Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013


Cool αυτοκίνητο εκτός δρόμου.

for_men
for_men

Φωτογραφίες από τις σκηνές του εγκλήματος.

reporters_camera
reporters_camera

Όμορφες και ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.

awesome_photos
awesome_photos

Τι πρέπει να φάω την επόμενη μέρα από βραδινό φαγοπότι στις γιορτές;

Τι πρέπει να φάω την επόμενη μέρα από βραδινό φαγοπότι στις γιορτές;
Μια πολύ συνηθισμένη αλλαγή στη διατροφική μας συμπεριφορά κατά τις γιορτές είναι το βραδινό φαγητό, καθώς πολλά από τα εορταστικά καλέσματα και γεύματα είναι το βράδυ.
Και επειδή δεν μπορούμε εύκολα να τα αποφύγουμε, ας δούμε πώς μπορούμε να τα διορθώσουμε την επόμενη ημέρα, ούτως ώστε να μην επηρεάσουν ιδιαίτερα το βάρος μας.
Καταρχήν αν φάτε το βράδυ το επόμενο πρωί μην ζυγιστείτε. Το παραπάνω φαγητό, ιδιαιτέρως αν έχετε ξεσυνηθίσει να τρώτε βράδυ, σίγουρα θα επηρεάσει το πρωινό σας ζύγισμα. Αν μάλιστα έχετε φάει και εκτός σπιτιού, όπου το φαγητό περιέχει συνήθως και περισσότερο αλάτι, τότε το ζύγισμά σας το επόμενο πρωί μπορεί να είναι και ένα κιλό παραπάνω.
Το επόμενο μεσημέρι ή αν ακολουθεί και άλλη γιορτή τότε το μεθεπόμενο, βάλτε ως κυρίως γεύμα μια σαλάτα με λίγη άπαχη πρωτεΐνη, όπως το ψάρι ή το κοτόπουλο.
Προτεινόμενο γεύμα για παράδειγμα μια τονοσαλάτα. Αποφύγετε το αλάτι, πιείτε πολύ νερό και για βράδυ βάλτε μια ωραία φρουτοσαλάτα με γιαούρτι και λίγο μέλι.
Πηγή: neadiatrofis.gr

Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω για να χάνω λίπος;

Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω για να χάνω λίπος;
Τα περιττά κιλά ταλαιπωρούν μεγάλο μέρος του πληθυσμού, γυναίκες και άντρες. Η απώλεια βάρους μπορεί να επιτευχθεί με ήπια υποθερμιδική διατροφή σε συνδυασμό με άσκηση. Τι σημαίνει όμως αυτό και πώς μπορεί να ενισχυθεί ο οργανισμός προς αυτή την κατεύθυνση;
Πρακτικά, όταν η διατροφή αποδίδει 500 θερμίδες λιγότερες από όσες καίει το άτομο την ημέρα, παρατηρείται απώλεια βάρους της τάξεως του 0,5 κιλού την εβδομάδα.
Το θερμιδικό έλλειμμα θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα μείωσης της ενεργειακής πρόσληψης (διατροφικός περιορισμός θερμίδων με μικρά και συχνά γεύματα και τρόφιμα από όλες τις ομάδες) και αύξησης της ενεργειακής δαπάνης (μέσω άσκησης). Με τον τρόπο αυτό δεν ταλαιπωρείται ο οργανισμός, ενώ παράλληλα εξασφαλίζεται μεγιστοποίηση της απώλειας λίπους και διατήρηση της μυϊκής μάζας.
Προς αυτή την κατεύθυνση φαίνεται να βοηθούν 2 ουσίες το συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (CLA) και οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού . Πρόσφατες έρευνες έχουν δημοσιεύσει θετικά αποτελέσματα που δείχνουν ότι οι ουσίες αυτές, σε συνδυασμό πάντα με τις παραπάνω συστάσεις, φαίνεται να έχουν ευεργετική δράση στη σύσταση σώματος, υποβοηθώντας την απώλεια βάρους και τη διατήρηση της.
Ωστόσο πρέπει να σημειωθεί ότι η απώλεια βάρους από μόνη της δεν είναι αρκετή αφού απώτερος στόχος είναι η διατήρηση του νέου βάρους με την υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνήθειών εφόρου ζωής.
Πηγή: neadiatrofis.gr

Κάπου στην Ταϊλάνδη…

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory