Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

μούσι με λέιζερ .

Σπίτι πυραμίδα .



Τεράστια κουνέλια

fluffy_rabbits_1
fluffy_rabbits_2
fluffy_rabbits_3
fluffy_rabbits_4
fluffy_rabbits_5
fluffy_rabbits_6
fluffy_rabbits_8

Πως και από τι παράγονται οι τσίχλες - μαστίχες;

Το βασικό συστατικό που χρησιμοποιείται είναι το φυσικό λατέξ! 

Δηλαδή είναι το ίδιο συστατικό που χρησιμοποιείται στα προφυλακτικά, στις σβήστρες, κτλ! Μερικές φορές αντί αυτού, χρησιμοποιείται κάποια άλλη υποκατάστατη χημική ουσία. 

τσίχλαTo φυσικό λατέξ που χρησιμοποιείται στην τσίχλα, παράγεται από το καουτσουκόδεντρο. Ο τρόπος είναι απλός: χαράζουν τον κορμό με χαραμάδες σχήματος Χ. Έτσι με αυτόν τον τρόπο, αρχίζει και κυλάει το λατέξ μέσα από τις χαραμάδες σχήματος Χ, καταλήγοντας στο σημείο συγκομιδής (πχ ένας κουβάς). 

Από κει και πέρα, τοποθετείται το υγρό αυτό σε μία φόρμα και το αφήνουνε να στεγνώσει-πήξει για 1-2 μέρες, βομβαρδίζοντάς το παράλληλα με ζεστό αέρα. 

Στη συνέχεια, βράζουνε αυτό το πηγμένο πλεόν υγρό σε μεγάλα καζάνια και το ανακατεύουνε μέχρι η υφή του να γίνει κάπως σαν παχύρευστο σιρόπι. 

Παράλληλα, προσθέτουν άχνη ζάχαρη και συρόπι καλαμποκιού και τέλος, μετά την προσθήκη αυτών, βάζουν διάφορες γευστικές και αρωματικές ουσίες. 


μαστίχαΈπειτα, βγάζουν αυτή τη μάζα πλέον (που δεν είναι ούτε υγρή αλλά ούτε στερεή) από τα καζάνια. Την ψύχουν με κρύο αέρα για να γίνει πιο στερεή. Την τοποθετούν σε ένα μηχάνημα ας το πούμε απλά, με πλάστες, ώστε να την κάνουν λεπτή. 

Οι πλάστες αυτοί, την περνάνε και την ξαναπερνάνε συνέχεια, για ώρες. Την πατάνε απαλά, ώστε οι επιφάνειες της να γίνουν απόλυτα λείες και στο σωστό πάχος. 

Παράλληλα, βομβαρδίζεται ελαφρώς από σκόνη ζάχαρης, η οποία κάθεται ελαφρά πάνω στις επιφάνειές της. 

Έτσι, μετά κόβονται με ακρίβεια οι τσίχλες από αυτή τη μάζα και συσκευάζονται. 


παραγωγή τσίχλαςΝα σημειώσουμε πως αυτή είναι η βασική μέθοδος παραγωγής της τσίχλας. 

Από κει και πέρα, υπάρχουν πολλές παραλλαγές (ή και προσθήκες) της ίδιας όμως μεθόδου, όπου πχ γύρω από την τσίχλα υπάρχει ένα ένα σκληρό "τσόφλι" με έντονη γεύση και στην αρχή σκληρό.

Ασκηθείτε, κάνει καλό!

Η αρνητική επίδραση που ασκεί η καθιστική ζωή στη διάρκεια και στην ποιότητα της ανθρώπινης ζωής είναι πλέον πολλαπλά τεκμηριωμένη. Η έλλειψη άσκησης αποτελεί σημαντική αιτία παθήσεων, όπως τακαρδιαγγειακά και νεοπλασματικά νοσήματα. Όμως, εκτός από καρκινικές παθήσεις, η έλλειψη φυσικής άσκησης θεωρείται παράγοντας κινδύνου και γιαεκφυλιστικά νοσήματα (σακχαρώδης διαβήτης, παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος), για την παχυσαρκία, για την οστεοπόρωση, για την υπέρταση, για ορισμένους ανοσοεξαρτώμενους καρκίνους, καθώς και για ψυχικέςδιαταραχές. Οι αρνητικές επιδράσεις της καθιστικής ζωής δεν περιορίζονται μόνο στην πρόκληση της αρρώστιας. Η άσκηση επηρεάζει άμεσα τη σωματική, ψυχική και κοινωνική ευεξία. Με την φυσική άσκηση προκαλείται καλύτερη αιμάτωση του κεντρικού νευρικού συστήματος, καθώς και αύξηση της σεροτονίνης και άλλων νευροδιαβιβαστών, που βελτιώνουν τη σωματική και ψυχική διάθεση. Επιπλέον, η άσκηση είναι απαραίτητη για τη συντήρηση της φυσικής δομής και λειτουργίας του σώματος. Η έλλειψή της οδηγεί στην αποδυνάμωσή ή και στην ατροφία ακόμη και του μυϊκού συστήματος και στην απώλεια, τόσο λειτουργικών, όσο και γνωστικών ικανοτήτων. Ειδικά στους ηλικιωμένους, οι επιδράσεις αυτές είναι φυσικό να έχουν και σοβαρές κοινωνικές επιπτώσεις, στον βαθμό που περιορίζουν τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης, αυτονομίας και κοινωνικότητας του ατόμου.
Φυσική δραστηριότητα ορίζεται ως η οποιαδήποτε κίνηση του σώματος, η οποία εκτελείται λόγω της μυϊκής συστολής και η οποία έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την κατανάλωση ενέργειας από τον ανθρώπινο οργανισμό. Η φυσική δραστηριότητα ταξινομείται σε ανοργάνωτη και οργανωμένη.
Οι περισσότερες έρευνες έχουν δείξει, ότι η φυσική δραστηριότητα έχει ευεργετικές επιδράσεις στη σωματική και στην ψυχική υγεία των ατόμων. Πράγματι, η συχνή άσκηση συσχετίζεται με ευεργετικές επιδράσεις στη μείωση των περιστατικών στεφανιαίας νόσου, στην υπέρταση, τον διαβήτη τύπου ΙΙ, την οστεοπόρωση, αλλά και τον καρκίνο, όπως επίσης και σε ψυχολογικές καταστάσεις. Ταυτόχρονα, πολλές μελέτες έχουν δείξει, ότι η άσκηση έχει θετική επίδραση στη μείωση του άγχους και της κατάθλιψης, όπως επίσης και σε γνωστικές και συναισθηματικές λειτουργίες. Η μείωση της κατάθλιψης σχετίζεται με τη συμμετοχή σε μακρόχρονα προγράμματα άσκησης και την αύξηση της συχνότητας των προγραμμάτων άσκησης. Καθώς το άτομο μεγαλώνει, η άσκηση συντελεί στη διατήρηση της ποιότητας ζωής.
Το άγχος δεν χαρακτηρίζεται μόνο από συναισθήματα φόβου, αλλά συνδέεται τυπικά με αλλαγές της λειτουργίας του αυτόνομου νευρικού συστήματος, όπως η αλλαγή της καρδιακής συχνότητας. Οι ασθενείς με διαταραχές άγχους έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο κατάθλιψης και θνησιμότητας λόγω καρδιοαναπνευστικών προβλημάτων. Συνεπώς, το υπερβολικό άγχος και η λάθος εκτίμηση ενός συμβάντος μπορεί να έχει καταστροφικά συμπτώματα, τα οποία συνδέονται με το άγχος (αύξηση καρδιακής συχνότητας). Ένας τρόπος καταπολέμησης του άγχους είναι η χρόνια άσκηση, η οποία μπορεί να έχει αντί-αγχωτικές επιδράσεις. Πιο συγκεκριμένα, κλινικές παρατηρήσεις και επιδημιολογική έρευνα έχουν αποδείξει ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης και ανάπτυξης κατάθλιψης σε ένα άτομο, καθώς επίσης μπορεί να περιορίσει τα συμπτώματα σε άτομα με ελαφριά με μέτρια κατάθλιψη.
Ο Stephens υποστηρίζει, ότι η σωματική δραστηριότητα προάγει την πνευματική υγείακαι τα άτομα, τα οποία ασκούνται είναι ψυχολογικά υγιή και επομένως η πνευματική υγεία συσχετίζεται με τη σωματική δραστηριότητα. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι τα επίπεδα άγχους καρδιοπαθών είναι υψηλότερα μετά από εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς. Ταυτόχρονα, αυτά τα υψηλότερα επίπεδα ψυχολογικού άγχους (άγχος και διάθεση) και η χαμηλή λειτουργική ικανότητα των ασθενών συσχετίζεται με υψηλά επίπεδα πεσιμισμούκαι σε μη αποτελεσματικές στρατηγικές ελέγχου των συναισθημάτων. Η ψυχολογικήυποστήριξη στη φάση αυτή είναι αναγκαία. Οι Linden, Stossel και Maurice απέδειξαν ότι η ένταξη φυσικής δραστηριότητας σε προγράμματα καρδιακής αποκατάστασης μειώνουν το ψυχολογικό στρες. Με την ύπαρξη τόσων ερευνών, οι οποίες αποδεικνύουν τον ευεργετικό ρόλο της φυσικής δραστηριότητας σε προγράμματα καρδιακής αποκατάστασης, θα πρέπει αδιαμφισβήτητα να εντάσσεται σε κάθε πρόγραμμα, το οποίο αποσκοπεί στην αποκατάσταση.
Αναφορικά με τον ψυχολογικό μηχανισμό, που ενέχεται στη φυσική δραστηριότητα, οι επικρατούσες υποθέσεις είναι δύο:
  1. Η υπόθεση της διάσπασης της προσοχής, η οποία υποστηρίζει ότι η ενασχόληση με διάφορες φυσικές δραστηριότητες μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του ψυχικά πάσχοντα από ανησυχίες, έγνοιες και δυσάρεστες σκέψεις σχετικά με διάφορα ζητήματα, γεγονός που συμβάλλει θετικά στην ουσιαστική αντιμετώπιση της ασθένειας και
  2. Η υπόθεση της αυτο-αποτελεσματικότητας, η οποία αναφέρεται στη τάση του ατόμου που καταφέρνει να τα βγάζει πέρα με διάφορα καθήκοντα, στόχους τους οποίους έχει αναλάβει να φέρει σε πέρας, να αναπτύσσει θετικά συναισθήματα όσον αφορά τις ικανότητες του και αυτά που μπορεί να καταφέρει. Είναι σαφές ότι η κατάλληλα προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του κάθε ασθενή φυσική δραστηριότητα μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά προς αυτή την κατεύθυνση. Τα συμπεράσματα επιδημιολογικών μελετών και εξειδικευμένων αναλύσεων δείχνουν ότι τα άτομα που ασκούνται συστηματικά παρουσιάζουν χαμηλότερα επίπεδα κατάθλιψης σε σύγκριση με τα άτομα που κάνουν καθιστική ζωή.
Παράλληλα, ο ρόλος της ένταξης της φυσικής δραστηριότητας μπορεί να είναι καιπροληπτικός, ούτως ώστε να αποτρέψει την εμφάνιση νοσημάτων, προάγοντας εξίσου τησωματική, πνευματική και ψυχολογική υγεία του ατόμου.

Πώς να διώξετε την άσχημη μυρωδιά του τσιγάρου από τα ρούχα σας!

Μερικά έξυπνα και γρήγορα κολπάκια για να διώξετε την άσχημη μυρωδιά του τσιγάρου από τα ρούχα σας!
1. Για να εξαφανίσετε την μυρωδιά του καπνού από τα ρούχα σας, τα περνάτε με μία βούρτσα που θα έχετε βυθίσει σε διάλυμα αμμωνίας. (1 κουταλάκι αμμωνία για 1 λίτρο νερό)
2. Βάλτε στη ντουλάπα ένα κουτάκι με γαρύφαλλα.
3. Ρίξτε δυο κουταλιές της σούπας μαγειρική σόδα και δυο μαντιλάκια στεγνωτηρίου με μαλακτική δράση σε πλαστική σακούλα. Βάλτε μέσα το ρούχο, δέστε έναν κόμπο και ανακινήστε τη σακούλα πολύ καλά, μέχρι να καλυφθεί το ρούχο από τη σόδα. Αφήστε να σταθεί για μια ημέρα και στη συνέχεια, βγάλτε το ρούχο και τινάξτε καλά. Πλύντε ως συνήθως.
4. Αν δεν έχετε χρόνο για να πλύνετε το ρούχο, κρεμάστε το έξω στον καθαρό αέρα. Αφήστε το μερικές ώρες σε σκιερό μέρος.
Ομάδα neadiatrofis.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory