάση που επικρατεί πλέον στην μάχη για την απώλεια των παραπανίσιων κιλών είναι η δίαιτα της γλουτένης. Η εν λόγω δίαιτα η οποία κάνει θραύση στο εξωτερικό αποκτά όλο και περισσότερους φανατικούς υποστηρικτές και την χώρα μας. Την ίδια στιγμή πολλοί διάσημοι ακολουθούν την μόδα η οποία υπόσχεται εύκολη απώλεια κιλών μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Τι σημαίνει όμως η δίαιτα χωρίς γλουτένη; Πόσο αποτελεσματική είναι;
Σύμφωνα με τους διαιτολόγους η δίαιτα αυτή βασίζεται στην κατανάλωση αποκλειστικά και μόνων τροφίμων που δεν περιέχουν ως συστατικό την γλουτένη η οποία συνήθως περιέχεται σε τρόφιμα όπως τα δημητριακά, το σιτάρι , το κριθάρι και η σίκαλη.
  • Τι επιτρέπεται;
Όσοι αποφασίσουν να ακολουθήσουν αυτή την δίαιτα θα πρέπει να γνωρίζουν ότι θα μπορούν να καταναλώνουν συγκεκριμένα προϊόντα όπως:
• Φασόλια, σπόροι, ξηροί καρποί στη φυσική μη επεξεργασμένη μορφή τους
• αυγά
κρέατα, ψάρια και πουλερικά (όχι πανέ, επικαλυμμένα ή μαριναρισμένα)
Φρούτα και λαχανικά
• Γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα: φρέσκο, εβαπορέ, σκόνη, συμπυκνωμένο, πλήρες και αποβουτυρωμένο γάλα, κρέμες από γάλα και καλαμποκάλευρο ή ριζάλευρο, γιαούρτι, τυριά.
• Δημητριακά: ψωμί, φρυγανιές, κράκερς κ.α. παρασκευασμένα από ελεύθερα γλουτένης άλευρα (καλαμποκάλευρο, ρυζάλευρο, πατατάλευρο, αλεύρι από σόγια)
• Πατάτες, γλυκοπατάτες, ρύζι, καλαμπόκι, χυλός από καλαμπόκι
• όσπρια
• Σούπες, αφεψήματα, μη εμπλουτισμένο κακάο, ζάχαρη, μέλι, μαρμελάδα, ζελές, σιρόπια, ορισμένες καραμέλες, καρύδα, αλάτι, πιπέρι, κανέλλα, μπαχαρικά, καρυκεύματα, μυρωδικά, ελιές, ξίδι από σταφύλια, σόδα, μουστάρδα, σάλτσα από ντομάτα.
Βασική προϋπόθεση για την επιτυχία της δίαιτας είναι η αποφυγή κατανάλωσης σιτηρών που περιέχουν μέσα την γλουτένη.
  • Τι απαγορεύεται
Δια ροπάλου στην εν λόγω δίαιτα απαγορεύεται η κατανάλωση τροφίμων και ποτών που περιέχουν την γλουτένη όπως : Κριθάρι (βύνη) πλιγούρι, αλεύρι σκληρό,φαρίνα,σιμιγδάλι, σιτάρι, ορισμένα τυριά, κατεργασμένα κρέατα καιαλλαντικά που δεν αναφέρουν την σύσταση τους.
Επίσης απαγορεύεται η κατανάλωση κανονικού ψωμιού, μακαρόνια και σπαγγέτι που περιέχουν γλουτένη, τα διάφορα σνακ που κυκλοφορούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ αλλά και αλκοολούχα ποτά όπως η μπύρα το ουίσκι η βότκα το λευκό ξίδι σούπες επιδόρπια και γλυκά εμπορίου που συνήθως περιέχουν σαν συστατικό τους την ουσία αυτή.
Ορισμένα μπαχαρικά και καρυκεύματα κατεργασμένα, έτοιμες σάλτσες, οι σάλτσες των κονσερβών.
Όπως εξηγούν οι ειδικοί όποιος ακολουθεί την δίαιτα χωρίς γλουτένη πρέπει να έχει τα μάτια του δεκατέσσερα καθώς το συστατικό αυτό βρίσκεται καλά κρυμμένο σε πολλά τρόφιμα ενώ περιέχεται σε πολλές βιταμίνες και σε αρκετά φάρμακα. Πάντως για καλό και για κακό πριν αποφασίσετε να προχωρήσετε στη συγκεκριμένη δίαιτα καλό θα ήταν να απευθυνθείτε στον οικογενειακό σας γιατρό.
  • Τελικά τα κιλά χάνονται
Σύμφωνα με τους ειδικούς η απώλεια βάρους επιτυγχάνεται λόγω της αφαίρεσης από το διαιτολόγιο τροφίμων που περιέχουν γλουτένη, τα οποία όμως είναι φορτωμένα συχνά με πυκνές ποσότητες εξευγενισμένων υδατανθράκων, όπως είναι τα αρτοπαρασκευάσματα, τα ζυμαρικά, τα μπισκότα, τα κουλούρια κλπ.
Όσοι ακολουθούν την δίαιτα αυτή για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να μην λαμβάνουν τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά αλλά και βιταμίνες όπως είναι ο σίδηρος, το ασβέστιο, οι φυτικές ίνες αλλά και αλλά πολύτιμα θρεπτικά συστατικά όπως είναι το φυλλικό οξύ.
Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι την δίαιτα χωρίς γλουτένη συνήθως την ακολουθούν οι πάσχοντες από κοιλιοκάκη, αυτισμό, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα (ΔΕΠ) ή είναι αλλεργικοί στο σιτάρι.
Πηγή: iatropedia.gr

Ο εγκέφαλος λειτουργεί καλύτερα όταν ενυδατώνεται

Ο εγκέφαλος λειτουργεί καλύτερα όταν ενυδατώνεται
Αν δυσκολεύεστε να βρείτε απαντήσεις σε κάτι που σάς απασχολεί, δοκιμάστε να... πιείτε ένα ποτήρι νερό.

Έρευνα του πανεπιστημίου East London υποστηρίζει ότι όταν πίνει κανείς νερό, «ακονίζει» το μυαλό του. Η επίδραση είναι, μάλιστα, ακόμη πιο έντονη όταν κάποιος διψάει.

Οι επιστήμονες που διεξήγαγαν τη μελέτη, πιστεύουν ότι όταν ανακουφιστεί η αίσθηση της δίψας, ο εγκέφαλος μπορεί να συγκεντρωθεί καλύτερα με τα ζητήματα που τον απασχολούν.

Στο πείραμα συμμετείχαν 34 άντρες και γυναίκες, από τους οποίους ζητήθηκε να κάνουν κάποια πνευματικά τεστ μετά το πρωινό, μία φορά έχοντας φάει μόνο μια μπάρα δημητριακών και άλλη μία με τη μπάρα δημητριακών να συνοδεύεται και από ένα μπουκάλι νερό.

Κανείς από τους συμμετέχοντες δεν είχε φάει ή πιει κάτι κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ πριν από το πείραμα ερωτήθηκαν πόσο έντονη ήταν η δίψα τους.

Όσοι ανέφεραν ότι δεν ένιωθαν ιδιαίτερα διψασμένοι, απάντησαν σχεδόν το ίδιο γρήγορα στο τεστ είτε είχαν πιει το μπουκάλι με το νερό, είτε όχι.

Όσοι όμως είπαν ότι διψούσαν πολύ, παρατηρήθηκε ότι ήταν ταχύτεροι κατά 14% αφού ήπιαν νερό.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Frontiers in Human Neuroscience.

Η γεύση του ουίσκι αλλάζει ανάλογα με το πού το πίνει κανείς

Η γεύση του ουίσκι αλλάζει ανάλογα με το πού το πίνει κανείς
Το ουίσκι δεν έχει παντού την ίδια γεύση, ακόμα κι αν είναι η ίδια μάρκα. Η γεύση του αλλάζει ανάλογα με το χώρο πού το πίνει κανείς, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, που έδειξε ότι το περιβάλλον παίζει καθοριστικό ρόλο για το πώς κάποιος αντιλαμβάνεται το ποτό του και πόσο του αρέσει.

Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή περιβαλλοντικής ψυχολογίας Τσαρλς Σπενς του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο εξειδικευμένο περιοδικό «Flavour» (Γεύση), σύμφωνα με το «Science», πειραματίστηκαν με πάνω από 400 εθελοντές, εξετάζοντας αν και κατά πόσο οι τελευταίοι αισθάνονταν διαφορετική τη γεύση του ουίσκι τους, ανάλογα με τα διαφορετικά πράγματα που έβλεπαν, άκουγαν και μύριζαν γύρω τους.

Τα πειράματα σε τρεις διαφορετικά διαμορφωμένους χώρους κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η γεύση του ίδιου ουίσκι διαφοροποιείται σε ποσοστό 10% έως 20%, ανάλογα με το περιβάλλον που κάποιος το πίνει. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή η διαπίστωση θα μπορούσε να ληφθεί υπόψη κατά τη διαμόρφωση των χώρων όπου καταναλώνονται αλκοολούχα ποτά (μπαρ, εστιατόρια κ.λπ.).

Οι εθελοντές έτειναν να προσδίδουν στο ουίσκι πού έπιναν, μια γεύση σχετική με την αίσθηση του περιβάλλοντος χώρου. Για παράδειγμα, ένα «γλυκό» δωμάτιο έκανε το ουίσκι στον ουρανίσκο να φαίνεται πιο γλυκό και ένα δωμάτιο με ξύλινη επένδυση προσέδιδε μια γεύση ξύλου στο ποτό. Παρεμπιπτόντως, αυτή ακριβώς η «ξύλινη» γεύση (υπό τους ήχους των ξύλων που καίγονται στο τζάκι) ήταν που άρεσε περισσότερο από κάθε άλλη στους πότες.
http://www.newsbeast.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory