Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2013

Μυστηριώδες πλάσμα ξεπροβάλλει από παγωμένη λίμνη

Οι χειρότερες συμβουλές για δίαιτα

Οι χειρότερες συμβουλές για δίαιτα (1)
Δείτε μια λίστα με τις χειρότερες συμβουλές για δίαιτα.
  • Μην πιστεύετε τη μόδα της πείνας
Δεν πρέπει να είστε εύπιστοι όσον αφορά τα πρέπει και δεν πρέπει του φαγητού.
Ρίξτε μια ματιά στους πιο κοινούς μύθους περί δίαιτας και σώστε τον εαυτό σας από την κόλαση της πείνας.
  • Οι θερμίδες είναι θερμίδες
Όχι δεν είναι. 100 θερμίδες φρούτων δεν τίναι το ίδιο με 100 θερμίδες πατατάκια. Το φυσικό φαγητό είναι γεμάτο καλές θερμίδες απαραίτητες για μια ισορροπημένη δίαιτα ενώ το λιπαρό, επεξεργασμένο φαγητό έχει άχρηστες θερμίδες που δεν προσφέρουν τίποτα πέρα από αύξηση βάρους.
  • Το πρωινό κάνει κακό
Δεν τρώτε πρωινό ώστε να γλιτώσετε τις θερμίδες; Θα ανακαλύψετε σύντομα πως το μεσημεριανό σας νωρίς και το βραδινό σας αργότερα έχει περισσότερες θερμίδες από αυτές που θα μπορούσατε να έχετε πάρει νωρίς το πρωί.
Το να μην τρώτε το πρωί σημαίνει πως δεν θα έχετε πολλή ενέργεια μέσα στη μέρα και θα μειώσετε τη διάθεση αλλά και τις αντοχές σας.
  • Μην τρώτε junk
Το να αποφεύγεις κάθε είδους junk food κάνει καλό στην υγεία αλλά μόνο θεωρητικά. Όταν ζεις με τον κανόνα ‘όλα ή τίποτα’ τελικά έχεις στρες για όλες αυτές τις επιθυμίες που δεν μπορείς να ικανοποιήσεις. Οπότε που και που το junk κάνει καλό.
  • Κόψε τα λιπαρά
Οι χειρότερες συμβουλές για δίαιτα (2)
Σύμφωνα με το Harvard School of Public Health, δεν έχει να κάνει με τα λιπη αλλά με το είδος τους. Το λευκό ψωμί και το ρύζι δεν έχουν μεγάλη θρεπτική αξία και προσθέτουν βάρος αν καταναλωθούν σε μεγάλη ποσότητα ενώ το καστανό ρύζι και το μαύρο ψωμί είναι καλύτερα για την υγεία μας.
  • Στύψε τις βιταμίνες σου
Το να πετάς όλες τις βιταμίνες μέσα σε ένα στυμμένο χυμό είναι ένας πρακτικός τρόπος αλλά όταν πίνεις μόνο το χυμό χάνεις και ορισμένα σημαντικά θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται στη σάρκα του φρούτου.
  • Εθισμός στην αποτοξίνωση
Η αποτοξίνωση είναι μια από τις τρέλες που έχουν συζητηθεί πολύ αλλά η αλήθεια είναι πως το σώμα μας έχει το καλύτερο σύστημα detox, το πεπτικό μας σύστημα. Αν κόψετε το αλκοόλ και τις κακές τροφές η αποτοξίνωση είναι περιττή.
  • Χωρίς ζάχαρη
Τα χωρίς ζάχαρη προϊόντα μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα για την επιλογή μας αλλά να θυμάστε πως τα γλυκαντικά είναι εξίσου κακά. Οι έρευνες δείχνουν πως ο κίνδυνος να προκύψει Διαβήτης 2 αυξάνεται κατά 67% στους ανθρώπους που πίνουν αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη. Προτιμήστε φρέσκους χυμούς. Ή, ακόμα καλύτερα, νερό.
  • Τα λιπαρά παχαίνουν
Υπάρχουν δύο είδη λιπαρών: τα καλά και τα κακά. Τα αβοκάντο, τα καρύδια και τα λιπαρά ψάρια -όπως ο σολωμός- περιέχουν υγιές λίπος που βοηθά την καρδιά. Αντιθέτως τα ανθυγιεινά λιπαρά φαγητά οδηγούν σε αύξηση βάρους και προβλήματα στην καρδιά. Μην κόψετε όλα τα λιπαρά γιατί τα καλά είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σας.
  • Να ναι καλά τα χάπια
Οι χειρότερες συμβουλές για δίαιτα (3)
Υπάρχουν διάφορα συμπληρώματα διατροφής αλλά ποια από όλα αξίζει να πάρετε; Με λίγα λόγια, οι βιταμίνες δεν θα είναι ποτέ τόσο καλές όσο αυτές που περιέχονται στις τροφές οπότε είναι τεράστιο λάθος το να πιστεύετε πως με μερικά χάπια θα συμπληρώσετε το κενό που αφήνετε με την κακή διατροφή σας.
Οι εξαιρέσεις στον κανόνα είναι το φολικό οξύ και η βιταμίνη D που αξίζει να την πάρετε σε κάψουλα μια που ο οργανισμός χρειάζεται βοήθεια για να παράγει αυτές τις ουσίες.
  • Τέρμα τα σνακ
Δεν είναι κακό να μασουλάτε μερικά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ίσα ίσα που διατηρεί την πείνα υπό έλεγχο ώστε να μην τρώμε παραπάνω στα κανονικά γεύματα. Το θέμα είναι τι θα επιλέξετε και σε τι ποσότητα θα τα φάτε. Αφήστε τα μπισκότα και τα παγωτά και επιλέξτε φρούτα, ξηρούς καρπούς και γιαούρτι καλύτερα.
Πηγή: msn.com


Μια βραδιά στο Yellowknife του Καναδά | Φωτογραφία της ημέρας

Ζουν οι χορτοφάγοι περισσότερο;

Γνωρίζουμε ότι οι πληθυσμοί των χορτοφάγων έχουνχαμηλότερα ποσοστά χρόνιων ασθενειών όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, η υπέρταση, ο διαβήτης και ορισμένοι τύποι καρκίνου (π.χ. καρκίνου παχέος εντέρου) κ.ά. Υπάρχουν όμως έγκυρα και αξιόπιστα στοιχεία από έρευνες, που να μας δείχνουν αν οι χορτοφάγοι ζουν τελικά περισσότερο;
Οι περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιδράσεις στην υγεία, λόγω των χορτοφαγικών διατροφών, προέρχονται κυρίως από 3 μεγάλες προοπτικές επιδημιολογικές έρευνες. Αυτού του τύπου οι έρευνες έχουν μεγάλο οικονομικό κόστοςκαι για αυτόν τον λόγο είναι πολύ λίγες.
Η πρώτη σημαντική έρευνα (The Advestist Health Study I), έλαβε μέρος στην Καλιφόρνια των HΠΑ, ανάμεσα σε 34.198 Αντβεντιστές της Εβδόμης Ημέρας (Χριστιανική Εκκλησία που προέρχεται από τον προτεσταντικό χώρο). Η συγκεκριμένη έρευνα συνέλεξε στοιχεία από το 1974 ως το 1988 και αποτελεί την σημαντικότερη πηγή στοιχείων για την υγεία του χορτοφαγικού πληθυσμού στην Αμερική.
Υπήρξε και μια δεύτερη έρευνα, η Advestist Health Study IΙ, που ξεκίνησε το 2002, σε 50 πολιτείες του Καναδά και μελέτησε θέματα υγείας και διατροφής των Αντβεντιστών της Εβδόμης Ημέρας. Επειδή οι Αντβεντιστές της Εβδόμης Ημέρας είναι κατά ένα σημαντικό ποσοστό χορτοφάγοι (υπάρχουν και κρεοφάγοι), δεν καταναλώνουν αλκοόλ, ούτε καπνίζουν, αποτελούν ένα πολύ «καλό» πληθυσμό, για την σύγκριση φυτοφάγων και κρεοφάγων.
Επιπλέον, σημαντικά είναι και τα ευρήματα από έρευνα που διεξήχθη στην Μ. Βρετανία (The European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition), η οποία συμπεριέλαβε 65.429 συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων και πολλούς φυτοφάγους.
Έχουν διεξαχθεί και μικρότερες προοπτικές έρευνες με χορτοφάγους όπως η Health Food Shoppers Study και η Oxford Vegetarian Study, και οι δύο στη Μ. Βρετανία, η Heideberg Vegetarian Study στη Γερμανία κ.ά.
Ποια είναι όμως τα τελικά ευρήματα όλων αυτών των ερευνών;
Σύμφωνα με τα ευρήματα της πρώτης έρευνας, της Advestist Health Study I, φάνηκε ότι οι Αντβεντιστές είχαν μεγαλύτερο προσδόκιμο ηλικίας από τον υπόλοιπο πληθυσμό της Καλιφόρνιας (7,28 χρόνια για τους άντρες και 4,42 για τις γυναίκες) κυρίως λόγω τουσυνολικά υγιεινού τρόπου ζωής τους (μεγάλο ποσοστό χορτοφαγίας, χαμηλότεροςδείκτης μάζας σώματος, αυξημένη φυσική δραστηριότητα και αποφυγή καπνίσματος). Μάλιστα, στον πληθυσμό των Αντβεντιστών, οι χορτοφάγοι Αντβεντιστές είχαν μεγαλύτερο προσδόκιμο ηλικίας από τους κρεοφάγους Αντβεντιστές.
Όμως, τα αποτελέσματα για τους Βρετανούς χορτοφάγους, από την EPIC-Oxford και την Oxford Vegetarian Study δεν ήταν αντίστοιχα. Αν και φάνηκε ότι οι Βρετανοί χορτοφάγοι είχαν χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας από τον γενικό πληθυσμό, δεν υπήρχαν διαφορές στα ποσοστά θνησιμότητας, όταν έγινε σύγκριση μεταξύ χορτοφάγων και κρεοφάγων που ακολουθούσαν υγιεινές συνήθειες (π.χ. δεν κάπνιζαν). Πάντως, φάνηκε καθαρά, πως το ποσοστό των θανάτων λόγω ισχαιμικών καρδιακών νοσημάτων ήταν 19% μικρότερο στους χορτοφάγους.
Τα πιο πρόσφατα στοιχεία, έρχονται από μια μελέτη δημοσιευμένη το 2013, όπου παρατίθενται στοιχεία από την μελέτη The Advestist Health Study IΙ, σύμφωνα με τα οποία, οι φυτοφάγοι έχουν 12% χαμηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας. Τα χαμηλότερα ποσοστά οφείλονταν κυρίως σε χαμηλότερα ποσοστά καρδιαγγειακών νοσημάτων καθώς και σε λιγότερους θανάτους από νεφρικές ασθένειες και διαβήτη.
Ανακεφαλαιώνοντας, θα πρέπει να υπάρξουν περισσότερα ερευνητικά στοιχεία για τις διαφορές στην θνησιμότητα μεταξύ χορτοφάγων και κρεοφάγων, έτσι ώστε να εξαχθούνασφαλή συμπεράσματα. Το σίγουρο είναι πως, μια διατροφή βασισμένη στη φυτοφαγία, προσδίδει σημαντικά οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό, όπως μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, υπέρτασης, σακχαρώδη διαβήτη, διαφόρων μορφών καρκίνου κ.ά.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια ασφαλή και ισορροπημένη χορτοφαγική διατροφή, μπορείτε να αναζητήσετε στο βιβλίο "Κρέας; Όχι ευχαριστώ. Οδηγός διατροφής για χορτοφάγους", από τις εκδόσεις medΝutrition Publications.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory