Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2013

Και όμως έζησε .

worst_first_date_ever
worst_first_date_ever

Καταπληκτική δουλειά .

the_tattoo_work_of_jun_cha_is_incredible
the_tattoo_work_of_jun_cha_is_incredible

Xαμόγελα .

fun_pics_for_adults
fun_pics_for_adults

Πώς μπορείτε να «διαβάσετε» το μυαλό των άλλων!

mind reading
Από τι μπορεί να επηρεάζεται η ικανότητα ενός ατόμου να «διαβάζει» τις σκέψεις και τα συναισθήματα των άλλων.
Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο Science, γράφει η ανταποκρίτρια του npr.org, Nell Greenfieldboyce, η οποία μελέτησε την κοινωνική αντίληψη των ανθρώπων στους οποίους δόθηκε με τυχαίο τρόπο να διαβάσουν αποσπάσματα από λογοτεχνική και λαϊκή μυθοπλασία, καθώς επίσης και πεζογραφία, όπως γράφει το medicalnews.gr.
Κατά μέσο όρο, εκείνοι που διάβαζαν αποσπάσματα από λογοτεχνικά βιβλία τα πήγαν καλύτερα στα τεστ, συγκριτικά με όσους είτε δεν διάβαζαν τίποτα, είτε διάβαζαν πεζογραφία ή δημοφιλή βιβλία στην κατηγορία θρίλερ.
Οι εθελοντές στους οποίους είχαν δοθεί βιβλία υψηλού λογοτεχνικού περιεχομένου, απέδωσαν καλύτερα σε ένα τεστ με τίτλο «Διαβάζοντας το μυαλό μέσα από τα μάτια», κατά το οποίο τους ζητήθηκε να κοιτάξουν ασπρόμαυρες φωτογραφίες από τα μάτια ηθοποιών και να αποφασίσουν ποιο συναίσθημα εξέφραζαν.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που οι επιστήμονες αποδεικνύουν τις βραχυπρόθεσμες επιδράσεις που έχει η ανάγνωση στις κοινωνικές ικανότητες των ανθρώπων, ανέφερε ο ερευνητής ψυχολογίας από το πανεπιστήμιο York του Τορόντο, Raymond Mar.
«Νομίζω ότι είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα. Αποδεικνύει ότι αυτά που διαβάζουμε επηρεάζουν τις κοινωνικές μας ικανότητες και την ικανότητά μας να αντιλαμβανόμαστε τι σκέφτονται και αισθάνονται οι άλλοι» πρόσθεσε.
Η λαϊκή μυθοπλασία εστιάζει στην πλοκή, λέει ο καθηγητής ψυχολογίας στο The New School for Social Research της Νέας Υόρκης Emanuele Castano και οι χαρακτήρες είναι μάλλον στερεοτυπικοί. «Ανοίγεις ένα βιβλίο και γνωρίζεις από την αρχή ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός».
Η λογοτεχνική μυθοπλασία, από την άλλη, εστιάζει στην ψυχολογία και τον εσωτερικό κόσμο των χαρακτήρων, προσθέτει. Οι χαρακτήρες είναι κάπως ελλιπείς. Οι αναγνώστες πρέπει να εστιάζουν στις πράξεις τους και να συμπεραίνουν τι είναι αυτό που σκέφτονται ή αισθάνονται.
«Αυτό ακριβώς κάνουμε και όταν προσπαθούμε να μαντέψουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματα των άλλων και να “διαβάσουμε” το μυαλό τους στην καθημερινότητά μας» λέει ο Castano.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι δε θα έπρεπε κανείς να θεωρήσει αυτή τη μελέτη ως μια κριτική των λαϊκών μυθοπλασιών, καθώς όπως τονίζει υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θα έπρεπε κανείς να διαβάζει και τέτοιου είδους βιβλία. «Είναι όμως σχετικά απίθανο να σας “εκπαιδεύσει” να διαβάζετε το μυαλό των άλλων» είπε.
- See more at: http://www.tsantiri.gr/paraxena/pos-borite-na-diavasete-to-mialo-ton-allon/#sthash.2TL88gUr.dpuf

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Ένα ζευγάρι τσακώθηκε κάποιο πρωί…
- Ούτε και εσύ είσαι τόσο καλή στο κρεβάτι, της φώναξε εκείνος και έφυγε απότομα για τη δουλειά του.
Το μεσημέρι, αποφάσισε να επανορθώσει και τηλεφώνησε σπίτι του. Μετά από πολλά χτυπήματα, η γυναίκα του σήκωσε το τηλέφωνο…
- Γιατί άργησες τόσο πολύ να απαντήσεις; τη ρωτάει εκείνος.
- ΄Ημουν στο κρεβάτι, λέει εκείνη.
- Τι κάνεις τόσο αργά στο κρεβάτι;
- Παίρνω μια δεύτερη γνώμη για εκείνο που μου είπες το πρωί…
- See more at: http://www.tsantiri.gr/anekdota/anekdoto-mia-defteri-gnomi-gia-to-krevati-tis-sizigou/#sthash.XUFTjkLS.dpuf
http://www.tsantiri.gr

Παγκόσμια Ελληνική πατέντα μειώνει κατά 80% την τιμή των αυτοκινήτων!


Μια πρωτοποριακή μέθοδο σχεδιασμού, που μπορεί να μειώσει το κόστος κατασκευής ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων κατά 50%-80%, επινόησε ο μηχανολόγος-μηχανικός δρ Δημήτρης Χατζηκακίδης. Η καινοτομία «κρύβεται» σε μια νέα διάταξη αναρτήσεως και πλαισίου για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, που αποτελεί παγκόσμια ευρεσιτεχνία και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ακόμα και σε κάποια συμβατικά αυτοκίνητα.


Το όφελος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τον καταναλωτή προκύπτει από τη δημιουργία ενός πολύ φτηνού σασί, που «χτίζεται» γύρω από τις μπαταρίες, έχει τέσσερα κοινά υποσυστήματα και μπορεί να αποτελέσει βάση για την κατασκευή πολλών τύπων οχημάτων. «Αντίστοιχοι τύποι σασί μπορούν να σχηματίσουν από μικρό 500αράκι έως μεγάλο 5θυρο, πολυμορφικό, φορτηγάκι, βανάκι, σπορ ανοιχτό ή κλειστό αυτοκίνητο», λέει ο κ. Χατζηκακίδης.

Κινητήρας

Αντί για τις τέσσερις διαφορετικές συμβατικές αναρτήσεις που χρησιμοποιούνται σήμερα σε κάθε γωνία του πλαισίου τοποθετείται ο ίδιος τύπος ανάρτησης, εφοδιασμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια ενιαία, ελαφριά και συμπαγής ενότητα, που επιτρέπει την αποθήκευση μπαταριών στο κέντρο του πλαισίου, του χαρίζει ακαμψία και προσδίδει στο αυτοκίνητο ευελιξία και άνεση.

Το νέο, ευέλικτο και φτηνό πλαίσιο, με τις ηλεκτρονικές επεμβάσεις που μπορούν να γίνουν, εξασφαλίζει στο όχημα τα πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά ενός πολύ ακριβότερου αυτοκινήτου, και «εξαφανίζει» το κύριο μειονέκτημά του, το υψηλό κόστος. «Με αυτήν την τεχνική, ένα συμβατικό αυτοκίνητο που πωλείται σήμερα στην αγορά προς 15.000 ευρώ θα μπορούσε να αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό με τιμή πώλησης 8.000 ευρώ. Στην περίπτωση πιο ακριβών οχημάτων, που σήμερα πωλούνται προς 80.000 ευρώ, αυτή η τεχνική θα επέτρεπε την κατασκευή αυτοκινήτων που θα πωλούνταν με 30.000 ευρώ (οχήματα με active springing, active damping, active handling)».

Η πρωτοποριακή διάταξη αναρτήσεως και πλαισίου για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα δεν είναι πάντως η μοναδική καινοτομία που «κοσμεί» το βιογραφικό του κ. Χατζηκακίδη. Απόφοιτος του Κολεγίου Αθηνών, συνέχισε τις σπουδές του στο Imperial College, στο Λονδίνο, και ύστερα επιλέχθηκε από τον φημισμένο σχεδιαστή αυτοκινήτων Μπρούνο Σάκο, για να εργαστεί στη Mercedes.

Σχεδιαστικές λύσεις

Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του, που υιοθετήθηκε από πολλούς κατασκευαστές, ήταν ο σχεδιασμός εξωτερικού καθρέφτη με ενσωματωμένα φλας. Αργότερα άρχισε να συνεργάζεται με τη Fiat και πρότεινε εκατοντάδες σχεδιαστικές λύσεις. Ανάμεσά τους, η κατασκευή τετράθυρου οχήματος με εμφανή χερούλια μόνο στις μπροστινές πόρτες, που υλοποιήθηκε στην Alfa Romeo 156.

Δραστηριοποιήθηκε στους τομείς ενεργού και προσαρμοστικής δυναμικής και αεροδυναμικής οχημάτων, προσκλήθηκε από πολλά ευρωπαϊκά πανεπιστήμια για ομιλίες σε θέματα σχεδιασμού, ενώ το 1999 κέρδισε το πρώτο βραβείο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος για τη μεταπτυχιακή/διδακτορική διατριβή του. Συμμετείχε σε πολύ σημαντικά projects και στη συνέχεια ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό καινοτόμων οχημάτων, με αποτέλεσμα την υποβολή σειράς διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας παγκοσμίως.

Γεράσιμος Κόντος
http://bariopoula.blogspot.gr 
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory