Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013

Ψηλότερη Waterslide κόσμο

ανθρωποειδή πλάσματα στα νερά της Ανταρκτικής






Εικόνες .

Momenti-0004
Momenti-0006

Τρία σημαντικά λάθη που κάνουν όλες οι γυναίκες

Τρία σημαντικά λάθη που κάνουν όλες οι γυναίκεςΣαν γυναίκα, λογικά προσέχετε την εμφάνιση και το πρόσωπο σας, καθαρίζοντας το, βάζοντας ενυδατική κρέμα και βγάζοντας τα φρύδια σας. Το κάνετε όμως σωστά;

Αυτές οι τρεις απλές αλλά πολύ βασικές ενέργειες της γυναικείας ομορφιάς γίνονται από τις περισσότερες συνήθως με λάθος τρόπο χωρίς όμως να το αντιλαμβάνονται. Ας τα δούμε όμως ένα ένα:

Λάθος 1ο: Βγάζετε τα φρύδια σας πολύ κοντά στον καθρέφτη


Πρόκειται για ένα από τα συχνότερα και μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι γυναίκες, διότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να βλέπουν τις λεπτομέρειες, αλλά χάνουν την ουσία, η οποία δεν είναι άλλη από το σχήμα του φρυδιού. Γι’ αυτό, όταν βγάζετε τα φρύδια σας να πηγαίνετε σε ένα φωτεινό δωμάτιο και να κάθεστε σε μια λογική απόσταση από τον καθρέφτη, έτσι ώστε να μπορείτε να ελέγξετε και το σχήμα τους. Αφού λοιπόν δώσετε το κατάλληλο σχήμα που θα απογειώσει το βλέμμα σας, πάρτε ένα μεγεθυντικό καθρεφτάκι και δουλέψτε στις λεπτομέρειες, έχοντας πάντα το νου σας να κοιτάτε ανά τακτά διαστήματα στον κανονικό καθρέφτη, έτσι ώστε να σιγουρευτείτε πως δεν χαλάσατε το σχήμα που έχετε δώσει.

Λάθος 2ο: Πλένετε το πρόσωπο σας μόνο το πρωί:

Το πρώτο πράγμα που κάνετε όταν σηκωθείτε από το κρεβάτι σας είναι συνήθως το πλύσιμο του προσώπου σας. Ωστόσο, δεν πρέπει να περιορίζετε τον καθαρισμό του μόνο στις πρωινές ώρες, αλλά να τον επαναλαμβάνετε και στις βραδινές. Κι αυτό διότι η ανάπλαση και η αναζωογόνηση των κυττάρων του δέρματος γίνεται τις βραδινές ώρες που ξεκουράζεστε. Επομένως, είναι σημαντικό πριν πάτε για ύπνο να καθαρίσετε πολύ καλά το πρόσωπο σας από οποιοδήποτε ίχνος μακιγιάζ, ρύπων και σκόνης, έτσι ώστε οι πόροι να είναι ελεύθεροι να αναπνεύσουν.

Λάθος 3ο: Υπερβολική χρήση ενυδατικής κρέμας:

Η ενυδατική κρέμα ημέρας και νύχτας είναι απαραίτητη για κάθε γυναίκα, ανεξαρτήτως ηλικίας, μόνο που πρέπει να γίνεται με μέτρο. Απλώστε λοιπόν μια κανονική ποσότητα κρέμας στο πρόσωπο σας πρωί και βράδυ και μην κάνετε υπερβολές τόσο στην ποσότητα, όσο και στην συχνότητα, διότι μπορεί να αλλοιώσετε τον τύπο της επιδερμίδας σας.

Πηγή: beautetinkyriaki.gr

Οδηγός επιβίωσης για... άντρες!

Τι λέει μια γυναίκα και τι εννοεί στην πραγματικότητα
Όταν κάποιος μας κάνει μια ερώτηση, το λογικό είναι να περιμένει από εμάς μια ευθεία και ξεκάθαρη απάντηση. 

Σωστά;

Τότε γιατί για παράδειγμα, κάθε φορά που ένας άντρας δέχεται την ερώτηση «Μού πάει αυτό το φόρεμα;» αρχίζει να ιδρώνει και να μην ξέρει πώς να τη χειριστεί; Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που θα μπορούσε να απαντήσει κανείς, όμως όλα θα μπορούσαν να είναι είτε εντελώς σωστά, είτε παντελώς λανθασμένα!

Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό, αναρωτιέται ο Bernard Marr, επιτυχημένος συγγραφέας και σύμβουλος επιχειρήσεων.

Το πρόβλημα ξεκινά επειδή αντί να χρησιμοποιούμε τις λέξεις με την κυριολεκτική τους σημασία, οι γυναίκες συνηθίζουν να τις ερμηνεύουν ως ένα «μυστικό κώδικα», υπονοώντας κάτι εντελώς διαφορετικό.

Τι πραγματικά εννοούν οι γυναίκες όταν χρησιμοποιούν συγκεκριμένες φράσεις, πέρα από την κυριολεκτική τους σημασία;

Δείτε παρακάτω μερικές «διασκεδαστικές ερμηνείες» που δίνει ο Marr από φράσεις και διαλόγους ανάμεσα σε ζευγάρια:

Μου πάει αυτό το φόρεμα; = Πρόκειται για μια ερώτηση-παγίδα. Στο 90% των περιπτώσεων αυτό που θα εννοεί μια γυναίκα είναι το εξής: «Πες μου ότι είμαι όμορφη, χωρίς να διστάσεις, χωρίς να το σκεφτείς για πολλή ώρα. Απλά πες το». Εκτός… κι αν γνωρίζει ήδη ότι δεν τής πηγαίνει και δεν την κολακεύει. Σε αυτήν την περίπτωση σας δοκιμάζει. Θέλει να διαπιστώσει αν θα είστε ειλικρινείς απέναντί της. Το δύσκολο είναι να καταλάβετε κάθε φορά τι από τα δύο εννοεί.

Πρέπει να μιλήσουμε = Αυτό που εννοεί είναι το εξής: «Πρέπει να αλλάξεις κάτι που κάνεις και θα σου πω ακριβώς τι είναι αυτό». 

Τι να ετοιμάσω να φάμε; = Δεν πρόκειται για μια απλή ερώτηση, αλλά για την αρχή ενός παιχνιδιού «μάντεψε τι», μέχρι να βρείτε τελικά τι φαγητό είχε προαποφασίσει να ετοιμάσει για βραδινό.

Τι λες να δούμε στην τηλεόραση; = Ισχύει ότι και για το δείπνο (βλ. παραπάνω).

Θα μαζέψω τα πλυμένα ρούχα, όταν επιστρέψω = «Αν όταν γυρίσω δεν τα έχεις ήδη μαζέψει, την πάτησες».

Αν έχεις χρόνο κάποια στιγμή, μπορείς να κάνεις… = Αυτό που εννοεί είναι: «Θέλω να το κάνεις τώρα».

Καλά = Αν αυτή είναι η απάντηση σε μια ερώτηση τότε σημαίνει: «Έχω δίκιο, εσύ έχεις άδικο και δε χρειάζεται να το συζητήσουμε περισσότερο».

Τίποτα = Ειδικά αν αυτό είναι απάντηση στην ερώτηση «Έχεις κάτι; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;» τότε σημαίνει: «Το ξέρεις ότι έχω κάτι, αλλά θέλω να το μαντέψεις».

Κάνε ό,τι νομίζεις = Να είστε πολύ προσεχτικοί εδώ, γιατί αυτό δε σημαίνει ότι έχετε το ελεύθερο να κάνετε όντως ό,τι θέλετε, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Είναι μια πρόκληση του τύπου: «τόλμησε να το κάνεις και θα δεις εσύ».

Καλά, άστο = Είναι πολύ ξεκάθαρο πια ότι αυτό που εννοεί είναι: «Δε μπορείς να καταλάβεις με τίποτα αυτό που σου λέω». Αν ακούσετε αυτή τη φράση να βγαίνει από το στόμα της, θα τα «βρείτε σκούρα».

Αλήθεια; = Αν αυτό είναι η απάντηση σε ό,τι λέτε τότε η πραγματική του σημασία είναι η εξής: «Δε με ενδιαφέρει καθόλου τι λες και δε σε ακούω».

Τι λες, μήπως να πάρουμε καινούριες κουρτίνες; = «Θέλω να αλλάξουμε τα έπιπλα, τα χαλιά και ό,τι άλλο υπάρχει μέσα σε αυτό το δωμάτιο». Μερικές φορές μπορεί να σημαίνει μέχρι και: «Θέλω να πάμε σε άλλο σπίτι».

Πέντε λεπτά = Μπορεί να σημαίνει από 20 λεπτά μέχρι δύο ώρες, ειδικά αν ετοιμάζεται για να πάει κάπου. Εκτός κι αν αφορά εσάς, τότε αυτό που εννοεί είναι ότι «θέλει να το κάνετε τώρα»!

Αστείο (ειρωνικά) = Αυτό δε σημαίνει ότι σας βρίσκει διασκεδαστικό, αντίθετα είναι μια ειρωνική δήλωση που υπονοεί ότι: «Εσύ (ή η κατάσταση) δεν είσαι καθόλου αστείος με αυτό που κάνεις/λες κ.τ.λ.».

Δε φωνάζω = «Μπορώ να φωνάζω όσο θέλω, γιατί είναι σημαντικό».

Σταμάτα να φωνάζεις = «Μη μιλάς άλλο».

Δε με ενδιαφέρει = «Με ενδιαφέρει» και πολύ μάλιστα.

Θα δούμε = «Θα το πληρώσεις μετά».

Ναι = «Όχι».

Όχι = «Όχι.»

Ίσως = «Όχι». 

Ίσως αργότερα = «Ποτέ».

Λυπάμαι = «Θα το μετανιώσεις».

Χρειαζόμαστε = «Θέλω».

Δε φταις εσύ = «Εσύ φταις».

Ουάου! = Μη γελαστείτε και πιστέψετε ότι αυτό είναι κάποιου είδους κοπλιμέντο για εσάς, ή ότι της αρέσεις αυτό που βλέπει. Αυτό που εννοεί κατά πάσα πιθανότητα είναι: «Πώς μπορεί να είσαι τόσο χαζός;».

Γιατί το ποπ κορν κάνει καλό στην υγεία & άλλα 7 χρήσιμα tips διατροφής

Φανταζόσουν πως το ποπ κορν κάνει καλό στην υγεία;
Είναι κατανοητό πως μια διατροφή που περιέχει λαχανικά, φρούτα, όσπρια και ψάρι βοηθάει σε μεγάλο βαθμό τον οργανισμό μας και επίσης μας επιτρέπει να διατηρούμε το βάρος μας σε φυσιολογικά επίπεδα. Για πάμε να δούμε όμως τι αποκάλυψε μια πρόσφατη έρευνα για το συγκεκριμένο θέμα:
Το περιοδικό Circulation δημοσίευσε πριν λίγο καιρό μια μελέτη, η οποία υποστηρίζει πως η υγιεινή διατροφή μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες μιας καρδιακής προσβολής, ενός εγκεφαλικού, της καρδιακής ανεπάρκειας και γενικά τον θάνατο από κάποια καρδιακή νόσο. «Οι ασθενείς πιστεύουν πως αφού παίρνουν κανονικά τα φάρμακά τους για την πίεση και την χοληστερόλη δεν χρειάζονται να ακολουθούν και μια συγκεκριμένη και υγιεινή διατροφή. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος», λέει ο Mahshid Dehghan, διατροφολόγος στο Ινστιτούτο Έρευνας Υγείας του Πληθυσμού, στο Πανεπιστήμιο McMaster και ένας εκ των υπευθύνων της συγκεκριμένης μελέτης.
Στα τεστ που πραγματοποιήθηκαν έλαβαν μέρος 31.546 άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 66,5 έτη. Οι συμμετέχοντες είχαν ιστορικό καρδιακής νόσου ή βλάβη οργάνου λόγω διαβήτη. Οι ερωτήσεις που κλήθηκαν να απαντήσουν αφορούσαν την διατροφή τους τον τελευταίο χρόνο, δηλαδή το πόσο συχνά έτρωγαν προϊόντα όπως γάλα, κόκκινο κρέας, ψάρι ή πουλερικά και αν έπιναν γάλα, αλλά και τις γενικότερες συνήθειές τους, όπως η άσκηση, το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ.
Οι ερευνητές ανακάλυψαν πως οι άνθρωποι που κατανάλωναν πιο συχνά φρούτα και λαχανικά και προτιμούσαν το ψάρι περισσότερο από το κόκκινο κρέας και τα πουλερικά, είχαν 35% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από λόγους που σχετίζονται με την καρδιά , 14% χαμηλότερο κίνδυνο για μια νέα καρδιακή προσβολή, 28% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας και ένα 19% χαμηλότερο τον κίνδυνο του εγκεφαλικού επεισοδίου.
Αφού λοιπόν είδαμε την έρευνα και τα αποτελέσματά της ας προχωρήσουμε λίγο παρακάτω για να μάθουμε κάποια τρόφιμα που ίσως δεν γνωρίζαμε ότι είναι σύμμαχοι της καρδιάς μας:
  • Σολομός
Ψάρια πρέπει να τρώμε τουλάχιστον δύο φορές την βδομάδα. Ιδιαίτερα τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός έχουν είναι πλούσια σε Ωμέγα -3 λιπαρά που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο της αρρυθμίας, και τη χοληστερόλη, να επιβραδύνουν την συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες και να χαμηλώσουν ελαφρώς την πίεση του αίματος.
  • Ελαιόλαδο
Το ελαιόλαδο μπορεί να μειώσει την χοληστερόλη. Τα υγιή μονοακόρεστα λίπη που περιέχει όμως παραμένουν λίπη για αυτό με πάντα με μέτρο!
  • Καρύδια
Μια μελέτη του 2011 αποφάνθηκε πως τα καρύδια αντί του κόκκινου κρέατος ως πηγή πρωτεΐνης χαμήλωσαν κατά 17% τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου. Θέλουν όμως και αυτά κατανάλωση με μέτρο γιατί περιέχουν λιπαρά και θερμίδες.
  • Μούρα
Τα μούρα είναι πλούσια σε ένα είδος αντιοξειδωτικών που ονομάζονται πολυφαινόλες. Τα αντιοξειδωτικά αυτά μπορούν να μειώσουν την πίεση του αίματος και να ενισχύσουν την «καλή» HDL χοληστερόλη
  • Μαύρη σοκολάτα
Η μαύρη σοκολάτα περιέχει κάποιες ενώσεις που ονομάζονται φλαβονοειδή και λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά. Έτσι μπορεί να μειώσει την κακή χοληστερόλη, την αρτηριακή πίεση αλλά και τον κίνδυνο θρομβώσεων…
  • Ποπκορν
Τα αγαπημένα μας ποπ κορν , όταν δεν είναι βουτηγμένα στο βούτυρο και ποτισμένα με αλάτι, είναι σύμμαχοι της καρδιάς μας γιατί περιέχουν αντιοξειδωτικά φυτικές ίνες.
  • Ντομάτες
Οι ντομάτες είναι μια εξαιρετική πηγή λυκοπενίου. Το λυκοπένιο είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που λόγω των αντιφλεγμονωδών ιδιοτήτων του ίσως μπορεί να διαδραματίσει ένα ρόλο στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων. Χρειάζονται όμως περαιτέρω έρευνες.
  • Γλυκοπατάτες
Οι γλυκοπατάτες περιέχουν φυτικές ίνες και κάλιο που χρησιμεύουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς.
  • Φύκια
Τα φύκια, όπως ακριβώς και οι συγγενείς τους τα λαχανικά, κατέχουν μερικά εντυπωσιακά οφέλη για την καρδιά συμπεριλαμβανομένων των αντιοξειδωτικών αλλά και μερικών «καλών» λιπαρών.
Πηγή: faysbook.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory