Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Τέλεια χρονομετρημένες Φωτογραφίες Αθλητισμός

Sportski-perfektno-0002
Sportski-perfektno-0003

Χαμόγελα .

Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com

Δίαιτα μόνη της δεν αρκεί

Και τα δύο κορίτσια είναι 25 ετών, και οι δύο είναι 5 '6 "(168 cm) ψηλά και ζυγίζει £ 123 (56 κιλά). Ο πρώτος πηγαίνει στο γυμναστήριο τρεις φορές την εβδομάδα και η δεύτερη δεν το κάνουν. Εδώ είναι η διαφορά.
ne e do dietata-0001
ne e do dietata-0002
ne e do dietata-0003

Θέλω γλυκό. Τι να προτιμήσω;

“Θέλω γλυκό. Τι να προτιμήσω;” είναι μια συχνή ερώτηση που αντιμετωπίζουμε όλοι οι διαιτολόγοι. Η γλυκιά γεύση είναι η πρώτη γεύση που ερχόμαστε σε επαφή από τη στιγμή που γεννιόμαστε. Η ανάγκη μας όμως για γλυκό μπορεί να μας κάνει να καταναλώσουμεαρκετές θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά σε λίγα μόλις λεπτά. Aς μην ξεχνάμε, πως η γλυκιά γεύση δεν κρύβεται μόνο στα γλυκά. Μια καλή και υγιεινή επιλογή είναι η κατανάλωση φρούτων. Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα τα οποία καλύπτουν την ανάγκη μας για γλυκό.
Κάποιες άλλες έξυπνες και υγιεινές επιλογές που μπορούμε να κάνουμε ώστε να καλύψουμε την ανάγκη μας για την γλυκιά γεύση, χωρίς να καταναλώσουμε λιπαρά είναι να ψήσουμε ένα μήλο στο φούρνο και να το σερβίρουμε με λίγη κανέλα, να επιλέξουμε ένα ζελέ με φρούτα χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή ένα κουταλάκι γλυκό του κουταλιού. Τέλος, αν έχουμε ανάγκη από σοκολάτα τότε είτε μπορούμε να καταναλώσουμε ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα ή μπορούμε να λιώσουμε ένα μικρό κομμάτι μαύρη κουβερτούρα και να το περιχύσουμε πάνω από μια μπανάνα, φράουλες ή κάποιο άλλο φρούτο.
Οι περισσότερες από αυτές τις επιλογές είναι χαμηλές σε θερμίδες και δεν περιέχουνλιπαρά ή αν περιέχουν, αυτά είναι ελάχιστα.

Λίγο κρασί... Λίγο κρασάκι βρε παιδιά...

Ο Ντίνος Ηλιόπουλος στην ταινία «Φωνάζει ο Κλέφτης» (1965) υποδύεται έναν τίμιο λογιστή ο οποίος χρειαζόταν να πάρει το «φάρμακο του θάρρους» (..έτσι το ανέφερε) για να πει τα πράγματα με το όνομα τους.«Εν οίνω αλήθεια» όπως έλεγε ο Αλκαίος (αρχαίος λυρικός ποιητής). Σεπτέμβριος ο μήνας που ξεκινά ο τρύγος. Δε θα μπορούσαμε να μην αφιερώσουμε αυτό το μήνα σε αυτό το αγαθό (εφόσον κάνουμε ορθή χρήση!).
Φαίνεται ότι η μέτρια κατανάλωση ειδικά του κόκκινου κρασιού δρα ευεργετικά. Συσχετίζεται με μειωμένη θνησιμότητα, χάρη στη θετική του δράση στο καρδιαγγειακό σύστημα.
Η ρεσβερατρόλη (προέρχεται από τα σταφύλια) αποτελεί ουσία με σπουδαίο ερευνητικό ενδιαφέρον. Πρόκειται για ουσία που δρα αποτρεπτικά στη συσσώρευση αιμοπεταλίων (αντιθρομβωτικό), ενώ ταυτόχρονα φαίνεται να καταστέλλει την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων. Περισσότερη έρευνα θα ρίξει ακόμα περισσότερο φως στη δράση της εν λόγω ουσίας.
Γενικά τα φλαβονοειδή (τα βρίσκουμε κυρίως στο κόκκινο κρασί) προάγουν τη γενική υγεία μέσω της αντιοξειδωτικής τους δράσης. Επίσης, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι η μέτρια κατανάλωση κόκκινου κρασιού συσχετίζεται με αύξηση της καλής χοληστερόλης (HDL).
Το κρασί δεν περιέχει πολλές θερμίδες και αποτελεί μια καλή λύση ως ποτό εξόδου.Προσοχή στα αλμυρά που συνοδεύουν το κρασί, γιατί περιέχουν πολλές θερμίδες, νάτριο και προκαλούν περισσότερη κατανάλωση αλκοόλ.
Ας μην ξεχνάμε ότι η υπερβολική κατανάλωση ή και το λίγο περισσότερο αυξάνει σοβαρά την πιθανότητα για ανάπτυξη υπέρτασης, διάφορους τύπους καρκίνουεγκεφαλικά επεισόδια και βεβαίως σοβαρά ατυχήματα (πχ οδήγηση και αλκοόλ).
Οπότε ..ένα κρασί για την υγεία, δύο για τον έρωτα, τρία για τον ύπνο, στα τέσσερα καίγεσαι..
ΚΡΑΣΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΚΡΑΣΙ ΤΟΠΙΚΟ!
Η παραγωγή κρασιού αλλάζει από χρονιά σε χρονιά, ανάλογα με τη σοδειά. Το 2011 η παραγωγή είχε πέσει κατά 30% περίπου σε σχέση με το 2008. Τα ελληνικά αμπέλια καλύπτουν περί τα 700.000 στρέμματα. Η ποιότητα του ελληνικού κρασιού εξαιρετικά βελτιωμένη καθιστά το κρασί ως αξιόλογο εξαγωγικό προϊόν.
Η Αρκαδία παράγει εξαιρετικά κρασιά. Τα κρασιά ‘Μαντινεία’ αποτελούν ΠΟΠ. Το αρκαδικό Μοσχοφίλερο δίκαια αποτελεί το διαμάντι του ελληνικού αμπελώνα!

ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
Το κρασί χρησιμοποιείται στη μαγειρική από την αρχαιότητα! Προσθέτει εξαιρετικά αρώματα, αναδεικνύει τη γεύση της τροφής. Μη βάζετε κακής ποιότητας κρασί στο φαγητό, μπορεί να εκτεθείτε καθώς δεν προσφέρει καλό αποτέλεσμα!

Ποια Είναι Η Καλύτερη Ώρα Για Ζύγισμα

Ζύγισμα
Το ζύγισμα στη ζυγαριά του σπιτιού αποτελεί για πολλούς μια καθημερινή ή τουλάχιστον συχνή συνήθεια. Ωστόσο πολλοί ρωτάνε «ποια είναι η καλύτερη ώρα για να ζυγιζόμαστε;», αν αυτή υπάρχει.
Αυτό που θα πούμε είναι ότι η ώρα που ζυγίζεται κανείς θα πρέπει να είναι σταθερή, δηλαδή περίπου την ίδια ώρα της ημέρας και υπό τις ίδιες συνθήκες.
Αν για παράδειγμα ζυγίζεστε το πρωί μόλις σηκώνεστε νηστικοί ή γυρνώντας από τη δουλειά το μεσημέρι πριν φάτε το γεύμα σας, αυτή η ώρα πρέπει να κρατιέται σταθερή. Γενικότερα όμως, η καλύτερη ώρα της ημέρας για ζύγισμα είναι το πρωί, ιδανικά αφού πάτε στην τουαλέτα και χωρίς ρούχα ή με τις πυτζάμες σας.
Το ζύγισμα κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας, η οποία περιλαμβάνει κατανάλωση υγρών όπως νερό, καφέ, χυμοί, και φαγητού με διάφορα σνακ, δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
Κάτι επίσης σημαντικό είναι το να ζυγίζεστε πάντα στην ίδια ζυγαριά, καθώς ζυγαριά με ζυγαριά μπορεί να εμφανίζει από μικρές μέχρι μεγάλες αποκλίσεις.
Πηγή: neadiatrofis.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory