Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2013

Αρκούδα εναντίον αυτοκινήτου .

Pamukkale

Το αυτοκίνητο των 5000 ίππων .

Οι γυναίκες νιώθουν πιο όμορφες στα 29

Οι γυναίκες νιώθουν πιο όμορφες στα 29
Μπορεί τα ροδοκοκκινισμένα μάγουλα και η φρεσκάδα της εφηβείας τους να ανήκει στο παρελθόν, όμως οι γυναίκες δεν πτοούνται καθόλου και δηλώνουν ότι αισθάνονται πιο όμορφες στην ηλικία των 29 χρόνων.

Και γιατί να μη νιώθουν άλλωστε;

Οι πρώτες ρυτίδες δεν έχουν κάνει ακόμη την εμφάνισή τους και η ταχύτητα των αλλαγών στο σώμα και το πρόσωπό τους, που παρατηρείται κατά τη μέση ηλικία είναι ακόμη... μακριά.

Η αυτοπεποίθησή τους βρίσκεται στα ύψη και είναι έτοιμες να ερωτευτούν και να απολαύσουν τις χαρές μιας σταθερής σχέσης.

Οι περισσότερες, σύμφωνα με μελέτη που επικαλείται η MailOnline, νιώθουν άνετες με την εμφάνισή τους και μεγάλη αυτοπεποίθηση ακόμη και χωρίς μακιγιάζ (ποσοστό 17%).

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα τα επίπεδα αυτοπεποίθησης ωστόσο κυμαίνονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, με την Παρασκευή να θεωρείται ως η «καλύτερη ημέρα» από την πλειοψηφία των γυναικών, με το ένα τρίτο να δηλώνει ότι είναι «στα πάνω του» στις 10 η ώρα το πρωί της Παρασκευής.

Τα δύο τρίτα των γυναικών πιστεύουν ότι ο ύπνος αποτελεί ένα βασικό μυστικό ομορφιάς, καθώς οι περισσότερες δε νιώθουν όμορφες όταν είναι κουρασμένες.

Σχεδόν οι μισές ανέφεραν το ίδιο και για όταν νιώθουν στρεσαρισμένες και αγχωμένες, ενώ ένα 29% δήλωσε ότι η παρουσία άλλων όμορφων γυναικών τους κάνει να αισθάνονται λιγότερο όμορφες.

Μία στις οκτώ νιώθει όμορφη μετά το σεξ, ενώ ένα 3% πιστεύει ότι είναι στα καλύτερά του όταν είναι στη δουλειά.

«Η έρευνα αυτή δείχνει ότι η ομορφιά δεν σχετίζεται απαραίτητα με την κατάσταση του δέρματος. Άλλωστε, οι περισσότερες γυναίκες δήλωσαν ότι νιώθουν πιο όμορφες όταν είναι σπίτι χωρίς μακιγιάζ (17%), συγκριτικά με εκείνες που είπαν ότι νιώθουν πιο ωραία όταν είναι βαμμένες (7%). Το να νιώθει κανείς όμορφος δεν έχει να κάνει απαραίτητα μόνο με ένα “φτιαγμένο πρόσωπο”, αλλά σημαντικό ρόλο παίζουν και άλλοι παράγοντες, όπως το αν έχουν κοιμηθεί καλά ή αν ακολουθούν υγιεινή διατροφή» ανέφερε η Nicole Melmore, εκπρόσωπος της εταιρείας που διεξήγαγε τη μελέτη.

Πως δημιουργήθηκαν τα φανάρια στους δρόμους; Ποιά η ιστορία τους;

Μπαίνουμε στο αμάξι μας, γυρίζουμε τη μίζα και ξεκινάμε. Στην πρώτη διασταύρωση πρέπει να σταματήσουμε όμως, επειδή υπάρχουν... φωτάκια που μας αναγκάζουν: τα φανάρια στους δρόμους!! Μέχρι να μας το επιτρέψουν, τα παρατηρούμε ώστε να ξεκινήσουμε... Τίποτε παραπάνω από τρεις λάμπες, αλλά με τόση "οδική" δύναμη!! 

ιστορία των φαναριώνΗ ιστορία των φαναριών ξεκινάει πριν τεθεί σε κυκλοφορία το πρώτο αυτοκίνητο. Τότε που στους δρόμους υπήρχαν μόνο κάρα και άμαξες, πεζοί και ποδήλατα!! 

Το πρώτο φανάρι τοποθετήθηκε έξω από τη Βρετανική Βουλή στο Λονδίνο τον Δεκέμβρη του 1868. Το τοποθέτησε εκεί ο μηχανικός τρένων J. P. Knight. Ήταν ένα ανακατασκευασμένο σιδηροδρομικό φανάρι, με σηματοφόρους βραχίονες και με κόκκινες και πράσινες λάμπες. Οι λυχνίες αερίου ελέγχονταν από έναν μοχλό στη βάση τους, ώστε να φαίνεται προς την κυκλοφορία το κατάλληλο φως. Το συγκεκριμένο σύστημα καταστράφηκε από έκρηξη το 1869 τραυματίζοντας (ή σκοτώνοντας! - δε γνωρίζουμε τι ακριβώς έγινε) τον αστυνομικό που το χειριζόταν εκείνη τη στιγμή. 

Συνεχίζοντας με την ιστορία των φαναριών, το ηλεκτρικό αυτόματο - θα λέγαμε - φανάρι κατασκευάστηκε στην Αμερική το 1912. Εφευρέτης του θεωρείται ο αστυνομικός Lester Wire από το Οχάιο. Το 1914 η Αμερικάνικη Εταιρεία Φωτεινών Σηματοδοτών τοποθέτησε ένα σύστημα με δύο χρώματα, κόκκινο και πράσινο, και έναν βομβητή (buzzer) για να προειδοποιεί για τις αλλαγές. Εμπνευστής του ήταν ο James Hoge. 

Το συγκεκριμένο σύστημα επέτρεπε στην Αστυνομία και την Πυροσβεστική να ελέγχουν τα φανάρια σε περίπτωση ανάγκης. Το πρώτο τρίχρωμο φανάρι τεσσάρων κατευθύνσεων κατασκευάστηκε από τον αστυνομικό William Potts στο Ντιτρόιτ το 1920. Επειδή ήταν υπάλληλος της κυβέρνησης (αστυνομικός) δεν μπορούσε να πατεντάρει την εφεύρεση του. Έτσι, το 1922 ο T.E. Hayes κατοχύρωσε το "Συνδυασμένο οδηγό κυκλοφορίας και ρυθμιστικού σήματος" ("Combination traffic guide and traffic regulating signal")! 

Το πρώτο διασυνδεδεμένο σύστημα κυκλοφορίας εγκαταστάθηκε στο Σολτ Λέικ Σίτυ το 1917 σε δρόμο με έξι διασταυρώσεις, και ελεγχόταν από χειροκίνητους διακόπτες. Ο αυτόματος χειρισμός του συστήματος μπήκε τον Μάρτιο του 1922 στο Χιούστον του Τέξας. Το 1923 ο Garrett Morgan πατεντάρισε τη δικιά του έκδοση.

Ήταν ένας στύλος σε σχήμα Τ με τρεις θέσεις: σταμάτημα, ξεκίνημα και σταμάτημα προς όλες τις κατευθύνσεις. Η τρίτη κατάσταση έδινε στους οδηγούς τη δυνατότητα να σταματήσουν μέχρι να ξεκινήσει η κυκλοφορία του αντίθετου ρεύματος, και επίσης, για την ασφάλεια των πεζών. Το μεγάλο του πλεονέκτημα ήταν η δυνατότητα χειρισμού του από απόσταση μέσω μηχανικής σύζευξης. 

Η πρώτη πόλη που συνέδεσε με υπολογιστές το σύστημα φαναριών των δρόμων της ήταν το Τορόντο το 1963. 

Τα χρώματα των φαναριών που αναπαριστούν σταμάτημα και ξεκίνημα ενδέχεται να προήλθαν από αυτά που ταυτοποιούσαν το λιμάνι (κόκκινο) και το στρίψιμο προς τα δεξιά (πράσινο) στη ναυσιπλοΐα. 

Σύμφωνα με τους κανόνες ναυτικής κυκλοφορίας, το πλοίο από τα αριστερά έπρεπε να σταματήσει για αυτό που έρχεται από τα δεξιά - πράγμα που ισχύει πλέον και στην χερσαία κυκλοφορία!!|(σε περίπτωση μη ύπαρξης σήμανσης, προτεραιότητα έχει ο κινούμενος από τα δεξιά ΠΑΝΤΑ, όπως μας μαθαίνουν οι δάσκαλοι οδήγησης!!) 

φωτεινοί σηματοδότεςΤέλος, αξίζει να αναφερθούμε και στους φωτεινούς σηματοδότες με χρονόμετρο. Το σύστημα εισάχθηκε τη δεκαετία του ’90. Η αντίστροφη μέτρηση βοηθάει τους οδηγούς και τους πεζούς να ξέρουν πόσο χρόνο έχουν μέχρι να αλλάξει το φανάρι, ώστε να αποφασίσουν αν θα περάσουν τη διασταύρωση με ασφάλεια ή όχι. 

Τώρα που ξέρετε όλη την ιστορία των φαναριών - των φωτεινών σηματοδοτών, την επόμενη φορά που θα δείτε αυτά τα φωτάκια, θα έχετε κάτι να σκέφτεστε μέχρι να περάσουν τα μερικά δευτερόλεπτα!! Και να θυμάστε: πάντα να οδηγείτε με ασφάλεια!!!

Αφήστε το πρωινό σας καφεδάκι για αργότερα

Αφήστε το πρωινό σας καφεδάκι για αργότερα
Πολλοί δε μπορούν –ή τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται- να λειτουργήσουν το πρωί αν δεν έχουν πιει πρώτα καφέ.

Σύμφωνα όμως με έναν αμερικανό επιστήμονα, για να μπορέσουμε να επωφεληθούμε στο μέγιστο από τις επιδράσεις της καφεΐνης, είναι καλύτερα να περιμένουμε μερικές ώρες και να πιούμε το καφεδάκι μας γύρω στις 9 και μισή και 11 και μισή το πρωί.

Εκείνο το δίωρο, λέει ο νευροεπιστήμονας από το πανεπιστήμιο Επιστημών Υγείας του Μέριλαντ, Steven Miller, ότι ο καφές που θα καταναλώσουμε θα είναι πιο αποτελεσματικός. Αυτό συμβαίνει γιατί τότε τα επίπεδα της ορμόνης κορτιζόλης –με την οποία αλληλεπιδρά η καφεΐνη- είναι πιο χαμηλά.

Ο ίδιος εξήγησε στην βρετανική εφημερίδα The Telegraph, ότι όσοι πίνουν καφέ όταν τα επίπεδα της κορτιζόλης είναι υψηλά (περίπου γύρω στις 8 με 9 το πρωί) αναπτύσουν ανοχή στην καφεΐνη, με αποτέλεσμα να είναι λιγότερο αποτελεσματική.

Η κορτιζόλη ελέγχει το «ρολόι του οργανισμού» και κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται «ξύπνιοι». Συνήθως τα επίπεδα της συγκεκριμένης ορμόνης είναι υψηλά όταν ξυπνάει κάποιος, όμως αρχίζουν να πέφτουν περίπου μία ώρα μετά.

Αν λοιπόν κάποιος πιει καφέ εκείνη την ώρα, αυτό ενισχύει την παραγωγή επιπλέον κορτιζόλης –από τη στιγμή που πέφτουν τα επίπεδα της ορμόνης- και επιπλέον ο οργανισμός τους δεν γίνεται ανθεκτικός στην καφεΐνη. 

Το ίδιο συμβαίνει και μετά το φαγητό, γύρω στις 5 και μισή με 6 και μισή το απόγευμα, κάτι που σημαίνει σύμφωνα με τον Dr. Miller, ότι αυτή είναι μία ακόμη καλή ώρα για να πιει κανείς καφέ.

Βέβαια, παραδέχεται ότι τα επίπεδα κορτιζόλης διαφέρουν από άτομο σε άτομο σε διαφορετικές στιγμές της ημέρας, ανάλογα με την ώρα που ξυπνάνε.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory