Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Αναρρίχηση Αίγες Στο Μαρόκο;

TreeClimbingGoatsInMorroco3

Αστεία

pikdamp 10 - 0001
pikdamp 10-0002

περιστέρια



Συμβουλές για απαλά και μεταξένια χέρια

Πώς να τα φροντίσετε

Τα χέρια είναι από τα πρώτα πράγματα που οι άνθρωποι θα παρατηρήσουν επάνω σας και η φροντίδα τους πρέπει να είναι κανόνας καθημερινά.

Συμβουλές για πιο υγιή, απαλά και μεταξένια χέρια

Πλύσιμο των χεριών πριν από κάθε γεύμα και ενυδάτωση, προκειμένου να διατηρηθεί το δέρμα απαλό και μεταξένιο. Επιλέξτε μια εντατική ενυδατική κρέμα χεριών, αν το δέρμα σας είναι πολύ ξηρό.

Αφαιρέστε τα νεκρά κύτταρα του δέρματος. Είναι πολύ σημαντικό για την προώθηση της αναγέννησης των κυττάρων του δέρματος. Κάντε απολέπιση μία φορά την εβδομάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σπιτικό scrub, όχι σκληρό για να αποφύγετε βλάβες του δέρματος.

Προστατεύστε τα χέρια σας, ενώ κάνετε δουλειές στο σπίτι φορώντας λαστιχένια γάντια. Τα γάντια θα προστατεύσουν το δέρμα σας από τις βλαβερές χημικές ουσίες που συνήθως χρησιμοποιείτε για τον καθαρισμό.

Ο ήλιος μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες πάνω στο δέρμα και τα χέρια δεν αποτελούν εξαίρεση. Προστατεύστε τα χέρια και το δέρμα σας με αντηλιακό.

Ο κρύος αέρας μπορεί να αφαιρέσει την υγρασία από τα χέρια μας, γι’ αυτό είναι απαραίτητο για την προστασία τους να φοράτε γάντια. Εάν, ωστόσο, τα ξεχάσετε, προστατεύστε τα βάζοντας τα χέρια σας στην τσέπη ή τραβώντας τα μανίκια σας για να τα καλύψετε.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Τι δείχνουν οι έρευνες για το προσδόκιμο ζωής των χορτοφάγων

Τι δείχνουν οι έρευνες για το προσδόκιμο ζωής των χορτοφάγων
Γνωρίζουμε ότι οι πληθυσμοί των χορτοφάγων έχουν χαμηλότερα ποσοστά χρόνιων ασθενειών όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, η υπέρταση, ο διαβήτης και ορισμένοι τύποι καρκίνου (π.χ. καρκίνου παχέος εντέρου) κ.ά. Υπάρχουν όμως έγκυρα και αξιόπιστα στοιχεία από έρευνες, που να μας δείχνουν αν οι χορτοφάγοι ζουν τελικά περισσότερο;

Οι περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιδράσεις στην υγεία, λόγω των χορτοφαγικών διατροφών, προέρχονται κυρίως από 3 μεγάλες προοπτικές επιδημιολογικές έρευνες. Αυτού του τύπου οι έρευνες έχουν μεγάλο οικονομικό κόστος και για αυτόν τον λόγο είναι πολύ λίγες.

Η πρώτη σημαντική έρευνα (The Advestist Health Study I), έλαβε μέρος στην Καλιφόρνια των HΠΑ, ανάμεσα σε 34.198 Αντβεντιστές της Εβδόμης Ημέρας (Χριστιανική Εκκλησία που προέρχεται από τον προτεσταντικό χώρο). Η συγκεκριμένη έρευνα συνέλεξε στοιχεία από το 1974 ως το 1988 και αποτελεί την σημαντικότερη πηγή στοιχείων για την υγεία του χορτοφαγικού πληθυσμού στην Αμερική.

Υπήρξε και μια δεύτερη έρευνα, η Advestist Health Study IΙ, που ξεκίνησε το 2002, σε 50 πολιτείες του Καναδά και μελέτησε θέματα υγείας και διατροφής των Αντβεντιστών της Εβδόμης Ημέρας. Επειδή οι Αντβεντιστές της Εβδόμης Ημέρας είναι κατά ένα σημαντικό ποσοστό χορτοφάγοι (υπάρχουν και κρεοφάγοι), δεν καταναλώνουν αλκοόλ, ούτε καπνίζουν, αποτελούν ένα πολύ «καλό» πληθυσμό, για την σύγκριση φυτοφάγων και κρεοφάγων.

Επιπλέον, σημαντικά είναι και τα ευρήματα από έρευνα που διεξήχθη στην Μ. Βρετανία (The European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition), η οποία συμπεριέλαβε 65.429 συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων και πολλούς φυτοφάγους.

Έχουν διεξαχθεί και μικρότερες προοπτικές έρευνες με χορτοφάγους όπως η Health Food Shoppers Study και η Oxford Vegetarian Study, και οι δύο στη Μ. Βρετανία, η Heideberg Vegetarian Study στη Γερμανία κ.ά.

Ποια είναι όμως τα τελικά ευρήματα όλων αυτών των ερευνών;

Σύμφωνα με τα ευρήματα της πρώτης έρευνας, της Advestist Health Study I, φάνηκε ότι οι Αντβεντιστές είχαν μεγαλύτερο προσδόκιμο ηλικίας από τον υπόλοιπο πληθυσμό της Καλιφόρνιας (7,28 χρόνια για τους άντρες και 4,42 για τις γυναίκες) κυρίως λόγω του συνολικά υγιεινού τρόπου ζωής τους (μεγάλο ποσοστό χορτοφαγίας, χαμηλότερος δείκτης μάζας σώματος, αυξημένη φυσική δραστηριότητα και αποφυγή καπνίσματος). Μάλιστα, στον πληθυσμό των Αντβεντιστών, οι χορτοφάγοι Αντβεντιστές είχαν μεγαλύτερο προσδόκιμο ηλικίας από τους κρεοφάγους Αντβεντιστές.

Όμως, τα αποτελέσματα για τους Βρετανούς χορτοφάγους, από την EPIC-Oxford και την Oxford Vegetarian Study δεν ήταν αντίστοιχα. Αν και φάνηκε ότι οι Βρετανοί χορτοφάγοι είχαν χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας από τον γενικό πληθυσμό, δεν υπήρχαν διαφορές στα ποσοστά θνησιμότητας, όταν έγινε σύγκριση μεταξύ χορτοφάγων και κρεοφάγων που ακολουθούσαν υγιεινές συνήθειες (π.χ. δεν κάπνιζαν). Πάντως, φάνηκε καθαρά, πως το ποσοστό των θανάτων λόγω ισχαιμικών καρδιακών νοσημάτων ήταν 19% μικρότερο στους χορτοφάγους.

Τα πιο πρόσφατα στοιχεία, έρχονται από μια μελέτη δημοσιευμένη το 2013, όπου παρατίθενται στοιχεία από την μελέτη The Advestist Health Study IΙ, σύμφωνα με τα οποία, οι φυτοφάγοι έχουν 12% χαμηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας. Τα χαμηλότερα ποσοστά οφείλονταν κυρίως σε χαμηλότερα ποσοστά καρδιαγγειακών νοσημάτων καθώς και σε λιγότερους θανάτους από νεφρικές ασθένειες και διαβήτη.

Ανακεφαλαιώνοντας, θα πρέπει να υπάρξουν περισσότερα ερευνητικά στοιχεία για τις διαφορές στην θνησιμότητα μεταξύ χορτοφάγων και κρεοφάγων, έτσι ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Το σίγουρο είναι πως, μια διατροφή βασισμένη στη φυτοφαγία, προσδίδει σημαντικά οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό, όπως μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, υπέρτασης, σακχαρώδη διαβήτη, διαφόρων μορφών καρκίνου κ.ά.

Πηγή: mednutrition.gr

Πόσο συχνά πρέπει να ζυγιζόμαστε

Πόσο συχνά πρέπει να ζυγιζόμαστε
Είναι γνωστό πλέον ότι η παχυσαρκία έχει πάρει ενδημικές διαστάσεις. Στην Ελλάδα, 4 στα 10 άτομα είναι υπέρβαρα-παχύσαρκα. Πολύ συχνά, λοιπόν δημιουργείται η ανάγκη να ξεκινήσει ο υπέρβαρος/παχύσαρκος ενήλικας ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους, προκειμένου να αποκτήσει φυσιολογικές τιμές Δείκτη Μάζας Σώματος (≤25kg/m2) ή/και σωματικού λίπους. Συχνά ξεκινούν την προσπάθεια να χάσουν τα περιττά κιλά μόνοι τους ή με τη βοήθεια κάποιου ειδικού.

Πολλοί ενδιαφερόμενοι αναρωτιούνται για το πόσο τακτικά πρέπει να γίνεται η ζύγιση, ποια στιγμή της ημέρας κ.λπ. Είναι γεγονός ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία. Σημαντικό είναι να μη γίνεται περισσότερες από μία φορά την ημέρα.

Όταν η ζύγιση γίνεται τόσο τακτικά, εκτός του γεγονότος ότι δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, κάποιες φορές αυτή η συνήθεια γίνεται εμμονή. Το ζήτημα είναι το άτομο να αλλάξει διατροφική συμπεριφορά. Να αποκτήσει, δηλαδή, νέες υγιεινές συνήθειες, που θα τις υιοθετήσει για το υπόλοιπο της ζωής του.

Πέρα από αυτό, πρέπει να τους υπενθυμίζουμε ότι, αν δεν αθλούνται και αποφασίσουν να ξεκινήσουν μια φυσική δραστηριότητα, λόγω της αύξησης πρόσληψης οξυγόνου, παρατηρείται και αύξηση του όγκου του πλάσματος. Ταυτόχρονα, αρχίζει να αυξάνεται και ο μυϊκός ιστός, που είναι γνωστό ότι ζυγίζει πολύ περισσότερο από το λιπώδη, λόγω του ότι συγκρατεί νερό στη μάζα του. 

Έτσι, πολύ συχνά, ενώ κάποιος ακολουθεί πιστά το πρόγραμμα διατροφής και άσκησης που του έχει δοθεί, φαίνεται πως το βάρος του παραμένει σταθερό ή πολλές φορές ότι αυξάνεται. Πολύ σημαντική μέτρηση, λοιπόν, είναι ο υπολογισμός του σωματικού λίπους ή και η περιφέρεια μέσης. Η κοιλιακή εναπόθεση λίπους σηματοδοτεί τον κίνδυνο. Οι ιδανικές τιμές για την περιφέρεια μέσης στους άνδρες είναι λιγότερο από 102 cm και στις γυναίκες λιγότερο από 89 cm.

Για τον υπολογισμό του σωματικού λίπους υπάρχουν πιο σαφείς οδηγίες. Ακολουθείται συγκεκριμένο πρωτόκολλο, όπου ο διαιτολόγος ή ο γυμναστής ζητά από τον ενδιαφερόμενο να απέχει 3-4 ώρες από το τελευταίο γεύμα, να μην έχει καταναλώσει αλκοόλ και να μην έχει ασκηθεί έντονα το τελευταίο 24ωρο.

Αρκετοί διαιτολόγοι υποστηρίζουν ότι η καθημερινή πρωινή ζύγιση, μετά από νηστεία και με λίγα ή καθόλου ρούχα είναι μια καλή μέτρηση. Ωστόσο, σε άτομα που έχουν μια διαστρεβλωμένη εικόνα σώματος έχει φανεί να είναι καλύτερο να αποφεύγεται η καθημερινή ζύγιση για να μην τονώνεται η εμμονή με την εικόνα. 

Σε έρευνα που έχει γίνει σε φοιτήτριες, φαίνεται ότι η καθημερινή ζύγιση τις απέτρεψε να αυξήσουν το σωματικό βάρος. Κι άλλη έρευνα επαληθεύει αυτά τα ευρήματα σε άτομα που ήθελαν να διατηρήσουν την απώλεια βάρους μετά από δίαιτα, αναφέροντας ότι το 44% των εθελοντών ζυγίζονταν καθημερινά και το 31% αυτών, τουλάχιστον κάθε εβδομάδα. Αυτή η συνήθεια φαίνεται ότι βοηθά τα άτομα να παρατηρήσουν αλλαγές στη ζυγαριά και να αποφύγουν τυχόν λανθασμένες διατροφικές συμπεριφορές.

Μέγιστη σημασία έχει να διατηρούν τα επίπεδα του σωματικού λίπους εντός φυσιολογικών ορίων, να αθλούνται τακτικά μες στην εβδομάδα και να έχουν καλή θρέψη για ευεξία και υγεία.

Πηγή: mednutrition.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory