Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2013

Καταπληκτικά γλυπτά από ξύλο

skulpturi-DRVO-0001
skulpturi-DRVO-0002

Ένας άνθρωπος που Μετατρέπει την κανονικη Pizza σε Τέχνη

pica umetnost-0002
pica umetnost-0003
pica umetnost-0004
pica umetnost-0005
pica umetnost-0006
pica umetnost-0007

Φωτογραφίες του Λος Άντζελες από το 1898 έως τη δεκαετία του 1960

LA 1868-1960-0002
LA 1868-1960-0003

Το μέλλον των γυμναστηρίων

Το μέλλον των γυμναστηρίων
Αν νομίζατε ότι τα γυμναστήρια είναι ένα σχετικά πρόσφατο φαινόμενο, που επιβάλλει ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η μάστιγα της παχυσαρκίας... απατάσθε.

Τα «γυμνάσια» υπήρχαν από την Αρχαία Ελλάδα. 

«Από τον 8ο αιώνα π.Χ., η εμφάνιση των πρώτων πόλεων-κρατών επηρέασε και την εξέλιξη στον αθλητισμό. Διάφορα συστήματα εκπαίδευσης αναπτύχθηκαν σε κάθε πόλη-κράτος που περιελάμβαναν γυμναστική, μουσική, γραφή και ανάγνωση. Η εκπαίδευση των νέων είχε σκοπό να τους βοηθήσει να αναπτύξουν τόσο το σώμα όσο και το νου τους και να αποκτήσουν την αρμονία. Η σωματική άσκηση συνοδευόταν από μουσική. Η μουσική, ο χορός και ο αθλητισμός βοηθούσαν να πραγματωθεί η ορμονική ισορροπία του σώματος και του νου. Από τον 6° αιώνα π.Χ. ιδρύθηκαν τα γυμνάσια και καθιερώθηκε η σωματική άσκηση ως μέσο αγωγής. Δεν υπήρχε πόλη στην αρχαία Ελλάδα χωρίς γυμνάσιο, χώρο δηλαδή αποκλειστικά αφιερωμένο στη σωματική άσκηση των πολιτών και οικισμός χωρίς παλαίστρα» αναφέρει η Wikipedia.

Τα πρώτα, σύγχρονα, γυμναστήρια –δηλαδή δημόσιοι χώροι εξοπλισμένοι με όργανα γυμναστικής- άρχισαν να εμφανίζονται στα μέσα του 20ου αιώνα.

Ο William Staub κατασκεύασε τον πρώτο διάδρομο τη δεκαετία του 1960.

Σήμερα, τα γυμναστήρια αποτελούν μια πολύ προσοδοφόρα «βιομηχανία». Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, όπως αναφέρει δημοσίευμα στην ιστοσελίδα thenextweb.com, από την διεθνή ένωση International Health, Racquet & Sportsclub Association (IHRSA), τα έσοδα για τον κλάδο αυτό στις ΗΠΑ έφτασαν τα 21,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2012, από 20,3 δισ. το 2010.

Πάνω από 58 εκατομμύρια Αμερικανοί πήγαν στο γυμναστήριο το 2012, με τα 50,2 εκατομμύρια να έχουν κάρτα μέλους (αύξηση 10% από το 2008). Στις ΗΠΑ περίπου το 17% του πληθυσμού πηγαίνει τακτικά σε κάποιο γυμναστήριο.

Βέβαια, το φαινόμενο αυτό δεν σταματά στην Αμερική, αλλά είναι διεθνές.

Σύμφωνα με έκθεση της IHRSA, παγκοσμίως τα έσοδα από «τη βιομηχανία των γυμναστηρίων» έφτασαν τα 75,5 δισεκατομμύρια δολάρια, με 131,7 εκατομμύρια μέλη.

«Ειδικά για την Ευρώπη, 44 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν δηλώσει ότι είναι μέλη σε κάποιο γυμναστήριο, με τα έσοδα να φτάνουν τα 25 δισεκατομμύρια» είπε ο αντιπρόεδρος της IHRSA Jay Ablondi.

Βέβαια, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει κάποιες αγορές, όμως η βιομηχανία γνώρισε άνθιση σε ορισμένες χώρες, όπως η Γερμανία, η Νορβηγία, η Πολωνία, η Ρωσία και η Σουηδία.

Βέβαια, με την έλευση των «έξυπνων» κινητών και των εφαρμογών που τα συνοδεύουν, φαίνεται ότι ο χώρος αυτός έχει αρχίσει ήδη να επηρεάζεται.

Εκτός του ότι τα γυμναστήρια δεν αρέσουν σε όλους και υπάρχουν εκείνοι που προτιμούν να γυμνάζονται μόνοι τους σε εξωτερικούς χώρους, οι τεχνολογικές εξελίξεις φαίνεται ότι τους προσφέρουν και μερικά επιπλέον «εργαλεία».

Υπάρχουν ήδη αρκετές εφαρμογές τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς, είτε για να παρακολουθήσει πώς εκτελούνται συγκεκριμένες ασκήσεις, ή για να... μετρήσει τους καρδιακούς του παλμούς και τις θερμίδες που έχει κάψει, ενώ χρησιμοποιεί κάποιο όργανο γυμναστικής (είτε στο σπίτι του, είτε στο γυμναστήριο), ή τρέχει σε ένα πάρκο.

Άλλωστε, δεν έχουν όλοι χρόνο για να αφιερώσουν στο γυμναστήριο. Με μερικές εφαρμογές που δείχνουν πώς μπορεί κανείς να γυμναστεί μόνος του, δε χρειάζεται να αφιερώσει κανείς πάνω από 20 λεπτά τη μέρα για να διατηρηθεί σε φόρμα.

Βέβαια, υπάρχουν κι εκείνοι, που υποστηρίζουν ότι εκτός από καλό στο σώμα του, κανείς μπορεί να γίνει και περισσότερο κοινωνικός μέσα σε ένα γυμναστήριο.

Ίσως, λοιπόν, καταλήγει το άρθρο, το μέλλον των γυμναστηρίων να κρύβει ένα συνδυασμό παραγόντων, προκειμένου να κρατηθούν «στη ζωή».

Και αυτός δεν είναι άλλος από τη χρήση της τεχνολογίας... 

Το πώς ακριβώς και το πότε μένει να το δούμε.

Κάποια πρώτα βήματα, ωστόσο, έχουν αρχίσει να γίνονται στην Αμερική. Για παράδειγμα, τον περασμένο Ιανουάριο, η εφαρμογή Runtastic και η εταιρεία κατασκευής οργάνων γυμναστικής Life Fitness ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους. Θα ενώσουν τις «δυνάμεις» τους επάνω στους διαδρόμους γυμναστικής, προκειμένου οι αθλούμενοι να μπορούν να αποθηκεύουν τα δεδομένα των... επιδόσεών τους σε ένα προφίλ. 

Μία άλλη εταιρεία, η Technogym παρουσίασε σχετικά πρόσφατα την πρωτοποριακή της ιδέα που ακούει στον τίτλο «Wellness on the Go» και δεν είναι άλλο από μια προσωποποιημένη εμπειρία εκγύμνασης, η οποία επιτρέπει στους χρήστες την πρόσβαση σε προγράμματα γυμναστικής, δεδομένα και εφαρμογές μέσα από τον εξοπλισμό της Technogym. Ο χρήστης μπορεί να μπει και να έχει πρόσβαση στα προγράμματα γυμναστικής μέσα από το κινητό του τηλέφωνο, ή την «έξυπνη» τηλεόρασή του και τον υπολογιστή.

Ακόμη, παρουσίασε το νέο εξοπλισμό της, ARTIS, που αποκαλεί «το γυμναστήριο του μέλλοντος». Κάθε μηχάνημα διαθέτει μια διαδραστική κονσόλα, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να αξιοποιούν τα προγράμματα και το ιστορικό τους. Τα μηχανήματα αυτά είναι εξοπλισμένα ακόμη και με κάμερα, προκειμένου οι χρήστες να μπορούν να κάνουν βιντεοκλήση στο γυμναστή τους, ή σε όποιον άλλον επιθυμούν.

Στην Καλιφόρνια η Alpha Venice προχώρησε λίγο παραπέρα. Συνεργάστηκε με την Nike, για να παρέχει στους πελάτες της εξειδικευμένα προγράμματα γυμναστικής «Nike Training Club (NTC)». Οι γυμναζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος την εφαρμογή NTC κι αν δεν έχουν ένα έξυπνο κινητό μαζί τους ή δεν έχουν κατεβάσει την εφαρμογή σε αυτό, μπορούν να νοικιάσουν ένα iPod touch από τη ρεσεψιόν του γυμναστηρίου.

Μέχρι τότε... εσείς συνεχίστε να ιδρώνετε είτε μέσα σε ένα γυμναστήριο, είτε έξω από αυτό.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η άσκηση κάνει καλό στην υγεία σας!

Η αλήθεια γύρω από τις «σούπερ» τροφές

Η αλήθεια γύρω από τις «σούπερ» τροφές
Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια μεγάλη στροφή των επιστημόνων υγείας και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στα «superfoods».

Χαρακτηριστικά ακούμε για τις ευεργετικές ιδιότητες του σαφράν, ιππποφαές, ελαιόλαδου, βατόμουρου και πολλών άλλων «σούπερ» τροφών. Διαβάστε τι ισχύει για τις τροφές αυτές...

Γλυκοπατάτα: Πρόκειται για μια τροφή πλούσια σε βιταμίνη Α, αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C, ασβέστιο και κάλιο. Συνδέεται με την πρόληψη της στεφανιαία νόσου, του καταρράκτη των εγκεφαλικών και αρκετών μορφών καρκίνου.

Σταυρανθή λαχανικά: Το μπρόκολο, το λάχανο, το κατσαρό λάχανο, το κουνουπίδι, τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα λάχανα είναι στην οικογένεια των σταυρανθών. περιέχουν αλκαλοειδή που βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου. 

Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα, είναι ότι να συμβάλουν στην ενίσχυση της μνήμης, όπως και την ηλικία. Ερευνητές στο Harvard Medical School διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που τρέφονται με αυτές τις τροφές τείνουν να ξεχνούν λιγότερο.

Ρόδια: Έχουν πολύ υψηλή αντιοξειδωτική δράση, που προσφέρει προστασία του εγκεφάλου και της μνήμης. Η έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση από χυμό ροδιού μπορεί να βοηθήσει τη μείωση του κινδύνου για σκλήρυνση των αρτηριών ή αθηροσκλήρωση.

Τσάι: Η περιεκτικότητα σε τεϊνη στο τσάι είναι χρήσιμη για την τόνωση και εγρήγορση. Αποτελείται από πλούσιες αντιοξειδωτικές ουσίες που ονομάζονται κατεχίνες. Μελέτες δείχνουν ότι οι κατεχίνες προστατεύουν τα τοιχώματα των αρτηριών από την ζημιά που προκαλούν οι καρδιακές παθήσεις και αποτρέπουν το σχηματισμό των θρόμβων στο αίμα.

Κόκκινο κρασί ή χυμός σταφυλιού: Παρέχουν βιταμίνη C, βιταμίνη Β1 και βιταμίνη Β6. Τα κόκκινα σταφύλια περιέχουν επίσης φυτοχημικά ισχυρά (κυρίως φαινολικά), ικανά να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Οι φαινολικές ενώσεις στεγάζονται ως επί το πλείστον στο δέρμα των κόκκινων σταφυλιών. Επίσης η ρεσβερατρόλη, μια ουσία που βρίσκεται στο κόκκινο κρασί είναι αρκετά ωφέλιμη για την υγεία. Έχει αποδειχθεί ότι έχει αντι-οξειδωτική, αντικαρκινική και αντι-φλεγμονώδη δράση.

Ελαιόλαδο: Τροφή που λειτουργεί προστατευτικά για τις αρτηρίες και μειώνει την «κακή» LD χοληστερόλη χωρίς να επηρεάζει την «καλή» HDL. Με το τρόπο αυτό προφυλάσσει τις αρτηρίες από την εναπόθεση πλάκας. Μειώνει την αρτηριακή πίεση και συντελεί στη ρύθμιση του σακχάρου. Διαθέτει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και βοηθά στην πρόληψη της χοληστερίνης.

Τι πραγματικά είναι αυτές οι υπέρ τροφές; Είναι όντως τόσο «θαυματουργές» όσο αναφέρουν;

Σύμφωνα με πληθώρα μελετών πρόκειται για τροφές ή βότανα που έχουν θεραπευτικό χαρακτήρα. Πιο αναλυτικά έχουν αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές ιδιότητες, ενισχύουν την λειτουργία του μεταβολισμού και προάγουν την υγεία. Το βασικό ερώτημα είναι αν τελικά μπορούν να ενταχθούν σε ένα πραγματικό διαιτολόγιο. 

Η απάντηση είναι ότι μπορούν αρκεί να συνδυάζονται και με άλλες τροφές που αυξάνουν την ικανότητα του σώματος να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά. 

Ένα παράδειγμα είναι η βήτα-καροτίνη στα καρότα και το σπανάκι, που είναι μια ουσία η οποία αφομοιώνεται καλύτερα όταν καταναλωθεί μαζί με μια πηγή λίπους, όπως το ελαιόλαδο. Αυτό υπαινίσσεται τα πλεονεκτήματα μιας δίαιτας που βασίζεται σε μια ποικιλία των θρεπτικών τροφών, σε αντίθεση με μια διατροφή βασίζεται αποκλειστικά και μόνο σε μια «σούπερ» τροφή.

Το συμπέρασμα είναι ότι μια διατροφή που βασίζεται σε εποχιακά τρόφιμα με ποικιλία θρεπτικών στοιχείων, προλαμβάνει αφθονία φρούτων, λαχανικών και βασίζεται στη μεσογειακή διατροφή παραμένει ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλιστεί η πρόσληψη ουσιών για τη βελτίωση της υγείας.

Πηγή: diatrofi.gr

Το φαρμακείο που πλασάρει ως φάρμακο... τραγούδια!

Το φαρμακείο που πλασάρει ως φάρμακο... τραγούδια!
Την επόμενη φορά που θα νιώσετε πονοκέφαλο δεν θα χρειαστείτε ασπιρίνη, ντεπόν ή κάποιο άλλο παυσίπονο, αλλά να ακούσετε το "Bridge Over Troubled Water" των Simon και Garfunkel!

Όχι, δεν μπερδέψαμε κάτι. Φαρμακείο στη Βρετανία συστήνει στους πελάτες του αντί να πάρουν κάποιο παυσίπονο για τον πόνο να ακούσουν το αγαπημένο τους τραγούδι.

Σύμφωνα με την Telegraph, το φαρμακείο LloydsPharmacy έκανε μια έρευνα και ανακάλυψε ότι το 41% των ανθρώπων που πάσχουν από χρόνιους πόνους βρίσκουν ανακούφιση από αυτούς όχι χάριν σε κάποιο φάρμακο αλλά χάριν στο αγαπημένο τους μουσικό κομμάτι.

Πιο αποτελεσματική μουσική αναδείχτηκε η pop: την προτιμά το 21% των ασθενών και ακολουθεί η κλασική (17%) και τη rock (16%).

Κορυφαίο αναλγητικό... κομμάτι αναδείχτηκε το "Bridge Over Troubled Water" των Simon και Garfunkel, το "Angels" του Robbie Williams και "Albatross" των Fleetwood Mac (ακούστε τα κομμάτια παρακάτω).

Την πεντάδα συμπληρώνουν τα "Candle in the Wind" του Elton John και το "Easy" των "The Commodores".

Όπως εξηγεί ο David Bradshaw, επίκουρος καθηγητής στο University of Utah Pain Management Centre: "οι άνθρωποι που πονούν πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν μια δραστηριότητα και να αφοσιωθούν σε αυτή. Η μουσική είναι άριστη επιλογή γιατί αγγίζει και τη σκέψη και το συναίσθημα".
http://www.newsbeast.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory