Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Χαμόγελα .

DMA-awesome-0
DMA-φοβερό-1

Από την Ασία, με αγάπη

AAsian-Girls-29
Ασίας-Girls-3

Είναι απίστευτο το τι μπορεί να χαράξει σε ένα κομμάτι ξύλο

καταπληκτικό σκαλιστά γλυπτά από ξύλο 25 του απίστευτο το τι μπορεί να χαράξει καλλιτέχνες από ένα κομμάτι ξύλο (40 Φωτογραφίες)
καταπληκτικό σκαλιστά γλυπτά από ξύλο 2 του απίστευτο το τι μπορεί να χαράξει καλλιτέχνες από ένα κομμάτι ξύλο (40 Φωτογραφίες)

Ρολόι ιωδίου: Μια εντυπωσιακή χημική αντίδραση

Ατάκες .

—Σουβλατζίδικο εκεί;
-Μάλιστα.Παρακαλώ..
-Πως ανοίγει η σακούλα???
— Χωρισαμε..
- Εσυ ή αυτη;
- Αυτη, εγω τα ‘χω κανονικα ακομη…!!
—Μαμά είμαι έγκυος.!
-Τιιι???
-Ήταν ατύχημα!
-Δηλαδή θες να μου πεις ότι περπάταγες στο δρόμο και έπεσες επάνω σε μια π@@τσα..??
Ε..μα ξέρω γω….
—Ανοίγω το παράθυρο για λίγα δευτερόλεπτα να βγεί μια μύγα έξω…
10 μύγες , 6 κουνούπια , 3 ποντίκια , 2 νυχτερίδες και ένας μάρτυρας του Ιεχωβά μπαίνουν μέσα..
—Σας ομιλεί ο πιλότος του αεροσκάφους…
Από την την τουαλέτα…
Κλειδώθηκα μέσα!!!

Ξεγελάστε Την Πείνα Σας!

Ξεγελάστε την πείνα σας!
Είχατε πολλή δουλειά στο γραφείο και πεινάτε σαν λύκος ή μόλις επιστρέψατε από το γυμναστήριο και θέλετε να αδειάσετε το ψυγείο;
Μην υποκύψετε στην παρόρμησή σας! Ξεγελάστε την πείνα σας! Διαβάστε ποιες είναι οι τροφές μας δίνουν αίσθημα πληρότητας και βελτιώνουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος χωρίς να προσθέτουν κιλά, κόβοντας την όρεξη με φυσικό τρόπο.
  • Ξηροί καρποί
Μία χούφτα ανάλατων και ωμών ξηρών καρπών είναι αρκετή. Όχι μόνο κρατούν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αλλά μειώνουν και την όρεξη.
  • Ακτινίδια
Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, πολλές φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα έχουν ελάχιστες θερμίδες. Γεμίζουν το στομάχι σας γρήγορα και σας δίνουν άμεσα το αίσθημα της πληρότητας.
  • Δημητριακά ολικής άλεσης
Καθώς είναι πλούσια πηγή διαλυτών φυτικών ινών, παραμένουν για πολλή ώρα στο έντερο και προκαλούν γρήγορα κορεσμό.
  • Σοκολάτα υγείας
Όταν νιώθετε ότι έχετε «υπογλυκαιμία» προτιμήστε τη σοκολάτα υγείας. Δύο ή τρία κομματάκια αρκούν.
  • Όσπρια
Τα όσπρια, χάρη στις φυτικές ίνες, καθυστερούν τη διαδικασία της πέψης, με αποτέλεσμα με μικρή ποσότητα να χορταίνετε γρήγορα.
Πηγή: onmed.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory