Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

Τι να κάνετε αν υπερθερμανθεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου!

Αν όχι όλοι, σίγουρα πολλοί από εμάς έχουμε βρεθεί στην δύσκολη θέση, να οδηγούμε και να ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας τουκινητήρα. Τι πρέπει να κάνουμε εμείς εκείνη την στιγμή ως οδηγοί; 

Ουσιαστικά, αυτό που μας υποδηλώνει την υπερθέρμανση του κινητήρα, είναι ο δείκτης θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού του κινητήρα. 

Εάν ανάψει το λαμπάκι ή εάν υποψιαστούμε πως για οποιονδήποτε λόγο έχει αυξηθεί η θερμοκρασία, κάνουμε της παρακάτω ενέργειες: 

1) Σταματάμε το όχημα. 
2) Απενεργοποιούμε το σύστημα κλιματισμού (εάν το έχουμε ενεργοποιημένο). 
3) Αφήνουμε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί για μερικά λεπτά. 
4) Βεβαιωνόμαστε ότι ο ανεμιστήρας ψύξης λειτουργεί κανονικά. 

Εάν ο ανεμιστήρας δεν λειτουργεί και υπάρχουν υδρατμοί, πρέπει να ακολουθήσουμε την παρακάτω διαδικασία: 

1) Σβήστε τον κινητήρα. 
2) Απομακρυνθείτε από το όχημα χωρίς να ανοίξετε το καπό του κινητήρα. 
3) Αφήστε τον κινητήρα να κρυώσει. 
4) Όταν πλέον δεν φαίνονται υδρατμοί, ανοίξτε προσεκτικά το καπό του κινητήρα. 
5) Απευθυνθείτε σε συνεργείο το συντομότερο δυνατόν. 

Στην περίπτωση που ο ανεμιστήρας λειτουργεί και δεν υπάρχουν υδρατμοί, κάνετε τα εξής: 

1) Ανοίξτε προσεκτικά το καπό του κινητήρα. 
2) Αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί μέχρι να κρυώσει. 
3) Ελέγξτε την στάθμη του ψυκτικού υγρού. 

Εάν ο ανεμιστήρας λειτουργεί, αλλά η θερμοκρασία του κινητήρα δεν μειώνεται, κάντε τα εξής: 

1) Σβήστε τον κινητήρα. 
2) Ανοίξτε προσεκτικά το καπό του κινητήρα. 
3) Αφήστε τον κινητήρα να κρυώσει. 
4) Ελέγξτε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού. 

Τέλος, εάν η στάθμη του ψυκτικού υγρού είναι χαμηλή, ελέγξτε εάν υπάρχουν διαρροές από το ψυγείο, τους εύκαμπτους σωλήνες του ψυγείου, τις συνδέσεις του, τους εύκαμπτους σωλήνες του καλοριφέρ και την αντλία του νερού. 

Εάν εντοπίσετε διαρροή ή άλλη ζημιά ή συνεχίζει να υπάρχει διαρροή ψυκτικού υγρού, πρέπει να απευθυνθείτε αμέσως σε συνεργείο. 

καπό υδρατμοί


Ως οδηγοί, θα πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα κατά το άνοιγμα του καπό, διότι εάν υπάρχουν υδρατμοί, αυτοί θα είναι καυτοί και υπάρχει περίπτωση σοβαρού εγκαύματος! 

Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που προσπαθήσουμε να ανοίξουμε την τάπα του ψυγείου ψυκτικού υγρού. 
Ο καυτός ατμός που έχει συσσωρευτεί μέσα στο ψυγείο μπορεί να εκτονωθεί προς τα έξω με μεγάλη πίεση, οπότε προσοχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory