Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Η βόλτα με το Cabrio, το όνομα αυτού του νέου τελεφερίκ, είναι πολύ πιο συναρπαστική και πολύ πιο ψηλά από το έδαφος!.

Η Παγκόσμια Πρώτη Double Decker Cable Car 1
Η Παγκόσμια Πρώτη Double Decker Cable Car (10)

Εκπληκτική σκηνή ! Ωκεανός Μέσα σε ένα Opal

Εκπληκτική σκηνή Ocean Μέσα σε ένα Opal 1
Εκπληκτική σκηνή Ocean Μέσα σε ένα Opal (7)

«Η μπάντα της Πόλη»: One Man, 1.200 ώρες, και πάνω από 100 Μολύβια

«City Band» One Man, 1.200 ώρες, και πάνω από 100 μολύβια 1
«City Band» One Man, 1.200 ώρες, και πάνω από 100 Μολύβια (1)

Το πιο άκυρο video της χρονιάς

Ποια Είναι Η Καλύτερη Ώρα Για Ζύγισμα

Ζύγισμα
Το ζύγισμα στη ζυγαριά του σπιτιού αποτελεί για πολλούς μια καθημερινή ή τουλάχιστον συχνή συνήθεια. Ωστόσο πολλοί ρωτάνε «ποια είναι η καλύτερη ώρα για να ζυγιζόμαστε;», αν αυτή υπάρχει.
Αυτό που θα πούμε είναι ότι η ώρα που ζυγίζεται κανείς θα πρέπει να είναι σταθερή, δηλαδή περίπου την ίδια ώρα της ημέρας και υπό τις ίδιες συνθήκες.
Αν για παράδειγμα ζυγίζεστε το πρωί μόλις σηκώνεστε νηστικοί ή γυρνώντας από τη δουλειά το μεσημέρι πριν φάτε το γεύμα σας, αυτή η ώρα πρέπει να κρατιέται σταθερή. Γενικότερα όμως, η καλύτερη ώρα της ημέρας για ζύγισμα είναι το πρωί, ιδανικά αφού πάτε στην τουαλέτα και χωρίς ρούχα ή με τις πυτζάμες σας.
Το ζύγισμα κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας, η οποία περιλαμβάνει κατανάλωση υγρών όπως νερό, καφέ, χυμοί, και φαγητού με διάφορα σνακ, δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
Κάτι επίσης σημαντικό είναι το να ζυγίζεστε πάντα στην ίδια ζυγαριά, καθώς ζυγαριά με ζυγαριά μπορεί να εμφανίζει από μικρές μέχρι μεγάλες αποκλίσεις.
Πηγή: neadiatrofis.gr

Κάνω Δίαιτα. Τι Να Τρώω Όταν Πεινάω;

Κάνω δίαιτα. Τι να τρώω όταν πεινάω;
Είστε σε δίαιτα και υπάρχουν κάποιες στιγμές μέσα στην ημέρα που σας πιάνει πείνα; Τι πρέπει και τι μπορείτε να φάτε τότε; Κάποιος θα έλεγε ένα φρούτο, καμιά μπάρα δημητριακών, 2 – 3 κράκερ.
Από άποψης θερμίδων είμαστε καλά. Ωστόσο τέτοια σνακ που περιέχουν κατά βάση υδατάνθρακες έχουν ένα μειονέκτημα.
Προκαλούν αυξομειώσεις στο σάκχαρό μας, με αποτέλεσμα ναι μεν να μη μας δίνουν πολλές θερμίδες αλλά δεν μας χορταίνουν.
Όταν λοιπόν πεινάτε και θέλετε κάτι να τσιμπολογήσετε, επιλέξετε τρόφιμα ή σνακ με πρώτη ύλη την πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη σας χορταίνει πολύ καλύτερα και με λίγες θερμίδες. Τέτοια σνακ θα μπορούσαν να είναι :
- 1 κεσεδάκι γιαούρτι ή 1 ποτήρι γάλα
- Λίγο τυρί με 1 παξιμαδάκι ή 1 μικρή φ. ψωμί
- Μία φέτα γαλοπούλα με 1 παξιμαδάκι ή 1 μικρή φ. ψωμί
- 1 αυγό βραστό με 1 παξιμαδάκι ή 1 μικρή φ. ψωμί
Πηγή: neadiatrofis.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory