Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2013

Πώς να διάσωσης έναν κροκοδειλο από μια πισίνα

Αραχνη στον καφε μου

Spidey On καφέ μου

Τι αλλο κανεις με ενα σιδηρο .

Вторият живот на ютията / The second life of the iron
Вторият живот на ютията / The second life of the iron
Вторият живот на ютията / The second life of the iron
Вторият живот на ютията / The second life of the iron
Вторият живот на ютията / The second life of the iron

Ο κόσμος από τα «μάτια» του χριστουγεννιάτικου δέντρου

Τι πρέπει να φάω την επόμενη μέρα από βραδινό φαγοπότι στις γιορτές;

Τι πρέπει να φάω την επόμενη μέρα από βραδινό φαγοπότι στις γιορτές;
Μια πολύ συνηθισμένη αλλαγή στη διατροφική μας συμπεριφορά κατά τις γιορτές είναι το βραδινό φαγητό, καθώς πολλά από τα εορταστικά καλέσματα και γεύματα είναι το βράδυ.
Και επειδή δεν μπορούμε εύκολα να τα αποφύγουμε, ας δούμε πώς μπορούμε να τα διορθώσουμε την επόμενη ημέρα, ούτως ώστε να μην επηρεάσουν ιδιαίτερα το βάρος μας.
Καταρχήν αν φάτε το βράδυ το επόμενο πρωί μην ζυγιστείτε. Το παραπάνω φαγητό, ιδιαιτέρως αν έχετε ξεσυνηθίσει να τρώτε βράδυ, σίγουρα θα επηρεάσει το πρωινό σας ζύγισμα. Αν μάλιστα έχετε φάει και εκτός σπιτιού, όπου το φαγητό περιέχει συνήθως και περισσότερο αλάτι, τότε το ζύγισμά σας το επόμενο πρωί μπορεί να είναι και ένα κιλό παραπάνω.
Το επόμενο μεσημέρι ή αν ακολουθεί και άλλη γιορτή τότε το μεθεπόμενο, βάλτε ως κυρίως γεύμα μια σαλάτα με λίγη άπαχη πρωτεΐνη, όπως το ψάρι ή το κοτόπουλο.
Προτεινόμενο γεύμα για παράδειγμα μια τονοσαλάτα. Αποφύγετε το αλάτι, πιείτε πολύ νερό και για βράδυ βάλτε μια ωραία φρουτοσαλάτα με γιαούρτι και λίγο μέλι.
Πηγή: neadiatrofis.gr


Χριστούγεννα με υγεία και ισορροπημένη διατροφή

Τα Χριστούγεννα είμαστε κυριολεκτικά περικυκλωμένοι από διάφορα εορταστικά εδέσματα και ποτά. Από την μια δεν υπάρχει λόγος να είμαστεένοχοι όταν τα απολαμβάνουμε, από την άλλη όμως πρέπει να θυμόμαστε, πως οι άνθρωποι κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων παίρνουν τουλάχιστον 2 κιλά.

Και όμως, μπορούμε να γιορτάσουμε χωρίς άγχος! Τα ωραία γιορτινά τραπέζια αποτελούν για τους περισσότερους από εμάς μια από τις μεγαλύτερες προσδοκίες των γιορτινών ημερών και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των παραδοσιακών οικογενειακών ή φιλικών συγκεντρώσεων του κάθε Έλληνα, τόσο κατά την διάρκεια των εορταστικών διακοπών όσο και άλλων κοινωνικών εκδηλώσεων οποιαδήποτε στιγμή του έτους.

Οι συμβουλές που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε τους φόβους σας και να απολαύσετε τις γιορτές, χωρίς να στερηθείτε τις οικογενειακές και φιλικές σας συγκεντρώσεις. 
Πρωινό γεύμα
Το πρωινό και κατά την περίοδο των γιορτών συνεχίζει να αποτελεί ίσως το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Αν ξεκινήσετε την ημέρα σας με μια ισορροπημένη διατροφή που να προσφέρει πληθώρα θρεπτικών συστατικών, τότε έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες στην συνέχεια της γιορτινής ημέρας να συνεχίσετε έτσι όσο δύσκολο και αν ακούγεται αυτό.
Έτσι, καλές προτάσεις για ένα σωστό πρωινό είναι:
  • 1 φλιτζάνι γάλα, 2 φέτες ψωμί με μαργαρίνη-μέλι και 1 φρούτο
  • 1 φλιτζάνι γάλα με δημητριακά πρωινού και 1 φρούτο
  • 1 τοστ (με ψωμί ολικής άλεσης μαργαρίνη-τυρί-γαλοπούλα) και 1 φυσικό χυμό
  • 1 φλιτζάνι γάλα, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης και 1 φρούτο
  • 1 φλιτζάνι γάλα, 1 σταφιδόψωμο και 1 φρούτο
Μικρογεύματα
H κατανάλωση φρούτων δεν θα πρέπει να παραμελείται, λόγω του χριστουγεννιάτικων γλυκών. Εκμεταλλευθείτε τον ελεύθερο χρόνο των ημερών για να δημιουργήσετε πρωτότυπες φρουτοσαλάτες. Τα ξηρά φρούτα μπορούν επίσης να αποτελέσουν ένα εύγευστο και θρεπτικό snack. Οι χουρμάδες, τα σύκα, τα δαμάσκηνα και τα βερίκοκα είναι όλα άριστες επιλογές. Από την ομάδα των ξηρών καρπών, η μακράν καλύτερη επιλογή είναι τα κάστανα, καθώς η λιποπεριεκτικότητά τους είναι χαμηλή.
Κυρίως γεύματα
Μην πάτε στα εορταστικά γεύματα πολύ πεινασμένοι. Καλό θα είναι να φάτε από πριν λίγα λαχανικά όπως καρότα, αγγουράκια, σέλινο ή ντομάτα για να σας «κόψει» την όρεξη για πολύ φαγητό. Μην «τσιμπολογάτε» τα διάφορα ορεκτικά εδέσματα όπως ξηρούς καρπούς, τυριά και ότι άλλο έχει μέχρι να σερβιριστεί το φαγητό. Όταν είστε καλεσμένοι το βράδυ, το μεσημέρι προτιμήστε να φάτε κάτι ελαφρύ όπως μια σούπα ή σαλάτα λαχανικών, ένα ελαφρύ σάντουιτς ή δημητριακά.
Η γεμιστή γαλοπούλα είναι το βασικό κυρίως γεύμα των ημερών. Παρά το ότι η γαλοπούλα είναι χαμηλή σε λιπαρά και ενέργεια και πλούσια σε πρωτεΐνη, όταν είναι γεμιστή τότε αρκετή ποσότητα του λίπους απορροφάται από τη γέμιση. Γι' αυτό μαγειρέψτε ξεχωριστά τη γαλοπούλα από τη γέμιση. Ψήστε τη γαλοπούλα ολόκληρη στο φούρνο και όταν θα τη φάτε, αφαιρέστε την πέτσα και το ορατό λίπος. Με αυτό τον τρόπο θα πάρετε λιγότερα λιπαρά και θα ψήσετε πιο καλά τη γαλοπούλα.
Πρέπει να έχετε πάντα τον έλεγχο της μερίδας σας. Δεν είναι απαραίτητο να στερηθείτε τις αγαπημένες σας γεύσεις, αρκεί να τρώτε μικρότερες ποσότητες. Ο καλύτερος τρόπος για να μην ξεπεράσετε το όριο είναι να γεμίσετε από την αρχή το πιάτο σας με ότι πρόκειται να φάτε και έπειτα να ξεκινήσετε το γεύμα σας. Μια συμβουλή η οποία μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην ποιότητα του πιάτου είναι να γεμίσετε το ½ πιάτο με σαλάτα, το υπόλοιπο¼ με γαλοπούλα ή κρέας στεγνό χωρίς το δέρμα ή λίπος και το άλλο ¼  του πιάτου με ρύζι ή πατάτα ή μακαρόνια (καλό θα είναι να τα επιλέξετε χωρίς κρέμες, τυριά και λάδι).
Χριστουγεννιάτικα γλυκά
Τα παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα γλυκά είναι σχεδόν όλα φορτωμένα με πολλές θερμίδες. Η βασιλόπιτα και ο κουραμπιές αποδίδουν ανά μερίδα τις περισσότερες θερμίδες και είναι πλούσια σε χοληστερίνη και κορεσμένα λιπίδια. Το μελομακάρονο και ημηλόπιτα φαίνεται να αποτελούν τις πιο ενδεδειγμένες επιλογές, καθότι έχουν τις λιγότερες θερμίδες, συγκριτικά με τις υπόλοιπες χριστουγεννιάτικες επιλογές, ενώ, επίσης, περιέχουν χαμηλότερες ποσότητες κορεσμένων λιπιδίων.

Πάνω από όλα πρέπει να διασκεδάσετε και να περάσετε καλά κατά την διάρκεια των γιορτών. Μην ξεχνάτε ότι λίγη φυσική δραστηριότητα παραπάνω θα σας βοηθήσει να κάψετε αυτές τις extra θερμίδες που θα προσλάβετε.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory