Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

Εικόνες .

dar ημέρες 26 Ημερήσια Απόγευμα τυχαιότητα (49 Φωτογραφίες)
dar ημέρες 3 Ημερήσια Απόγευμα τυχαιότητα (49 Φωτογραφίες)

Αστείες Φωτογραφίες σε μπαρ

barovi-0001
barovi-0002

Ένας βάτραχος γαργαλιεται από ένα αλογάκι της Παναγίας.

zaba i bogomolka-0001
zaba i bogomolka-0002
zaba i bogomolka-0003
zaba i bogomolka-0004

Τι πρέπει να προσέχουμε στην αγορά του χοιρινού

Τι πρέπει να προσέχουμε στην αγορά του χοιρινού
Η δύσκολη περίοδος της οικονομικής κρίσης που διανύουμε, αναγκάζει τους περισσότερους από εμάς να αναζητούμε καλύτερες τιμές στα προϊόντα καθημερινής διαβίωσης, άρα και στο φαγητό. Ως αποτέλεσμα, και οι τοπικοί παραγωγοί καταφεύγουν σε φθηνότερες επιλογές προϊόντων. 

Για να κρατήσουν όμως το κέρδος τους σταθερό, συχνά βγάζουν στην αγορά προϊόντα υποβαθμισμένης ποιότητας. Χαρακτηριστικό ως προς αυτό είναι το πρόσφατο σκάνδαλο με το αλογίσιο κρέας. Το τελευταίο διάστημα, ολοένα και μεγαλύτερες είναι οι ανησυχίες που διατυπώνονται για την ποιότητα του χοιρινού κρέατος.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξέδωσε πρόσφατα κανονισμούς, οδηγίες και αποφάσεις που αφορούν το χοιρινό κρέας και πιο συγκεκριμένα τη διασφάλιση της ποιότητας και ασφάλειάς του. Τα κράτη - μέλη είναι υποχρεωμένα να τηρούν τους κανονισμούς και να διεξάγουν τους απαραίτητους ελέγχους, εξασφαλίζοντας την καταλληλότητα του κρέατος. 

Το ευρωπαϊκό σύστημα RASFF (Rapid Alert System for food and feed) λειτουργεί με τρόπο ώστε να προσφέρει ταχεία ενημέρωση και ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των κρατών-μελών, ούτως ώστε να κοινοποιεί τυχόν προϊόντα που δεν πληρούν τους κανονισμούς και χρειάζεται να αποσυρθούν από την αγορά, για την αποτελεσματικότερη προστασία των καταναλωτών.

Παρ΄όλα αυτά, ως καταναλωτές είναι σημαντικό κατά την αγορά και επιλογή χοιρινού κρέατος να προσέχετε τα εξής:

Χρώμα κρέατος: Το χρώμα του νωπού χοιρινού κρέατος θα πρέπει να έχει ερυθρό χρώμα.

Ημερομηνία λήξης: Σε περιπτώσεις όπου το νωπό κρέας είναι συσκευασμένο, επιβάλλεται να ελέγχετε την ημερομηνία λήξης που υπάρχει πάνω στην ετικέτα και να καταναλώνετε το προϊόν εντός της προτεινόμενης περιόδου. Σε περίπτωση που τοποθετήσετε το νωπό χοιρινό κρέας στην κατάψυξη, αποφύγετε τη φύλαξή του πέρα των 4-6 μηνών. Ο χοιρινός κιμάς δεν πρέπει να φυλάγεται για διάστημα μεγαλύτερο των 3 μηνών.

Χώρα προέλευσης: Θα ήταν καλό να παρατηρείτε ή ακόμη να ρωτάτε την χώρα προέλευσης των κρεάτων και να προτιμάτε να αγοράζετε προϊόντα από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου τα κράτη μέλη είναι αναγκασμένα να πληρούν συγκεκριμένους κανονισμούς διασφαλίζοντας την ασφάλεια των τροφίμων.

Μυρωδιά κρέατος: Η άσχημη οσμή ή γεύση συνδέονται άμεσα με χαμηλής ποιότητας κρέας. Γι' αυτό το λόγο χρειάζεται να είστε αρκετά παρατηρητικοί.

Πιστοποιητικό καταλληλότητας και ελέγχου: Είναι σημαντικό να αγοράζετε φαγητά και τρόφιμα από υπεραγορές, τοπικά καταστήματα, κρεοπωλεία τα οποία έχουν πιστοποιητικό καταλληλότητας από τις υγειονομικές υπηρεσίες ή από άλλους εγκεκριμένους φορείς.

Ως καταναλωτές είναι καλό να είστε εκπαιδευμένοι και ευαισθητοποιημένοι, ώστε να μπορείτε να διεξάγετε τους δικούς σας ελέγχους όπως αναφέρθηκαν πιο πάνω. Ιδιαίτερη προσοχή συστήνεται σε περιπτώσεις όπου το χοιρινό κρέας πωλείται ανάμικτο με άλλα συστατικά (π.χ. κιμάς, λαζάνια, κανελόνια, μπιφτέκια) και τυχόν αλλοίωση ή νοθεία μπορεί να μη γίνουν αντιληπτά. Γι’ αυτόν τον λόγο θα ήταν καλό να προτιμάτε την αγορά τροφίμων από εγκεκριμένους και έμπιστους προμηθευτές.

Πηγή: mednutrition.gr

Γιατί οι παχυντικές τροφές είναι ελκυστικές στις γυναίκες

Γιατί οι παχυντικές τροφές είναι ελκυστικές στις γυναίκες
Ερευνητές ανακάλυψαν ένα γονίδιο, που συνδέεται με την παχυσαρκία, και το οποίο κάνει ορισμένες τροφές, όπως το παγωτό και τα γλυκά, να είναι πιο… γευστικά στους ουρανίσκους των γυναικών.

Σύμφωνα με τους καναδούς ερευνητές η ανακάλυψη του γονιδίου αυτού μπορεί να εξηγεί μερικώς την τάση για παχυσαρκία, καθώς ενδεχομένως να μην «ευθύνονται» οι ίδιοι για την κακή τους επιλογή στις τροφές… Όπως υποστηρίζουν αυτή ίσως να οφείλεται σε και να προκαλείται από… γενετική προδιάθεση, περιβαλλοντικό στρες και συναισθηματικούς παράγοντες. 

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ένα αλληλόμορφο γονίδιο, το οποίο ρυθμίζει την παραγωγή της ορμόνης της ευχαρίστησης, της ντοπαμίνης.

Τα αποτελέσματα των ερευνών τους δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο Appetite και όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι, μπορεί να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα τις έρευνες για την πρόληψη και θεραπεία της παχυσαρκίας.

«Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι τα ευρήματά μας ενισχύουν την άποψη ότι η παχυσαρκία σχετίζεται με γενετικούς παράγοντες, πρόωρη ανάπτυξη και άλλες συνθήκες» ανέφερε στη Daily Mail ο καθηγητής Michael Meaney από το πανεπιστήμιο McGill.

Ο ίδιος και η ομάδα του εξέτασαν 150 παιδιά ηλικίας 4 ετών, των οποίων οι μανάδες έπασχαν από κατάθλιψη και δυσκολεύονταν να δεθούν συναισθηματικά με τα παιδιά τους.

Η ομάδα μελέτησε έγκυες γυναίκες, ορισμένες από τις οποίες υπέφεραν από κατάθλιψη, ή ζούσαν σε συνθήκες φτώχειας και παρακολούθησαν την εξέλιξη των παιδιών τους από τη γέννησή τους, μέχρι που έγιναν 10 χρονών.

Οι ερευνητές πρόσφεραν στα 150 παιδιά από ένα σνακ, αφήνοντάς τα να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα υγιεινό τρόφιμο και ένα μη υγιεινό.

Οι μητέρες συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο, αναφορικά με τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών τους.

«Βρήκαμε ότι όσοι είχαν μια παραλλαγή στο γονίδιο που ρυθμίζει την ντοπαμίνη, η οποία ρυθμίζει την αντίδραση του ατόμου στα νόστιμα φαγητά (όπως παγωτά, γλυκά, ή άλλες παχυντικές τροφές), έτειναν να επιλέγουν αυτές τις τροφές» είπε η Dr. Patricia Silveira.

«Μάλιστα, η επίδραση του αλληλόμορφου γονιδίου ήταν ιδιαίτερα έντονη στα κορίτσια» πρόσθεσε.

«Η μελέτη μας υποδεικνύει ότι γενετικοί παράγοντες, καθώς και η συναισθηματική κατάσταση ενός ατόμου συμβάλλουν στην ενίσχυση της τάσης για κατανάλωση τροφίμων που προάγουν την παχυσαρκία» πρόσθεσε ο καθηγητής Meaney.

Τα ψητά στα κάρβουνα είναι πιο υγιεινά

Τα ψητά στα κάρβουνα είναι πιο υγιεινά
Συχνά ακούμε τους ειδικούς σε θέματα διατροφής να λένε ότι το ψήσιμο στα κάρβουνα είναι πιο υγιεινό, σε σχέση με άλλους τρόπους μαγειρέματος, για παράδειγμα το τηγάνισμα. Η σύσταση αυτή βασίζεται στο γεγονός ότι μαγειρεύοντας στα κάρβουνα δεν προστίθεται επιπλέον λίπος στο φαγητό και επομένως δεν επιβαρύνεται η υγεία μας με πολλά λιπαρά.

Αυτό όμως που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι ότι όταν τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες ψήνονται στα κάρβουνα (όπως το κρέας και το ψάρι), παράγονται δύο ειδών καρκινογόνες ουσίες, οι ετεροκυκλικές αμίνες και πολυκυκλικοί αρωματικοί υδρογονάνθρακες.

Ο κίνδυνος για την υγεία μας που σχετίζεται με τις παραπάνω χημικές ουσίες δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να σταματήσουμε να απολαμβάνουμε τα ψητά στα κάρβουνα.

Διαβάστε παρακάτω με ποιους τρόπους μπορείτε να κάνετε τα ψητά στα κάρβουνα πιο υγιεινά και να ελαχιστοποιήσετε τους κινδύνους για την υγεία σας:

- Καθαρίστε τη σχάρα πριν το ψήσιμο. Με αυτό τον τρόπο αφαιρείτε τυχόν καμμένα υπολλείματα που μπορεί να κολλήσουν στις τροφές που μαγειρεύετε.
- Διαλέξτε άπαχα κομμάτια και αφαιρέστε το ορατό λίπος από το κρέας πριν το ψήσετε. Όταν το λίπος θερμαίνεται και στάζει στα κάρβουνα, δημιουργούνται φλόγες και καπνός, τα οποία οδηγούν στο σχηματισμό καρκινογόνων ουσιών.
- Γυρίστε το κρέας τακτικά.
- Εάν κάποιο κομμάτι του κρέατος καεί, αφαιρέστε το πριν το φάτε.
- Κόψτε το κρέας σε μικρά κομμάτια και μαγειρέψτε το για λιγότερη ώρα.
- Μαρινάρετε το κρέας σε λεμόνι ή ξύδι για τουλάχιστον 30 λεπτά. Με αυτό τον τρόπο αλλάζει η οξύτητα του κρέατος και εμποδίζεται ο σχηματισμός πολυκυκλικών αρωματικών υδρογονανθράκων.
- Εάν θέλετε να μαρινάρετε το κρέας σε μίγμα που περιέχει ζάχαρη, για παράδειγμα σε σάλτσα μπάρμπεκιου, προσθέστε τη τα τελευταία 1-2 λεπτά.
- Προσθέστε φυσικά καρυκεύματα, όπως κανέλλα, γκρέιπφρουτ και πράσινο τσάι. Σε πρόσφατη μελέτη βρέθηκε ότι τα παραπάνω μειώνουν σημαντικά τον σχηματισμό καρκινογόνων ουσιών στο μαγειρεμένο κρέας.

Πηγή: mednutrition.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory